Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 3.8k weergaven
[table][th] NBA 2K14-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]NBA 2K14-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: NBA.2K14-RELOADED Releasedatum: 1 oktober 2013 Retail Datum: 1 oktober 2013 Bestandsnaam: RLD-nba2k14 Bron: Stream Grootte: 7 GB Genre: Sport Critici: N / A Uitgegeven door: 2K Sports Ontwikkeld door: Visual Concepts Omschrijving 2K Sports brengt het naar het gat met zijn editie van de blockbuster franchise hoepels 2014. Gameplay Screenshots Links – – – (TPB, Torrent, NZB) Do…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27870.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo ben neverwinter online aan spelen en kan de map niet vinden waar het spel opslaat kan iemand helpen AUB heb windows 7
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hallo mijn zusje heeft singstar(alleen die microfoons) gekocht, en nu heb ik zo'n spel gebrand net zo als alle andere spelen(die het dan wel doen ). als ik dan de ps2 aan doe met de dvd en de microfoons er in komt er 'loading' en dan gaat het niet veder , dan blijft hij hangen. weet iemand hoe ik die kan verhelpen dan hij het gaat doen. ps. mijn ps2 is omgebouwt met een memor32 . jaccodagansta
Laatste reactie door Mol023, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hoi ik heb laatst maar weer eens carmageddon 2 onder het stof vandaan gehaald om het weer is te gaan spelen. instalatie verliep prima todat ik hem opstartte. ik kreeg een error. cant load materialfile::\c\documents and settings\matthe\bureaublad\carmag\data\tail\tailball.dat (or it's empty) carmageddon 2 is al een best oud spel dus ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen. alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Phairdy, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
[table][th] When in Rome v1.0 Cracked-F4CG [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]When in Rome v1.0 Gebarsten-F4CG Release-informatie Groep : F4CG (Scene) Release naam: When.in.Rome.v1.0.Cracked-F4CG Releasedatum: 17 juli 2013 Retail Datum: 17 juli 2013 Bestandsnaam: f4obew Bron: DVD Grootte: 152 MB Genre: Strategy Critici: N / A Uitgegeven door: Realore Studios Ontwikkeld door: Realore Studios Omschrijving Realore introduceert een gloednieuwe strategie spel waarin spelers zelf in de schoenen van Flavius, ervaren Romeinse krijger die moest opgeven en …
Hoi, Ik probeer nu al een tijdje om comics te lezen op mijn psp in cbr en cbz formaat. Maar ik blijf problemen krijgen met pspcomic v0.9.8. Weet iemand misschien een goede alternatief, behalve dan die van sony die volgende maand uitkomt, of kan iemand mij hiermee helpen? heb het al gevonden. KAn dicht
Laatste reactie door Musta, -
- 0 reacties
- 3.2k weergaven
[table][th] Air Conflicts Vietnam-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Air Conflicts Vietnam-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Air.Conflicts.Vietnam-RELOADED Releasedatum: 2 oktober 2013 Retail Datum: 2 oktober 2013 Bestandsnaam: RLD-aicovi Bron: Stream Grootte: 3.77 GB Genre: Actie, Simulatie Critici: N / A Uitgegeven door: bitComposer Games Ontwikkeld door: Games Farm Omschrijving De oorlog in Vietnam, een van de meest explosieve en gewelddadige oorlogen van alle tijden. U bent Joe Thompson, een…
Assassins Creed IV Black Flag Update v1.03 with DLC-RELOADED – Torrent / Download / NZB / Serial
door Nieuws- 0 reacties
- 5.5k weergaven
[table][th] Assassins Creed IV Black Flag Update v1.03 with DLC-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Assassins Creed IV Black Flag update v1.03 met DLC-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: Assassins.Creed.IV.Black.Flag.Update.v1.03.with . DLC-RELOADED Releasedatum: 10.12.13 Retail Datum: 10.12.13 Bestandsnaam: Assassins.Creed.IV.Black.Flag.Update.v1.03.with. DLC-RELOADED Bron: Steam Maat: 1,05 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 90/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Laat Omschrijvin…
image starten
door Gast kwt- 0 reacties
- 2k weergaven
ik gebruik sindskort vista op mijn laptop maar ik krijg een probleem als ik een image ga openen. Ik gebruik daemon tools om te openen en alles werkt goed. maar ik klik dan op install en dan gebeurt er helemaal niks ik krijg wel een melding of ik dit wil toestaan en ik eb toestemming gegeven maar tevergeefs het spel is brothers in arms earned in blood kan iemand mij helpen?
