Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
ik heb met wiu ntsc naar pal gedaan. bij wiu staat ook dat bij dit spel een updat hoort. is het spel nu 100% pal? want anders krijg ik dat dadelijk de wii kapot gaat als ik die update voor dat spel doe groetjes ivo
Laatste reactie door sandra17281, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Mijn Wii USB schijf is niet langer leesbaar nadat ik bij de opties van mijn usb loader ios249 wijzigde naar ios222. Dit in verband met het laden van een bepaald spel. Hierna werd mijn WFBS partitie niet meer herkend. Ik heb dit al eens eerder gehad nadat de netwerkverbinding verbroken werd tijdens een cover download oid, maar toen kreeg ik de spellen nog terug via een mount in de neogamma. Ook de wfbs manager op de pc herkend de usb schrijf niet meer. Er staan/stonden heel veel spellen op, kunnen die zomaar ineens weg zijn? Ik krijg namelijk nog enkel de optie formatteren voorgeschoteld. Wie heeft nog een ander idee?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
weet iemand waar ik zelda twilight princess voor de wii kan downloaden en dat hij het dan ook doet want ik heb het nu al 2 keer geprobeerd en hij doet het steeds niet (het liefst iemand die hem daar ook gedownload heeft en het bij diegene ook doet dan is hij uitgeprobeerd en doet hij het zeker en hoef ik geen cd's te verspillen ;D) ik download met nieuwsserver (nzb) dus het liefste een nzb site
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 6 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb al jaren een externe HDD met spellen aan m'n Wii zitten. Dit heeft al die tijd perfect gewerkt. Nu ziet de Wii ineens de HDD niet meer. Ik zie het lampje van de HDD ook niet meer branden HDD doet het verder wel perfect. Er staan xbox360 spellen op, die doen het perfect en lampje van HDD brand dan. Ook staan er films op en zodra ik hem aan de tv doet, doen die het ook perfect. - Er is het afgelopen jaar NIETS veranderd aan de Wii of HDD . Dus geen games of films toegevoegd of verwijderd. - kabel van Wii naar HDD is vervangen. - op de Wii staat USB lader - stekkers zijn eruit Enigste optie is dat 1 van de kinderen per ongeluk…
Laatste reactie door Damay77, -
- 21 reacties
- 10k weergaven
Onlangs mn wii een softmod gegeven. alles gaat goed, en spellen lopen als een trein. Echter wordt 1 spel constant niet weergegeven via de loader. Terwijl hij via wbfs wel zichtbaar is. Iemand enig idee hoe dit kan?
Laatste reactie door Irma79, -
- 7 reacties
- 5.2k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb kortgeleden een Wii gekocht met een harde schijf erbij, maar nu ziet de Wii de spellen niet. Ik heb er ook echt totaal geen verstand van haha. Ik heb wel de mogelijkheid om op USBloader te klikken, maar dan komt dus niks tevoorschijn. Iemand tips?
Laatste reactie door havdvegt, -
Wii-DS
door sandra17281- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Hoorde laatst dat t mogelijk zou zijn om spellen van de DS te spelen op de Wii. Is dit inderdaad mogelijk?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Ik heb een computer met windows 7 pas geinstalleerd. Ik heb een probleem met mijn computer als ik GTA IV opstart. Als het even bezig is en ik net begin met spelen (bij de eerste missie dat je moet wegrijden met de auto) dan stopt het beeld en beginnen de boxen te kraken. Ik reset de computer dan en start hem opnieuw op en bij het beginscherm zie ik dan probleem oplossen maar dat doet hij niet. als ik op details druk krijg ik dit: Probleemhandtekening: Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.256.1 Landinstelling-id: 1043 Aanvullende informatie over dit probleem: BCCode: 124 BCP1: 0000000000000000 …
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 5 reacties
- 2.2k weergaven
hallo allemaal ik heb een probleem met wga.. ik kan hem verwijderen enzo.. zodat ik geen opstart popup heb en dat soort dingen maar ik kan nu niet meer updaten omdat die dan zeggen dat je geen windows geniune advantage hebt.. ik kan zo niet wmp 11 installeren en andere handige updates installeren ja ik heb een illegale windows (denk ik) anders zou ie niet zeuren.. please help me..!!!
Laatste reactie door yvon, -
- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo Ik wil met mijn xbox 360 gezellig films afspelen. Maar mijn xbox 360 kan de computer niet vinden en windows media player. En op de site van xbox 360 zelf heeft geen rekening mee gehouden dat windows media player ook in het nederlands kan zijn.
Laatste reactie door proboss, -
- 2 reacties
- 2.9k weergaven
weet iemand waar ik een goeie windows vista mod kan vinden wil me pc een beetje restylen greetz, DutchFighter
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb Windows XP Media Center Edition 2005 OEM gedownload en nu wil ik hem installeren. Maar zodra ik hem wil installeren krijg ik de volgende error: No valid system partitions were found. setup is unable to continue. Nu vraag ik me af wat ik moet doen, en moet ik de 3 Images branden op een CD als opstartschijf, en zoja, hoe moet ik dat doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Duken, -
Windows XP Upragde!
door Gast milan987987- 10 reacties
- 2.8k weergaven
Geachte Helpers, Ik heb een instalatie CD gekocht voor XP. Als ik hem dan wil upgraden komen er telkens allemaal virussen en kan ik hem niet upgraden!hoe kan ik ervoor zorgen dat de upgrade toch door kan gaan? MVG, Jelmobelmo
-
- 8 reacties
- 2.9k weergaven
Ik heb "Sinking Island" gedownload. Daar hoort een crack bij, maar die ben ik door mijn eigen onhandigheid kwijt geraakt. Een nieuwe crack heb ik wel gevonden, maar het "protect.dll"bestand kan winrar nu niet meer uitpakken. Ik zie het wel een seconde staan, maar dan is het weg. Wat is er aan de hand? Help!
