Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Geachte Leden: Wie kan mij vertellen dat Battlefield 2 met de aanvullingen AIX(mod) en Project Reality,niet spelen,(Dus de aanvullingen staan wel in battlefield 2 maar kan ze niet in het schermpje meerdere spelen,laten werken),waar moet ik zoeken omdat werkend te krijgen,Battlefield 2 speelt gewoon. Even ter vermelding,als ik de patch 1.4 erbijvoegd,doet het hele spel het niet meer.wat doe ik verkeerd,ik ben onderhand radeloos,en mijn zoon wil maar spelen met die extra uitbreidingen. Even ter vermelding,het is een gekraakt spel. Ik heb een super computer,met de 8800gt videokaart.en een 600wat,34amp nieuwe voeding.2gb geheugen,dual processor enz,dus dat is dik voor elk…
Laatste reactie door thecorman, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hey, Ik heb Heroes of might and magic 5 gedownload. Als ik de map open krijg ik 3 bestanden: de crack, een mdf bestand en een mds bestand. Ik ging er van uit dat ik het mds bestand moest mounten omdat het een deamon tools tekentje had. Als ik dit doe krijg ik een foutmelding: unable to mount image, file not accesible. Het mdf bestand heb ik uitgepakt en vervolgens zegt hij Heroes 5 weergeven en gebeurt er niets... iemand sugesties? bedankt. Post samenvoeging: oktober 23, 2009, 23:34:52 pm Na eindeloos klooien en proberen is het me dan toch gelukt. Geen idee wat ik precies gedaan heb maar hij doet het in ieder geval. kan ik deze topic nu verwijderen o…
Laatste reactie door pelle64, -
- 0 reacties
- 3.8k weergaven
[table][th] Marlow Briggs-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Marlow Briggs-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Marlow.Briggs-RELOADED Releasedatum: 21 september 2013 Retail Datum: 21 september 2013 Bestandsnaam: RLD-marb Bron: Stream Grootte: 1.76 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: ZootFly Omschrijving Marlow Briggs en het Masker van de Dood is een derde persoon, hack en slash fest. Gameplay Screenshots Links – – – (TPB, Torrent, NZB) …
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
weet iemand waar ik zelda twilight princess voor de wii kan downloaden en dat hij het dan ook doet want ik heb het nu al 2 keer geprobeerd en hij doet het steeds niet (het liefst iemand die hem daar ook gedownload heeft en het bij diegene ook doet dan is hij uitgeprobeerd en doet hij het zeker en hoef ik geen cd's te verspillen ;D) ik download met nieuwsserver (nzb) dus het liefste een nzb site
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
- 0 reacties
- 965 weergaven
Hallo medevrienden ik wil graag meningen weten over de E 3 en wat jij het liefste zou kopen. Het leukste vond ik wel de knaller van Sony en Nintendo omdat ze heel veel nieuwe dingen gaan maken en gaan zich ook ontwikkelen. Ik ben ook een the legend of zelda fan dus, Legend of Zelda: The skyward swords ga ik kopen en ik ga zekerweten 3 ds kopen en killzone 3
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Blizzard heeft tijdens een presentatie meer informatie over de aankomende uitbreiding van de mmorpg World of Warcraft onthuld. De spelers kunnen nieuwe gebieden verkennen en kiezen uit een nieuwe spelersklasse. Wrath of the Lich King is de tweede uitbreiding voor WoW en volgt in de voetstappen van The Burning Crusade. De limiet van de level die de spelers kunnen bereiken is gestegen van 70 naar 80 en de wereld van Azeroth en Outland wordt uitgebreid met het nieuwe continent Northrend, waar de titulaire Lich King heerst met zijn leger van ondode Scourge. Dit nieuwe continent is bedoeld voor spelers van level 68 en hoger. In Northrend zijn verschillende dungeons te vinden…
