Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 13 reacties
- 3.8k weergaven
Hallo, Ik wilde mijn xbox 360 laten ombouwen maar zit nu in twijfel omdat ik dit las op de voorpagina van duken.nl http://www.duken.nl/content/view/991/63/ mvg, dylan
Laatste reactie door LenS, -
Xbox 360 ombouwen!
door Mark66- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Dag, Toch nog even een vraag! Ik ben van plan om een xbox 360 Pro te kopen en die om te laten bouwen bij iemand, met de keuze uit deze 2 chips 'NME v2.0 , NoMod'. Ik ken iemand die heeft heel erg veel originele spellen. Kun je deze gewoon over kopieren zonder gezeur verder? Of moet je dan weer allerlei dingen doen? ( DVD Decrypter, IMGburn etc? ) Het gaat hier om games waar ik geen geld voor over heb en koop nu al best veel games origineel. Het leven van een student valt niet mee. Gr. Mark
Laatste reactie door teun2, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Ik heb een nieuwe Elite gekocht en ik weet dat je de Xbox 360 kan ombouwen. Alleen weet ik er niet veel van. Alleen dat je i.p.v. een chip een custom firmware krijgt. Maar nou heb ik een paar vragen: - Als je dus je Xbox 360 ombouwt, bijvoorbeeld hier kan je dus back-ups afdraaien of moet je nog meer doen? - Hoe groot is de kans op een bann? - Als je gebannt bent is het makkelijk om jezelf te unbannen? - Zijn er nog andere manieren om back-ups af te draaien als je je Xbox 360 hebt omgebouwt dan het spel een op een DVD'tje branden? (Bijvoorbeeld: een USB of e.d.) - Als je hem hebt omgebouwt, kan je dan nog andere dingen doen dan back-ups afspelen? (Bijvoorbeeld: cheat…
Laatste reactie door Farid., -
- 6 reacties
- 2.4k weergaven
Hee iedereen! Ik wil een Xbox binnenkort bestellen en ook op xbox live gaan, maar ik heb even rond gezocht en ik heb gevonden dat je daar een kabel voor nodig hebt die erbij zit. Nu wil ik boven zitten en mijn router is beneden. Je hebt een wireless apparaatje maar dat is meteen zo duur. Zijn er andere mogelijkheden om dit op te lossen? Bijvoorbeeld een netwerkversterker kopen en die daarin doen, of via de computer.. Wie weet oplossingen? Alvast heel erg bedankt! Maartenn
Laatste reactie door Maartenn, -
- 8 reacties
- 3.3k weergaven
hey ik wil me xbox 360 op me pc´s lcd scherm aansluiten zodat ik er op kan computere en xboxe... via deze filmpje± http://www.youtube.com/watch?v=xRgL-cE95SI weet ik al dat ik die vga kabel nodig heb, nou heb het opgezocht en voor 12 euro eentje krijgen bij een online shop. maar me vraag is waar kan ik die ander kabeltje hale waar je je die rood en wit van audio indoet... want anders heb ik wel beeld maar geen audio thx...
- 4 reacties
- 2k weergaven
Is het mogelijk/Hoe is het mogelijk om Xbox 360 games op de PC te spelen?
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 3.5k weergaven
Staat niets te doen, mag weg tegen elk aannemelijk bod! Wellicht mooi kerstcadeau voor een broertje of neefje http://link.marktplaats.nl/877779800
Laatste reactie door Duken, -
- 4 reacties
- 2.9k weergaven
Hoi, Ik zoek voor games op mijn xbox 360 die ik splitscreen kan spelen. Dus alle games zijn welkom, zolang ze maar leuk zijn met zn 2en splitscreen. Fable 2 en 3 hebben we al uitgespeeld. Btw, kan je minecraft voor de xbox 360 ook branden op een schijfje en spelen of zit dat anders? mijn xbox 360 is wel omgebouwd. Alvast bedankt.
