Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
Hoe 3 CD's mounten bij beeldvullende installatie
door Gast pax- 8 reacties
- 2.5k weergaven
Als ik de gedownloade versie van Rome: Total War probeer te mounten met Alcohol 120 %, begint deze keurig te installeren. Maar dan wel beeldvullend, dus de startbalk onder in het scherm is niet meer zichtbaar. Hoe kan ik dan de andere twee CD\'s (totaal 3) van het spel mounten, als ik niet bij \'Deze Computer\' of \'Alcohol 120%\' kan komen??? Ik heb het al geprobeerd via Alt-Ctrl-Del (taakbeheer) om zo de tweede CD als nieuwe taak te activeren, maar dan lijkt de boel vast te lopen! Iemand een idee...?
-
psychonauts
door Gast gabberterreur- 11 reacties
- 3.1k weergaven
hoi mensen ik heb het volgende spel gedownload \"psychonauts\"voor de pc. naar de eerste savegame beland je dus in het 2e level waar je eerst 20 borden moet kapot slaan die uit de grond komen binnen een minuut dan gaat er een poort open zodat je weer verder kan, dan moet je gelijk een groene kluis kapot slaan en daar zitten dan foto\'s in die die gaat bekijken maar als ik dan voor exit kies om de inhoud van die kluis weer te verlaten start mijn pc opeens opnieuw op en eenmaal opnieuw opgestart krijg ik de melding dat mijn pc is herstelt van een ernstige fout en of ik dat wil versturen naar microsoft bla bla bla je kent het wel. het spel wat ik gedownload heb bestaat uit 5…
-
help bij rct2
door Gast tuning_boy- 5 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo allemaal, Kan iemand mij met het volgende probleem helpen. Mijn zoon heeft een orginele rct2 en die heb ik gekopierd met clonecd de orginele heb ik geinstaleerd maar wat ik ook pobeer hij werkt niet(als ik de gekopierde cd erin doe) nou heb ik wel gehoord over een nocd crack maar hoe werkt dat en wat te doen help me a.u.b gr. Walter
-
Lotr:Bfme 2
door Gast vddt- 14 reacties
- 12k weergaven
Hallo Ik heb net Lotr:Bfme 2 , maar er zat geen nocd crack bij , en ik heb ook al op internet gezocht(http://www.gameburnworld.com/gameburnworld.htm , http://www.crackfind.com/test.php ,http://crackspider.net/ ) maar daar vondt ik geen nocd crack Dit bestandje heb ik gedownload :The Lord Of The Rings Battle For Middle Earth 2 [DVD9][MULTi5-EN_ES_FR_DE_IT] En hier wil ik dan een nocd crack voor Alvast bedankt.
-
fifa 2006
door Gast Caint- 9 reacties
- 3.4k weergaven
eej... ik heb een vraagje over fifa 2006 en heb al veel topics nagekeken. En ik volg de instructies op. Ik heb fifa geinstalleerd met de cd van een vriend en nu wil ik zonder cd spelen. Ik heb meerdere cracks gedownload van azureus en http://www.gamecopyworld.com. DIe heb ik uitgepakt en ik heb mini_fifa06.mdf in daemon tools v4.03 gezet. Dat werkte niet dus ik heb ook de crack fifa06.exe geinstalleerd maar dan gebeurt er ook niks. Als ik dat doe en ik start fifa06.exe op dan zegt die dat ik mn emulatiesoftware moet uitzetten. Als ik ze wel unmount dan zegt die dat ik de juiste cd erin moet zetten. Dus hoe nu verder
-
Patch installeren
door snooze- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Heb een uitbreiding van een spel gedownload.Als ik spel wil installeren krijg ik ,na het invoeren van het serial nummer, de melding dat de patch niet kon worden geinstalleerd en wordt de instalprocedure afgebroken.Is er dan een foute patch bijgevoegd?? Heb inmiddels een veel nieuwere patch gedownload maar krijg hetzelfde negatieve resultaat. Deze nieuwe patch staat bij mij in C:\\Doc.and Settings\\Eigenaar\\Mijn Documenten\\Downloads\\Programs. Het spel staat in C:\\Program Files\\naam uitgever\\naam spel. Moet een patch soms in dezelfde map als het spel komen. Zo ja kan dat met kopieren/plakken. Hoor graag.
-
Torrent
door Gast mehdi- 7 reacties
- 3k weergaven
Goedendag allen! Ik had een vraagje, zou iemand mij een torrent-bestand kunnen sturen ik zoek nl de volgende games: Neverwinter Nights: Shadow of the Undrentide Dungeons and Dragons Online: Stormreach Bvd Mighty Marco
-
the sims2 cd 4
door Gast Neblus- 11 reacties
- 3.2k weergaven
hey ik heb de volgende vraag ik heb de sims cd1 cd 2 cd 3 geinstalleerd maar cd 4 gaat ni open ik heb dat geprobeerd met daemon tools en alcohol120%tevergeefs ik heb de naam van de cd ook al veranderd enzo maar het lukt me niet kan iemand me hiermee helpen mss is het een slechte download maar ik heb er al 2 andere geprobeerd en die zeggen hetzelfde file not accessable wie helpt toontje ?
