Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hoi, Sinds dat ik mijn pc op nieuw geinstalleerd heb. Ben ik dus ook cod4 kwijt geraakt. Nu wilde ik hem weer gaan installeren en zei die dat de productcode al ooit is gebruikt. Dat is ook zo want die heb ik toen gebruikt de eerste keer. Wordt dat niet per ip opgeslagen? Ik heb ook al een e-mail gestuurt naar de nederlandse helpdesk van Cod4. En ik heb daar nog niks van terug. Wat kan ik er aan doen om weer een geldige productcode aan te komen? Groeten, Frans
Laatste reactie door fmgamer, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35813.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
xbox spel opstarten
door Gast zwabber- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Weet iemand hoe ik een xbox spel kan branden zodat de xbox hem gelijk pakt. De spellen doen het nu wel, maar alleen als je de xbox uitzet en dan weer aanzet. (en de normale kopieen pakt ie ook in 1 keer, dus het moet wel kunnen)
-
goed, ik wil world of warcraft gaan spelen, me vrienden hebben me overtuigd... ik kijk ff op de site om te zien wat de beste configuratie zou zijn om het te spelen. daar stond geforce 5700FX om het het beste te spelen. ik ging dan naar system requirements lab om te vergelijken en daar stond dan weer 6600! wie heeft er nou gelijk? ik weet dat allebij die kaarten niet hoog zijn maar ikzelf heb maar een 6150SE nForce 430 dus bij mij maakt het wel enig verschil
Laatste reactie door robin1994, -
legend hand of god
door mitsas- 0 reacties
- 1.2k weergaven
dit zegt ie als ik het spel op start:dx9_initscreen:can't create a directx9 device. terwijl ik directx9 al heb geinstaleerd kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door mitsas, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie . [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=24836.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 3.7k weergaven
vraagje :-\ ik heb een nintendo ds met een dstt kaartje, staan nu ongeveer 20 spellen op. moet zeggen werkt perfect O0 alleen een maar nu moet ik elke keer de nintendo ds uit doen als ik een ander spel wil gaan spellen, dit is op zich niet zo erg maar het kost erg veel batterijcapaciteit. kan dit ook anders. alvast bedankt voor jullie antwoord.
Laatste reactie door Cédric., -
The Raven Legacy of a Master Thief Chapter Three A Murder of Ravens-FLT – Torrent / Download / NZB / Serial
door Nieuws- 0 reacties
- 4.3k weergaven
[table][th] The Raven Legacy of a Master Thief Chapter Three A Murder of Ravens-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Raven Legacy van een Master Thief Hoofdstuk drie A Murder van Ravens-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: The_Raven_Legacy_of_a_Master_Thief_Chapter_Three_A_Murder_of_Ravens-FLT Releasedatum: 24 september 2013 Retail Datum: 24 september 2013 Bestandsnaam: flt-TRC3 Bron: Stream Grootte: 5,55 GB Genre: Avontuur Critici: 90/100 “IGN” Uitgegeven door: Nordic Games Ontwikkeld door: KING Kunst Omschrijvin…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 4.5k weergaven
[table][th] Rambo The Video Game-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rambo: The Video Game-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: Rambo.The.Video.Game-RELOADED Releasedatum: 21 februari 2014 Retail Datum: 21 februari 2014 Bestandsnaam: Rambo.The.Video.Game-RELOADED Bron: Retail DVD Maat: 2,92 GB Genre: First Person Action Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Reef Entertainment Ontwikkeld door: Teyon Laat Omschrijving Rambo: The Video Game zet de speler in John Rambo’s legerkistjes, en neemt hen mee op een actievolle …
He kan iemand mij helpen met het installeren van FIFA 08 Ik heb het spel zelf, deamon tools, 'NS-FIFA08_MI-poseden,' allemaal al geïnstalleerd/uitgepakt. Nu moet ik alleen nog 'Fifa08_NoCD_Syaldiz' uitpakken, maar dan staat er dat ik eerst een wachtwoord moet installeren. :-[ Weet iemand wat ik hier moet invullen? grtz Frenk
Laatste reactie door frenkie88, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Wie heeft er 1 voor me, Let op V1.1 !
