Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
Image mounten
door Gast sharrie- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Als ik een image mount in daemon tools krijg\'k dus een hele map...op wat moet ik klikken.... als ik op setup klik verschijnt er een zwart venster en da\'s dan weer direct weg... help mij! ?
-
CALL OF DUTY 2
door Gast sharrie- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hallo, ik ben hier juist nieuw op het forum en ik zou graag Call Of Duty 2 hebben... Hoe moet ik hier aan beginnen om het te downloaden? Alvast Bedankt.
-
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
hoi waar ka ikNFSMW virus vrij downloaden
-
gta san andreas
door ThaTanya- 7 reacties
- 3.4k weergaven
op welke site kan ik de no-cd crack van sa downen zonder virus ,heel veel hebben een virus.
Laatste reactie door ThaTanya, -
downloaden?!!!
door Gast vinnie2- 2 reacties
- 2.7k weergaven
wat is een goeie programma om de beste en nieuwste spellen te downloaden zoals fifa 2006 ik heb zelf limewire maar daarmee lukt het niet echt om goeie spellen te downloaden alvst bedankt
-
Jow zit te denken om voor de lol eens linux te downloaden en op me pc te zetten... Zijn er ook een paar mensen die dat al hebben? bevalt het? ik snap niet echt welke ik moet downloaden als ik linux in typ bij www.torrentz.com... ik hoor het wel!
-
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hoe verwijder ik het serienummer van een programma van mijn harde schijf?? In het begin draaide het prog. als een trein, maar bij het updaten werd het serienr. eruit gegooid en kan ik het met geen mogelijkheid weer invoeren. Hij accepteert het niet en ook niet als ik alles uninstall doe en het serienr. er weer opplak. Wie weet raad in dit brandende probleem?!?
-
flt bestanden
door snooze- 8 reacties
- 17.3k weergaven
Na het downloaden van een spel met Grabit en nadat QuickPar vertelde dat alles 100% was krijg ik de volgende databestanden: flt-bfr 001 t/m 034. Normaal krijg ik par-bestanden die je dan met Winrar uit kunt pakken. Deze ftl-bestanden kun je echter niet uitpakken. Wat kan of moet ik er wel mee?? Kan hier nergens iets over vinden. Help s.v.p.
-
- 2 reacties
- 2.8k weergaven
help..ik heb geprobeert de beveiliging van het spel te stoppen maar het help niet eens? weet iemand wat ik fout doe: -start sr7.stop -klik op hide...\"nothing to hide\" -start spel op\" nog steeds emulator gedecteerd\" wat doe ik fout?
-
xbox spel opstarten
door Gast zwabber- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Weet iemand hoe ik een xbox spel kan branden zodat de xbox hem gelijk pakt. De spellen doen het nu wel, maar alleen als je de xbox uitzet en dan weer aanzet. (en de normale kopieen pakt ie ook in 1 keer, dus het moet wel kunnen)
-
prince of persia noDVD crack
door Gast slikie- 4 reacties
- 3.8k weergaven
Ik heb maar even een nieuw topic geopent omdat op de andere niet gereageert word. Ik heb de nieuwste prince of persia, the two thrones. Ik heb hier alleen nog geen crack voor. ik ben op http://m1010.gamecopyworld.com/games/pc_prince_of_persia_3.shtml geweest, maar mij lukt het om 1 of andere manier niet die crack. HEEFT IEMAND EEN WERKENDE CRACK? ( of een andere oplossing hiervoor. ) alvast bedankt
-
Serial nummer
door Warezkid- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Heb het volgende gedaan: Spyware Doctor geinstalleerd en een naam en serienummer ingegeven. Daarna liep dit geweldige programma als een tierelier!!!!!! Bij het updaten werd het serienummer en de naam eruit gegooid. Geprobeerd om het serienummer en de naam weer in te geven, echter dit werd niet geaccepteerd!!! Hierna heb ik alles ge-uninstalled en in \"regedit\" ditto. Daarna weer geïnstalleerd en wederom de naam en het serienummer ingegeven. Weer niet gelukt. De vraag is nu: zitten er dan nog kleine file-tjes in de spelonken op mijn harde schijf en zo ja, hoe kan ik daar in godesnaam bij komen????
Laatste reactie door Warezkid, -
GTA san andreas
door ThaTanya- 1 reactie
- 2.7k weergaven
hoi ik de de orriginele versie van gta san andreas maar er zit opeens een scheur van 3 centimeter op mijn dvd en als ik hem in mijn pc stop gebeurt er niks. mijn vraag is Valt dit te repareren of is het einde GTA san andreas reageer pleasz.
