Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 9.2k weergaven
Ik wil de Wii graag softwarematig "ombouwen" m.b.v. het spel Zelda, nu is mijn vraag alleen heb ik om dit te doen ook verbinding met het internet nodig? We hebben de Wii nog maar net, of eigenlijk krijgen we hem pas met kerst maar zijn alvast aan het kijken hoe en wat en hebben er dus zo goed als geen verstand van. Alvast bedankt!
Laatste reactie door kabotrien, -
- 5 reacties
- 6.2k weergaven
Heeft iemand hier ervaring met de Wii software matig 'om te bouwen' d.m.v. het spel The Legend Of Zelda: Twilight Princess ? dat klinkt mij namelijk we goed in de oren, en goedkoper
Laatste reactie door nielszz22, -
- 2 reacties
- 3.9k weergaven
Hallo, Heb hier just dance 2016 die niet wil opstarten. Het spel staat op een externe HDD, en spellen worden opgestart met WiiFlow hoe krijg ik dit gefikst?
Laatste reactie door Duken, -
- 14 reacties
- 4.6k weergaven
Hallo, ik heb een aantal wii spellen gedownload, sommige doen het goed. maar andere zijn in zwart wit ? Iemand enig idee hoe dat kan? Groet
Laatste reactie door Pimmeke10, -
- 5 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo, Ik heb mijn Wii omgebouwd en ik liet mijn spellen altijd branden maar dat kan nu niet meer. Ik moet het nu zelf doen maar het is voor mij helemaal nieuw. Ik heb al een spel gedownload en toen kreeg ik zwart beeld Heel vaag, ik gebruik gewoon DVD-R van Verbatim en download vanaf nieuwsgroepen en gebruik ImgBurn.. Wat doe ik fout? Groeten Jurgen
Laatste reactie door Huismus, -
- 3 reacties
- 11k weergaven
Weet iemand misschien waar je nog pal wii spellen kan downloaden. En hoe ik ze precies op de wii kan spelen. De wii heb ik gesoftmodded.
- 25 reacties
- 48.5k weergaven
Wie kan me uitleggen hoe ik spellen voor de WII kan afspelen vanaf een externe harde schijf. Ik weet dat je usb loader nodig hebt en WBSF manager. Moet je deze bestanden dan op je externe harde schijf zetten. Wie kan me helpen.
Laatste reactie door easytheo, -
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Is er iemand die 1 van deze game gedownload en gebrand heeft en waarbij het spel het ook echt doet.. heb namelijk alles al geprobeerd, gebrand op 1000 manieren maar ze blijven weigeren.. Zo ja, kan iemand vertellen waar ik het spel vandaan kan halen, ik download normaal NZB bestanden met newsleecher groetjes larissa
Laatste reactie door lrss22, -
- 1 reactie
- 1.6k weergaven
hoi Ik heb gehoord dat er software is waardoor je wii kan ombouwen zonder er zelf kostebn aan te hebben? wie weet heir emer van en kan mij helpen gratis spelletjes te krijgen?? groetjes sytske
Laatste reactie door Erwin., -
- 6 reacties
- 17.5k weergaven
beste, waar kan ik games afhallen voor een wii console die gesoftmod isz
Laatste reactie door Meh Meh, -
- 17 reacties
- 12.4k weergaven
Ik heb het Wii spel Sports Resort gedownload en gebrand, maar als ik hem wil spelen, komt er te staan "error 002". Ik heb een backuploader Wiigator. Wie kan mij duidelijk uitleggen wat ik moet doen om dat te verhelpen. Wii Fit kun je dat zonder board spelen of niet, want die heb ik ook gedownload en gebrand, maar kom niet verder. Er staat dat ik de controller en het board moet synchroniseren, maar ik heb geen board en gaat dan niet verder.
Laatste reactie door Huismus, -
- 1 reactie
- 8.3k weergaven
Heb een vraag als ik kijk in de systeem instellingen van de Wii u dan staat daar 5.5.2.e en als ik kijk via de browser dan staat daar 5.5.1 hoe kan dit en kan ik nog steeds me spelletjes blijven spelen van me as kaart wie helpt me Ik zou foto's toevoegen als dat lukt
Laatste reactie door William1, -
- 2 reacties
- 3.1k weergaven
Ik heb veel plezier gehad met mijn Wii U en een SD kaartje waar mijn spellen op stonden. Via een simpele truck kon ik deze spelen op de Wiiu (open van een internet website) nu werkt dat niet meer. Mijn wii u is geupdate naar een versie met de naam 5.5.2 . hoe kan ik op deze versie de spellen spelen die op mijn sd kaart staan? De website werkt niet meer. Of moet ik weer de dvds uit de la trekken. Ik ben dan alleen de savegames kwijt. Of kunnen die nog over?
Laatste reactie door Kopje, -
Wii U laten ombouwen/softmodden
door Gast louslous- 6 reacties
- 9.3k weergaven
Hallo allen. Sinds vorige week heb ik de wii U. Ik speel het vooral met familie en vrienden en tot nu toe deed de oude wii het goed (spelen vanaf harde schijf), maar helaas ging hij steeds vaker vastlopen (hij was ook wel flink oud :-p). Nu wil ik de wii U graag ook laten ombouwen/softmodden, zodat ik van de harde schijf kan afspelen en niet steeds van cd hoef te wisselen. Ik heb er verder 0 verstand van, dus wil niet zelf gaan rommelen eigenlijk. De vorige wii heb ik bij iemand gebracht en later weer opgehaald met instructies :-) Nu zou ik dat graag weer laten doen. Alleen kwam ik maar 1 iemand in de omgeving tegen en die zegt dat het niet vanaf een hd kan…
- 5 reacties
- 11.6k weergaven
Hoihoi, Net maar even een account aangemaakt hier 😅.. Hopelijk kan iemand hier mij helpen😶 De kinderen hebben met kerst een wii u gekregen. Deze is omgebouwd en de verkoper had mij haarfijn uitgelegd hoe ik spellen kon downloaden en hoe ik ze op de sd kaart kon zetten. Nu het dan eindelijk kerst is geweest heb ik geen idee meer hoe ik dit moet doen. Ben op internet gaan zoeken maar kom er niet uit. 😳😳 Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? Alvast bedankt!
