Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 6 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik was aan het denken op WOW op een Private Server te spele, maar ik zag bij de servers dat er bij de populairste servers rond de 2000 spelers online waren. in een gigantische wereld van WOW is dit toch heel erg weinig? en lijkt het bijna een spelerloze wereld? of heb ik het nou fout? is er iemand hier emt ervaring op een WOW PS? is het de moeite waard als je met veel spelers samen wilt spelen? alvast bedankt
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo wie weet een goede pravtie server voor wow ik wil graag er dat veel mensen online zijn normaal level up goede server aub en waar kan ik die pach dawlonden mvg engin :friends:
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Wie weet een goede torrent voor world of subways (liefst vol. 2) Wie wil mij hier mee helpen! Dankje
Laatste reactie door los-cuentos, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb dit spel gedownload en het werkt goed, maar als ik weg wil rijden met de trein moet dit eerst doen: - Deuren dicht (F1 voor de linker deur of F2 voor de rechter deur) - Reverser naar voren zetten (voor vooruit, als je hem naar achteren zet dan staat hij in zijn achteruit) (staat niet ingesteld voor een toets, ik gebruik de toetsen Enter en de rechter Shift ervoor) - Remmen eraf (pijltjestoetsen links voor eraf en rechts voor erop) - en dan gas geven (pijltjestoetsen vooruit voor gas erbij en achteruit voor gas eraf) Bij dat laatste gaat het mis, ik druk de toets wel in, maar er gebeurd niets. Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door jhf1, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hoi, ik heb laatst world of warcraft van iemand gekregen, hij was 15 euro zonder de burning crusade erbij. Er is ook battlechest editie voor 15 euro met uitbreiding erbij, maar die moet ik ruilen en helemaal opsturen. En ik las laatst dat je de burning crusade er gratis bijzat.. bedoelen ze dan de battlechest of gewoon dat als je WoW koopt je automatisch the burning crusade erbij krijgt?
Laatste reactie door C.K7, -
World of Warcraft
door Gast dterhaar- 16 reacties
- 4.9k weergaven
Ik heb WoW, maar ik wil spelen zonder te betalen. Ik heb dus een paar cracks opgezocht om offline te kunnen spelen. In een txt bestand staat dit: Just copy the crack files in you World of Warcraft folder and Start Start Server.bat Then just enter: Player and PW: OFFLINE or GM and: ADMIN now you can play... maar ik kan het .bat file niet openen, want als ie opent, sluit ie zichzelf weer binnen een tiende van een seconde. Wat kan ik doen?
-
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
ik had een vraagje over wow private server. in de realmlist heb ik precies gezet wat moet namelijk:Set Realmlist wowtopia.net alleen als ik me inlog in wow zegt hij dat ik naar world of warcraft moet gaan (hun eigen site). kent iemand dit probleem of kan iemand me helpen?
Laatste reactie door timothy250, -
world of warcraft (2)
door Gast mitchell_k1- 0 reacties
- 1.9k weergaven
heej iedereen heeft het over gratis enzo maar er zijn haast geen players op servers laat staan dat je hulp krijgt dan moet je bijvoorbeeld dingen die je in level 20 moet spelen in 40 doen en quest voor level 60 niet kan dus eigenlijk moet je goed zoeken of je servers kan vinden met mensen zoniet dan is het een voordeel en een nadeel. voordeel: lekker rustig nadeel: geen raids geen hulp bij quests geen plezier met andere mensen enz.
-
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
als ik background dowloader 100% is kan finesdh die maar dat blijft de hele tijd doorgaan help me plz ik kom er egt niet meer uit :-\
Leuk. Maar promoten stellen wij niet op prijs. Zeker niet als je alleen een account aanmaakt om reclame te maken.
Laatste reactie door Valcorb, -
- 46 reacties
- 15.1k weergaven
Hallo, Omdat het oude topic van Wesley outdated was en omdat veel mensen vroegen naar een up-to-date guide voor gratis World of Warcraft, dacht ik, dan maak ik wel een Oke, om te beginnen hebben we de Wotlk installer nodig om World of Wacraft en de nodige expansions te installeren. Je kan de installer hier vinden: Clicky Nu selecteer je gewoon World of Warcraft: Wrath of the Lich King, dan installeert hij de installer, daarna klik je op 'Install' en dan download hij de files (is ongeveer 7 GB) Nu heb je Wotlk, nu moet je nog updaten naar de patch van je private server. De meeste private servers zitten op 3.3.5a, voor dit voorbeeld nemen we Magic-WoW. Zij zitten o…
Laatste reactie door KianYu, -
Nieuw Topic. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,24384.0
-
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb vandaag wow (world of warcraft) gedownload en alles met de server Enzo zodat ik het gratis kan spelen. Maar ik vraag me nu dus af of ik ook gewoon nieuwe patches kan downloaden in het spel. Want ik dacht zelf namelijk dat het gewoon hetzelfde is als het originele spel,maar je bent alleen met mensen van die private server. Dit zijn dus mijn twee vragen: 1.kan ik normale nieuwe patches downloaden. 2.zit ik in het spel alleen maar met mensen van die server.
Laatste reactie door timothy250, -
World of Warcraft probleem - Launcher requires write permission to the World....
door anoniemaccount4457- 7 reacties
- 2.9k weergaven
hey, ik heb gisteren wow gedownload, daarna the burning crusade en daarna the lich king. nu wil ik graag in de private server molten-wow.com gaan spelen. maar als ik het spel op start zegt hij: "Launcher requires write permission to the World Of Warcraft Registry key to successfully locate and run the game. Please enable write access to the Registry key using an administrator account." ik zit in een administrator account en rechtermuisknop 'als administrator uitvoeren' helpt ook niet. ik blijf die melding krijgen. Nu heb ik ergens gelezen dat ik dan in de WoW-folder niet de 'launcher' moet starten maar de 'WoW.exe'. Als ik dat doe krijg ik de melding in de k…
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
Hallo, Op ScapeGaming is er een LK realm uitgekomen en zou die graag spelen, maar ik zou TBC nog willen houden. Er bestaat een topic op het ScapeGaming forum maar ik kan niet zo goed engels. Link:http://forums.scapegaming.com/index.php?showtopic=227570
- 6 reacties
- 5.4k weergaven
World of Warcraft: Cataclysm ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Verhaal: Nederlands: Een oud kwaad ligt slapend in Deepholm, het domein van de aarde, op de Elemental Plane... en WoW-NL heeft het helemaal vertaald! Verborgen in een afgesloten kamer heeft de kwaadaardige draak Deathwing gewacht, helende van zijn wonden van zijn laatste gevecht tegen Azeroth en zijn tijd afwachtende tot hij de wereld opnieuw kan smelten tot vuur. Binnenkort zal Deathwing de vernietiger terugkeren naar Azeroth en zijn opkomst uit Deepholm zal de wereld doen schudden, een grote ravage achter…
World of Warcraft: vragen?
door Gast dterhaar- 2 reacties
- 2.7k weergaven
Heb je inhoudelijke vragen over World of Warcraft? Post ze hier. Laat me in dit topic ook weten wat voor race en class je bent. Quests, wapens, armor en andere dingen kun je ook opzoeken op www.thottbot.com. Vragen over Quests, wapens en andere dingen kun je hier wel aan me stellen, maar misschien weet ik het ook niet, maar iemand anders wel. Reageer dan! Voorbeeld: Ik ben een: level 30 Human Paladin, alchemy en herbalism. Alt(s): level 44 Dwarf Warrior, mining en blacksmithing. [En hieronder dan je vraag, indien van toepassing.] (Bij ieder bericht moet je level, race, class en professions staan, waarover de vraag van toepassing is. In het begin is ook verplicht je…
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Kan iemand mij helpen? Ik zou graag Wotlk willen installeren op mijn computer (is niet van cd, maar van de officiële download van de officiële Blizzard website) maar ik krijg deze error: The installer was unable to read the file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft Installer\Installer Tome 4.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "MPQs-2\LichKing common\unconditional\Data#lichking.MPQ\World\maps\Northrend\Northrend_35_25.adt", and the erro…
- 10 reacties
- 3.3k weergaven
Dag beste Duken.nl leden. Allereerst hebben wij voor wie het wilt, een Minecraft Installer ontworpen in het Nederlands: klik hier voor meer info Wij hebben een NL Minecraft server, eigenlijk zijn het er 5. Wij bieden enkele Minecraft Dutch servers aan in zowel creative als survival mod die 24h/7d online zijn voor Duken leden. De servers worden dagelijks gebackupt, en hebben Bukkit Plugins die elke maand ook geupdate worden. Kom zeker een kijkje nemen op http://worldofminecraft.be Daar dienen al onze spelers een account aan te maken en te activeren. Hoofdserver: s1.worldofminecraft.be:25565 Legale game is vereist. Illegale mensen zijn niet welkom. Voor hulp, is iedereen o…
Laatste reactie door tendonsie, -
worms
door kaasbroodje- 4 reacties
- 1.8k weergaven
ik heb via ftd worms gedownload maar zodra ik op play druk gebeurt er helemaal niks ik krijg ook geen foutmelding. heb net de reactie,s door gelezen en bij de rest werkt hij wel gewoon :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Worms 4 Mayhem
door Gast gidius- 3 reacties
- 3k weergaven
Weet iemand of deze al gecrackd is Of ten minste speelbaar want kep al een soort van crack kom in eht menu maar daarna sluit hij um automatish.
- 0 reacties
- 4.3k weergaven
[table][th] Worms Clan Wars-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Wormen Clan Wars-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Worms_Clan_Wars-FLT Releasedatum: 15 augustus 2013 Retail Datum: Worms_Clan_Wars-FLT Bestandsnaam: flt-wocw Bron: Stream Grootte: 1.67 GB Genre: Strategy Critici: 75/100 Uitgegeven door: Team17 Software Ltd Ontwikkeld door: Team17 Software Ltd Omschrijving uitsluitend Coming to PC, Worms ™ Clan Wars brengt vrienden en familie samen in het nobele streven van zelfverbetering, wereldoverheersing en ex…
Laatste reactie door Nieuws, -
ik word helemaal gek van het zoeken naar een server voor wow(TBC) ik kan helemaal nix vinden miss kan iemand me helpen ik heb gewoon wow tbc versie 2.0 dus als iemand me wil helpen zou dat leuk zijn later
Laatste reactie door 01leroy, -
okee ik vraag het hier maar ff ik heb gemerkt dat veel mensen graag wow willen spelen maar toch de portomonee niet willen gebruiken dus ik zou jullie graag willen vertellen hoe je het gratis speelt maar ik weet niet of dat mag op deze site
-
goed, ik wil world of warcraft gaan spelen, me vrienden hebben me overtuigd... ik kijk ff op de site om te zien wat de beste configuratie zou zijn om het te spelen. daar stond geforce 5700FX om het het beste te spelen. ik ging dan naar system requirements lab om te vergelijken en daar stond dan weer 6600! wie heeft er nou gelijk? ik weet dat allebij die kaarten niet hoog zijn maar ikzelf heb maar een 6150SE nForce 430 dus bij mij maakt het wel enig verschil
Laatste reactie door robin1994,