Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
heey ik had hem geinstalleerd en alles alleen als ik hem nu wil opstarten komt er kan toegangspunt van procedure _BinkCopyToBufferRect@44 niet vinden in DLL-bestand binkw32.dll en als ik hem bij de j schijf open komt er: Deze toepassing kan niet worden gestart omdat binkw32.dll niet kan worden gevonden. het opnieuw installeren van deze toepassing kan dit probleem oplossen
Laatste reactie door dundee, -
Hello friends! I want to invite you all to play with me at GP Latale Online - GamesPirate.com. If you want to join me in this great game, or you want to join one of the other games that GamesPirate.com has, please click on the following links: Main Site: http://gamespirate.com Forums: http://forum.gamespirate.com Game Site: http://latale.gamespirate.com PS. Dit is een private server van Latale ik weet niet als iemand het wilt spelen maar alvast bedankt als er een paar nederlanders er bij komen.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38474.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
DTM Race Driver 3
door Bapao11- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een goede torrent van DTM RD3. Heb het vroeger helemaal plat gespeeld en wil het graag nog eens doen . Als iemand een goede torrent weet, stuur maar een privebericht. Bedankt!
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Beste..., ik heb dtr 2 gedownload en geinstaleerd maar als die nu wil op starten, staat er dat hij verbinding maakt met internet met gamespy. als hij dat heeft gedaan staat er : We were unable to issue a license to you for Dead To Rights 2. The error message returned by the licensing server was: User does not qualify for a license. Ik vroeg me af of hier iemand een crack of een fix had. ik heb er een, maar dan is alles russies... dus als jullie iets weten hoor ik het graag
Laatste reactie door antiadmin, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb gisteren Fi 2010 gekocht. Na instalatie vraagt hij wil je automatisch saven Ja dit wil ik Hiervoor heb ik account aangemaakt Games for windows live Alles werk Krijg alleen geen conction met games voor windows Roept kijk op www.xbox.com/support ( en iets met ip adres) Wie kan mij helpen Wat word er aangegeven Als ik mij spel moet aanmelden bij Games for live The live service may be unavailable ore the may be an issue withyour home networking equipment or firewall to check live service status Status is Ok Ik werk met XP Met vista draaid hij in een keer . Wat kan dat zijn
Laatste reactie door TeamRSP, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
[table][th] Reus-TiNYiSO [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Reus-TiNYiSO Release-informatie Groep : TiNYiSO (Scene) Release naam: Reus-TiNYiSO Releasedatum: 22 juni 2013 Retail Datum: 22 juni 2013 Bestandsnaam: t-reus Bron: DVD Grootte: 513 MB Genre: Strategie, Indie, Simulation Critici: 7.4/10 Ontwikkeld door: Abbey Games Uitgegeven door: Abbey Games style=”color: #FF0000″> Update: Reus.incl.Update.2.RIP-Unleashed (NFO – Download) Omschrijving Reus, bestuur je machtige reuzen die u helpen de planeet vorm geven aan uw wil. U kunt b…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
de laatste tijd zijn er een heleboel mensen die problemen hebben met een game maar die niet even kijken of de game op de Centrale topics staat. voor dat je een nieuwe topic start : Kijk eerst of de game al op de Centrale Topics staat!!! en misschien vind je je antwoord daar!!! zo niet dan start je natuurlijk wel een nieuw topic
Laatste reactie door C.K7, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41095.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 3.7k weergaven
[table][th] Narco Terror-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Narco Terror-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Narco.Terror-RELOADED Releasedatum: 1 augustus 2013 Retail Datum: 1 augustus 2013 Bestandsnaam: RLD-narc Bron: DVD Grootte: 1.42 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: KochMedia Ontwikkeld door: Keen Software House Ltd Omschrijving Narco Terror is een wilde, onderpand-justitie twin-stok shooter die het magnetisme en de sfeer van de 80′s films en games, met high-definition beelden en overweldi…
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Heeft iemand de Fifa's tot 2000. Alvast bedankt ABCkingsideABC
