Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
problemen fifa06
door Gast bescherming- 12 reacties
- 3.5k weergaven
ik heb dit spel normaal geinstalleerd, hij doet het ook normaal. Ik heb alleen een probleem, als ik een team wil kiezen lukt dit niet omdat het spel de teams heel snel doorscrollt zodat ik geen team kan aanklikken. iemand nog meer last van dit probleem?
-
wanneer ik nfsmw aant het spelen sluit mijn pc af
door Gast valke- 2 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb gisteren need for speed most wanted gedownload, geinstalleerd , cd image met deamontools erop gezet, maar wanneer ik het spel effe speel sluit de pc zich af. Er komt dan zo\'n blauw scherm opstaan met witte tekst, maar de helft is onzichtbaar. Dan moet ik de pc terug opnieuw opstarten en de volgende keer is het weer van dat. Wie kan mij helpen?
-
viruteel image maken
door Gast soundgarden1960- 2 reacties
- 2.9k weergaven
hoe kan ik zon virueel image ding maken ? Zodat ik die met daemon tools weer kan laden ?
-
FiFa 2006 Xbox
door Gast berend1- 2 reacties
- 2.8k weergaven
hallo allemaal ik heb uit een nieuwsgroep Fifa2006 gedownload.het bestand dat ik nu heb is 2,45 Gb groot en heeft slt-fp.iso als naam.wat moet ik nu verder doen(svp niet te moeilijk want ik ben een beginner).alvast hartelijk bedankt.
Laatste reactie door Clausje72, -
- 2 reacties
- 2.4k weergaven
Als ik met muhn neef fifa 06 multiplayer speel, gaat dat ding zo sloom, dat je pas 3 seconden na het drukken van de toets een reactie krijgt, dusjah...:S Kan ik hier wat aan verandere, want ik speel graag soepeler voetbal. Hoe kan ik het sneller laten werken, wat moet ik daarvoor doen...? Alvast bedankt voor alle aandacht ...! Rgrds Flexxer...!!
Laatste reactie door paultje_007, -
D&D Dragonshard, crack of niet?
door Gast bramie- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb het spel D&D Dragonshard gedownload. Ik kon hem spelen nadat ik hem gemount had met deamon tools. Nu heb ik het spel met nero op cd gebrand (niet het iso bestand, maar gewoon al die andere bestandjes). Als ik hem dan wil installeren wordt er gevraagd om de cd. Heb ik hier nu ook een no cd crack voor nodig en hoe doe ik dat dan? Alvast bedankt!
-
.Pro.Evolution.Soccer.5 pakt niet uit
door Gast julernoff- 0 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb hem gedownload en ik wil de 1 ste uitpakken maar hij vraagt om een paswoort weet iemand die of weet iemand hoe je da ken op lossen
-
Heb Doom3 gekopiërd via Alcohol120 en via GameCopyWorld.com diverse cracks geprobeerd. Het spel start wel op, maar bij : nieuw spel, enz, gaat hij wel laden, maar gooit me er daarna uit. Kunnen jullie zeggen wat ik fout doe en wat ik dan wel moet doen???? In afwachting, m.vr.gr. Jan
Laatste reactie door Duken, -
cold war
door Gast xnorax- 3 reacties
- 2.7k weergaven
hallo, ik probeer cold war aan de praat te krijgen maar lukt niet, ik heb zon beetje alles gwdownload maar helaas wie kan mij helpen.........
-
cd/dvd-emulatie
door Gast piepelotje- 3 reacties
- 2.7k weergaven
jongens ik heb :anti-blaxx en sd4hide geinstalleerd. demoon tools is er ook. in virtual drive staat NFSMW (2,12GB ). ik heb vanalles geprobeerd maar steeds zegt de pc :ER IS CD/DVD EMULATIE ENZ gevonden. Ik geef de moed op, ik ben ten einde raad.Is er echt niemand die mij kan helpen???? Op voorhand dank..
-
Starforce Nightmare
door Gast gidius- 3 reacties
- 4.1k weergaven
Hoi jongens ben ik weer En alweer een stomme rot probleem Kep laatst POP two thrones gedownload en er stond in de infe dat ik me cd drive kabels eruit moesten, dus d8 ik dat kan vast wel anders. Ik begon te zoeken op tools voor starforce en kwam uiteindelijkterecht bij starforce nightmare. Starte het tooltje en klikte op ch1. en opeens kreeg ik een blauw scherm met wat tekst te zien en moest ik reboote. deed ik dat wou me pc niet zo snel als normaal opstarte duurde een hele tijd tot die windows laadde.... en nu nog steeds. iemand een oplossing?
