Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb ook Asian Dynasties gedownload, nu heb ik op de aangegeven site voor een serial code gekeken (www.serials.ws). Het is gelukt om het spel te installeren met de serial code en ik wilde een multiplayer account aanmaken. maar het spel gaf gelijk aan dat het niet kon omdat er al een account op die serial code was aangemaakt wat kan ik nu het beste doen om het spel alsnog multiplayer te kunnen spelen?
-
Hoe kan ik GTA SA MP hoe kan ik het gebruiken (werkt niet op me vista)
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 1.2k weergaven
heeft iemand tips of hoe ik het op vista kan gebruiken? want hij blijft maar eeuwig laden...
-
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
^-^ Post Merge: juni 09, 2009, 04:32:09 pm Hihi
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Kwartaal 1 2012[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Strategy[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Valve Software[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Operating System: Windows XP®, Windows 7®, Windows Vista® Processor: Intel Dual Core 2.26 GHz or AMD Athlon equivalent RAM: 1.0 GB Ram Hard Disk: 5GB Video Memory: Nvidia GeForce 8800 GT or Ati Radeon 3870 HD with 512MB memory. DVD-Rom drive. BroadBand Internet Connection. Steam must be installed. DirectX 9.0c Keyboard Mouse[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Hel…
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een mac versie 10.5.8 Ik heb zojuist met vuze de sims 3 gedownload, maar al open ik de schijf staat er een verboden teken voor het instalatieprogramma, en al druk ik erop geeft die aan: U kunt het programma de sims 3 instalatiehulpprogramma niet openen, omdat het niet word ondersteunt door deze architectuur. Hoe kom ik van dit probleem af en kan ik normaal de sims 3 downloaden? Met vriendelijke groet,
Laatste reactie door Brittlovesyou, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo,Ik heb laatst Medal of Honor 2010 gedownload, maar ik heb een probleem. Hij doet het niet. Ik heb alles gedaan wat ik kon bedenken, nieuwe cracks, andere serials etc etc. Heb het resident chield van AVG uitgezet en via de opdrachtpromp : "bcdedit.exe set current nx alwaysoff" Het vreemde is dat ik het 1x heb kunnen spelen, als ik nu moh.exe opstart, zie ik zo'n klein blauw rondje bij mijn muisaanwijzer dat na 5 seconden weer verdwijnt en voor de rest gebeurd er niks. Kan iemand mij misschien helpen!?!?! Greetz
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Fist Puncher-BACKLASH [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Vuist Puncher-BACKLASH Release-informatie Groep : BACKLASH (Scene) Release naam: Fist_Puncher-BACKLASH Releasedatum: 20 juni 2013 Retail Datum: 21 juni 2013 Bestandsnaam: blhfpu Bron: DVD Grootte: 153 MB Genre: Indie Fighter Critici: 7.3/10 Uitgegeven door: Team2Bit Ontwikkeld door: Team2Bit Omschrijving Vuist Puncher volgt een team van burgerwachten onder leiding van Dr Karate, wereldberoemde neurochirurg en zwarte band, omdat ze onnodige operaties op de misdaad heren die een we…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 6 reacties
- 1.2k weergaven
hallo mensen, k dacht laat k eens een topic make voor alle forza lievhebbers waarin je het kan hebbe over tuning setups painting jobs, wat de beste auto's zijn en dergelijke;) k zal zelf wel eens beginne met een van me paint jobs te showe (deze heb k 2 weke gelede gmaakt was me eeste paintjob ) [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
Wat voor programma's heb je nodig om games als bijv. sims 3 te dowloaden Ik dowload zelf torrents van piratebay af met Uttorent Dan heb ik de torrent gedownload op Uttorent, maar dan mis ik iets en ik weet niet wat wie kan mij helpen??? :peace:
Laatste reactie door Luc., -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo wie weet een goede pravtie server voor wow ik wil graag er dat veel mensen online zijn normaal level up goede server aub en waar kan ik die pach dawlonden mvg engin :friends:
Laatste reactie door Duken, -
Playstation NAT Type 3: strict
