Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb een philips surround systeem op mijn tv (sony bravia) maar nu hoor ik het geluid prima als ik gewoon tv kijken tot ik op mijn ps3 wil dan hoor je niks meer. maar met welk kabeltje moet ik die twee aan elkaar connecten? gr Wouter alvast bedankt O0
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb een probleem met de resolutie bij bf2. ik had hem op de verkeerde resolutie gezet, toen kreeg ik zwart scherm met daarop dat ik de verkeerde resolutie gekozen hem en dat ik dat moest veranderen maar de beeld scherm blijft maar zwart zodat ik niks kan verander. nu kan ikk niks doen helpppppppppppppp :'( :'( :'( :'( :'(
Laatste reactie door Tinyman, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hey, ik heb een probleem met de installatie van Far Cry 2 (van Razo1911). Ik heb de game gedownload en op CD gebrand zoals stond beschreven. maar nu start ik hem op. dat lukt gewoon maar als ik dan op installeren druk. Dan komt er heel even voor een seconde ofzo een zwart schermpje in beeld en gaat dan meteen weer weg. daarna gebeurt er niks meer. Hij start de installatie maar niet op. ik heb al geprobeerd om hem als administrator op te starten en wat beveiligingen uit te zetten maar niks helpt. weet hier misschien iemand er een oplossing voor?
Laatste reactie door Robin, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, Is Er Een Patch/Crack voor cod5 dat ik online kan spelen zonder de orginele te hoeven kopen??? Alvast Bedankt! =D
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, ik heb NBA 2K10 gekocht en moet zeggen dat ik het erg leuk vind! Ik speel nu in de 'my player' modus. Hierin moet je jezelf opwerken naar de op van de NBA. Nu zegt mijn 'manager' dat ik een team uit kan kiezen en dat hij staat achter de keus die ik maak. Mijn probleem is alleen: IK WEET NIET WAAR STAAT UIT WELKE TEAMS IK KAN KIEZEN!!! Ik heb alles bekeken, maar kon er niet uit. Wie kan mij helpen!!! Stuur een mailtje naar corjacobsen@hotmail.com voor tips. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen! Bedankt!
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo mensen, ik heb swbfII gedownload, gemount & geïnstalleerd. Als ik hem ga spelen krijg ik eerst gwn menu. dan staat er start game. dus klik ik daarop & dan krijg ik deze foutmelding: Please remove disk from current cd/dvd drive en insert the original ''battlefrontII'' disk in drive E:. iemand enig idee? oh Ik weet het ik ben supernoob maar wat is een crack? plzzzzz ik wil het spel supergraag spelen...
Laatste reactie door Die Durr, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
nadat ik alles geinstalleerd heb en de update voor elkaar heb gekregen doet mijn muis vreemd bij het spel. Ik kan alleen maar 1 kant opdraaien en naar de lucht kijken en verder niks. Heeft iemand een idee???
Laatste reactie door katarina, -
DTM Race Driver 3
door Bapao11- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik ben op zoek naar een goede torrent van DTM RD3. Heb het vroeger helemaal plat gespeeld en wil het graag nog eens doen . Als iemand een goede torrent weet, stuur maar een privebericht. Bedankt!
Laatste reactie door Bapao11, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoy Beste Wensen voor 2010 ik heb help noodig met installeren Dragon Age Origins AddOns het lukt niet Bedankt
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28190.msg120424#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, ik ben nieuw hier en heb een probleem waar ik een tijdje al mee zit . Een tijdje gelden heb ik Simcity societies verwijderd via configschrm/software. Nu heb ik hem opnieuw gedownload omdat ik hem weer wil gaan spelen, maar als ik hem wil installeren krijg ik deze melding: Er is al een andere versie van dit product geinstalleerd. U kunt niet doorgaan met de installatie van deze versie. gebruik het onderdeel software in het configuratie scherm om de bestaande versie van dit product te configureren of te verwijderen. Dat heb ik al geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet, heb de hele computer al doorgespit. iemand een oplossing? Post samenvoegin…
Laatste reactie door Soccer, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Centrale Game Topics. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=30674.0[/iurl]
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb the sims 2 gedownload. in een exe bestandje maar hij doet raar. als ik hem aanklik komt er alleen een kruisje :\ maar wat moet ik nu precies doen?
