Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
PS2 +RW werkt wel maar +R niet...
door Gast trapatoni- 0 reacties
- 2.6k weergaven
gedownloadde copie van PS2 Battlefront II werkt alleen op +RW (diverse merken). Maar +R > van merk Extreme+R en ook Sony -R branden wel maar werken niet. -gebruikt Nero-7 -Alcohol 120% -DVD decrypter brandsnelheid in alle gevallen de laagste n.l. 2.3 speed. waarom +RW wel en +R en ook -R niet....wie kan me vertellen wat de oorzaak is?
-
- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Ik heb het spel Harry Potter en de Vuurbeker gedownload en met succes geïnstalleerd door middel van DAEMON. Nu wil ik het spel gaan spelen maar nu blijft ie iedere keer zeggen dat ik de dvd moet invoeren en het spel dan opnieuw moet opstarten. Wat kan ik hieraan doen? Bij Deze Computer geeft ie het wel gewoon aan als spel op de E schijf.
Laatste reactie door Suuzzle, -
- 0 reacties
- 42.9k weergaven
die links werken niet ik zie telkens Sorry, the file you requested is not available of iets dergelijks ik zou hem graag multyplayer spelen. maar ik heb allen een andere verie waarbij het niet kan heb je een goed link???
Laatste reactie door noil, -
Hallo. Heb laatst fallout 3 gedownload maar het spel doet het niet. Start een new game op en na 3 sec. reageert ie niet meer. Weet iemand hoe dit komt?
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42141.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
[table][th] Citadels-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Burchten-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Citadels-FLT Releasedatum: 26 juli 2013 Retail Datum: 26 juli 2013 Bestandsnaam: flt-cita Bron: DVD Grootte: 2.11 GB Genre: Actie, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: bitComposer Games Ontwikkeld door: bitComposer Games Omschrijving In Citadels, de speler ervaart de Arthur-legende in twee campagnes, een strijd aan de kant van Arthur en de Ridders van de Ronde Tafel, en de andere aan de kant van Morgana en Mordred. Bur…
Laatste reactie door Nieuws, -
Image mounten
door Gast sharrie- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Als ik een image mount in daemon tools krijg\'k dus een hele map...op wat moet ik klikken.... als ik op setup klik verschijnt er een zwart venster en da\'s dan weer direct weg... help mij! ?
-
Dysfunctional Systems Episode 1 Learning To Manage Chaos-WaLMaRT – Torrent / Download / NZB / Serial
door Nieuws- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Dysfunctional Systems Episode 1 Learning To Manage Chaos-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Disfunctionele Systems Episode 1 Learning To Chaos-WaLMaRT Beheer Release-informatie Groep : WaLMaRT (Scene) Release naam: Dysfunctional.Systems.Episode.1.Learning.To.Manage.Chaos-WaLMaRT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 28 juni 2013 Bestandsnaam: dys1-wmt Bron: DVD Grootte: 333,91 MB Genre: Indie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Dischan Ontwikkeld door: Dischan Omschrijving Dysfunctional Systems is een episodische visue…
wii downgraden
door arnem10- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo, ik wil mijn wii downgraden naar 3.2 (nu heb ik 3.3e), omdat ik anders ssbb (4,7gb) niet kan spelen. Weet iemand een duidelijke tutorial staan, of is deze goed: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] ? Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo ik heb een vraag als iemand een ps3 code voor de beta dc universe online voor de ps3 ik hoop dat iemand me kan helpen en naar dit e-mail kan sturen. E-Mail: gerald_damian@hotmail.com Ik hoop dat iemand me kan helpen. ;D
Laatste reactie door geraldo13, -
Error na mounten en installeren van game
door Gast rewien10- 0 reacties
- 3.7k weergaven
Als ik het spel geïnstalleerd heb krijg ik dit: CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game. Ik heb het ook al geprobeerd met Deamon Tools (ook Alcohol 120%) maar dan krijg ik nog steeds hetzelfde bericht. Please help !!
-
VERPLAATST: ps3
door Robin- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=26994.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Heee allemaal! Ik heb een vraag wat betreft het spelen van Assassins Creed. Via een torrent heb ik een .iso file van de game gedownload. Om hem vervolgens te mounten heb ik Deamon Tools Lite de laatste versie gedownload, ik geloof iets van 4.5? Kan dat? Nu pakt hij het bestand wel en als ik de virtuele schijf (hij geeft aan een BD-romstation) aanklikt start netjes de autorun, maar als ik ga installeren is de tekst niet leesbaar, er staan alleen maar vraagtekens. Als ik vervolgens wel doorklik (de next button is immers altijd wel te vinden) en installeer doet hij dat dan ook wel. Alleen als ik vervolgens het spel wil gaan spelen blijft het zwart. Nou moet ik zeggen dat ik …
Laatste reactie door Jurgen4ever, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39770.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hey Ik heb wario ware DIY nu op mijn R4 staan. Het spel werkt perfect, alleen kan ik niet saven Er staat wel saving enzo en dan krijg ik geen foutmelding Maar als ik het spel afsluit en dan weer opstart is alles weg. Is hier iets aan te doen? Groeten JimJim
Laatste reactie door JimJim, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb nog eens gezocht op internet en heb gevonden dat de psp go gehackt is http://www.youtube.com/watch?v=DSF82oP5B-w&feature=player_embedded#! daar is een video van het gehackte apparaat, maar weet iemand of er ook meerdere emulators zijn? Is het nu ook mogelijk om emulators of andere programma's van http://pspgohacks.com/ te gebruiken?
