Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4273 discussies in dit forum
-
crack voor Doom3
door Warezkid- 8 reacties
- 3.5k weergaven
Welke crack van GameCopyWorld.com voor Doom3 moet ik downloaden om het spel werkend te krijgen. In afwachting, m.vr.gr. Jan
Laatste reactie door Warezkid, -
call of duty
door Gast johni- 3 reacties
- 2.6k weergaven
Heb het spel call of duty al een tijdje, vet spel. Ik mijn broetje wil dit spel ook vaak spelen op de laptop, dus ik dacht ik brand cd 1 ff over en installeer het spel verder met de orriginele 2 cd\'s. Maar dit werkt dus op 1 of andere manier niet. Bij het spel moet je cd 1 in je speler hebben om te kunnen spelen, maar het gebrande exemplaar wil dus niet. Ik krijg een melding dat ik een andere cd moet plaatste. Kan iemand me helpen? ik brand met nero en heb de orriginele cd key er bij dus ik zou het zo ff niet meer weten.
-
Problemen met/bij D-Tools en Alcohol 120%
door Gast oosterlaak- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Hallo Forumleden, Ik heb laatst Fifa 06 gedownload. Nu wil ik D-Tools of Alcohol 120% installeren. Als ik D-Tools en Alcohol 120% installeer komt er te staan: Ongeldige Opdrachtregelparameters Windows®Installer. V2.00.2600.1106 Copyright ©2000 Microsoft Corporation. ALle rechten voorbehouden. Delen van deze software zijn gedeeltelijk gebaseerd op het werk van Independent JPEG Group. Weten jullie wat ik hier mee moet doen. Of hebben jullie een ander programma om MDS, MDF, CUE, BIN, IMG, BWT, CDI en/of ISO bestanden in te stoppen om een programma op te starten. Alvast bedankt, WillemIITilburg
-
Red alert crack
door Gast james9600- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Heej mensen Ik heb snel een crack nodig voor RA2 Ik heb alle dingen al geprobeerd van http://www.gamecopyworld.com http://www.gameburnworld.com Maar dat is allemaal prut :sick: Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Greetz LuXoR^
-
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
ik heb net call of duty 2 gedownload en gemount met daemon . nu wil ik hem gaan installeren en ga naar de setup, daar is hij aan het voorbereiden en na het voor bereiden zegt ie: 1628:failed to complete installation. weet iemand misschien wat dit is en belangrijker hoe kan ik het oplossen. alvast bedankt
-
Gadget & Gadgetinis
door Gast sip- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Ik probeer het spel Gadget & Gadgetinis te copieren maar slaag er niet in. Beveiliging starforce 3. Heeft iemand ervaring om dit specifieke spel te copieren ? Ik heb al vanalles geprobeerd maar niks lukt ? Bestaat er een werkende no cd crack ? groetjes Lucdec
-
FIFA 2005
door Gast poldermeid- 0 reacties
- 2.8k weergaven
Jongens ik heb eerst fifa 2005 gedownload toen ik hem instalerden deed hij perfecht. maar als ik het spel dan opstarten komer alenmaal witten vlaken in mijn scherm ik dacht lich aan het download. ik eerlijk fifa 2005 gekocht vervolgens doet hij het zelfde mij pc hoort het makelijk te trekken amd atlhon 1500+ 256mb video kaart 768mb ram ik snap niet waar aan dat lech KAN IEMAND MIJ HELPEN BEDANKT
-
kopie sims 2
door Gast stinovitch- 4 reacties
- 2.9k weergaven
hoi, ik heb een probleem ik heb de sims 2 gebrand op dvd dit is ook gelukt maar nu kan ik hem niet spelen met ik een crack ofzo nodig? deze heb ik gedownload maar weet niet hoe ik dit moet instaleren met het spel. help me groetjes sharon [img size=128]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/hondje.jpg
-
insert CD
door Gast ch@nging- 1 reactie
- 3.3k weergaven
hey ik heb civilization3 gedownload ( iso- bestand) en heb deze gebrand op cd. heb hem geinstaleed, maar als ik hem dan op start staat er steeds insert cd wat moet ik doen?
Laatste reactie door Duken, -
need for speed most wanted
door Gast bescherming- 3 reacties
- 2.7k weergaven
ik heb dit spel gedownload en nu heb ik 54 rar pakketjes...wat moet ik nu doen
-
Unreal Tournament omzetten naar image
door Gast peterk- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Hoi, Ik heb UT2004 op mijn harde schijf staan welke ik met een nocd speel. Is het mogelijk deze game om te zetten in een image file om deze te branden? grtz, Dikkenek [img size=400]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/Bul.jpg
het gaat nog steeds niet
door Gast piepelotje- 2 reacties
- 2.7k weergaven
ik heb nu een virtual drive . het spel is geinstaleerd :NFSMW sd4hide op hide geklikt dan spelen klikken maar nog steeds zegt hij :ER IS CD_DVD EMULATIE SOFTWARE GEVONDEN ENZ. WAT DOE IK NOG VERKEERD,,,,?????