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Fist Puncher-BACKLASH [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Vuist Puncher-BACKLASH Release-informatie Groep : BACKLASH (Scene) Release naam: Fist_Puncher-BACKLASH Releasedatum: 20 juni 2013 Retail Datum: 21 juni 2013 Bestandsnaam: blhfpu Bron: DVD Grootte: 153 MB Genre: Indie Fighter Critici: 7.3/10 Uitgegeven door: Team2Bit Ontwikkeld door: Team2Bit Omschrijving Vuist Puncher volgt een team van burgerwachten onder leiding van Dr Karate, wereldberoemde neurochirurg en zwarte band, omdat ze onnodige operaties op de misdaad heren die een we…
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo ik heb een probleem met het downloaden van dingen voor sims, bijvoorbeeld bij uitwisselen, dan staat er dat ik m nog niet geregistreerd heb. Maar ik heb al wel de elektronische registratie gedaan, maar dat is blijkbaar niet helemaal goed gegaan:/ en als ik het nu nog een keer wil doen staat er, dit serialnumber is al gebruikt. En als ik dan op het bloemetje in sims 2 zelf klik, staat er een foutcode. En bij sommige dingen die ik download, dus via desims2 en dan het icoontje met downloads. Dan komt er soms een winrar bestand uit, maar vaker iets anders, 2 poppetjes in een rondje ofzo, blauw van kleur.. Weet iemand wat dat is? Please help HET GAAT DUS OVER SIMS …
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
halo ik download need for speed undecover met utorrent maar ik moet nu nog 4weken en 2 dagen wachten tot dat hij klaar is. heeft iemand misschien een oplossing? en aan mijn poorten kan het niet liggen want ik heb cod 4 in 1 dag en 9 uur gedownload greetzz egry
Laatste reactie door egry12, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik heb RTL wintersports 2008 geïnstalleerd, maar hij wil niet opstarten. Na het aanklikken van het icoontje start hij niet door. In de taakbeheer is hij wel aktief, echter blijft hij daar staan met een cpu verbruik van ca. 50%. Tevens heb ik de nieuwste demo van RTL wintersports 2009 geïnstalleerd, en hierbij heb ik hetzelfde probleem. De game RTL Alpine skiing 2006 werkt prima, maar 2007 geeft ook deze problemen. Graag zou ik willen weten wat hierbij het probleem zou kunnen zijn. Gr. Bert.
Laatste reactie door hoogkerk79, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik zou graag een map voor hl2 maken maar weet niet waar ik source sdk moet downloaden, normaal moet dat bij tools staan (steam) maar er staat alleen source sdk dedicated server en daar maak je alleen een server maar je kan de map niet kiezen. Weet iemand waar je dat kunt downloaden ? Alvast bedankt !
Laatste reactie door Cédric., -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Net Rig'n'Roll Gedownload alleen er is geen engelse Crack alleen een russiche en sinds ik dat niet kan wou ik vragen naar de duitse crack!
