Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
4 cd's---> 1 dvd?
door sjost- 2 reacties
- 2.8k weergaven
heb nfs most wanted! alleen zijn \'t 4 cd\'s... weet iemand hoe ik die samen kan voegen tot 1 dvd?
Laatste reactie door Duken, -
Website waar je alles veilig kan downloaden en NL
door Gast marte384- 9 reacties
- 3.4k weergaven
www.SPAM.SPAM een nederlandse warez site de nieuwste dvd,muziek,games die dagelijks word upgedate neem een kijkje. en wil je een game en die staat niet op onze website nou dan kun je het posten en binnen 24 uur hebben we die game gevonden! www.SPAM.SPAM downloaden is vet,spellen die werken zijn nog vetter! (alles wat op SPAM staat is getest en werkt altijd)
- 13 reacties
- 4.1k weergaven
Medal of Honor al langer in bezit.Spearhead als aanvulling enige tijd geleden gedownload. Ben dit aan het spelen en er al vrij ver mee. Bij de missie Bastogne - Verdedig verdwijnt plotseling het beeld en moet ik deze missie opnieuw starten met hetzelfde gevolg. Het verdwijnen is echter niet steeds vanaf hetzelfde punt. Zegt iemand dit iets?? :sick:
-
Key van een game.
door Gast wish- 5 reacties
- 3.1k weergaven
Hey, ik heb een vraag. Als je tegenwoordig een spel koopt (PC), zit er bijna altijd een key bij. Deze zal je bij het installeren moeten invoeren. Nu is mijn vraag: hoe zit zo\'\'n key nu eigenlijk in elkaar? Lees ff mijn gedachtengang hierover. Als je een key invoert, en je klikt verder, geeft het installatieprogramma aan of je key wel of niet goed is. Dit geeft ie meestal (behalve als je online moet invoeren) meteen aan. Ook als je een andere key invoert, je weet meteen of ie goed is. Ik denk dus, dat op 1 of andere manier de formule van de key ergens op je installatie-cd moet staan of ergens in een mapje, net op je schijf gezet bij begin installatie van de game. W…
-
- 4 reacties
- 3.1k weergaven
Hallo, Weet iemand hoe ik online kan gaan spelen, http://www.hamachi-games.sk/old/index.php?page=69 Met deze wil het niet lukken......hoe nu verder.....BVD. Grt, Jacky.
Laatste reactie door joey3, -
need for speed MW
door joey3- 4 reacties
- 2.5k weergaven
heb need for speed MW gedownload en geinstaleerd en werkt goed, nu heb ik deze op DVD gebrand, maar mist een bestand, hoe moet ik deze branden ?
-
Nieuw hier
door joey3- 12 reacties
- 3.8k weergaven
Ben blij deze site gevonden te hebben, dank zij deze site is het me gelukt need for speed most wanted te downloaden met crack , en daarna met alcohol 120 te gebruiken heb ik hem nu op mijn pc geinstaleerd. Mijn vraag is nu: kan ik deze nu ook op een DVD branden zodat ik hem op een andere PC weer kan instaleren ?
-
fifa 2006 serial code
door Gast Rikkert- 4 reacties
- 10.8k weergaven
hallo ik heb een vraag over fifa 06\'\' als ik dat opstart ga ik gewoon verder todat hij vraagt om een vollediga code die j ein moet voeren ik heb hem grbrand gekregen en daar staat dat er dus niet bij kan iemand mij helpe???? snel pls marnix
-
NFS Most Wanted problem
door Gast Rikkert- 8 reacties
- 12.4k weergaven
hallo ik heb need for speed MW gebrand en ik heb de goede bestanden alleen als ik op Rungame.exe\'\' klik dan gebeurt er niks ?! weet iemand wat ik nu moet doen ? marnix
-
GUN
door Gast alberto- 4 reacties
- 2.9k weergaven
Hoi ik heb een vraagje over GUN: als je die ene man met dat kruis hebt gedood, komen de namen van de producer ETC in beel betekent dit dat ik het spel heb uitgespeeld,bij save game staat 54 game zonee welke missie moet ik dan doen
COD2 begin filmpje
door Gast alberto- 7 reacties
- 3k weergaven
hoi ik heb de gedownloade versie van COD 2 van Nieuwsgroepen. als ik het spel opstart krijg ik geen filmpje te zien maar ik hoor wel geluid. wat moet ik doen om het filmpje te kunnen zien PLEASE Reageer
-
Football Manager 2006
door Gast dennis6006- 24 reacties
- 11.8k weergaven
Mensen, Ik heb gisteren FM 2006 gewdownload, als .mdf/.mds bestand. Deze heb ik dmv Daemon tools gemount en zodoende het spel geinstalleerd. Echter, wanneer ik het spel op wil starten geeft hij aan dat de CD er niet in zit, typisch gevalletje voor een NO-CD Crack denk ik zo. Ik ben dus werkelijk al 2 dagen bezig een geschikte crack te vinden, maar ik krijg hem niet gevonden! Heeft iemand van jullie enig idee waar ik hem kan vinden? Of heeft iemand van jullie hem toevallig? Ik hoor graag iets terug Alvast bedankt! Gr. Luuk
-
crazy frog CD-KEY
door Gast stoffelken001- 10 reacties
- 3.7k weergaven
Ik heb net crazy frog racing gedownload en ik ga hem instaleren. Zoals als vele spellen vraagt dit spel ook om een cd-key. Maar nu heb ik eff gezocht naar een cd-key maar ik kan nergens eentje vinden. Dus weet iemand waar ik die vandaan kan halen???? groetjes computas :woohoo:
Hoe navigatie CD branden?