Laatste reactie door ABCkingsideABC, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Ik heb net Hour of Victory geinstalleerd op mijn computer, en ben het gaan spelen. Na een korte tijd valt het spel uit, en krijg ik een schermpje met 'Hour of Victory werkt niet meer'. Nu heb ik dit al met meer spellen gehad, en ik denk dat het telkens aan de crack ligt. Heeft iemand meer hier last van? En heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Het ligt trouwens niet aan mijn computer: Intel Quad Q6600 2048 mb ram 800 Nvidia 8800 GTX 768 mb Hopelijk heeft hier iemand een antwoord op... Groetjes
Laatste reactie door walter1988, -
- 0 reacties
- 5.5k weergaven
[table][th] Battlefield 4 Update 4-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Battlefield 4 Update 4-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED – (SCENE ) Naam: Battlefield.4.Update.4-RELOADED Releasedatum: 28 oktober 2013 Retail Datum: 29 oktober 2013 Bestandsnaam: Battlefield.4.Update.4-RELOADED Bron: WEB Maat: 727 MB Genre: First-person shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: EA DICE Laat Omschrijving In Battlefield 4, zullen gamers ervaren enorme omgevingen, een speeltuin van vernietiging, toegang…
.Pro.Evolution.Soccer.5 pakt niet uit
door Gast julernoff- 0 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb hem gedownload en ik wil de 1 ste uitpakken maar hij vraagt om een paswoort weet iemand die of weet iemand hoe je da ken op lossen
-
Sims 2 blijft laden
door Dana.- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hoi iedereen, ik heb the sims 2 met alle uitbreidingspakketen gedownload via bittorrent. Op mijn laptop met Vista basic, en voor de installatie al omgezet in de goede comptabiliteit. Het installeren en alles ging goed. Maar als ik het wil gaan spelen, gaat alles goed: Laden van het spel, Buurt kiezen, familie maken. Maar als ik dan mijn familie zeg maar ga 'laden' blijft die maar laden. iemand een idee?
Laatste reactie door Dana., -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
[table][th] Rise of the Triad-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rise of the Triad-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Rise.of.the.Triad-RELOADED Releasedatum: 31.07.13 Retail Datum: 31.07.13 Bestandsnaam: Rise.of.the.Triad-RELOADED Bron: DVD Grootte: 5,8 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Apogee Ontwikkeld door: Interceptor Entertainment Omschrijving Het spel dat ooit werd beschouwd als de meest belachelijke shooter ooit is teruggekeerd in deze reboot van de Rise of th…
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo allemaal, Een hele tijd geleden heb ik wel eens een programma gehad waarbij je alle big fish games volledig kon spelen. Nu was ik vandaag weer op zoek naar dit programma, maar kan helaas geen werkende vinden. Weet iemand of deze nog bestaan? En waar ik ze kan vinden?
Laatste reactie door animallovertje, -
D&D Dragonshard, crack of niet?
door Gast bramie- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb het spel D&D Dragonshard gedownload. Ik kon hem spelen nadat ik hem gemount had met deamon tools. Nu heb ik het spel met nero op cd gebrand (niet het iso bestand, maar gewoon al die andere bestandjes). Als ik hem dan wil installeren wordt er gevraagd om de cd. Heb ik hier nu ook een no cd crack voor nodig en hoe doe ik dat dan? Alvast bedankt!
-
- 0 reacties
- 2k weergaven
als ik moh wil spelen krijg ik een melding dat ik nog wat moet installeren (physx) maar als ik dat wil instaleren krijg ik steeds deze melding http://s122.photobucket.com/albums/o271/arieos/?action=view¤t=untitled-4.jpg
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo iedereen! IK ben hier nieuw, ik zag dat hier veel mensen actief zijn, dus post ik mijn vraag hier maar even! Het gaat hier om de Flight simulator Heroes over europe. Ik downloadde een image van de game, meerbepaald die van ]AVENGED Ik mount hem dus, installeer hem, hier is geen enkele beveiliging op, dus stond er in de .info dat ik hem direct kon runnen. Als ik hem run start hij niet eens in full screen op, maar in een gewoon venster. Dan zie ik dus euh het eerste schermpje van de game, met daarin van ubisoft copyright blabla ;D Daar stopt het dan ook. Na enkele seconden sluit hij weer af, geen error, geen niks. Nog niet veel zo iets tegengekomen. Ik start he…
Laatste reactie door C4Alvarez, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40296.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario,