Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
battlefield 2
door Gast smartass- 9 reacties
- 3.4k weergaven
hej bij battlefield 2 is er een cheat dat je wapens unlockt, dan moet je unlocks.py opzoeken, en dan bij defaultunlocks alle 0 veranderen in 1, dat heb ik gedaan maar het werkt niet, kan iemand ff uitlegge wat ik fout doe? alvast bedankt,
-
World of Warcraft: vragen?
door Gast dterhaar- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Heb je inhoudelijke vragen over World of Warcraft? Post ze hier. Laat me in dit topic ook weten wat voor race en class je bent. Quests, wapens, armor en andere dingen kun je ook opzoeken op www.thottbot.com. Vragen over Quests, wapens en andere dingen kun je hier wel aan me stellen, maar misschien weet ik het ook niet, maar iemand anders wel. Reageer dan! Voorbeeld: Ik ben een: level 30 Human Paladin, alchemy en herbalism. Alt(s): level 44 Dwarf Warrior, mining en blacksmithing. [En hieronder dan je vraag, indien van toepassing.] (Bij ieder bericht moet je level, race, class en professions staan, waarover de vraag van toepassing is. In het begin is ook verplicht je…
-
Welk download programma beste voor games??
door Gast roosje65- 6 reacties
- 12k weergaven
Ik heb een vraagje, ik download nu met mirc, heb net gta san andreas gedownt, en alweer is er een spel dat beschadigt is. Dit heb ik al een paar keer gehad. Dus nu is mijn vraag, met welk downloadprogramma kan je het beste games downloaden. ik sta voor alles open :laugh: greetz ne0n
-
generals serial
door Deamon- 0 reacties
- 2.1k weergaven
hey mensen ik heb ff een vraag over C&C generals over de LAN verbinding als ik tegen mijn broer ga spelen en hij een level host en ik er in wil komen dan krijg ik een bericht dat wel de zelfde serial hebben. dus ik heb een andere serial gedaan maar dan kan ik weer niet online wie weet waar ik een goeie serial waarmee ik via de LAN kan en online kan greetz wasbeertjes ps. die eerste serial die ik gebruikte kan ik wel mee online
Laatste reactie door Deamon, -
Na Het Encoderen een AVS bestand
door Gast alberto- 3 reacties
- 2.4k weergaven
hoi ik geb via het programma The Film machine ondertiteling in mijn film gekregen,maar het is geen vob maar een AVS. mijn vraag is kan ik Het AVS bestand gewoon bij nero in de map video-TS of moet ik er vob bestanden van maken
-
Winter sport pro 2006 crack
door Gast wally de lijpe- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb Wintersport pro 2006 gedownload en op een cd gezet. Heeft er iemand een no cd crack voor mij? Ik kan hem nergens vinden.
-
cracks & serials
door Gast kimmekuh- 11 reacties
- 8.7k weergaven
Hi Dit progje Craagle vind zowaar \"bijna\" alle cracks en serials zonder dat je op de betreffende sites moet zoeken en het risico voor virussen vergroot. Wanneer je dit progje download op deze site http://download.enet.com.cn/html/EN070532005042101.html Download het maar doe het telkens weer weg want spykillers als Ewido en a-squared vernietigen dit progje onherroepelijk. http://img92.imageshack.us/my.php?image=kkkkk7ad.jpg Succes
-
FM 2006 instaleert niet
door Gast julernoff- 2 reacties
- 2.3k weergaven
ken iemand mij helpen ik mount de image maa rhij doet niks ken iemand mij helpen
-
runaway:a road adventure
door Gast kimmekuh- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hi Het spel is volledig geinstalleerd en speelt met een gedownloadde savegame. Maar tijdens het spel, daar waar de man uit het raam kruipt begint een kort filmpje. Wannneer het filmpje gedaan wordt er verondertstelt gewoon verder te spelen.. Maar nee..... het filmpje blijft herhalen keer op keer ...... Iemand raad mee?
-
Verschil tussen AVI en Xvid
door Gast totoblauw- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hallo,, iedereen k heb een vraagje, wat is nou het verschil tussen een AVI en een XViD bestand???
-
muziek ''inkort-programma''
door Gast roosje65- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Ik zoek een programma waarmee ik mp3\'tjes kan inkorten. dus dat je bijv. alleen een bepaald deel hoort in het midden en niet vanaf hetbegin tot het einde moet luisteren zegg maar. Snappie? Mja zo kan ik dan ringtones maken en dan via bleutooth op me mobieltje zette. maar wie weet er een proggiej voor? greetz, ne0n
-
openen file
door Gast kimmekuh- 5 reacties
- 2.8k weergaven
Hi Als leek inzake het downloaden heb ik een twijfelgeval. Ik doe dit nog niet zo lang en wil wel wat bijleren.. dit zit in de map. Dan start ik alcohol en download de 1e cd alles gaat goed, ook met de tweede cd.. Dan vraagt ie de 1ste cd en dan loopt het fout... Dan krijg ik dit.. Ik probeerde ook reeds een no cd crack maar geen geluk
-
fifa 2006 talen kiezie doet raar
door Gast julernoff- 4 reacties
- 3.2k weergaven
fifa 2006 talen kiezie doet raar wie ken me helpen
-
Progje Nero
door Gast Rikkert- 14 reacties
- 3.8k weergaven
Hallo, Ik ben ff heel kort: Weet iemand waar je een goede versie van nero kan vinden. Ik kan hem wel vinden maar er is altijd wel wat ermee dan vraagt ie om Nero te installeren, wil ik wel maar dan moet je zo nodig weer die Yahoo toolbar. en dat hoeft van mij niet kan iemand mij ff doorlinken ofzo??? alvast bedankt!
