Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hey ik heb hier een wheel liggen microsoft force feedbac kwheel maar ik kan geen pedale in stelle ndat ik gas geef ik kan allee met de stuur hals ik probeer met de pedalen dan doe ik dat daar en dan druk ik op de pedalen gaan ze naar boven of naar onder wie kan me helpen
Laatste reactie door gangstermo, -
galaxy racer
door kanerniksvan- 1 reactie
- 1.1k weergaven
heb het spel galax racer gedownload voor mijn ds maar doet het niet. foutcode is load rom errcode. heb een dstt kaartje
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo allemaal, ik ben benieuwd of je ergens de accesoires van sports active 2 kan kopen. ik ben het spel aan het downloaden, maar ik zag dat je bij aankoop een hartslagmeter krijgt en verschillende banden voor armen en benen om je bewegingen mee te lezen. Ik ben benieuwd! Mvg, Judith
Laatste reactie door animallovertje, -
Ninja Blade probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb het spel ninja blade gedownload en geinstalleerd voor de pc(tot hiertoe geen probleem), maar als ik het spel opstart geeft hij helemaal geen letters weer(je ziet een vakje met niets erin), als je een paar keer enter drukt gaat hij naar het spel(kun je wel spelen), maar dan geeft hij dingen aan als de X-button en Y-Button(van de ps3), weet iemand hier iets op? Bvd, Niels Ik heb de volgende gedownload, namelijk bij TPB zoeken naar(is nu weg): Ninja Blade [English][PCDVD][WwW.GamesTorrents.CoM]
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik ben op zoek naar een No-DVD voor SIMS 2 Double Deluxe dit omdat me zusje de game heeft gekocht en we beide willen spellen. Het is de Nederlandse versie maar er zijn meerdere talen beschikbaar heeft iemand deze dan ben ik erg blij. Post Merge: juni 05, 2009, 10:08:47 pm Iemand misschien ik zou namelijk willen spelen en me zusje is nu met game weg:S
Laatste reactie door gamertje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo duken, Ik heb een probleem met call of duty 4 modern warfare. Ik heb een gekraakte cod. Als ik nou een server in de console doe en hij gaat zoeken. Bij sommige servers code_post_gfx_mp.ff is diffrent from the server. Edit: net probeer ik bij een andere server staat er you are permantely ban from this server weet iemand hoe ik deze error's kan oplossen> afca123
Laatste reactie door afca123, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik vroeg me af of er Spellen zijn waarmee je films moeten maken, naast the movies. Omdat het niet lukt om the movies te downloaden ... Of kan iemand me daaar meehelpeeeeeeeen??!
Laatste reactie door Rosemarieke, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb een probleem met BF:2142 voor de PC. Ik heb deze game gedownload als iso. bestand en toen heb ik de game geinistaleerd met power.iso nu is het probleem dat als ik de game opstart de PC vraagt de instalatsie disc te verweideren maar die heb ik dus niet wat moet ik doen?
Laatste reactie door YourNewBestFriend, -
Guitar Hero 5
door timsky36- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Kan je eigenlijk op dit forum vragen over de games voro de xbox 360 vragen(sorrie kom neit vaak op dit forum) en wie speelt guitar hero 5 daarop alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
misschien een dome :-[vraag maar is er ook al een sims 3 voor de ds uit??
