Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Ik zoek het spel gran turismo voor de pc
Laatste reactie door William1, -
Online gaming
door gluon- 4 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo ik heb sinds vorige week een nieuwe computer na (jawel) 9 jaar dus heb er een flinke lading games op gegooit maar ik vroeg me nog af of er tegenwoordig nog games zijn die ik (illegaal) online kan spelen Vroeger speelde ik namelijk altijd CoD2 en Battlefield 2 en toen had je nog gewoon private servers Mijn broer zei dat tegenwoordig alles te goed beveiligt
Laatste reactie door gluon, -
Waar kan ik die vinden dan??????
Laatste reactie door Erwin., -
psp probleem
door crimepjes94- 3 reacties
- 1.1k weergaven
hallo ik heb psp lite en die heb ik vanmorge geupdate naar 6.20 ,maar er is iets niet goed ik kan geen spellen meer spele ? en hoe kan ik terug naar de oudere versie's
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Magrunner Dark Pulse-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Magrunner Dark Pulse-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Magrunner_Dark_Pulse-FLT Releasedatum: 20.06.13 Retail Datum: 20.06.13 Bron: DVD Grootte: 2,63 GB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: Focus Home Interactive Ontwikkeld door: 03:00 Games, Frogwares Omschrijving In de nabije toekomst, in 2050, een handvol jonge en briljante burgers werden door Gruckezber Corporation gekozen om de Magtech trainingsprogramma voor verkenning van de ruimte …
Laatste reactie door Nieuws, -
FM2009 crash
door maxmeyer- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo, ik heb FM2009 gedownload, en telkens als ik me opstelling heb gemaakt, crasht de hele game. Hij freest gewoon, dan kan ik muis wel bewegen en het is dan een balletje. Iemand een oplossing?
Laatste reactie door miran102, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, De titel zal wel vaag overkomen, maar ik zal het even uitleggen... Ik heb sinds zondag Battlefield 3 voor de xbox (en vind het echt een geweldig spel). Ik heb me aangemeld voor die battlelog funtie en ik zag dat ik de serverlijst kan zien van de pc. Ik vroeg me af of ik nu, als ik Battlefield (illigaal) op de pc heb, zou ik hem dan kunnen spelen via mijn battlelog accaunt, dat geactiveerd is met een legale versie van het spel (voor de xbox)
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 2 reacties
- 1.1k weergaven
hallo Ik speel af en toe wel eens battlefield play4free alleen als ik het speel heb ik belachelijk veel lagg en uiteindelijk zegt ie dat iets fout is met de netwerkverbinding... weet iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door roykev3, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Gamers hebben vaak de neiging om een videospel te beoordelen op basis van de eerste indruk, vooral als het gaat om graphics en sfeer. Dit kan echter leiden tot het onterecht afschrijven van titels die verrassend veel te bieden hebben. Dit artikel neemt je mee op een ontdekkingstocht door tien ondergewaardeerde videospellen die de verwachtingen overtreffen en bewijzen dat uiterlijke schijn bedrieglijk kan zijn. 1. Rise of the Ronin (KOEI Tecmo) Visueel Bescheiden, Gameplay Goud "Rise of the Ronin" is geen grafisch meesterwerk, maar de aantrekkingskracht ligt in de gameplay. De diepgaande gevechtsmechanica, geïnspireerd door de Nioh-serie, zorgt voor uitdagende…
Laatste reactie door Girev, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik zoek iemand die verstand heeft met het editen van de country files van fifa manager 09, dus niet de editor zelf, heb al een paar dinge geprobeerd, maar zonder succes (heb een gecombineerde 1e en reserve leuague maar wil nu een aparte cup met alleen maar reserve teams)
Laatste reactie door jack81, -
ben het spel star wars republic commando aan het doen bij F drukken reageert niet F knop is vooe use/activate/pickup
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=40296.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
call of duty 5
door zibimaster- 2 reacties
- 1.1k weergaven
hallo ik heb call of duty 5 gedownload en ik wilde hem starten maar dan zegt ie please insert the correct DVD-ROM, select ok en restart application kan iemand me helpen plzz??
