Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo iedereen. Ik heb een maand geleden de torrent gta iv episodes from liberty city ali213 gedownload en vorige week was hij klaar. Het begin doet het goed en als ik dan klik op play krijg ik zwart beeld. Toen heb ik op de Home knop gedrukt en toen ingelogd op m`n al bestaand profiel die ik al gemaakt had met gta iv. (Dat spel had ik legaal gekocht en ik heb hem bijna uitgespeeld). Dan vraagt hij om een update, maar als ik die doe ziet hij toch dat ik hem ilegaal heb? En ik wil m`n bestaand profiel niet kwijt zijn want ik heb hem bijna uit gespeeld. Gtrz Kevin.
Laatste reactie door kevimmen, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Heey, Heeft iemand zin om potje fifa 10 te doen op xbox? Mijn gamertag is: Max Plox
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
[table][th] Metro Last Light-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Metro Last Light-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Metro_Last_Light-FLT Releasedatum: 14.05.13 Retail Datum: 14.05.13 Bestandsnaam: Metro_Last_Light-FLT Bron: DVD Grootte: 7,46 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: 4A Games …
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39770.0[/iurl]
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hey ik heb CoD2 en ik heb wat probelem . Mijn vrienden spelen CoD2 ik heb er ook 1 gekocht maar mijn is versie 1.2 en die van hun is 1.0 ik heb wat ander forms gelezen bij de ene staat je moet het opnieuw instaleren heb ik gedaan maar bij mij is nog steeds V1.2 Kan iemand me helpen alvast bedankt O0
Laatste reactie door Sander, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo forumleden.. Ik heb Blur gedownload en heb hem zonder hulp zowaar aan de praat gekregen,Leer dus echt wel van deze site.. Maar ik kan niet spelen met een controller,Ik heb een Logitech controler maar die doet het niet,Als je bij options kijkt in het spel lijkt die controller wel van een Xbox.Moet je die per se hebben of is mijn controller ook aan de praat te krijgen. Als ik met het toetsenbord speel bak ik er erg weinig van Bedankt weer
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hey allemaal, Ik heb zojuist een oud spel uit de doos (lees: download map getrokken) genaamd Strategic Command 2: Blitzkrieg. Na het installeren van patch 1.08 begint ie nu te miepen over een license, iets waar ik op tegen ben op financiele redenen Iemand toevallig een crack hiervoor? Tis een redelijk onbekend spel dus kon nog weleens een zoektocht worden :-\ Ciao a tutti, Senc
Laatste reactie door SencilaDeux, -
- 4 reacties
- 1.1k weergaven
hoy heb een broblee met dit spel star helemal niet solo-co-op Help AUB
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36574.0[/iurl]
PSP games
door JanUllrich- 1 reactie
- 1.1k weergaven
kan iemand mij uitleggen hoe het gaat om PSP games te downloaden en op PSP te zetten??
Laatste reactie door los-cuentos, -
Serial voor fm10
door Bramm- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Weet misschien iemand hier welke file ik moet mounten als ik fm 10 heb gedownload? Ik heb het via tpb gedownload, als je mij pmt stuur ik wel een link dat je kunt zien waar ik uit kan kiezen. Alvast bedankt, Bramm.- Post samenvoeging: augustus 20, 2010, 10:57:31 Ik heb hem zover dat ik alleen nog een serial nodig heb. Zou iemand mij die via pm kunnen sturen? alvast bedankt!
Laatste reactie door Robbert, -
Sims 3 Basis
door Schaop- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, ik heb Sims 3 Basis gedownload voor mijn dochter. Hierna de 3 mee gedownloade updates verwerkt en de 2 bestanden in de crack map gekopieerd naar de Bin map. Bij het opstarten van het spel krijg ik de boodschap dat ik blijkbaar een onoffciele gamebewerking heb uitgevoerd die niet overeenkomt met de huidige versie van De Sims 3. Ik kan doorgaan, het spel werkt wel, maar op een gegeven moment stopt het spel toch vanzelf ? Wie kent dit probleem en kan mij helpen ?