- 6 reacties
- 2.9k weergaven
hallo allemaal, ik heb een probleempje met mijn xbox en pc. mijn pc krijgt zijn internet via een draadloos netwerk (onze router staat beneden en mijn pc en xbox boven) mijn xbox is via een lan kabel aangesloten op mijn computer. dit alles werkt gewoon goed, ik heb gewoon xbox live op mijn xbox. Ik heb alleen een probleempje, het ip adres van mijn xbox veranderd steeds als ik hem uit en aan zet. om mijn liedjes en video's af te spelen op mijn xbox moet ik dus elke keer weer opnieuw verbinding maken met windows media center. en volgens mij als mijn xbox dus een vast ip heeft hoeft dat niet meer. ik heb alleen geen idee hoe ik dat moet instellen.. ik hoop dat iema…
Laatste reactie door appelsap, -
xbox 360 tege ps3
door yourick- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Goeiendag ik had de vraag een Maat van mij heeft een Ps3 en ik een Xbox360 nu wouw ik graag tegen hem Mx vs Atv Reflex spelen online is dit Mogelijk ?
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 4.9k weergaven
Heyyy.. Het volgende: Ik wil graag Mijn PC met mijn Xbox 360 verbinden. - Mijn PC maakt verbinding vanaf de router met een netwerkkabel. - Er gaat een netwerk kabel van mijn PC naar de 360 - Heb een thuisnetwerk aangemaakt, Mediaplayer 11 goed ingesteld, media delen enz.. - Nou kan mijn PC de 360 niet vinden, en andersom ook niet. Wat doe ik nou verkeerd.. ?? Volgens mij moet het namelijk kunnen op deze manier. Ik heb wel gewoon internet verbinding via mijn PC, maar niet op mijn 360. als ik online wil gamen gooi ik gewoon die draadloze USB Ding van microsoft er weer op, dat is het probleem niet. zou graag Media willen streamen naar m`n 360. Alvast bedankt O0 T…
- 1 reactie
- 2.8k weergaven
Heb net Halo Reach (used) gehaalt bij gamemania, nu doe ik hem in mijn xbox en staat er unrecognized disc
Laatste reactie door DukeNPDA, -
xbox 360 update?
door roelvvv- 2 reacties
- 1.8k weergaven
hoi de enige reden waarom ik eigenlijk een xbox 360 heb is voor titels zoals l.a noire die niet voor de pc uitkomen. Alleen heeft deze l.a noire de nieuwste firmware >.< Moet ik mijn xbox nou gaan patchen of dat spel? En hoe patch ik dat dan?
Laatste reactie door roelvvv, -
- 15 reacties
- 4.4k weergaven
Hey mensen, ik wil graag iets weten voordat ik een 360 ga kopen. Ik heb een Livebox van Sagem, en daar kunnen maar TWEE internetkabels op worden aangesloten, het probleem is dat deze twee uitgangen allebij al in gebruik zijn. Wat kan ik doen om dan toch nog online te kunnen gamen op een 360? Ik koop liever geen Wireless Network Adapter want die vind ik te duur, en er komt nog bij dat ik dan ook nog draadloos internet op mijn Livebox moet installeren. Gr. Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 8 reacties
- 5.2k weergaven
Hallo, Ik ben al 3 uur bezig met het proberen van media center op mijn Xbox 360. Ik doe als volgt : de code van media center op xbox ingeven op media center in pc, dan zoekt media center maar vind hem niet. Ook als ik test connection doe, vind hij mijn pc en media center niet. Ik heb al naar verschillende handleiding gekeken maar als zij hun xbox 360 aanzetten krijgen ze een melding op de pc dat er een extender is aangesloten. Dat dus bij mij het geval niet is... Verbinding : Ik gebruik een draadloze-router als hub. Daarin zit dus de internet kabel die van de router komt (internet), dan de internet kabel van xbox 360 en dan internet kabel van de pc. Dat is toch juis…
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 27.6k weergaven
Ik wil graag mijn XBOX 360 zelf gaan flashen. Ik heb het al een keer uit elkaar gehaald dat gaat me wel lukken. Alleen snap ik niet van al het gedoe met de chipset. Hoe kan jou een XBOX 360 aan je pc aansluiten? Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb gehoord dat je de VIA 6421 nodig hebt om te flashen, kan iemand uitleggen wat dit eigenlijk is? MVG, Maysam PS: ik heb een BenQ drive.
