Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 20 reacties
- 4.2k weergaven
werkt world of warcraft perfect onder windows vista? ik wil het eens gaan kopen om te zien of het daadwerkelijk zijn geld en moeite waard is maar dan moet het wel werken natuurlijk ;D
Laatste reactie door Wesley, -
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
als ik world of warcraft opstart krijg ik zwarte strepen door me beeldscherm en als ikd an afsluit blijft dat staan echt heel vaag
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 11 reacties
- 5.6k weergaven
Hallo mensen. Ik heb een probleempje. Ik heb hier op een ander topic gelezen hoe je WoW gratis kan spelen. Het lukte uiteraard, maar ik heb de patch 3.0.2. Bij elke private server staat dat je de patch 2.4.3 nodig hebt. Kan ik 3.0.2 verwijderen of wijzigen ofzo?? Help me please...
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1.9k weergaven
weet iemand een private server met 100% blizzlike ? (en de server mag niet te vaak offline zijn) geen rare dingetjes en sneller levelen, gewoon precies hetzelfde als het betaalde spelen ik ben al ff aan t zoeken, maar kan zoeen niet vinden
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 4 reacties
- 7.8k weergaven
Hallo. Ik zal graag met een paar vrienden een World of Warcraft private server op willen zetten maar zal graag iets meer info weten waar te beginnen en hoe te beginnen. Ik ben een jonge toch wel ervaren computer gebruiker. Ook zoek ik nog een paar mensen die wel willen helpen. Grtz, Thirian.
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb dus world of warcraft gedownload... de stickie gevolgd en WoWmortal private server gekozen. nu heb ik daar een account op gemaakt en de realmlist gedaan enzo maar als ik de exe van de server open staat er: This application has encountered a critical error: ERROR #134 (0x85100086) fatal condition program: D:\Downloads\WoWMortal.exe Failed to open archive Data\art.MPQ. Missing or corrupt data. Press OK to terminate the application. ik heb al in mijn WoW folder gekeken en art.MPQ staat er wel bij... ECHT RESPECT ALS IEMAND WEET WAT IK MOET DOEN
Laatste reactie door Valcorb, -
- 2 reacties
- 4.8k weergaven
Hallo, Ik had gekeken naar de Duken Server maar dat topic is wel verouderd ( Pre TBC ) dus laat ik over een nieuwe server posten. Wij hebben een server van WoW patch 2.4.3, en we zijn op zoek naar Nederlandse members. De server is ook in Nederland gelokaliseerd dus je ping zal zeer goed zijn. De server is blizzlike, mid rate ( 35x ) en we zijn bezig met eigen dingen toe te voegen aan de game. We zijn pas net begonnen en we zijn vooral op zoek naar Nederlandse members. Forum link Registratie link set realmlist itsbytes.sytes.net Er is een "How to connect guide" gepost op het forum.
Laatste reactie door C.K7, -
- 30 reacties
- 15.5k weergaven
Hallo, ik zoek een goede private server voor mijn WoW spel want heb geen zin om te betalen ik zoek eentje waarbij je ineens lvl 70 wordt als je iets vermoord, een server met quests en nog wat goeds. welke server kan ik pakken? bedankt voor het helpen, yolanneke
wow privite server
door koenmf- 12 reacties
- 2.9k weergaven
heey ik speels wow op een privete server en we hebben te weinig ally players dus kom ik ff reclame maken voor een goede privete server http://www.jaccobird.com/ is de site goede server ik speel op de Gorgoroth Online realm word ook een ally florenso lvl 70 human priest :peace: join the game :friends: blijf wel op duken forum dat is vind ik een veel leuker forum O0 je kan de game gewoon downloaden via torrent enzo zoiets als 5 gig is het volgens mij world of warcraft + the burning crusade :cool2: hopelijk zie ik je in game :peace:
Laatste reactie door Martijn, -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
hey, ik heb volgens het bovenstaande topic de patches en de client van WOW gedownd, maar is hier the lich king (uitbreiding) perse nodig?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 6 reacties
- 2.4k weergaven
heey mensen ik heb wow net gekocht en speel nu op een private server voor niets maar ik heb net een vleermuis als pet gevangen en ineens krimpte ie mijn vrag, word ie nog groter me omhoog lvl-en?? en kan je 2 pets tegelijk hebben of moet je daar iets speciaal voor doen??, O0 O0 O0 alvast bedankt mvg,wow fan
Laatste reactie door Tom, -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
Toen mijn wow gametime op was ging was ik eventjes op een private server geweest.. Nu ik weer gametime heb wil ik dus weer gewoon inloggen maar ik denk dat ik dan misschien geband wordt. Ik hoorde dus wat over account bannen en andere zeggen het ook van niet. Maar ik vroeg me dus af wat te verwijderen om weer naar real WoW te gaan. Je cache + WTF verwijderen? Iedegeval bedankt
Laatste reactie door Marciej123, -
- 71 reacties
- 25.3k weergaven
Hee mensen, ik heb een probleem in verband met World of warcraft en de private server WoWscape. Ik nan niet meer op de WoWscape website ne ook niet meer op het spel. Op mijn laptop kan ik er niet op, maar op een andere computer met dezelfde internetconnectie kan ik er wel op. Kan iemand me met dit probleem helpen? Als je andere info wilt, geef ik je die zeker en vast.