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Bugreport, Feedback, Request & Mededelingen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=39955.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 4.3k weergaven
[table][th] Nascar 14-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Nascar 14-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: Nascar.14-RELOADED Releasedatum: 18 februari 2014 Retail Datum: 18 februari 2014 Bestandsnaam: RLD-na14 Bron: Steam Maat: 2,56 GB Genre: Racing, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Eutechnyx Ontwikkeld door: Eutechnyx Laat Omschrijving Het is jouw beurt om jezelf onder te dompelen in de volgas sensatie van ‘s werelds meest opwindende motorsport raceklasse in NASCAR ’14. Neem het stuur van je favoriete …
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hoi ik ben nieuw hier dus ik weet niet of ik hier juist ben. Ik wil graag een cracked cod5 server maken :geheim: een gewonnen server lukt maar weet niet hoe je cracked maak iemand die hier verstand van heefd
Laatste reactie door gijsco, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb hier een PS2 Slim staan ( Smalle PS2 ) en ik zou hier graag backups mee willen afspelen, nou heb ik op google het een en andere gelezen over swap magic, deze leek mij wel handig, Maar de filmpjes zijn heel onduidelijk. Zou iemand mij een vertrouwde download link van swap magic, een tutorial, en een uitleg over het blocken van de sensoren kunnen geven? Mvg. ... Is het ook mogelijk om backups te openen vanaf een externe hdd? Mvg.
Laatste reactie door Jaapi, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Enkele weken geleden heb ik Black Ops 1 van Skidrow voor PC gedownload en kan solo zombies spelen. Maar ik zou graag eens zombies met een mod menu doen. Ik heb gehoord dat je dit via een injector kan doen, dit heb ik geprobeerd maar dat was geen succes. En als het ook kan zou ik graag World at War zombies met mod menu willen spelen. Kan iemand me helpen hiervoor?
Laatste reactie door guilpje, -
- 0 reacties
- 4.3k weergaven
[table] [th][center]Dead Space 3[/center][/th] [/td] [/table] [table] [th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] http://www.ea.com/dead-space-3[/td2] RAM: 1 GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista or Windows 7) VGA: NVIDIA GeForce 6800 or better (7300, 7600 GS, and 8500 are below minimum system requirements) ATI X1600 Pro or better (X1300, X1300 Pro and HD2400 are below minimum system requirements) 256MB Video Card and Shader Model 3.0 required* The latest version of DirectX 9.0 DX: DirectX 9.0 OS: WINDOWS XP (SP3), Vista (SP1) or WINDOWS 7 http://gamesystemrequirements.com/ HDD: At least 10GB of hard drive space…
Laatste reactie door Thijs., -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Goedemorgen, Ik zie dat de nieuwe Nintendo Switch Lite console binnenkort wordt uitgebracht. https://nl.ign.com/nintendo-switch/115671/news/nintendo-switch-lite-offi... Slechts één vraag, kunnen we doorgaan met jailbreak Switch lite met o?
Laatste reactie door Moonreine, -
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik een NKS bestand moet openen,welk programma heb ik daar voor nodig. Bij voorbaat mijn dank
Laatste reactie door repelsteeltje113, -
SA stemmen
door Razor- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Omdat ik zag dat de Steam versie van SA niet gaat met SA-MP, zoek ik nu het(de) bestand(en) waardoor ik stemmen krijg, bij mij werken ze namelijk niet. Waarschijnlijk komt het doordat mijn torrent een RIP is, dus je moet de game niet echt installeren. Kan iemand me dus dat bestand geven? Ik zal je eeuwig dankbaar zijn.
