Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 11 reacties
- 4.1k weergaven
Voor de zomervakantie jl. heb ik een Xbox 360 gekocht. Graag wil ik deze gaan ombouwen, eerst wilde ik dit niet doen omdat mensen het hadden over de hardware fout "Red Ring of Death". Nu hoor ik van meerdere mensen dat deze fout niet meer mogelijk is bij de "nieuwere" Xbox'en. Als het goed is valt de mijne daar ook onder. Kan iemand dit bevestigen zoniet ontkrachten? Als deze omgebouwd is wil ik graag zelf spellen gaan branden. Ik hoorde dat ik daar een speciale branden voor nodig ga hebben. Weet iemand wat voor branden precies? Ook is mij verteld dat ik speciale DVD-tjes nodig heb om Xbox spellen te branden. Weet iemand welke? Als laatste; is er speciale brandsoftware…
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 17.8k weergaven
Hallo Kan ik die xbox one aansluiten op PC of is dat niet mogelijk
Laatste reactie door k2711, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo is er ook xbox one emulator voor pc en kan ik ook online spelen op speelen
- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo Weet iemand hoe ik xbox one games kan downloaden Alvast Bedankt
- 7 reacties
- 3.5k weergaven
Ik weet dat dit misschien heel raar kan klinken, en je hebt waarschijnlijk al een facepalm geplaatst bij het lezen van de titel - maar is dit idee nou echt zo absurd? Kijk even naar de specs. De PS4 gebruikt een AMD x86 CPU met 8 verwerkingskernen. Dit is ongeveer hetzelfde als de XONE, maar met een paar verschillen. Het belangrijkste dat hier meespeelt is dat ze allebei de x86-architectuur gebruiken. De PS4 gebruikt 8GB GDDR5 RAM, wat sneller is dan het 8GB DDR3 RAM van de XONE. Er zal bij de XONE 'slechts' 5GB vrij zijn voor games. De PS4 heeft een AMD GPU met 1152 verwerkingseenheden, vergelijkbaar aan performance met een 7870. De XONE gebruikt een AMD GPU met 768 v…
Laatste reactie door Rooo1o, -
- 4 reacties
- 6k weergaven
Hallo Ik heb een vraag hoe ga ik met de xbox one gratis online
Laatste reactie door Duken, -
- 14 reacties
- 3k weergaven
Hallo heb een vraag ik speel nu Neverwinter online op xbox one en ik weet niet hoe het taal veranderen mijn engels is niet zo goed en nog een vraag heb geluid alleen van monitor wat kan ik doen
- 6 reacties
- 8.4k weergaven
Hallo kan ik toetsenboard en muis van pc aansluiten op xbox one
Xbox Server
door Dark Legend- 7 reacties
- 2.6k weergaven
hallo, ik wil graag met een paar maten Halo 3 online gaan spelen, maar niet iedereen heeft Live. is er een mogelijkheid dat we de 360 connecten met een andere server waarop wij dan halo kunnen spelen?
xbox spel opstarten
door Gast zwabber- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Weet iemand hoe ik een xbox spel kan branden zodat de xbox hem gelijk pakt. De spellen doen het nu wel, maar alleen als je de xbox uitzet en dan weer aanzet. (en de normale kopieen pakt ie ook in 1 keer, dus het moet wel kunnen)
-
- 2 reacties
- 2.7k weergaven
hallo mensen ik heb hier een externe hd liggen en k vroeg me af ofdat k via deze schijf ook xbox spellen kan spele door hem aan te sluiten op de xbox en zo ja hoe moet dit dan? alvast bdankt
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 9 reacties
- 4.8k weergaven
Onlangs heb ik een xbox 360 spel gebrand en deze in de xbox gestopt. Hij zei dat ik moest updaten, anders zou het spel niet werken. Dit heb ik dus gedaan. Echter start de xbox nu op met de melding dat er een update dvd in moet. Wie kan mij helpen, want de xbox doet niets meer. Geen 1 spel.. Ik heb overigens geen verbinding met internet via de xbox en xbox live heb ik nog nooit gespeeld.