Laatste reactie door Schaop, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo ik probeer al een aantal dagen om een .wad bestand te laten spelen van mijn exhdd, het is mij gelukt om het wad bestand in het wii menu te krijgen maar zodra ik het spel start dan krijg ik een #002 error. daar heb ik een fix voor gevonden maar de fix werkt nog steeds niet met mijn .wad bestand. is het mogelijk om een spel van af het wii menu te laden via de hdd? of kan dit alleen met een bestaande dvd? hopelijk kan iemand mij met dit probleem helpen. Dit betreft een vraag voor de wii. met vriendelijke groet peter.
Laatste reactie door peterharing, -
The hunter
door gangstermo- 0 reacties
- 1.1k weergaven
The hunter heb ik nu gestart maar als ik in het spel kom start die op kom ik in het spel dan zie ik de beeld en dan werkt die niet meer echt raar wat moet ik doen aub zeg mvg makaveli
Laatste reactie door gangstermo, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Wie oh wie kan mij helpen aan een geldige registratiecode voor C&c3 uprising. Ik heb verschillende cracks geprobeerd maar blijft hetzelfde aangeven. Registratiecode ongeldig. Ik hoor graag van jullie
Laatste reactie door Valcorb, -
weet iemand een goede trainer voor anno 1404. ik kan er geen vinden die werkt mvg Bairke
Laatste reactie door nlbairke, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hallooooo ! ik heb een probleem ik heb harrypotter en de vuurbeker gedownload via piratebay en gemount. Als ik het gof_f bestand wil kopiëren naar de instalatiemap dan zegt tie ER IS ONVOLDOENDE SCHIJFRUIMTE BESCHIKBAAR OP HPGOF. ER IS4,87 GB MEER NODIG OM DEZE BESTANDEN TE KUNNEN KOPIËREN. wattt moet ik doen????????/ help me !
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo, Heb battlefield 2 geinstalleerd, maar na een paar minuten blijft het scherm hangen en het geluid ook. ik had al gekeken op de forums van steam daar stond dat je iets moest uitzetten dat had ik gedaan maar dit was helaas ook zonder resultaat. Wie weet de oplossing?
Laatste reactie door Valcorb, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal , Ik heb een heel irritant probleempje en vroeg me af of het aan mij ligt of dat er meerdere mensen zijn met dit probleem , als ik een spel gedownload heb zoals ik dus downloade , NFSU2,Assasin's Creed,NFSMW en ze vervolgens crack met een NO CD of DVD crack ... lopen ze vast tijdens het opstarten van het spel .. :geheim: op XP krijg ik het Report venstertje en bij Vista krijg ik dat de .exe file niet werkt of reageert... Iemand een idee? B.v.d Kevin
Laatste reactie door Wesley, -
Fifa 10 online
door mtwjoosten- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hey, ik heb sinds gister fifa 10 maar als ik online wil spelen krijg ik een foutmelding en zegt hij dat het programma niet meer reageerd. iemand een oplossing?
Laatste reactie door Jeroen, -
Probleempje
door Gast RowanG- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb dus een laptop met windows 7. Mijn probleem is dat bijne elk spel dat ik heb (gedownload) na een tijdje gaat haperen. Ik hoor allemaal gekraak en het beeld gaat heel sloom reageren. Na een tijdje houdt dat dan weer op, en dan begint het weer opnieuw. Ik weet cker dat ik een goede videokaart heb. Kan iemand me helpen? alvast bedankt.
-
update help
door Rmuiderman- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hey ik heb een probleem met mijn ds. ik heb een spelletjes gedownload maar als ik hem start krijg ik alleen een witte scherm. ik had gelezen dat je hem dan moet updaten maar dat verschilt per firware. ik heb zlef niet zoveel verstand van. ik heb een edge kaartje van 4gb en wil hem graag updaten dan. kan iemand mij helpen?? groetenn Roos
Laatste reactie door Dark Legend, -
Geen icoontje van FIFA 11 op mijn bureaublad
door Gast dibyo- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hey, Ik heb FIFA 11 gedownload met Bitorrent en nu krijg ik geen FIFA 11 icoontje op mijn bureaublad, hoort dat zo of wat? Want nu heb ik problemen bij het opstarten van FIFA 11.
Laatste reactie door Robbert, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36302.0[/iurl]
The sims 2
door zwarthoed94- 1 reactie
- 1k weergaven
kan iemand me een goede torrent van de sims 2 geven?
Laatste reactie door Julesbaby,