-
wanneer ik nfsmw aant het spelen sluit mijn pc af
door Gast valke- 2 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb gisteren need for speed most wanted gedownload, geinstalleerd , cd image met deamontools erop gezet, maar wanneer ik het spel effe speel sluit de pc zich af. Er komt dan zo\'n blauw scherm opstaan met witte tekst, maar de helft is onzichtbaar. Dan moet ik de pc terug opnieuw opstarten en de volgende keer is het weer van dat. Wie kan mij helpen?
-
viruteel image maken
door Gast soundgarden1960- 2 reacties
- 2.8k weergaven
hoe kan ik zon virueel image ding maken ? Zodat ik die met daemon tools weer kan laden ?
-
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Als ik met muhn neef fifa 06 multiplayer speel, gaat dat ding zo sloom, dat je pas 3 seconden na het drukken van de toets een reactie krijgt, dusjah...:S Kan ik hier wat aan verandere, want ik speel graag soepeler voetbal. Hoe kan ik het sneller laten werken, wat moet ik daarvoor doen...? Alvast bedankt voor alle aandacht ...! Rgrds Flexxer...!!
Laatste reactie door paultje_007, -
FEAR
door Gast gidius- 20 reacties
- 6.4k weergaven
hey jongens ik heb een vaag probeem met fear. elke manier dat ik hem opstart krijg een zwart scherm te zien en dat blijft zo. als ik crtl+alt+del doe dan staate r dat die niet reageert. iemand een idee?
cold war
door Gast xnorax- 3 reacties
- 2.7k weergaven
hallo, ik probeer cold war aan de praat te krijgen maar lukt niet, ik heb zon beetje alles gwdownload maar helaas wie kan mij helpen.........
-
Virtuele CD
door Gast Marvick- 6 reacties
- 3.2k weergaven
Hey mensen !! Ik heb een 2virtuele schijven aangemaakt :1 met 120pro. alcohol en 1met deaomon !! Mijn vraag is : hoe kan ik deze alletwee verwijderen ?? Hellp me plz !!
-
D&D Dragonshard, crack of niet?
door Gast bramie- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb het spel D&D Dragonshard gedownload. Ik kon hem spelen nadat ik hem gemount had met deamon tools. Nu heb ik het spel met nero op cd gebrand (niet het iso bestand, maar gewoon al die andere bestandjes). Als ik hem dan wil installeren wordt er gevraagd om de cd. Heb ik hier nu ook een no cd crack voor nodig en hoe doe ik dat dan? Alvast bedankt!
-
.Pro.Evolution.Soccer.5 pakt niet uit
door Gast julernoff- 0 reacties
- 2.7k weergaven
ik heb hem gedownload en ik wil de 1 ste uitpakken maar hij vraagt om een paswoort weet iemand die of weet iemand hoe je da ken op lossen
-
instructieboekje
door Gast larizieepiziee- 2 reacties
- 2.3k weergaven
hoi allemaal, weet iemand waar ik op het net een instructieboekje vind van een game ???? Alvast bedankt Mikki
-
Starforce Nightmare
door Gast gidius- 3 reacties
- 4k weergaven
Hoi jongens ben ik weer En alweer een stomme rot probleem Kep laatst POP two thrones gedownload en er stond in de infe dat ik me cd drive kabels eruit moesten, dus d8 ik dat kan vast wel anders. Ik begon te zoeken op tools voor starforce en kwam uiteindelijkterecht bij starforce nightmare. Starte het tooltje en klikte op ch1. en opeens kreeg ik een blauw scherm met wat tekst te zien en moest ik reboote. deed ik dat wou me pc niet zo snel als normaal opstarte duurde een hele tijd tot die windows laadde.... en nu nog steeds. iemand een oplossing?
-
cd/dvd-emulatie
door Gast piepelotje- 3 reacties
- 2.7k weergaven
jongens ik heb :anti-blaxx en sd4hide geinstalleerd. demoon tools is er ook. in virtual drive staat NFSMW (2,12GB ). ik heb vanalles geprobeerd maar steeds zegt de pc :ER IS CD/DVD EMULATIE ENZ gevonden. Ik geef de moed op, ik ben ten einde raad.Is er echt niemand die mij kan helpen???? Op voorhand dank..
-
age of empires III multiplayer
door Gast jumper- 3 reacties
- 3.2k weergaven
ik heb gister age of empires III gedownload en het is helemaal gelukt ook om te installeren (door deze geweldige site, slijm slijm ) en er stond zelfs een serial bij, alles doet het , alleen is het enigste probleem ik kan niet online multiplayeren. Als ik me aanmeld in het spel zelf moet dat zeg maar zegtie van wrong serial oid. iig heeft het te maken met de serial. Is er een mogelijkheid om wel te kunnen multiplayeren met n gedownloade versie?
-
grabit doet het niet!!!
door Gast julernoff- 4 reacties
- 6k weergaven
wie ken me helpen ik heb net grabit geinsteleert maa rhij verbint niet ofzo ik heb alles goed ingestelt wie ken me helpen ik heb casema