Laatste reactie door Mateja, -
xbox1 ombouwen
door Gast Vlutje- 1 reactie
- 3k weergaven
Ik heb hier nog de oude, klassieke xbox liggen, en gebruik hem haast niet meer, want ik kan er haast geen games meer voor krijgen, dus zit ik eraan te denken om hem te softmodden. Ik heb op google naar een tutorial hiervoor gezocht, ik heb er een paar gevonden, maar die waren(voor mij) niet heel duidelijk, heeft iemand een goede site met hoe je dit moet doen? Niels
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 4 reacties
- 3.2k weergaven
Een xbox360 controller moet je toch aan kunnen sluiten op je pc, maar mijn vraag is hoe. Ik heb al gegoogled, maar kan niks goeds vinden.. Wie weet hoe het moet? Alvast bedankt, Edwin.
Laatste reactie door Robin, -
XBOX360 en Wii
door jamesensyl- 7 reacties
- 4.4k weergaven
Hoi allemaal... Wij hebben een XBOX 360 en een wii.. Wij hebben ze omgebouwd.. Nu hebben we ons laten vertellen dat we Verbatim - dvd dl moeten gebruiken en dus gekocht... XBOX speelt ze niet af bij ons.. en gooi ik er een + dvd in dan speelt ie wel... Gisteren heb ik me laten vertellen dat je beter vebatim + dvd's kunt gebruiken.... Weet iemand hier meer vanaf??? Heb net voor 40 euro aan dvd s besteld en nu heb ik er dus niets aan.. Wii pakt ze wel.. Tenminste van de 3 spellen pakte hij er 2... Moest min zijn anders slecht voor de lens.. Hoor ik gister.. maakt niet uit als je ze maar op lage snelheid brand... Ben nu al zo lang aan t knoeien met alles... Kan iemand helpe…
Laatste reactie door jamesensyl, -
- 4 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo mensen, vanmiddag heb ik een harde schijf gekocht voor mijn xbox360:D wil nu alleen spellen downloaden, kan ik dit ook via mijn pc? en dan op mijn hdd zetten of kan dit niet? graag jullie reacties:D gr. manfred
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 4 reacties
- 25.6k weergaven
Hallo, ik heb gehoord dat je via een externe hardeschijf spellen kan spelen op de 360... heb al ff wat rondgeneust maar kon er niets over vinden... Weet iemand of dat ook daadwerkelijk kan, zo ja, hoe werkt dat dan? Ik weet wel dat je ext. hardeschijf naar fat32 omgezet moet worden. Maar weet iemand hoe ik de externe harde schijf aan de xbox 360 kan aansluiten en zo ook via de ext. harde schijf die kan afspelen? Mijn xbox 360 is wel omgebouwd, ongeveer 2 jaar geleden, dus daar zal de oudste software wel opzitten. Het klinkt wel logisch, omdat je vanaf de computer ook spellen kan spelen als je die eenmaal geïnstalleerd hebt, (ook zonder cd). Mvg, XfanX
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 5.4k weergaven
Hallo mensen, ik heb een probleempje met mijn tv/xbox360 namelijk: als ik mijn xbox met die drie stekkertjes (wit, rood en geel) aansluit op mijn oude crt tv (sony KV-24WS1D) geeft hij alleen maar zwart wit beeld, het geluid doet het wel goed. ik heb de xbox al ingesteld op 50 en 60 Hz maar dat maakt niet uit, bij beide geeft hij zwart wit beeld. terwijl als ik met mijn gamecube speel hij het wel gewoon in kleur geeft, ook hier doet hij het bij 50 en 60 Hz goed in kleur.. ik heb ook al geprobeerd om de xbox met een scart aansluiting aan te sluiten (zo'n verloopblokje van component naar scart), ook dit geeft hetzelfde resultaat, terwijl hij het bij de gamecube wel doet …
Laatste reactie door appelsap, -
Xbox360 nep harde schijf
door Gast Vlutje- 4 reacties
- 3.5k weergaven