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] The Raven Legacy of a Master Thief-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Raven Legacy van een Master Thief-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: The.Raven.Legacy.of.a.Master.Thief-RELOADED Releasedatum: 23 juni 2013 Retail Datum: 23 juli 2013 Bestandsnaam: RLD-raven Bron: DVD Grootte: 3,83 GB Genre: Avontuur Critici: 7.2/10 Uitgegeven door: KING Art Ontwikkeld door: KING Kunst style=”color: #FF0000″> Update: The.Raven.Legacy.of.a.Master.Thief.FIX-RELOADED (NFO – Download) Fix Opm…
probleem met freedom fighters
door Gast erik_gek- 0 reacties
- 2k weergaven
hey boys ik heb probleem met freedom fighters. als ik hem opstart doet ie het, maar na een tijdje spelen (2 min), of ik doe iets sluit ie af en gaat trug naar windows. systeem: 2,0 ghz 256 mb ram 64 mb video (geforce) maar met me systeem is niets mis tog? weet iemand oplossing, reageer dan aub
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Beste mensen, ik hoop dat ik zo op het goeie topic hiervoor zit (ben beginner).als dat zo is dan heb ik een grote vergissing gemaakt. exuse. mischien een beetje domme vraag Maar mijn vraag is eigelijk of julie mischien een goeie handleiding hebben voor dsorganize, gewoon hoe je kunt interneten en wifi kunt connecten en kunt verbinden met draadloos internet. en ik heb zelf trouwens een flash card supercard one ds. alvast heel erg bedankt.
Laatste reactie door r4nsa, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
[table][th] NASCAR The Game 2013-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]NASCAR The Game 2013-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: NASCAR.The.Game.2013-SKIDROW Releasedatum: 24 juli 2013 Retail Datum: 24 juli 2013 Bestandsnaam: sr-nascarthegame2013 Bron: DVD Grootte: 3.00 GB Genre: Racing, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Eutechnyx Ontwikkeld door: Eutechnyx Omschrijving NASCAR The Game 2013 is de 1e titel in het beschikbaar op Steam en PC serie, met alle officiële rijders, teams en circuits uit de officiële NAS…
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo, ik heb een probleempje namelijk ik wil op flight simulator x brussels airlines toevoegen via WOAI packages. Maar als ik op install druk zegt gy dit : http://img96.imageshack.us/img96/4761/naamloosxl.png Ik heb dit bij elke luchtvaartmaatschappij en weet geen raad meer wat te doen. Groetjes
Laatste reactie door Crackske, -
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
hi heb een game gedownload daar zit een crack in in het gedeelte lees mij staat-go to c:\program files\jewels of cleopatra\joc.exe and replace the joc.exe with the cracked joc.exe nu ik ben een beginneling en weet absoluut niet hoe ik dat moet doen :'( > help mij aub groetjes cowgirl
Laatste reactie door cowgirl7, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Geachte leden: Ik heb een computer met:Amd Athlon 64x2 Dual Core Processor 4200+2,0 Ram en NVIDIA GeForce 6200 Turbo Cache,Grafischekaart of te wel Videokaart. Ik heb het werk geheugen naar 2GB laten brengen. De simulators doen het wel goed,alleen de plattegronden en bij donker vind ik niet zo geweldig. Is hier nog wat aan te doen???Zodat ik misschien een andere b.v. NVIDIA 8800 GT kaart moet aanschaffen??Maar dan zeker weet dat het goed is,is wel kostbaar maar dat ik niet weer voor verassingen komt te staan, Ik heb het beeldscherm.SAMSUNG SYNCMASTER 920N.19 INCH. Zou u mijn nog wat kunnen adviseren??Wat betreft de landschappen,landingsbanen imn het donker. Mvg.the…
Laatste reactie door thecorman, -
wii ombouw probleem
door Nigel- 0 reacties
- 2.4k weergaven
alles voor wii ombouwen plus 3 programma voor wii branden voordat je gaat spelen kost maar 35 euro
-
Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE – Torrent / Download / NZB / Serial
door Nieuws- 0 reacties
- 1.8k weergaven
[table][th] Nightmares from the Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Nachtmerries van de Deep 2 The Sirens Call Collectors Edition v0.1.20130722-TE Release-informatie Groep : TE (Scene) Release naam: Nightmares.from.the.Deep.2.The.Sirens.Call.Collectors.Edition . v0.1.20130722-TE Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 25 juni 2013 Bestandsnaam: tnd2 Bron: DVD Grootte: 683 MB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: G5 Entertainment Ontwikkeld door: G5 Entertainment Omschrijving Duik i…
Laatste reactie door Nieuws,