Laatste reactie door Razor, -
DSOrganize
door Boris T- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Met welke instellingen kan ik op het webbrowser
Laatste reactie door Boris T, -
COD 4 Addons
door repoc- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hej, zijn er addons voor cod 4 online? want ik zou graag bv een addon willen; als ik een g3 gebruik gebruik ik de scroll knop om te schieten, maar als ik dan een keer een smg of wat wil gebruiken, dat dan die addon er voor zorgt dat schieten weer op de muisknop staat. bestaat zoiets? of andere addons. alvast bedankt
Laatste reactie door repoc, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo ik heb een vraagje heb je dat spel gedounlod of gewoon gekocht heb je anders een goedde torrent voor mij M.V.G stitch
Laatste reactie door sstitchh, -
Section 8 online
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb op de site www.cdwow.nl het spel section 8 gekocht, ik heb het spel geinstalleerd(geen cd-key nodig), maar toen ik online wilde gaf hij aan dat dat niet kon(gaat via games for windows live)(heb voor mijn xbox een silver account, kan dat uitmaken?), dus ik kijken games for windows live, en hij gaf aan dat ik het spel moet registreren met een cd-key(maar die heb ik niet), weet iemand wat ik moet doen om online ermee te kunnen? bvd, Niels
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb medieval 2 gekocht een tijdje terug en nu wil ik het weer gaan spelen. Maar na heb ik telkens bij de installatie als ik bij het zogenaamde data_2.pack kom dat dat ding rare geluiden maakt en een foutmelding geeft en de installatie afbreekt. Ik weet dat het niet aan de cd ligt,want ik heb het spel op een xp computer geïnstalleerd en dan doet hij het wel. Maar op die computer kan ik niet spelen. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft. Besturingssysteem:Windows 7 Processor:Intel Pentium T4400 Videokaart:Geforce G210M (512 MB) 280 GB vrije schijf ruimte.
Laatste reactie door Wouter_, -
hulp met regedit
door xx090- 0 reacties
- 1.5k weergaven
hey ik heb problemen met het veranderen van regedit dan moet je zo cd key omzetten naar een IDE maar wanneer ik dit doe krijg ik deze foutmelding: "kan 1 niet bewerken:er is een fout opgetreden bij het schrijven van de nieuwe inhoud waarde" hulp graag :s
Laatste reactie door xx090, -
- 0 reacties
- 4.1k weergaven
[table][th] Takedown Red Sabre-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Takedown Red Sabre-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Takedown.Red.Sabre-RELOADED Releasedatum: 20 september 2013 Retail Datum: 20 september 2013 Bestandsnaam: Takedown.Red.Sabre -RELOADED Bron: DVD Grootte: 2,4 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: Serellan Omschrijving Takedown positioneert zich als schutter een denkend persoon. De speler die neemt dingen langzaam, richt…
fifa 2010 wii cover
door piemp- 0 reacties
- 3.5k weergaven
Hoi piemp, De cover die jij bedoeld staat op wiicovers.nl. O0 http://www.wiicovers.nl/cover/fifa-2010.html Groeten, Jeroen
Laatste reactie door stuiterballetje, -
- 0 reacties
- 4.6k weergaven
[table][th] STRIDER-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]STRIDER-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: STRIDER-RELOADED Releasedatum: 19 februari 2014 Retail Datum: 19 februari 2014 Bestandsnaam: RLD-Strider Bron: Retail DVD Maat: 3,33 GB Genre: Fantasy Critici: N / A Uitgegeven door: Capcom Ontwikkeld door: Double Helix, Capcom Laat Omschrijving Strider keert terug in een gloednieuw avontuur, compleet met ongelooflijke side-scrolling actie, en razendsnelle gevechten allemaal in een enorme onderling verbonden wereld! Do…
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo lezer, Ik heb Football Manager 07 al een flinke tijd en ik had gezien dat er een patch was; de zogenoemde 7.0.2 Patch Hiermee kan je je eigen database maken. Overige Informatie: Ik heb een crack gepatcht aangezien ik de cd-rom al een tijd kwijt ben. En toen ik de normale .exe had gepatcht vroeg hij om een cd die ik niet meer heb. Het spel heeft een aantal kleine aanpassingen zoals nederlandse taal, andere achtergrond etc. Mijn probleem: Toen ik de crack aan het patchen was ging alles prima... geen errors etc. Daarna opende ik de 'data editor' en ik opende de '' 700 '' database (de originele database). Daarmee ging ik aan de slag zodat Cronaldo en Kaká e…
Laatste reactie door Ramoniazzz,