Laatste reactie door Mussie, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
[table][th] The Walking Dead 400 Days-HI2U [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Walking Dead 400 Dagen-Hi2u Release-informatie Groep : Hi2u (Scene) Release naam: The.Walking.Dead.400.Days-Hi2u Releasedatum: 09.07.13 Retail Datum: 09.07.13 Bron: DVD Grootte: 4,1 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Telltale Games Ontwikkeld door: Telltale Games Omschrijving 400 Dagen is een gloednieuw hoofdstuk in de wereld van The Walking Dead. Stel in dezelfde geografische regio als seizoen 1, maar vertellen een verhaal van een nieuwe reeks …
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hey, kheb een tijd geleden een spel gedownd, bestond uit twee cd iso's . Ik brandde dat op cd , maar om een of andere reden kreeg ik altijd een kernell foutmelding tijdens het spelen, spel bevroor, hele pc liep vast. Maar als ik de iso's van op pc laadde met deamontools ging het perfect. Nu wil ik datzelfde spel nog eens opnieuw spelen.... wil deamontools ineens niet meer laden. Ik download exact hetzelfde spel nog eens opnieuw (zelfde links, zelfde uploader) en weer wil deamontools niet laden. Als ik de eerste cd wil laden , zegt ie wel even geduld, maar dan gebeurt er niets. als ik de tweede cd probeer, dan opent hij die wel en krijg ik een deel bestanden te zien. …
Laatste reactie door sirah, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Ixtreme LT lite touche heeft veder niets met stealth te maken maar Als je de firmware Ixtreme LT lite touche op je xbox 360 hebt en Met abgx spellen stealth maakt,word dan niet de gedrag van de stealth herkent door MS ? of word het juist herkent als de games niet stealth zijn?
Laatste reactie door sjony, -
generals serial
door Deamon- 0 reacties
- 2.2k weergaven
hey mensen ik heb ff een vraag over C&C generals over de LAN verbinding als ik tegen mijn broer ga spelen en hij een level host en ik er in wil komen dan krijg ik een bericht dat wel de zelfde serial hebben. dus ik heb een andere serial gedaan maar dan kan ik weer niet online wie weet waar ik een goeie serial waarmee ik via de LAN kan en online kan greetz wasbeertjes ps. die eerste serial die ik gebruikte kan ik wel mee online
Laatste reactie door Deamon, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=37902.0[/iurl]
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 4.4k weergaven
[table][th] Shadow Warrior-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Shadow Warrior-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Shadow_Warrior-FLT Releasedatum: 26 september 2013 Retail Datum: 26 september 2013 Bestandsnaam: flt-shwa Bron: Stream Grootte: 6,75 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Devolver Digital Ontwikkeld door: Flying Wild Hog Omschrijving Shadow Warrior is een gedurfde reimagining van 3D Realms ‘cult klassieker shooter die het venijnig over-the-top vuurgevechten van zijn voorganger comb…
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Enkele maanden geleden speelde ik COD Advanced Warfare en freezede opeens mijn spel en sindsdien kan ik geen games meer afspelen, ook geen die ik heb gekocht via de Play Store. Ik heb mijn FAT PS3 eens open gedaan om te zien of er misschien een draadje kapot was en ik zag niets. Ik heb dan eens naar mijn Blu Ray lens gekeken en schoongemaakt en nu neemt mijn PS3 de spellen niet meer aan. Ik denk dat ik het wel kan oplossen zodat hij ze terug aanneemt maar niet dat hij zelf geen spellen van de Play Store leest, kan iemand me helpen?
Laatste reactie door guilpje, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo allemaal, Ik hb een vraag over de razordox update 5 voor empire total war. Na het installeren volgens de handleiding van de update, start het spel niet op. Is deze update nuked? Ik kon er nergens iets over vinden! alvast bedankt!
Laatste reactie door oka01, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Dusty Revenge-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Dusty Revenge-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Dusty.Revenge-SKIDROW Releasedatum: 07/10/2013 Retail Datum: 07/10/2013 Bestandsnaam: Dusty.Revenge-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 1.09 GB Genre: 2D-actie platformer Uitgegeven door: PD Design Studio Pte Ltd Ontwikkeld door: PD Design Studio Pte Ltd Omschrijving Speel als Dusty, een duel wapen zwaaiende krijger klaar om ladingen van verbannen misdadigers, gevaarlijke wezens en de meedogenloze kwaadaa…
- 0 reacties
- 864 weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36278.0[/iurl]
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Hoi, Ik heb virtual cd en nu werkt de originele fifa 06 dus niet. Ik heb vanalles geprobeerd, maar hij start even op en is dan weg. Er zijn heel veel tips over cracks en images. Is er iemand die mij stap voor stap kan vertellen wat ik moet doen en waar ik de juiste image/snelkoppeling kan downloaden??? Ik ben een leek, heb al meerdere topics gelezen, maar kwam niet verder dan wat downloaden en verder geen resultaat. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. En sorry als je het voor de 30e keer gaat uitleggen.
Laatste reactie door persik, -
VERPLAATST: wie kan me aub helpen met torrents
door Gast Dusszz- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15594.0[/iurl]
-
- 0 reacties
- 1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36315.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33737.msg172687#new
Laatste reactie door Heisenberg,