-
grabit doet het niet!!!
door Gast julernoff- 4 reacties
- 6k weergaven
wie ken me helpen ik heb net grabit geinsteleert maa rhij verbint niet ofzo ik heb alles goed ingestelt wie ken me helpen ik heb casema
-
het gaat nog steeds niet
door Gast piepelotje- 2 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb nu een virtual drive . het spel is geinstaleerd :NFSMW sd4hide op hide geklikt dan spelen klikken maar nog steeds zegt hij :ER IS CD_DVD EMULATIE SOFTWARE GEVONDEN ENZ. WAT DOE IK NOG VERKEERD,,,,?????
-
PS2 +RW werkt wel maar +R niet...
door Gast trapatoni- 0 reacties
- 2.6k weergaven
gedownloadde copie van PS2 Battlefront II werkt alleen op +RW (diverse merken). Maar +R > van merk Extreme+R en ook Sony -R branden wel maar werken niet. -gebruikt Nero-7 -Alcohol 120% -DVD decrypter brandsnelheid in alle gevallen de laagste n.l. 2.3 speed. waarom +RW wel en +R en ook -R niet....wie kan me vertellen wat de oorzaak is?
-
instructieboekje
door Gast larizieepiziee- 2 reacties
- 2.4k weergaven
hoi allemaal, weet iemand waar ik op het net een instructieboekje vind van een game ???? Alvast bedankt Mikki
-
cd/dvd-emulatie
door Gast piepelotje- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Ik krijg altijd het bericht: ER IS CD/DVD EMULATIE SOFTWARE GEVONDEN. SLUIT HET EMULATIE PROGRAMMA EN START HET SPEL OPNIEUW. Ik heb dit aan de hand met :FEAR en NFSMW . Moet ik ergens iets uit of aanvinken in windows.De spellen zijn voledig geinstaleerd met crack,toch lukt het niet. Kan mij iemand helpen die hetzelfde hebben meegemaakt?? GROETJES N.
-
- 6 reacties
- 3.3k weergaven
weet er mssn iemand hoe ik fifa 06 online kan spelen a.u.b.!! alavst bedankt Flexxer
-
Geacht Forum, Heb Doom3 gekopiërd via Alcohol120 en via GameCopyWorld.com diverse cracks geprobeerd. Het spel start wel op, maar bij : nieuw spel, enz, gaat hij wel laden, maar gooit me er daarna uit. Kunnen jullie zeggen wat ik fout doe en wat ik dan wel moet doen???? In afwachting, m.vr.gr. Jan
-
swap disc
door Gast Caroelien- 0 reacties
- 2.7k weergaven
kan ik een orginele swap disc ( voor playstation) kopieren??
-
Heey! Ik heb laatste rollercoaster tycoon 3 gedownload, maar als ik hem installeer (ik pak hem uit met deamon tools) krijg ik het bericht dat ik de cd moet invoegen... weten jullie raad?
Laatste reactie door sjost, -
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Hoi, Ik heb virtual cd en nu werkt de originele fifa 06 dus niet. Ik heb vanalles geprobeerd, maar hij start even op en is dan weg. Er zijn heel veel tips over cracks en images. Is er iemand die mij stap voor stap kan vertellen wat ik moet doen en waar ik de juiste image/snelkoppeling kan downloaden??? Ik ben een leek, heb al meerdere topics gelezen, maar kwam niet verder dan wat downloaden en verder geen resultaat. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. En sorry als je het voor de 30e keer gaat uitleggen.
Laatste reactie door persik, -
gta san andreas
door Gast Soundsjane- 17 reacties
- 8.5k weergaven
ik heb eindelijk de crack gevonden en het gekopieerd... Nu start het spel op, en krijg ik alleen het begin filmpje te zien....en daarna stopt het spel ermee hoe los ik dit op????
-
Avi naar xbox
door Gast frans22- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Ik ben een torrent gaan downloaden fifa 2006 voor de xbox. Kreeg ik nu wel geen .avi bestand binnen? Wat moet ik daarmee? Als ik het afspeel in winamp blokeert hij uiteraard. Kan het misschien dat een spel .avi een formaat is bij de xbox? Mercikes
Laatste reactie door Duken, -
Kost Bittorent geld ?
door Gast sjak- 3 reacties
- 2.8k weergaven
Ik download veel bij Bitlord maar vorige maand kreeg ik mijn rekening van Scarlet en ik moest 120€ bijbetalen omdat ik te veel heb gedownload !!??Niet egt intressant met mijn bouze ouwe !! dusjah maar mijn vraag is nu kost dat nu geld ? Dank Bij Voorbaat !
-
spel van 3 cd's naar 1 dvd
door Gast Caroelien- 1 reactie
- 2.4k weergaven
ik heb een spel van 3 cd-roms. ik wil hem graah branden op 1dvd hoe doe ik dat???
Laatste reactie door Duken,