Laatste reactie door Duken, -
wat is een anti-blacklisting tool?
door Gast slikie- 0 reacties
- 3k weergaven
ik heb even een vraagje hieroover, wat is een anti-blacklisting tool en wat doet het? ik heb er zelf wel 1 namelijk anti blaxx maar ik weet niet hoe ik hem moet gebruiken op de game prince of persia 3 kan iemand aub even hiermee helpen. alvast bedankt
-
FM2006, probleem met Anti-Blaxx
door Gast deMar- 0 reacties
- 3.1k weergaven
Ik heb FM2006 ge-installeerd via een ISO mbv Deamon Tools. Nou weet ik dat ik met Anti-Blaxx het een en ander in moet stellen zodat ik het spel gewoon kan spelen zonder dat hij om de juiste CD vraagt... Alleen begrijp ik niet hoe Anti-Blaxx werkt en via google word ik ook niet veel wijzer. Dus kan iemand uitleggen wat ik moet instellen bij Anti-Blaxx om FM2006 te kunnen spelen, zonder dat ie om de juiste CD vraagt? PS: Als ik bij Anti-Blaxx ---> instellingen Bij \"Game\' de juiste fm.exe file invoer komt er te staan dat hij geen kopierbeveiliging gevonden heeft, terwijl hij deze autmatisch zou moeten selecteren. Nu moet ik hem handmatig selecteren staat er...…
-
Handige site voor NO-CD Cracks
door Gast monique2- 8 reacties
- 30.5k weergaven
ik weet niet of ik hier in de goede topic zit mar hier dan ff een paar hel;e handige sites voor NO-CD cracks. http://www.gamecopyworld.com http://www.gameburnworld.com
-
FiFa 2006 Xbox
door Gast berend1- 2 reacties
- 2.7k weergaven
hallo allemaal ik heb uit een nieuwsgroep Fifa2006 gedownload.het bestand dat ik nu heb is 2,45 Gb groot en heeft slt-fp.iso als naam.wat moet ik nu verder doen(svp niet te moeilijk want ik ben een beginner).alvast hartelijk bedankt.
Laatste reactie door Clausje72, -
videokaart, games, rare blokjes?
door Gast slikie- 6 reacties
- 3.1k weergaven
ik zit er al een tijdje mee, en ik denk dat ik het wel aan jullie kan vragen omdat jullie er waarschijnlijk wat meer verstand van hebben dan mij. ik heb een nieuwe video kaart enzo, gruwelijk ding, zou alles moeten trekken. Alleen, telkens als ik een game speel, is alles echt heel maf. bijvoorbeeld bij call of duty 2, stel ik alles in met een knop die doet dan alles naar je optimale instellingen voor je pc dat ie niet sloom word enzo. Maar, dus als ik een missie geladen heb, dan is de tekst vage blokjes, de levels zijn ook zwaar lelijk gworden en soms ook blokjes, echt heel maf. En bij andere levels is het weer normaal... ik heb het bij battlefield 2, en nu ook bij c…
wat is de beste download methode?
door Gast gilles- 6 reacties
- 3.3k weergaven
hallo allemaal, ik download nu al een tijdje met bittorrent. maar ik vraag me af of dat eigenlijk wel de beste manier is. ik hoor van mensen dat ze met nieuws groepen 500 kb/sec halen. ik haal met azureus maximaal een snelheid van 80kb/sec heeft iemand tips?
-
Fifa 06 Branden
door Gast oosterlaak- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Beste Forumleden, Ik heb FIFA 06 gedownload en wil het op een DVD branden, dat het dan automatisch opstart. (net als je hem orgineel koopt) Weten jullie welke bestanden ik dan op DVD moet branden, en/of er dan een crack bij moet. Alvast bedankt WillemIITilburg
-
Heb Doom3 gekopiërd via Alcohol120 en via GameCopyWorld.com diverse cracks geprobeerd. Het spel start wel op, maar bij : nieuw spel, enz, gaat hij wel laden, maar gooit me er daarna uit. Kunnen jullie zeggen wat ik fout doe en wat ik dan wel moet doen???? In afwachting, m.vr.gr. Jan
GTA 3 VRAAGT OM CD2
door Gast TomSmit- 0 reacties
- 2.2k weergaven
HELP.. Heb GTA3 gedownload via Azureus en probeer het te openen via Alcohol120%. Maar dan start ie op en vraagt gelijk om cd2.. hoe kan dat?? hij wil ook .MDF bestanden niet openen met Alcohol. Wie kan mij helpen?? please.. thanx alvast groeten
-
No Cd crack RCT 3: Wild
door Gast toeze- 1 reactie
- 3.4k weergaven
Wie kan mij helpen aan een crack voor: roller coaster tycoon 3: wild er staat er geen op megagames.com aangezien een backup cd nie werkt
-
- 6 reacties
- 3.2k weergaven
weet er mssn iemand hoe ik fifa 06 online kan spelen a.u.b.!! alavst bedankt Flexxer
-
crack voor Doom3
door Warezkid- 8 reacties
- 3.5k weergaven
Welke crack van GameCopyWorld.com voor Doom3 moet ik downloaden om het spel werkend te krijgen. In afwachting, m.vr.gr. Jan
Laatste reactie door Warezkid,