door Gast kuusjke05- 1 reactie
- 8.5k weergaven
Vandaag heb ik Becker Nav 9.0 gedownload en hij is compleet. Ik heb na het uitpakken nu 4 complete mappen CD1, CD2, CD3 en CD4. Per map heb ik nu 3 bestanden. Een Image-bestand van circa 600 Mb, een Sub-bestand van circa 25 Mb en nog een bestandje van 1 Kb. Met Nero 7.0 heb ik eerst alleen het Image-bestand gebrand maar dan herkent mijn JVC(becker) navigatiesysteem de CD niet. Daarna heb ik het Image-bestand en het Sub-bestand samen op CD gebrand maar nu herkent hij hem nog niet. Mijn vraag is of iemand misschien weet hoe ik een goed werkende CD hiervan moet branden?[
-
COD 2 Multiplayer crack
door Gast james9600- 15 reacties
- 18.6k weergaven
Heej, Ik zoek een COD2 crack om multiplayer te spelen want nu krijg ik een foutmelding dat mijn key in use is ,,,, heeft iemand zo crack? Greetz LuXoR^
-
deamon tools
door Gast freebird- 7 reacties
- 3.3k weergaven
Hallo. Als ik Deamon Tools wil installeren op mn pc krijg ik de volgende melding: Some driver has invalid name or conflicts with other file or service in system. Please choose other driver names or make sure you have rebooted after removal of software using same names. Heb overal gezocht en gekeken, maar kan niks vinden. Wat doe ik fout ?
-
gta3 no-cd crack
door Gast gerda12- 7 reacties
- 10.8k weergaven
ik heb weer eens gta3 gedownload en geinstalleerd, maar kwam er tot mijn schrik achter dat er geen no-cd crack bij zat, en dus doet hij het niet heb op google gezocht, maar nergens een gevonden... heeft iemand hier een goede werkende no-cd crack van gta3? :cheer: zou geweldig zijn! edit: ik lees op dit forum dat je niet percee een no-cd crack nodig hebt om te kunnen spelen, maar dat het ook met alcohol 120% of deamon tools kan... maar hoe dan? heb het op deze site nergens kunnen vinden. heb wel het spel zelf geinstalleerd met alcohol 120%, dat heb ik dus ook op mijn computer. deamon tools (nog) niet.
-
Fifa 2006 Mini Bestand
door Gast diana40- 3 reacties
- 3k weergaven
ik zag al staan dat ik op www.gamecopyworld.com dat mini bestand moet downloaden maar hoe werkt die site?? best wel vaag, en ik heb ook al andere site geprobeerd maar daar kon ik het ook niet vinden....wat moetik doen???? :S
-
probleem met het opstarten van FIFA 2006
door Gast Bianca.B- 16 reacties
- 3.8k weergaven
Ik heb een probleem met het opstarten van FIFA 2006. Ik heb FIFA 2006 op DVD bestaande uit drie bestanden: -MIR-FIFA06 (MSInfo-document) -MIR-FIFA06.mds (MDS-bestand) -MIR-FIFA06 (MDF-bestand) Ik heb Fifa geïnstalleerd, met tussenkomst van Daemon, maar ik kan het spel nog niet spelen. Wanneer ik het spel wil opstarten, blijft het meteen hangen (oa Rooney is te zien). Na enkele minuten wordt het geheel afgebroken. Iemand een oplossing?
-
welke bestand
door Gast fatso- 1 reactie
- 2.7k weergaven
moet je spellen ook nog omzetten naar een ander bestand . het gaat hier bij om xbox spellen. is er bij downloaden nog iets in het bijzonder waar ik op moet letten. :pinch:
-
problemen fifa06
door Gast bescherming- 12 reacties
- 3.4k weergaven
ik heb dit spel normaal geinstalleerd, hij doet het ook normaal. Ik heb alleen een probleem, als ik een team wil kiezen lukt dit niet omdat het spel de teams heel snel doorscrollt zodat ik geen team kan aanklikken. iemand nog meer last van dit probleem?
-
ik heb een probleem met het spelen van fear ik heb de crack geplaatst en sr7.stop maar als ik hem dan wil opladen geeft hij aan dat hij de originele cd niet kan vinden of authenticated help me aub
-
football manager 2006 no-cd
door Gast g.a.w.t.vanpuijenbroek- 9 reacties
- 3.9k weergaven
Ik vind nergens een football manager 2006 no-cd crack. Omdat Deamon tools en Alcohol 120 niet gaan op mijn computer moet ik altijd zoeken naar cracks die je gewoon moet vervangen met je .exe file. Weet er iemand waar ik zo\'n no-cd crack vind? dus zoeen die je gewoon moet vervangen met je opstartfile. edit: het nu een alcohol 120 versie gevonden die werkt maar het lukt niet om zo\'n mini-image te gebruiken. Heb al alles geprobeerd.
-
FPS creator
door liliank- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Weet iemand waar de een full version van FPS creator kan downloaden maakt niet uit met welk progamma ik hem dan moet downloaden.
Laatste reactie door liliank, -
- 10 reacties
- 4.1k weergaven
Ik heb een programma SafeDisk4Hide, wat er voor zorgt dat je geen crack hoeft te gebruiken, gewoon activeren en spel starten en hoppah hij doet het danVeel succes, hij zou bij elk spel moeten werkenSucces van Flexxer.... [file name=CrackHider.rar size=325682]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/files/CrackHider.rar[/file] [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]