Laatste reactie door headsh0t, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hey ik heb een vraag als iemand zijn account weg doet voor cabal online EU. Als iemand `m weg doet heb ik een vraag als ik `m alsjeblieft mag hebben. Dit is waarom. Ik had een lvl 109 WA en nu is mijn account weg en kan niet meer inloggen ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen en daarom vraag ik als iemand toch zijn account weg doet `m alsjeblieft mag hebben. Met vriendelijke groeten Gerald,
Laatste reactie door geraldo13, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hallo ik zoek die spel Dead to Rights II kan imand helpen Bedankt
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Beste leden, Ik heb een probleem met FIFA 08. Als ik een crack erin stop en het vervang het hele verhaal. En ik wil het opstarten dan geeft hij een foutmelding aan met Rapport verzenden/Niet Verzenden. Als ik dan via Deamon Tools zo'n mds bestand download van www.gamecopyworld.com en dan Y.A.S.U of zo vanwege blacklist dan werkt het nog steeds niet... Heeft iemand een oplossing ? Alvast bedankt, Sander O0
Laatste reactie door headsh0t, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo ik heb met deze spel wit beld wat kan ik dar an doen Bedankt
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, Mijn zoon wil graag weer nieuwe spelletjes op zijn DS. Nu lukt het niet meer om er nieuwe spellen op te zetten. Alles wat we nieuw downloaden speelt niet. Hij heeft een N5 kaartje en we downloaden al 2 jaar spelletjes zonder problemen. Maar nu lukt er niets meer. Ik heb verschillende sites geprobeerd maar overal het zelfde. Wie weet wat er hier aan de hand is. Groetjes
Laatste reactie door Vico, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39866.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
Dialogen in games
door sCd- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Ik heb een probleem met de dialogen in games. Sinds een tijdje heb ik dat ik de dialogen in games niet meer hoor. Het rare is dat als ik met de neus bovenop de persoon die iets zegt sta, hoor ik het wel. Loop ik weg hoor ik helemaal niks meer, hetzelfde bij cutscenes. Voor de rest doet het geluid gewoon prima. Komt iemand dit toevallig bekend voor en/of weet iemand wat het probleem is? Bij voorbaat dank. Ps: Dit is niet bij één game, maar bij alle. Het ligt dus aan mijn pc zelf.
Laatste reactie door Jeroen, -
hallo, ik heb de sims 3 gedownload en alles werkt heel goed. nou vind ik dat er niet zulke leuke kapsels zijn, dus ik wou er meer downloaden. op de site van de sims 3 kan het niet, want om in te loggen heb je een registratiecode nodig en die heb ik niet, dus ging ik op een andere site downloaden. dat lukte goed want het waren plaatjes van een sim tekentje en het was een: creaties van de sims 3 besetand. ik klikte erop en hij ging gewoon installeren enzo, alles goed. maar toen ik een poppetje wou maken en ik klikte op haar, staat het er wel bij, maar loopt het spel helemaal vast. :'( hoe komt dit en wat kan ik er aan doen? :-\ help me please.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, jullie weten waarschijnlijk dat resurgence map pack voor mw2 uit is. echter moet ik 14 euro betalen om het te downloaden via psn. (ps3) nou heb ik een aantal video's gevonden op youtube met een link naar een programma, die genereert psn codes voor je. er zijn dus alleen maar positieve reacties, dus het werkt echt. maar als ik het wil downloaden komen die irritante surveys. kheb er 2 gedaan maar steeds wil het maar niet lukken. dus zou iemand die voor mij willen proberen te downloaden en het voor me te uploaden ? of een code genereren en het naar me sturen in een prive bericht. zou jullie dankbaar zijn !
Laatste reactie door miran102, -
De Top 10 Onvergetelijke Wraakacties in Videogames: Een Gids voor de Gamer over Brute Vergelding
door Girev- 1 volger
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Wraak is een krachtig thema in verhalen. Of het nu gaat om films, romans of videospellen, het trekt onze aandacht en raakt onze emoties. Spelers worden vaak aangetrokken door de intense motivaties die personages drijven om vergelding te zoeken. Dit artikel verkent tien van de meest memorabele en impactvolle wraakacties in de geschiedenis van videospellen. Elk voorbeeld illustreert hoe wraak het verhaal kan versterken en emotionele verbindingen kan creëren. The Witcher 3: Hearts of Stone - Klein maar Krachtig Gant's Onverhullende Macht In de DLC "Hearts of Stone" onthult Gant zijn kracht in een schokkend moment. Hij straft een dorpsbewoner wreed voor een kleine on…
Laatste reactie door Girev, -
fm 2010 voor ps3
door mummy- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hey, Fm 2010 is helaas nog niet voor de ps3, maar weet iemand of hij daarvoor nog zou kunnen uitkomen?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] The Curse Of Nordic Cove-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Curse Of Nordic Cove-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: The.Curse.Of.Nordic.Cove-SKIDROW Releasedatum: 27 juni 2013 Retail Datum: 23 april 2013 Bestandsnaam: sr-thecurseofnordiccove Bron: Stream Grootte: 1.21 GB Genre: Actie, Avontuur, Sport, Horror Critici: gemiddelde beoordelingen 7.5/10 Uitgegeven door: Digital Ontwikkeld door: De Level Game Studios Omschrijving Het begon allemaal in Nordic Cove, een klein gehucht in de f…
Laatste reactie door Nieuws,