Laatste reactie door timothy250, -
- 0 reacties
- 4.2k weergaven
[table][th] Battlefield 4 Update 4-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Battlefield 4 Update 4-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED – (SCENE ) Naam: Battlefield.4.Update.4-RELOADED Releasedatum: 28 oktober 2013 Retail Datum: 29 oktober 2013 Bestandsnaam: Battlefield.4.Update.4-RELOADED Bron: WEB Maat: 727 MB Genre: First-person shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: EA DICE Laat Omschrijving In Battlefield 4, zullen gamers ervaren enorme omgevingen, een speeltuin van vernietiging, toegang…
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
De spanning stijgt, want Ubisoft heeft zojuist een schat aan nieuwe gameplay onthuld voor de langverwachte game Assassin’s Creed Shadows. In een uitgebreide blogpost duiken we dieper in de vechtmechanica van de game, waarbij zowel de wapens als de vijanden uitvoerig aan bod komen. Benieuwd naar wat je kunt verwachten? Bekijk de video hieronder! In de blogpost worden korte fragmenten gepresenteerd, maar de Nederlandse YouTuber JorRaptor heeft al deze clips samengevoegd in een indrukwekkende video. En eerlijk is eerlijk: de gameplay ziet er fantastisch uit! De katana-stijl van Yasuke straalt een geconcentreerde kracht uit, die je doet denken aan de meesterlijke te…
Laatste reactie door Eater, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
hallo, ik heb de demo van crysis maar nu is het probleem als ik sandbox probeer te installeren dat ik een foutmelding krijg =error 1304, error writing to file c\programfiles\electronicarts\crysis sp demo\bin32\compresATI2.dll. Verify you have acces to that directory : heeft iemand hier een oplossing voor ? alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
port forwarden
door robby0908- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik wil dus online gaan met een bepaalde game en ik wil mijn router forwarden maar op portforward.com staat hij daar niet bij dus vraag ik het maaar hier:wat moet ik nog meer aankruisen/is het mis en indien ja hoe moet het Post Merge: december 31, 2008, 01:55:13 pm als je het niet goed ziet : http://www.procyclingmanager.com/forum/index.php/topic,56882.msg1643295.html#new onderaan de pagina
Laatste reactie door robby0908, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Rugby Challenge 2-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rugby Challenge 2-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Rugby_Challenge_2-FLT Releasedatum: 24 juni 2013 Retail Datum: 24 juni 2013 Bestandsnaam: flt-ruc2 Bron: DVD Grootte: 4.12 GB Genre: Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Home Entertainment Suppliers Ontwikkeld door: Sidhe Interactive Omschrijving Dompel je zintuigen in de grootste rugby game ooit, Rugby Challenge 2 – The Lions Tour Edition. Rugby Challenge, met de legendarische Jonah Lomu nog steeds aan h…
- 0 reacties
- 3.2k weergaven
Dit zegt die elke keer als ik hem start. Ik heb de DVD van een vriend van mij, en moest alleen de crack nog toevoegen. Ik heb toen een crack van gamecopyworld gehaald. Deze heb ik geplaatst zoals het volgens mij moet. Maar elke keer weer als ik het wil proberen te spelen komt dit er te staan: Onjuiste cd/dvd geplaatst. Plaats de originele cd/dvd van FIFA 08 wat moet ik??
Laatste reactie door rinusagema, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl=http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0]http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23391.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
ESR hoe werk het en hoe kraag ik het aan de gang snap er niet van ? heb net snes aan de gang O0 Post Merge: februari 10, 2009, 05:47:47 pm ik ben zo dom gelukt ;D slotje maar
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 6.3k weergaven
[table][th] The Walking Dead Season 2 Episode 1-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Walking Dead Seizoen 2 Aflevering 1-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: The.Walking.Dead.Season.2.Episode.1-RELOADED Releasedatum: 15.12.2013 Retail Datum: 17-12-2013 Bestandsnaam: The.Walking.Dead.Season.2.Episode.1-RELOADED Bron: DVD Maat: 1,1 GB Genre : Avontuur Bescherming: Steam Uitgever : Telltale Games Developer : Telltale Games Laat Omschrijving The Walking Dead: Season Two blijft het verhaal van Clementine, een jong …
Laatste reactie door Nieuws,