Laatste reactie door Marciej123, -
- 6 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo iedereen! Ik wil binnenkort een Xbox 360 halen. En heb een beetje op het forum zitten kijken. Maar is toch een beetje verouderd. Want ook bijv. op bol.com zie ik nergens de Xbox Pro. Wat is nu de beste Xbox voor mij? Hij moet Niet te duur zijn, de arcade wil ik ook nog net niet want daar zit geen hdd op. Zouden jullie voor mij sites kunnen posten met mooie uitvoeringen, packs vind ik ook leuk. Ik houd van Shooters zoals MW2 en Gta IV. Alvast bedankt! Maartenn
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb zo'n apparaatje gekocht zodat ik mijn draadloze xbox controller kan aansluiten op de pc maar nu is mijn vraag ofdat de headset hier dan ook op werkt? en wat moet je doen om dat te laten werken? Post samenvoeging: april 26, 2010, 18:08:19 ik heb nu ondekt dat de headset het doet met de controller maar ik had nu de vraag ofdat het mogelijk is om alleen het prate door de headset te krijge en verder al het geluid gewoon via de boxen netzoals bij de xbox zegmaar
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 6 reacties
- 3.9k weergaven
Heey beste mensen, Is er toevallig iemand die voor mij een 48 uur code heeft voor xbox live zodat ik even een demotje kan downloaden. Alvast bedankt!
-
- 6 reacties
- 1.9k weergaven
Allo, Weet iemand een leuk adresje om dit goedkoop aan te komen? Greetz Edit: Nvm vond een leuk adresje http://www.xboxjunks.nl of iemand moet iets beters weten?
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb een vraag het moet tog kunnen dat je je xbox aansluit op een laptop/pc met draadloos internet en dat je zo online kan? kan iemand mij vertellen hoe en wat ik daarvoor allemaal moet doen want als k dat probeer pakt hij hem niet.
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik kan al voor 3maanden lang niemand horen via Xbox Live Dinsdag komt CoD uit dus het zou fijn zijn als ik weer met men vrienden kan praten op xbox live Zei kunnen mij wel horen maar ik hun niet, dacht eerst dat het aan de headset lag maar toen ik de headset van een vriend leende had ik nog steeds hetzelfde probleem Weet iemand miss wat er aan de hand kan zijn?
Laatste reactie door gluon, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Hey forum duken, ik ben nieuw hier maar ik wilde vragen, of jullie xbox live/points codes hadden, of generators. Ik wil graag xbox live spelen(gratis), en ik wil niet elke keer 60 euro betalen, wat irritant is. dankje voor 't leze
- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Hoi hoi, Ik heeb een vraagje/probleempje. Ik heb laatst een xbox wirless adapter gekregen. Ik heb hem een weekje geleden geinstaleerd. En ik vind het heel erg iritand want ik heb nu een heel ander menu scherm. Eerst had je my xbox, enzo en nu niet meer :angry: Ik wil et graag terug draaien, on geinstaleerd hebben. Ik weet niet hoe dat moet. Help please...... Bye bye Anouk
Laatste reactie door Zombymario, -
- 6 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo, ik heb een xbox 360 elite en een samsung SyncMaster P2350 23inch die Full HD ondersteunt, nou zit er op de monitor alleen een dvi en een rgb-in aansluiting. Mijn xbox is aangesloten op de rgb aansluiting met een resolutie van 1920x1080. Alleen hij geeft op de xbox niet aan dat dit full-hd is. Nou hoort de xbox volgens mij aan te geven 1080P. Klopt het dat als ik deze koop, dat ik wel in Full-HD speel? Of speel ik nu al gewoon op de beste kwaliteit ( heb dat idee namelijk niet, vind het beeld niet echt scherp), komt dit omdat ik analoog speel en niet digitaal? http://www.xcm.cc/xcm_white_360_hdmi_1080i_cable.htm Dus voor de duidelijkheid heb ik nu de xbox o…
Laatste reactie door Granaat90,