Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag als iemand weet als DC Universe Online Free2play word voor de ps3 net als een betje als M.A.G . Ik hoop als iemand dat weet want ik kan het niet zo snel vinden.
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo Ik weet niet of dit in het goede topic is maar eeh? Ik kan geen torrent vinden voor EA Sports Active voor de wii. ik weet niet of er nog actieve torrents ervoor zijn? Als iemand me die kan pmen zou ik blij zijn. Groetjes Berkant.
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Heee allemaal! Ik heb een vraag wat betreft het spelen van Assassins Creed. Via een torrent heb ik een .iso file van de game gedownload. Om hem vervolgens te mounten heb ik Deamon Tools Lite de laatste versie gedownload, ik geloof iets van 4.5? Kan dat? Nu pakt hij het bestand wel en als ik de virtuele schijf (hij geeft aan een BD-romstation) aanklikt start netjes de autorun, maar als ik ga installeren is de tekst niet leesbaar, er staan alleen maar vraagtekens. Als ik vervolgens wel doorklik (de next button is immers altijd wel te vinden) en installeer doet hij dat dan ook wel. Alleen als ik vervolgens het spel wil gaan spelen blijft het zwart. Nou moet ik zeggen dat ik …
Laatste reactie door Jurgen4ever, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Ik heb een nieuwe pc gekocht via azerty.nl, en na het installeren en vervolgens spelen van BattleField bad company 2 en Starcraft 2, crasht de game na ongeveer 15 minuten spelen. Dit zijn me specs: Sapphire Radeon HD 5850 1gb GDDR5 MSI P55 - GD65 Windows 7 64 bits Intel Core i7 2,93 GHz 4gb Ram De laatste versie van Ati Catalyst is geïnstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen. Ik heb de drivers al een paar keer eraf gegooid en er weer op geïnstalleerd maar zonder succes. Bad Company 2 eraf gehaald en opnieuw geinstaleerd, maar ook geen succes.
Laatste reactie door geraldo13, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1k weergaven
Unleashing the Madness: Exploring the World of Pirate Yakuza in Hawaii Introductie De Yakuza-franchise staat bekend om zijn snelle releases en bizarre spin-offs. Maar net toen we dachten dat het niet gekker kon dan Yakuza: Dead Souls met zombies en third-person shooter gameplay, komt Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii. Een game waarin moderne criminelen veranderen in klassieke piraten. Absurd? Absoluut. En het werkt verrassend goed. Een Absurd Piratenavontuur In Pirate Yakuza in Hawaii kruip je in de huid van Majima, de beruchte "Mad Dog of Shimano". Voor het eerst krijgt hij zijn eigen game en wat voor een! Hij wordt wakker op een eiland zonder heri…
Laatste reactie door Girev, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb heroes 5 gedownload en heb (volgens mij) precies gedaan wat er in de description stond. De description was als volgt: Install: 1).Extract archive ( use latest WinRar 3.70 - www.rarlab.com ) 2).Go to "HoM&M V - Tribes of the East\" folder and run setup.bat 3).Run Game - "HoM&M V - Tribes of the East\bin\H5_Game.exe" ik heb dit allemaal gedaan maar bij de laatste stap zegt mijn pc Heroes werkt niet meer u krijgt bericht wanneer er een oplossing beschikbaar is. Ik heb hem ook nog niet kunnen instaleren :-\ Thanks O0
Laatste reactie door pelle64, -
Game boy advance neiuwe spellen op zetten lukt niet meer loopt vast!
door Gast sytske101- 0 reacties
- 1k weergaven
Heey iedereen Ik heb ene game boy advance sp . Ik heb een kaartje van256mb van ezf advance realtime. Daar kan ik alle spellen op zetten van de gam boy die ik wil maar nu wil het programma van EZFA neit meer doen.. De game boy vind de pc wel maar na select en start heb ingedrukt loopt hij vast naja blijft hij herhalen. Je hebt dan zo toontje pring van ls die elkaar vinden dat geeft hij hele tijd maar aan en kan er niks emer op of af zetten heb mun pc creach gehad en daarvoor deed hij het wel. Moet k misschien nog iets hebben op mijn pc??wat ik vergeten ben want dat programmatje staat op de cd maar hij wilt het niet doen. Alvast super bedankt oor de gode tip. Post …
-
Is er nog een goede Homebrew voor de PSP?
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik zoek een goede homebrew voor de psp...
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, ik heb het probleem met COD5 dat als ik single player opstart en op CO-OP klik en dan een moeilijkheidsgraad selecteer dat er dan niets gebeurt, als ik dit meerdere malen doe loopt mijn pc vast! Zijn er mensen die dit probleem ook gehad hebben? Robert
Laatste reactie door Robertoz, -
- 3 reacties
- 1k weergaven
Hallo! Ik heb een vraag: Ik heb mijn ps2 omgebouwd met een memor32 chip. Dit werkt want ik heb al een aantal spellen gedownload en werkend gekregen. (vind ik al een hele prestatie). Nu het volgende; mijn dochter wil dolgraag singstar studio 100. Singstar Disney heb ik al werkend gekregen maar studio 100 dus niet terwijl ik hetzelde doe; downloaden, openen met winrar, image branden op lage snelheid met Imgburn op een DVD -r. Het spel blijft hangen op de mededeling; spel wordt geladen. Hebben jullie een tip??? Alvast bedankt.