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Het spel avatar werkt niet op mijn psp. als ik hem open krijg ik zo ongeveer 5 minuten een zwart scherm. en dan krijg ik een error. ( foutcode 80010013) weet iemand hier misschien een oplossing voor? Gr. Trobinn
Laatste reactie door ferrariking, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo weet iemand misschien wat het verschil is tussen SILKROAD Online Legend III Roc Mountain en gewoon SILKROAD Online alvast bedankt mvg
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo , van de week heb ik VietCong gedownload , leuk spel Alleen Halverwege de 3e missie sluit het spel zich steeds af iemand enig idee hoe dat kan? O0
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Legends of Dawn-SKiDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Legends of Dawn-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Legends.of.Dawn-SKIDROW Releasedatum: 27.06.13 Retail Datum: 27.06.13 Bron: DVD Grootte: 4.33 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Dreamatrix Ontwikkeld door: Dreamatrix Omschrijving Legends of Dawn is een unieke fantasy RPG-actie-avontuur met het dynamisch quest-systeem en enorme werelden. Als een Mens, Elf of Danien, man of vrouw, je bent in staat om te kiezen welk beroep, vaardigh…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Zack Zero-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Zack Zero-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Zack.Zero-RELOADED Releasedatum: 29 april 2013 Retail Datum: 29 april 2013 Bestandsnaam: RLD-zackzero Bron: Stream Grootte: 880 MB Genre: Actie, Indie, Platformer Critici: 80/100 Uitgegeven door: Crocodile Entertainment Ontwikkeld door: Crocodile Entertainment Omschrijving Zack Zero neemt je mee op een actievolle platform avontuur met een ongelooflijke 3D-graphics en de speelbaarheid en het enter…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41095.0[/iurl]
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ubisoft bevindt zich in een uitdagende situatie. Na verschillende spellen die minder goed verkocht hebben en fans die teleurgesteld zijn, heeft het bedrijf een grote hit nodig. De focus ligt nu op "Assassin's Creed Shadows," het nieuwste deel in hun belangrijkste franchise. Kan dit spel de serie nieuw leven inblazen en Ubisoft helpen, of zal het falen en de problemen van het bedrijf verergeren? De toekomst van Ubisoft staat op het spel met "Assassin's Creed Shadows." Kan het spel de gewenste veranderingen en kwaliteit leveren waar fans naar uitkijken? Of zal het opnieuw dezelfde tekortkomingen vertonen als eerder verschenen titels? De druk is hoog en Ubisoft staat on…
Laatste reactie door Girev, -
Hey, Ik heb fifa 09 gedownload nou heb ik hem weer ongeveer 3 dagen en nu zegt hij Uw fifa is gekopieerd of zoiets. Wat moet ik nu doen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. alvast bedankt, gr stefjuh
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Afterfall Insanity Dirty Arena Edition-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Afterfall Insanity Dirty Arena Edition-WaLMaRT Release-informatie Groep : WaLMaRT Release naam: Afterfall.Insanity.Dirty.Arena.Edition-WaLMaRT Releasedatum: 04.06.13 Retail Datum: 04.06.13 Bron: DVD Grootte: 1,87 GB Genre: Third-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: NEG Ontwik…
- 3 reacties
- 1.1k weergaven
ik las hier een topic over het NDS spel Witches & Vampires: The Secrets of Ashburry en ieman die op zoek was hoe je op het verborgen eiland kunt komen. Nu zit ik met precies hetzelfde probleem en ik vroeg me af of het onder tussen iemand gelukt was..... je kunt namelijk echt niet verder anders en dat is heel frustrerend > ps sorry dat ik een nieuw topic erover begin, maar het lukte me nie om op het topic zelf te reageren...
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41214.0[/iurl]
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hallo ik heb PCM 2008 gekocht via het internet maar heb geen activatie cod gekregen dus ben nu opzoek. kan iemand er aan graken??
Laatste reactie door Robin, -
unreal tournament 1999 cracked server
door Gast Wimpy- 1 reactie
- 1.1k weergaven
hallo, weet iemand een cracked server voor het spel unreal tournament 1999? Post Merge: februari 22, 2009, 09:04:22 pm iemand?
-
Modchip probleem
door Darkwing- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo, Ik heb een jaar geleden tweedehands een PS2 met modchip aangekocht. De verkoper liet me weten dat het gaat om een Duo2 modchip, die normaalgezien ook PSX backups zou moeten kunnen draaien. http://modchipstore.com/PS2-Duo-2-Mod-Chip-V1-V10-16186.html Nu heb ik backups gemaakt van mijn oude PSX games, maar deze draaien niet op mijn PS2 ("plaats een PS of PS2 disc"). Ligt dit aan het feit dat mijn lens de CD-Rs waarop ik de spellen brand niet kan lezen, of het feit dat mijn modchip niet goed geïnstalleerd is?
Laatste reactie door Marciej123, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Dust An Elysian Tail-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Bestuif An Elysian Tail-FLT Release-informatie Groep : FLT Release naam: Dust_An_Elysian_Tail-FLT Releasedatum: 24.05.13 Retail Datum: 24.05.13 Bron: DVD Grootte: 1.3GB Genre: Role-Playing Critici: N / A Uitgegeven door: Microsoft Game Studios Ontwikkeld door: Humble Hearts Omschrijving ligt in…
Laatste reactie door Duken,