- 16 reacties
- 4k weergaven
Heb gedowload. Ik unrar het, installeer het en alles verloopt vlot. Ik klik op het icoon van WSC, ik krijg een instellingen schermpje, druk op play en er gebeurd niets. Wie kan mij helpen? Thanks
Laatste reactie door ruben373, -
- 0 reacties
- 4.4k weergaven
[table][th] X Rebirth-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]X Rebirth-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED – (SCENE ) Release naam: X.Rebirth-RELOADED Releasedatum: 15 november 2013 Retail Datum: 15 november 2013 Bestandsnaam: X.Rebirth-RELOADED Bron: DVD Grootte: 4.60 GB Genre: Simulatie Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Egosoft Omschrijving In de verre toekomst, de X-universum staat voor een periode van diepgaande en onherroepelijk veranderen. Terwijl het universum struikelt naar een onzekere t…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Hey mensen. Ben misschien van plan een Xbox 360 te kopen, maar als je games koopt 2e hands (nieuw is veel te duur), krijg je dan geen problemen met het online spelen van het spel? (met Gold) Gr Lajos
Laatste reactie door headsh0t, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Hey Ik ben van plan om m'n 360 te gaan ombouwen, ik wou dit eerst in één of andere shop doen, maar aan de Oost kant van België hebben ze bijna NIKS van deze shops. Dus wil ik hem proberen zelf om te bouwen, ik weet dat m'n garantie vervalt, etc.. Maar ik heb er 2 dus ja.. (1 gratis gekregen) Moest hij kapot gaan kan ik dus evengoed de andere gebruiken. Maar hoe gaat zo'n ombouwing? Ik moet de DVD drive van de 360 erUIT halen en in die van m'n pc stoppen, en dan een nieuwe driver installeren, toch? Is dit alles dat ik moet doen? Lijkt wel simpel.. Ik heb een BenQ driver (denk ik - heb gekeken op deze link). Moesten jullie een winkel ofzo weten liggen in …
Laatste reactie door Cédric., -
hallo,. ik heb voor kerst xbox 360 gekocht. die van 200€ met de cashback actie. Nou zit ik boven,. en wil graag op xbox live, MAAR router staat beneden. en wireless adapter vin ik een beetje duur, is er dan geen manier om zonder wireless adapter toch online te kunnen gamen. EN wil ik graag mijn xbox aansluiten op mijn LG monitor. Deze is namelijk scherper als mijn tv. Het type nummer van me LG is: Flatron w2452T deze dus: http://www.kieskeurig.nl/lcd_monitor/lg/w2452t-pf/279132/ hoe kan ik dan mijn concole aansluiten op deze monitor. alvast bedankt. x joey
Laatste reactie door unknown, -
- 29 reacties
- 6.3k weergaven
Heren en Dames, Ik ben een beetje in dubio. Zoals sommige al weten verplaats ik mijn LCD tv van de huiskamer naar de slaapkamer. In de huiskamer staat een Mediacenter en hiervoor wil ik een Mediacenter extender aanschaffen. Nou had ik eerst een Linksys unit hiervoor op het oog maar deze is niet meer te koop en word niet meer geproduceerd. De 360 is dus de "beste" keuze. Ik vind het alleen niet zo fijn met dat vliegtuig geluid van dat ding in me slaapkamer.. .maar goed. Media center functie zoals onderstaand: Nu ben ik dus aan het zoeken naar een 360. Ik heb de 360 arcade op het oog. Hier zit een HDMI aansluiting op en kan je kopen bij de Dixons / Mediamarkt voo…
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
hey Ik wil zo'n red dead redemption dlc installeren maar ik ben banned from xbox live. Hij is wel gewoon omgebouwd enzo maar is er een manier om een dlc voor mijn red dead redemption te installeren?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 3 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb last van als ik mijn xbox op 1080P dat ik roode lijnen krijg en spikkels. Als ik 'm op 720P heb ik geen problemen. Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Mijn TV is een 3D LED Samsung scherm.
Laatste reactie door IfElse, -
- 3 reacties
- 3k weergaven
Hey, (ik zocht een beetje zag geen topic hierover dus stel ik het hier.) dus, heeft iemand nog een trial kaart liggen datie niet zal gaan gebruikenn?? pm'me aub! Alvast bedankt! Indir
- 6 reacties
- 3.9k weergaven
hallo ik heb mijn xbox controller aangeslote op mijn pc maar nu heb ik een vraag, is er een programmatje zodat ik ook mijn controller kan gebruiken bij spellen als call of duty? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 5 reacties
- 2.2k weergaven
hey, weet er iemand of een XBOX 360 draadloze controller voor pc bestaat? Heb op een andere forum gelezen dat het niet bestaat, maar dat zou mij verwonderen. alvast bedankt petie Post samenvoeging: augustus 04, 2011, 15:43:19 link vergeten bij te zetten van die forum: http://www.budgetgaming.nl/forum.php?page=topic&topic_id=1736&forum_id=10
- 7 reacties
- 2k weergaven
heey, een vriend van me heeft een xbox 360 en toen vroeg ik me af of zo'n controller op de pc kon worden gebruikt voor cod bo?
Laatste reactie door Deeeemy,