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
ik heb windows 7 opnieuw geinstalleerd, en in de steam map de inhoud van de map players gekopieerd. hoe kan ik nou weer zorgen dat hij het doet en mijn mp files synct? Jamie :peace: Post samenvoeging: april 27, 2010, 21:51:06 opgelost
Laatste reactie door Jamie.T, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37902.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo iedereen, Ik zou graag Cabal 2 keer tergelijker tijd willen laten draaien. Ik heb gehoort dat je dat met WoW kunt. Dus nu vroeg ik me af hoe ik dit kan doen ? (het is voor mijn andere ch. te buffen) Alvast heel er bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb net de Aviator Flight stick + Hawx voor de ps3 gekocht. Nu ben ik net begonnen met Hawx, alleen wil ik de controls wijzigen. In de bijlage die ik heb toegevoegd zie je dat je een knop met een veiligheidshendel hebt, wat normaal gesproken schieten(van raketten) is. Bij mij is echter de knop daar rechts onder(een soort x) schieten. Ik zou graag de controls wijzigen, zodat ik de knop onder de veiligheidshendel kan gebruiken om te schieten. Bij zowel Hawx als Blazing angels 2 heb ik dit echter. Bij de in game controls kan ik dit niet wijzigen, heeft iemand een idee hoe ik dit kan wijzigen? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36315.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo, Ik heb laatst B&W2 + expansion gedownload van TPB: [modbreak=modbreak door impy] Directe download links naar illegale content zijn verboden. [/modbreak] De MDS files heb ik gemount met Daemon Tools Lite en zo cd voor cd de geinstaleerd. Maar goed, als ik he spel dan speel is het bij B&W2, zodra ik een game wil beginnen, dan crashed hij tijdens het laden en zegt hij dat de 'Black & White 2 Core Application' niet meer werkt. Als ik dan de expansion instaleer krijg ik hetzelfde. Behalve als ik ervoor kies om met de 'cow' en als 'neutrale god' (niet goed of slecht) te beginnen. Dan lukt het me om de game ff te spelen, een uurtje, miss langer en daarn…
Laatste reactie door Rellone, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey, Zijn hier swat4 spelers die nog een clan zoeken? En die goeie spelers zijn, en team spelers en vip mode spelen ! En zoek je een clan? Kom dan eens langs op www.mobclan.tk Praat engels, maak een nieuw account, maak een nieuwe topic met je introduce. En mijn naam is Torres daar. PS, Wij hebben rond de 70 leden en berijden steeds meer uit. Alleen goeie spelers worden aan genomen, omdat wij een pro clan zijn, een uit de top 5 clans. Groetjes, TorresNL :friends:
Laatste reactie door TorresNL, -
Hallo. Heb laatst fallout 3 gedownload maar het spel doet het niet. Start een new game op en na 3 sec. reageert ie niet meer. Weet iemand hoe dit komt?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hallo ;D Ik zoek gezellige mensen die wel eens een keertje online willen spelen met de wii. Ik hoor het graag (je kan ook een PM sturen)
Laatste reactie door Huismus, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo, Wij zijn spellen aan het downloaden. We kunnen het wel helemaal instaleren maar dan wordt er gevraagt om een CD in te doen. Die hebben we dus niet. Als we de crack willen openen dan doet ie dat niet om dat er geen EAX.DLL opstaat. Maar dit kunnen we ook niet downloaden. Kan iemand ons helpen. gr
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Software algemeen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37766.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
[table][th] The Incredible Adventures of Van Helsing-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]De ongelooflijke avonturen van Van Helsing-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Incredible.Adventures.of.Van.Helsing-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-tiaovh Bron: Stream Grootte: 9,753 GB Genre: Actie, RPG Criti…
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
hey iedereen. Had na enkele jaren Fire Department terug vanonder het stof gehaald. De installatie verliep vlekkeloos maar als ik het spel wil starten krijg ik een foutmeldig van starforce dat enkel de administrator de game kan deblokkeren. kan er mij iemand hierbij helpen om dit te omzeilen. is een origineel aangekocht spel
Laatste reactie door Freddytje, -
- 2 reacties
- 1k weergaven
Hallo ik heb de sims 2 gedownload en die probeer ik te instaleren, omdat ik geen dvds/cdroms in me laptop kan doen heb ik deamontools gedownload. als hij bij de instalatie vraagt om disk number 2, moest ik deamontools uitschakelen en weer inschakelen, maar hoevaak ik dat doe en op hoeveel verschillende manieren ik het doe, het lukt gewoon niet. inmiddels begin ik een beetje geirriteerd te raken dus ik dacht ik plaats een forum bericht der zal vast wel iemand zijn die me kan helpen
Laatste reactie door Jac_xx, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39822.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken,