Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 7 reacties
- 1.4k weergaven
Weet iemand welk programma ik moet downloaden om mijn Xbox 360 controller te gebruiken voor COD 4 op mijn pc? En weet iemand ook hoe je dat programma vervolgens gebruikt?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 2.2k weergaven
Ik wilde net Fifa 2009 maar ik kreeg een foutmelding, This Disc Is Unreadable Is er een mogelijkheid dat ik een vervangend spel kan krijgen van microsoft ofzo? Alvast bedankt.
Laatste reactie door yannick93, -
- 5 reacties
- 2.4k weergaven
hallo ik heb even een vraagje mijn xbox dvd-drive is helaas overleden nu is mijn vraag als ik een nieuwe koop moet dat dan de zelfde zijn als de originele in mijn geval de lite-on van phillips of kan ik ook een andere steken aan gezien die lite-on duurder is grtz flemming
Laatste reactie door LenS, -
- 3 reacties
- 3.4k weergaven
Hallo werkt xbox 360 emulator ook op pc windows 7 64 bits als ja waar kan ik downloaden compleet met bios ?
Laatste reactie door katarina, -
- 4 reacties
- 4.7k weergaven
Weet iemand waar ik een xbox 360 emulator kan downloaden voor de PC? Ik wil namelijk heel graag GTA 5 spelen op de PC maar dit kan nu nog niet. Via een XBOX360 emulator zou dit wel moeten kunnen. Of weet iemand een andere mogelijkheid om GTA5 op de PC te kunnen spelen? Via een emulator lijkt het mij nu de beste oplossing. Bedankt, Fant
Laatste reactie door Wous, -
- 7 reacties
- 3.8k weergaven
Yo Sup? ik wil graag een Xbox360 aanschaffen maar moet ook een tv of monitor nog aan schaffen. ik heb rond de €400-€450 te besteden. iemand die mij kan helpen met het vinden van de spullen voor dit bedrag ? alvast bedankt
Laatste reactie door Farid., -
- 7 reacties
- 6.8k weergaven
Beste Duken leden, Ik heb een xbox 360 en een toshiba externe Harde schijf, is het mogelijk om vanaf die Toshiba Hdd films aftespelen via de Xbox 360? Hopelijk kunnen jullie mijn vraag beantwoorden ^-^ Mvg, Dylan en een Gelukkig nieuwjaar. Post samenvoeging: januari 01, 2010, 14:35:26 pm niemand?
Laatste reactie door Robin, -
Xbox 360 Firmware
door PCgamer- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, Is het mogelijk om zelf firmware te downloaden voor mijn xbox 360 en te installeren, zo ja waar kan de goed firmware vinden en hoe zet ik het op mijn xbox 360 zodat ik gekopieerde xbox 360 games kan spellen. Ik heb een xbox 360 met hitachi CD-Drive Alvast bedankt voor de reacties, Groetjes, Dylan :dans2:
Laatste reactie door PCgamer, -
Xbox 360 fout
door Bart'- 3 reacties
- 1.6k weergaven
Als ik mn Xbox 360 op mn hd-ready tv aansluit krijg ik zwart-wit beeld! Hoe komdt dit? Hoe kan ik het verhelpen? Post samenvoeging: december 04, 2009, 19:52:46 pm Heb er net nog wat mee zitten kloten, PAL 50 pakt ie wel, PAL 60 niet..... Wat te doen?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 11 reacties
- 3.7k weergaven
ik heb paar dagen geleden mijn xbox 360 laten ombouwen, Maar nu weet ik niet hoe ik de games moet branden. Ik heb het gebrobeerd op alleen de iso op de dvd dl te zetten. maar de xbox pakte het op als een dvd te kijken. Hoe kan dat kan iemand mij helpen....... Alvast Bedankt O0 O0 O0 IOwnd
Laatste reactie door marco1, -
- 2 reacties
- 3.3k weergaven
xbox 360 games branden op dvd r dl is deze formaat nodig of kan ze .iso maken en op dvd r branden? + wat zijn de opties als ik mijn xbox ombouw? m.v.g Zodiac
Laatste reactie door Cédric., -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
hoi ik ben nieuw ik heb mijn xbox 360 laten ombouwen maar ik zou graag willen weten waar ik xbox 360 games kan downloaden en wat ik allemaal moet doen voor ze te kunnen branden
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo, Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede manier om xbox 360 games te downloaden. Ik heb er al enkele gedownload via torrents maar die gaan toch zeer traag en er zijn er niet zoveel te vinden op torrent sites. Daarom wil ik dus vragen of iemand anders nog een andere, snellere manier weet en of hij die wil uitleggen. Alvast bedankt
Laatste reactie door Bart', -
- 9 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb een probleem met de xbox 360 ik hb nog xtreme 1.6 en deed fifa 12 erin (daarvoor natuurlijk activition) en toen vroeg die om te update dit gedaan en na het laden gaf huij ineens sneeuw . Toen opnieuw aangezet en weer sneeuw stroom eraf gehaald maar weer sneeuw. Iemand enige idee wat te doen?
-
xbox 360 Geflashed
door Nesium- 6 reacties
- 5.1k weergaven
Vandaag heb ik mijn Xbox 360 met 2 andere vrienden en hun 360 omgebouwd, d.m.v. geflashd. Alles getest en werkt en nu als een gekke games downloaden. De xbox is geflasht met het firmwire Ixtreme 1.4 en op de site van de ombouwer staat dat Xbox Live nu nog steeds mogelijk is. Ik wilde hier vragen wat jullie mening daarover is en of mensen dit ook gedaan hebben nadat z'n xbox was omgebouwd. Niet alleen Xbox Live maar ook begreep ik volledig geen updates te doen aangezien dit iets te maken heeft met de flash. Wie weet in hoeoverre ik gwn mn internet kabel in me xbox kan klikken of tog maar beter geen enkele verbinding met internet kan hebben. Alvast bedankt!
Laatste reactie door teun2, -
- 6 reacties
- 5.5k weergaven
Hey mensen. Ik heb op marktplaats een adverteerder gezien die Xbox 360 Gold code's verkoopt voor 36 euro (12+1 maanden). Hij had ook een link bij z'n advertentie gezet: http://www.xbox360gold.nl/ Mijn vraag is: is deze adverteerder betrouwbaar denk je, want 36 euro is niet duur voor 12+1 maanden Gr Lajos
Laatste reactie door teun2, -
xbox 360 HD
door robin1994- 11 reacties
- 2.2k weergaven
heb ik een HD-tv nodig om een HDMI kabel te gebruiken op een xbox 360? ik vraag dit omdat ik een nogal oude, dikke, goedkope tv heb staan en dus geen HD
Laatste reactie door Robin, -
- 6 reacties
- 4k weergaven
hallo iedereen, even om mee te beginnen ik heb geen idee of ik het hier op de goede plek heb gezet, ben nl helemaal nieuwe hier dus zeg het maar als hij verkeert staat. Nou wilde ik dus een xbox 360 kopen, dus ik zocht al van tevoren vast dingen over het ombouwen van de xbox. Nou weet ik dat er hier al heel veel topics over zijn, maar ik heb nergens iets kunnen vinden over games via je pc op je externe harde schijf van je xbox 360 zetten, zodat je ze dan vanaf je HDD kan spelen. Nou dacht ik dat dit met een oude xbox 360 versie makkelijker te doen is dan met een xbox 360 slim, maar dat weet ik helemaal niet zeker. Ik hoef over het algemeen helemaal niet op xbox live te …
Laatste reactie door Duskeniek, -
- 5 reacties
- 5k weergaven
Hallo, Ik ben opzoek naar een goede internet browser eerst had ik de MCE browser maar die werk niet meer daar kan ik geen url invoeren. Is er ook nog een andere browser voor de 360? Mvg, Dylan :sos:
Laatste reactie door Cédric., -
- 2 reacties
- 2.5k weergaven
Hoi, ik wil weer een xbox 360 game gaan branden maar vroeger had ik zo'n programmatje om te checken of de iso wel helemaal goed was. Ik heb even gekeken op google, daar kon ik hem ook niet vinden. Zou iemand toevallig de naam daarvan nog weten?
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 9 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo Ik wil een xbox 360 gaan kopen, mijn budged is €230-260. Mijn vraag is, kan ik hem dan het beste 1e of 2e hands kopen. Een ik wil graag een paar meningen over de xbox 360 van wat jullie er van vinden. Groetjes Patrick (ps. ik weet niet of ik in het goede topic zit)
Laatste reactie door LenS, -
- 7 reacties
- 2.4k weergaven
Ik wil een xbox 360 elite kopen en die op mijn kamer zetten. Alleen zit ik nu met het probleem dat er boven geen internet loopt. Ik kan nu wel zo een wireless adapter halen alleen zijn die vrij prijzig. Maar nu las ik op internet dat er ook lan stopcontact adapters zijn. Zou je op die manier ook je xbox aan het internet kunnen aansluiten? Want die stopcontacten zijn namelijk veel goedkoper. alvast bedankt
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 4 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, Ik heb dus altijd een film kunnen kijken op mijn xbox 360 met een externe hdd. Hij heeft het altijd gedaan. Heb hem laatst er weer op aangesloten wachtte ff. Ging naar video library wil op portable device klikken maar dit kan niet?? Dit is ook zo bij music en foto library. Heeft iemand een idee hoe dit komt? Info over de HDD: packard bell carbon 1 tb. Hoop een reactie!
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort een nieuwe omgebouwde Xbox en gebruik ABGX om mijn spellen te controller. Ik heb gelezen dat ik eigenlijk alleen spellen moet spellen als alles groen is in de ABGX, maar nu krijg ik de laatste tijd wat meldingen met dit erin: Caution: This SS contains a value (angle 359) that will cause older versions of iXtreme to return a detectable bad response! Make sure your drive is flashed with iXtreme version 1.4 or newer. Alternatively, you may enable the option to adjust angle 359 for compatibility with iXtreme < v1.4 Ik heb al een beetje gezocht via google maar wilde het toch graag zeker weten of het niet schadelijk is om deze spellen te spelen…
Laatste reactie door woutertje6, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
He, Ik wil mn xbox 360 ombouwen dus heeft iemand zn xbox 360 laten ombouwen en mag ik ook weten waar? Mike
Laatste reactie door Duken,