Laatste reactie door olienoot, -
Winter sport pro 2006 crack
door Gast wally de lijpe- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb Wintersport pro 2006 gedownload en op een cd gezet. Heeft er iemand een no cd crack voor mij? Ik kan hem nergens vinden.
-
- 3 reacties
- 1.1k weergaven
ik las hier een topic over het NDS spel Witches & Vampires: The Secrets of Ashburry en ieman die op zoek was hoe je op het verborgen eiland kunt komen. Nu zit ik met precies hetzelfde probleem en ik vroeg me af of het onder tussen iemand gelukt was..... je kunt namelijk echt niet verder anders en dat is heel frustrerend > ps sorry dat ik een nieuw topic erover begin, maar het lukte me nie om op het topic zelf te reageren...
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 1.7k weergaven
Hello everybody! Vraagske... Iemand die ook Witches And Vampires speelt op DSi? Ik zit namelijk ergens vast... Als ge zo aan de opdracht komt 'zoek het verborgen eiland in het park' weet ik niet hoe ik daar geraak. Heb al gependeld naar dat eiland en dat ding vindt het ook, maar ik geraak er gewoon niet... Iemand een idee? Grts ^-^
Laatste reactie door ben1203, -
wolfenstein
door roeland- 1 reactie
- 2k weergaven
ik heb rtc wolfenstein maar als ik het wil instaleren krijg ik deze errror: in DemoShield Runtime Player is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. hoe kan ik rtcw instaleren moet ik mijn video kaart driver updaten?
Laatste reactie door marcov, -
Wolfenstein
door Wieberman- 5 reacties
- 2.2k weergaven
De nieuwe wolfenstein komt eraan, om precies te zijn 7 augustus. En gisteren zijn de systeemeisen bekend gemaakt! - CPU: Intel Pentium 4 3.2 GHz of AMD Athlon 64 3400+ processor - RAM: 1GB RAM - Videokaart: 256MB Nvidia Geforce 6800 GT of ATI Radeon X800 - Geluidskaart: 100% DirectX 9.0c compatible geluidskaart - HDD ruimte: 8GB - Besturingssysteem: Microsoft Windows XP of Windows Vista (Windows 95/98/ME/2000 worden niet ondersteund) Niet super zwaar dus, da's mooi voor de gamers met een lichtere computer dus
Laatste reactie door Jeroen, -
- 11 reacties
- 8.7k weergaven
______________________________________________________________________________________ Platform: PC Xbox 360 Playstation 3 Wolfenstein 2009 Boxarts ______________________________________________________________________________________ Releasedatum: 7 augustus 2009 Dit geldt voor alle platformen (PC, Xbox 360, PS3) ! ______________________________________________________________________________________ Extra Informatie: Ontwikkelaars: Raven Software id Software Pi Studios Endrant Studios Uitgever: Activision Engine: id Tech 4…
Laatste reactie door Bart', -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo, Ik heb Wolfenstein gedownload, Clonedvd Avenged. Ik gebruik de crack van Razor1911. Maar als ik opstart, krijg ik deze error: engine using MMX & SSE & SSE2 & SSE3 for SIMD processing enabled Flush-To-Zero mode enabled Denormals-Are-Zero mode --------- Initializing File System ---------- Current search path: K:/Wolfenstein.Crack.Only-Razor1911/Setup/Data/SP/base game DLL: 0x0 in pak: 0x0 file system initialized. --------------------------------------------- ******************** ERROR: Could not find default.cfg - Check Project Settings Working Directory! ******************** Unknown command 'vid_restart' --------------- BSE Shutdown ------…
Laatste reactie door maxmeyer, -
Wolfenstein ET
door leniardo- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hey allemaal!! ik heb een probleempje met het spel Wolfenstein ET. als ik in een server ga krijg ik bij ''awaiting challenge'' de hele tijd 1,2,3,4 gaat oneindig door... als ik ET dan opnieuw installeer dan doet hij het weer en sluit ik het spel af en ga weer spelen doet hij het niet meer en moet ik hem weer opnieuw installeren!!! ??? ??? nou zei iemand uit mijn clan dat het aan de PB zou liggen maar hij wist niet precies wat het was in de PB. op internet las ik dat ik de PB moet update maar nergens kon ik precies vinden hoe dat moest :-\ :-\ wie kan mij helpen met dit probleem of weet hoe ik PB moet update????
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 3.3k weergaven
Ik heb dit spel gedownload maar krijg een foutmelding, hoe los ik dit op. alvast bedankt. Kan de toepassing niet correct straten. (0xc0000142).
Laatste reactie door reneetje1969, -
- 2 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo, Ik heb Woodcutter simulator geïnstalleerd maar als ik ga spelen krijg ik het beeld wat als bijlage staat. Als systeemeisen staan: Windows 2000/XP/Vista Pentium4 2.4Ghz oder vergleichbarer Prozessor 1GB Ram (2000/XP), 2GB Ram (Vista) 1GB of free space DirectX-kompatible 3D-Grafikkarte (mind. Geforce 5900 oder ATI X700) en ik heb Windows XP Pentium4 2.8Ghz (2cpu) 1GB Ram (XP) Geforce 6200 Zij zou dus moeten werken. Iemand enig idee wat de boosdoener kan zijn? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door r4dioactivity, -
- 1 reactie
- 1k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag als iemand weet als DC Universe Online Free2play word voor de ps3 net als een betje als M.A.G . Ik hoop als iemand dat weet want ik kan het niet zo snel vinden.
Laatste reactie door ActionWaction,