Laatste reactie door zibimaster, -
guitar hero 3
door shadowwatch- 2 reacties
- 1.1k weergaven
hallo mensen, ik heb een vraagje kan je guitar hero 3 ook gwoon zonder gitaar spelen dus gwoon met de controller want dan hoef ik geen gitaar te kope:D
Laatste reactie door Markey54, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal, Clan =Kakka= zoekt members/spelers! We zijn een "Fun Clan" (we spelen voornamelijk voor de lol) Momenteel zijn we met z'n 6-en en we zoeken nog 3 a 4 man We hebben een clan server en een Teamspeak server dus dat is nice Heb je intresse voeg me toe op xfire: demanke of stuur me een email: djnelus@gmail.com
Laatste reactie door djnelus, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
ik heb een spel gedownload maar als ik het probbeeerr te openen dan komt er te staan please insert the just cd rom of plaats de juiste dvd rom in wat moet ik doen en oja ik heb 2 spellen ervan die zo doen eentje is iso bestand en de andere winrar :'( :'( :'( :'( het gaat om nfs carbon en most wanted
Laatste reactie door Pctje, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Wie heeft voor mij een serienr. voor de game Dawn Of War II
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoy heb brobleem met deze spel kom niet verder als mission 6 dan loop het spel vast kan zijn dat een bug blokert of door trainer
Laatste reactie door katarina, -
Dysfunctional Systems Episode 1 Learning To Manage Chaos-WaLMaRT – Torrent / Download / NZB / Serial
door Nieuws- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Dysfunctional Systems Episode 1 Learning To Manage Chaos-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Disfunctionele Systems Episode 1 Learning To Chaos-WaLMaRT Beheer Release-informatie Groep : WaLMaRT (Scene) Release naam: Dysfunctional.Systems.Episode.1.Learning.To.Manage.Chaos-WaLMaRT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 28 juni 2013 Bestandsnaam: dys1-wmt Bron: DVD Grootte: 333,91 MB Genre: Indie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Dischan Ontwikkeld door: Dischan Omschrijving Dysfunctional Systems is een episodische visue…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo ik heb een probleem met het downloaden van dingen voor sims, bijvoorbeeld bij uitwisselen, dan staat er dat ik m nog niet geregistreerd heb. Maar ik heb al wel de elektronische registratie gedaan, maar dat is blijkbaar niet helemaal goed gegaan:/ en als ik het nu nog een keer wil doen staat er, dit serialnumber is al gebruikt. En als ik dan op het bloemetje in sims 2 zelf klik, staat er een foutcode. En bij sommige dingen die ik download, dus via desims2 en dan het icoontje met downloads. Dan komt er soms een winrar bestand uit, maar vaker iets anders, 2 poppetjes in een rondje ofzo, blauw van kleur.. Weet iemand wat dat is? Please help HET GAAT DUS OVER SIMS …
Laatste reactie door Freddytje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hoi ik heb laatst maar weer eens carmageddon 2 onder het stof vandaan gehaald om het weer is te gaan spelen. instalatie verliep prima todat ik hem opstartte. ik kreeg een error. cant load materialfile::\c\documents and settings\matthe\bureaublad\carmag\data\tail\tailball.dat (or it's empty) carmageddon 2 is al een best oud spel dus ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen. alvast bedankt ;D
Laatste reactie door Phairdy, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Dyad-COGENT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Dyade-COGENT Release-informatie Groep : COGENT (Scene) Release naam: Dyad-COGENT Releasedatum: 5 mei 2013 Retail Datum: 24 april 2013 Bestandsnaam: dyade-overtuigende Bron: Stream Grootte: 1,108 GB Genre: Actie, Indie, Racing Critici: 82% Uitgegeven door: Shawn McGrath Ontwikkeld door: ] [Games Inc Omschr…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42141.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
Hallo! heeft hier iemand een goed (hoog lvl) warrock accout die hij niet meer nodig heeft? stuur dan de ID en PASS met PM dank je!
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.1k weergaven
yu ik zit al een tijdje te zoeken voor een torrent van Tom clancy's hawx. Als iemand weet waar ik hem kan vinden. liet hier effe iets weten grts
Laatste reactie door Heisenberg,