-
Wii u Softmod
door Paula- 2 reacties
- 3k weergaven
Hallo. Ik heb een gesoftmodde wii u. Ooit heb ik hier een externe harde schijf aan gedaan met spellen. Nu wil iemand de spellen die ik erop heb staan ook op zijn harde schijf kan dat gewoon door hem met de wii u te formatteren en dan de spellen over te zetten via wii u of moet er dan nog een apart programma op gezet worden eerst?
Wii U softmod
door jeffkuh- 3 reacties
- 3.2k weergaven
Hallo allemaal, Weet iemand of het mogelijk is om een softmod over een wii u te gooien? Zodat ik spellen via een externe harddisk kan spelen. En heeft iemand hier een NL handleiding voor? Is het dan ook mogelijk om de emulator van de Wii (die automatisch in de Wii U zit) ook om te bouwen zodat ik net als eerst spellen van de wii via Harddisk kan spelen.
-
- 3 reacties
- 21.8k weergaven
Hoi Allemaal, Ik was bezig met het softmodden van mijn Wii U vanaf de site downloadtutorial.nl. Ik heb het homebrew channel er al op staan, maar de GX loader zag mijn schijf niet. Ook al een usb stick geprobeerd, maar dat mocht niet baten. Vandaar dat ik dat stukje overnieuw wilde doen. Toen ik bij het gedeelte van de mod manager kwam, checkte ik mijn firmware versie, en bleek dat ik versie 5.5.1 heb. Deze staat daar niet bij en Ik durf niet te gokken omdat ik bang ben dat ik mijn wii sloop. Hij loopt namelijk al regelmatig vast in het homebrew channel. Weet iemand een handleiding te vinden die ook voor versie 5.5.1 geschikt is? Groet…
Wii u spellen downloaden na ombouwen
door Gast dodo- 0 reacties
- 6k weergaven
Hoi beste lezers, Ik ben nieuw hier ik heb gezocht maar kan het niet vinden. Hopelijk kan een van jullie me helpen ik wil mijn de wii u ombouwen en spellen downloaden maar ik heb geen idee waar en hoe. Weet iemand waar en hoe ik spellen kan downloaden? En dat ombouwen is dat moeilijk of kan ik dat beter laten doen?
-
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Hoe kan ik software gebruiken om een external hard schijf te vullen met speletjes voor wii u , en hoe kan ik aankomen aan de speletjes want mijn kind kkan niet omgaan met cd's. Als ik een spel op een cd heb hoe kan ook kopiëren naar de hard. Alvast bedankt Ehab
Laatste reactie door William, -
- 36 reacties
- 8.5k weergaven
Ik heb net Live meegekeken naar de pers conferentie van Nintendo over de Wii U. De release datum is geworden : 30 November in Europa. Wij zijn zelfs de eerste die 'm gaan krijgen. De prijs mogen de winkels zelf verzinnen. Ik denk dat concurentie een hele groote rol gaat spelen. Bij bol.com is de prijs: witte editie 8 GB Wii U: 300 Euro bij de witte krijg je: De witte wii u De witte wii pad Sensor voor wii pad Geen game......... zwarte editie 32GB Wii U : 350 Euro bij de zwarte krijg je: Alles in het zwart. Wii sensor balk Oplad…
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo. Ik ben een leek v.w.b. spelconsoles en heb vorige maand in een opwelling een Wii gekocht in Taiwan omdat ze daar erg goedkoop waren. Deze bleek al vooraf te zijn omgebouwd (dat doen ze daar in de winkel voor je) en was me niet bewust van NTSC en PAL etc. Nu lees ik dat er een gevaar onstaat dat de WII bricked als er een update vanuit de verkeerde regio wordt gedaan. 1. Hoe kan ik zien of mijn WII regiovrij is of welke regiocode hij heeft, ik neem aan ntsc omdat bij de te selecteren talen amerikaans, suriname, ned. antillen etc bij staan, maar ze verkopen daar alle types. 2. Als hij regiovrij is kan ik dan zowel NTSC als PAL updates doen? 3. Hoe kan ik nagaan…
Laatste reactie door peer2peer, -
Wii update
door snookerjunkie- 2 reacties
- 1.5k weergaven
hey, Ik heb een omgebouwde Wii (soft) maar ik heb een probleem bij sommige spellen dat die niet werken en dat er een error verschijnt. Ik ben helemaal geen kenner van software en dergelijke, maar na veel zoekwerk ben ik al iets wijzer geworden. Mijn Wii is omgebouwd met het programma Gator Beta 0.3 en de error is 001 en 002. Dat ik bepaalde software moet installeren weet ik ondertussen, maar hoe moet ik dit allemaal doen? Kan iemand mij daarin helpen? Zou het ook kunnen dat ik een update moet doen en hoe moet ik dit dan doen? grtzz Snookerjunkie
Laatste reactie door snookerjunkie, -
wii updaten
door TOMHOFMAN- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo ik heb een probleem Als ik de updates wil doen voor de wii geef die aan (error:test fialed-chech your connections and try again) Wat moet ik doen Groetjes Tom
-
- 5 reacties
- 8.3k weergaven
ik wil de wii updaten maar ik heb geen draadloos internet is er geen andere manier om de wii te updaten
Laatste reactie door Huismus,