-
kan ik van 5 cd-rom's 1 dvd-rom maken???
door Gast gabberterreur- 3 reacties
- 2.5k weergaven
hoi ik heb een spel gedownload wat uit 5 cd\'s bestaat. de grote van die 5 cd\'s samen is nog geen 4gb. dus dat zou ook op een dvd passen, maar is dat ook mogenlijk zodat ik het daarna ook kan instaleren met die dvd?? cd 1 bestaat uit 1 bwa bestand 1 bwi bestand 1 bws bestand 1 bwt bestand cd 2 t/m 5 bestaan uit 1 bin. bestand en 1 cue. bestand weet iemand hier een manier voor
-
Mp3 Fader
door Gast roberto1324117122- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Tjaaa!! ik heb het programma Acoustica CD Burner geprobeerd om daar 100 mp3\'s te faden in en out maar dat werkt alleen onder audio cd. dus als je een audio cd brand met fader in en out dan gaat het wel maar niet als je een mp3 cd brand en je gebruikt die fader in en out dan hoor je het wel in het programmatje Maaaaar als je die Mp3 cd gaat branden ja met fader dan doet hij het niet op de stereo installatie. Dus wie kan mij helpen aan een simpel fader programmatje groeten
-
NO cdcrack, prince of persia the two thrones
door Gast slikie- 13 reacties
- 11.5k weergaven
ik heb een vraagje, ik zit nu bij www.gamecopyworld.com ik heb die crack gevonden, maar ik snap nog niet helemaal wat ik er mee moet doen. ik heb de game al geinstalleerd. maar hoe ik de crack nu moet gebruike snap k niet Ik download de crack en wat moetik dan doen? :ermm: en ik kan ook geen serial vinden :S gaat lekker hoOr kan iemand aub helpe :pinch: :cheer: alvast bedankt!
-
PSP Emulator
door Gast alberto- 4 reacties
- 3.4k weergaven
bestaad er een psp emulayor zoja waar kan ik die downloaden
-
bf2 expansion installeer probeem
door Gast roosje65- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Ik heb bf2 gekocht, en een 1 week later ook de uitbreiding omdat het spel me wel beviel. Ik wilde eerst al die patch van bf2 downloaden en installeren. maar er staat tijdens het installeren patch failed. Ik heb op internet gezocht naar antwoorden, maar het lukt me nog steeds niet. Dus daarom dacht ik, ik laat deze patch wel lopen, ik heb er toch geen last van. Nu heb ik dus net bf2 special forces gekocht, de uitbreiding. En tijdens die installatie begint ie dus meteen met patchen, en bij mij lukt het niet. Er staat patching failed...Er schijnen meerdere mensen te zijn. Maar ik kan nergens een oplossing. Dus ik denk, misschien weten jullie wat. greet, ne0n
-
longest journey
door Gast kimmekuh- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo Ik ben de demo aan het downloaden van het spel longest journey. Nu hoorde ik laatst dat je via een crack op die manier - eens je de demo hebt - het volledige spel kan binnenhalen... Is dat waar ??? Bedankt A
-
okee ik vraag het hier maar ff ik heb gemerkt dat veel mensen graag wow willen spelen maar toch de portomonee niet willen gebruiken dus ik zou jullie graag willen vertellen hoe je het gratis speelt maar ik weet niet of dat mag op deze site
-
FEAR Italiaans
door Gast sharif256- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Is er hier iemand die weet of ik de gedownloade versei van FEAR die ik geinstalleerd heb van italiaans of ik die na installatie ofzo in engels kan zetten of een patch ofzo?????? greetz
-
Sd4hide
door Gast tyneke- 2 reacties
- 6.1k weergaven
eej ik heb sh4hide nodig maar ik kan hem nergens vinden ocram had hem al een keer naar mijn mail gestuurd maar hij is nooit aangekomen kan iemand een link geven of het programma vanaf deze site laten downloaden?
-
counter strike
door Gast karim_blinkertboy- 8 reacties
- 3.3k weergaven
Hey mensen heb een vcraagje ik heb nog niet zo lang geleden half life 2 met counter strike source gekocht.Daarna heb ik me een steam account aangemaakt maar mijn vriend heeft counter strike cond zero. Nu wil ik deze ook graag spelen dus had ik zijn cd geleend en geinstalleerd. Normaal moet ik dan toch ook die counter strike kunnen spelen maar dit gaat niet! Kan iemand mij helpen? alvast bedankt!
-
FIFA 2005 beeldscherm probleem!
door Gast Rikkert- 7 reacties
- 2.9k weergaven
Gegroet,, Ik heb nog niet zo lang geleden fifa 2005 gebrand. Ja het is misschien nog de 2005 maar ik vind hem nog leuk. nou het probleem is ik installeer het spel en heb er een crack op gezet. Ik start het spel op en en dan krijg je zo\'n mooi intro film-pje en dan wil ik gaan spelen maar dan gebeuren er zulke rare dingen met mijn beeld Ik noem een paar voorbeelden: Er komen zwart-wit strepen daar heen, je kunt alleen de schaduwen van de spelers zien enz. Ik vind het heel faag! Ik zat nog te denken aan een nieuwe Video-kaart die ik nu heb heet zo: Nvidea GeForce FX 5500 Weet iemand raad? Greetz Marniboy