door Gast darkne0n- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Beste allemaal, Ik heb onlangs het spel Call of Duty Modern Warfare 3 gekocht voor de Playstation 3. Wanneer ik online speel, heb ik in mijn menu staan: NAT Type 3: strict. Kortom dit houdt in dat je niet met iedereen kan spelen en beperkte verbindingsmogelijkheden met andere spelers hebt. Ik heb het één en ander gegoogled, en het kwam er op neer dat je je ps3 een statisch IP moet geven, en wat poorten open moet zetten. Via de router heb ik dus mijn PS3 een statisch IP gegeven, en flink wat poorten opengezet die op verschillende fora staan. Sindsdien heeft mijn playstation geen internet meer. Ik krijg telkens een DNS fout bij het installeren van het internet op…
Laatste reactie door roykev3, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Viking Battle for Asgard MULTi7-PROPHET [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Viking Battle for Asgard MULTi7-PROPHET Release-informatie Groep : PROFEET (Scene) Release naam: Viking.Battle.for.Asgard.MULTi7-PROPHET Releasedatum: 27 april 2013 Retail Datum: 27 april 2013 Bestandsnaam: Viking.Battle.for.Asgard. MULTi7-PROPHET Bron: DVD Grootte: 4 GB Genre: Actie Gewest: Gratis Uitgever: Sega Developer: Creative Assembly Omschrijving Een felle strijd vindt plaats in het rijk van de Noorse Goden. De godin Hel is verbannen voor het trotse…
Laatste reactie door Nieuws, -
Hoy het spel damnation lopt vast met touw en op mur klimen weet imand een oplosing Bedakt
Laatste reactie door Pctje, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
ik ben aan het een wedstrijd aan het spelen en oppeens staat er niet verzenden je weet wel wat moet ik nu doen?
Laatste reactie door Sander, -
Closed
Laatste reactie door Freddytje, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Weet iemand een goede crack voor Heroes of Might and Magic V Cracken
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
ik heb vandaag cod 5 gekocht en ik speelde de miltiplayer. toen ging ik het spel patchen en na pacht 5 deed hij het nog maar na patch 5 zij hij steeds dat het common.mp.ff anders is dan de server en nu kan ik niet meer in de servers komen. :'( hoe los je dit op? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Iedere keer als ik Wii Radio opstart, kan ik geen zenders vinden, krijg de melding stream error. Met versie 0.6 heb ik dit probleem ook. Iemand die dit probleem herkent?
Need for speed
door GroteBizon- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb need for speed undercover gedownload. Daarna uitgepakt en geïnstaleerd. Nu heb ik het volgende probleem: als ik het spel wil spelen komt er een melding: Contorleer je registratiecode en voer hem opniew in. Voer de registratiecode die je vindt op de achterzijde van de handleiding of de verpakking zorgzulding in. Als ik mijn code invoer dan zegt ie dat hij niet juist is. Wat nu? Grs
Cracked server
door headsh0t- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hey mensen, Ik weet hoe ik een server moet maken op CoD5 1.2, maar hoe maak je de server cracked zodat ook CoD5 downloaders erop kunnen spelen? Gr.
sims3
door renate20608- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb nu sims3 op mijn pc gedownload, maar kan ik ook de uitbreidingspakketten downloaden ofniet? en zo ja, hoe moet ik dat dan doen met installeren aangezien ik hem illegaal heb?
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
weet iemand waar ik zelda twilight princess voor de wii kan downloaden en dat hij het dan ook doet want ik heb het nu al 2 keer geprobeerd en hij doet het steeds niet (het liefst iemand die hem daar ook gedownload heeft en het bij diegene ook doet dan is hij uitgeprobeerd en doet hij het zeker en hoef ik geen cd's te verspillen ;D) ik download met nieuwsserver (nzb) dus het liefste een nzb site
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
hallo ik heb een probleem met het spel prototype want ik kom niet meer verder ik ben bijde missie dat je een helicopter moet hebben en dan moet je eerst iets vernietigen en da is gelukt maar daarna moet je een watertank opzoeken met een geinfecteerd beest de watertank heb ik gevonden maar dan moet ej de watertank scannen maar dat lukt niet want ik krijg te zien dat ik tab moet indrukken en dan zie je in beeld een knop tevoorschijn komen met niks erop dus het scannen lukt ook niet ik heb al gekeken naar mijn instellingen voor mijn toetsen in het menu maar daar staat niks tussen ??? kan iemand mij helpen ??????????????? :-\ :-\
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36488.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Ik heb de sims 3 gedownload en geinstalleerd! All1 kan ik hem niet spelen omdat hij een cd vraagt die ik niet heb, of moet ik alle bestanden eerst naar cd branden??? alvast bedankt
Laatste reactie door Heisenberg,