-
- 8 reacties
- 2.8k weergaven
Mensen help mij,, had het spel NFS Most Wanted bijna uitgespeeld en ben zo dom geweest om een programma te downloaden waarmee ik 18 extra autos zou krijgen, toen ik het had geinstalleerd moest ik muhn SAVEDGAME-bestand (Alias: bestand waar je je spel opslaat) selecteren en nadat ik dat had gedaan deed het spel niet meer.. dus ik kan het spel gewoon opslaan maar opgeslagen bestand kan hij niet openen omdat hij beschadigd is...en dus moet ik nu helemaal opnieuw beginnen.... Mijn vraag is dus: kan ik met een of ander programma die bestand weer fixe...??? help me alsjeblieft anders is het allemaal voor niets geweest..!! pls help me
-
Slaapstand in Windows ME
door Gast milan987987- 5 reacties
- 2.3k weergaven
Geachte helpers, Laatst las ik in het blad Computer idee del 6 van 06 hoe je Windows XP in slaapstand moest zetten het stond alleen voor XP beschreven (hier baal ik van er wordt bijna niet meer rekening gehouden met Lagere Windows dan XP) Maar nu probeerde ik het in W ME maar dat lukte niet weet iemand hoe je Windows Me in slaapstand erbij kan instellen . IK zou heel blij zijn als het in ME ook kan! (mijn pa heeft ook Windows ME maar daar staat Slaapstand al bij ingesteld) mvg, Jel,mobelmo
-
No-cd crack King Kong the game
door Gast the fish- 4 reacties
- 3.8k weergaven
Ik heb dus King Kong the game gedownload , succesvol geïnstaleert maar nu vind ik geen cd-crack of image om het te kunnen spelen , op gamecopyworld heb ik een bestand gedownload maar daar zeggen ze: \"Create a CD-Image of CD#1 using Alcohol 120%.\" maar het is een gedownloaded versie ik heb helemaal geen cd1 ervan. Zou iemand me hiermee kunnen helpen? Bij voorbaat dank, Pieterjan
-
Tony Hawk American Wasteland
door Gast alberto- 7 reacties
- 3k weergaven
wie heeft dit spel op de pc en kan het spel spelen
-
King Kong
door Gast dermazon- 22 reacties
- 6k weergaven
ik heb king kong gedownload en ik kan er geen fixed exe voor vinden. het enige wat ik vind is een fixed image maar ik weet niet hoe die werkt. kan iemand me vertellen hoe ik dit aan moet pakken?
-
King Kong pc no-cd crack
door Gast alberto- 4 reacties
- 2.6k weergaven
hoi ik heb geprobeerd de crack van dit spel op www.gamecopyworld teh downloaden maar dan krijg ik iets van een patch wie weet waae ik een gewone no-cd crack kan downloaden
-
CureRom
door Gast alberto- 2 reacties
- 4.4k weergaven
Wie weet hoe het programma CureRom werkt en wat het doet
Laatste reactie door Duken, -
syberia 2
door Gast antigua- 3 reacties
- 2.7k weergaven
Hi Ik ben erin geslaagd het spel te downloaden dus na installatie vraagt ie de 1ste cd en die voer ik dan in met power iso.. ik heb nochtans een nocd crack geplaatst maar misschien niet op de juiste plaats. Kan mij iemand zeggen wat ik kan doen aub? En dit is de map van de program files c: thnx
-
CoD2 Installatieprobleem.
door Gast levince- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hey jongens.. Ik heb laatst CoD2 gedownload.. Maar hij wilt niet installeren. Als ik op Setup druk.. krijg ik een error te zien Er staat niks meer dan Error 1158. Misschien dat jullie me kunnen helpen b.v.d
-
Voor het eerst een game kopieren
door Gast flatron- 6 reacties
- 11.1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier op het gebied van kopieren van cd,dvd etc. Maar nu wil ik van een origineel game die ik gekocht heb een kopie gaan maken. En mijn vraag is hoe ik dat het makkelijkst kan doen met de beveiligingen van tegenwoordig. Is er misschien ergens ook een handleiding hiervoor?
-
Anti-Blaxx
door Gast rhink- 1 reactie
- 3.2k weergaven
Kan iemand me uitleggen hoe anti-blaxx werkt... ik snap er namelijk niets van
-
Football Manager 2006 beelt trilt
door Gast julernoff- 8 reacties
- 2.7k weergaven
het beelt trilt ken iemand mij helpen
-
World of Warcraft
door Gast dterhaar- 16 reacties
- 4.8k weergaven
Ik heb WoW, maar ik wil spelen zonder te betalen. Ik heb dus een paar cracks opgezocht om offline te kunnen spelen. In een txt bestand staat dit: Just copy the crack files in you World of Warcraft folder and Start Start Server.bat Then just enter: Player and PW: OFFLINE or GM and: ADMIN now you can play... maar ik kan het .bat file niet openen, want als ie opent, sluit ie zichzelf weer binnen een tiende van een seconde. Wat kan ik doen?
-
Swat 4 serial
door Gast alberto- 5 reacties
- 11.5k weergaven
wie heeft er een serial voor Swat 4
-
Getting Up
door Gast lilyilona- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Wie kan mij helpen aan een crack voor Marc Ecko\'s Getting Up; Contents Under FIre? BVD Babi
-
welke nero7 is beter premium of ulta edition
door Gast gabberterreur- 5 reacties
- 3.1k weergaven
hoi ik heb een vraag over welke versie ik het beste kan nemen, welke is het meest compleet premium of ultra ik ben ze beide aan het downloade maar de ultra is 967,70 mb groot en de premium 509,03 mb. wie weet hier meer over te vertellen en is er ook ergens een nederlandse handleiding voor te downloaden alvast bedankt
-
- 6 reacties
- 3k weergaven
Daar ik al wekenlang niet verder kwam in het spel Return to the Castle Wolfenstein heb ik ten einde raad toch maar even gebruik gemaakt van een cheat ( \\god ). Nu wil ik graag weer op de normale manier verder spelen. Maar hoe krijg ik die cheat \\god er weer af?? Op de snelkoppeling op het bureaublad heb ik de toegevoegde tekst weer verwijderd maar dat helpt niet. Wie weet de oplossing? Mag ik deze nog even onder de aandacht brengen! Alvast bedankt voor een reactie.