Ik heb al jaren een xbox360 met een 20GB harde schijf, maar deze wordt me een beetje te klein, daarom wilde ik graag een nieuwe harde schijf kopen, maar dan wel een 120GB, maar zo een kost al gauw 100 euro, dus bedacht ik om er een van dealextreme te bestellen, maar hier heb ik een paar vragen over: Als ik bv deze case koop (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25939), wat voor harde schijf moet ik er dan voor kopen(de soort), kan ik die harde schijf ook aan mijn pc linken zodat ik er muziek en films op kan zetten, en kan ik hier niet mee gebanned worden? Na aanleiding hiervan heb ik de volgende vraag: Kan ik beter een case en een harde schijf kopen, of gelijk een va…
Laatste reactie door LenS, -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Hey, Ik zat eroverer te denken om een van de twee bovenstaande consoles te kopen, maar ik weet nog niet welke. Mijn logische keuze zou een PS3 zijn (al mijn vrienden hebben ereen), maar het schijnt dat het deze niet te kraken is. Een xbox is dan makkelijker te kraken, maar sommigen zeggen ervan geband te raken, zodat ze geen legale spellen online meer kunnen spelen. Klopt dit? Heeft er iemand hier mee info over? Alvast Bedankt, Peaceandsilent
Laatste reactie door Robin, -
- 5 reacties
- 2k weergaven
Heeyy,, Als ik mijn Xbox360 Laat ombouwen Houd ik dan mijn fabrieksgarantie ??? Alvast Bedankt Roeland O0
Laatste reactie door roeland, -
Xbox360 RRoD: General hardware failure
door Gast Vlutje- 7 reacties
- 3.2k weergaven
Ik heb al tijden een omgebouwde xbox360, was hier tot een paar dagen erg tevreden mee(had toen wel een paar keer een RRoD gehad maar was verholpen toen ik hem opnieuw opstartte), maar nu stopt hij er helemaal mee, ik heb zaterdag ochtend even op mijn xbox gezeten, en heb hem toen uitgezet. De volgende keer toen ik hem opnieuw opstartte gaf hij een RRoD aan(1e, 3e en 4e hokje brandde), heb het volgende geprobeerd: - Opnieuw opstarten - Alle kabels eraf, eropnieuw aan doen en dan aanzetten - Harde schijf eraf, aanzetten, uitzetten en dan weer proberen - Kijken of de voeding groen is Hij doet het nog steeds niet, heb toen gekeken wat de foutmelding was (door de sync en…
-
- 2 reacties
- 2k weergaven
hoi, weet iemand hoe je een xbox 360 spel brandt? hij is al omgebouwd. ik heb ook dvd+r dl gekocht mvg
Laatste reactie door bent-feyenoord, -
- 12 reacties
- 3k weergaven
heey allemaal, Ik heb mijn Xbox360 laten ombouwen met iXtreme v.1.60 erop. Maar nu ben ik spelletjes gaan brande op : DVVD+R DL eerst had ik CoD6 gedaan maar die gaf alleen een zwart scherm. :geheim: daarna GTA4 maar ik kwam erachter dat het spel niet region free was en daarna had ik Tekken 6 geprobeerd maar daar stond :attempting to read disc. Nu is mijn vraag wat is er aan de hand? Kan ik sommige spellen nu niet spelen ofzo of doe ik iets verkeerd? Ik brand op speed 4x met IMG burn ik heb een handleding van internet gevolg hoe je moet branden: http://www.xbox360spellenbranden.nl/tutorial.html alvast bedankt groeten bram : :peace:
Xbox360 stealth vraag
door Gast Vlutje- 6 reacties
- 3.4k weergaven
Ik heb al een poos een xbox 360, ben er erg tevreden mee O0(al maakt hij soms een spel kapot), hij is omgebouwd en heb sinds pas xbox live. O0 O0 Ik heb er veel spellen voor, en wil die graag online spelen, maar weet niet of zo stealth zijn, kan ik ze nog controleren nu ze al gebrand zijn, want ik heb de .iso's niet meer, of is dat mogelijk? bvd Niels
Laatste reactie door Wesley,