Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
guild wars
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1.4k weergaven
sinds gister speel ik weer guild wars en heb ik meteen voor de lol een eigen clan gemaakt. maar nu wil ik ook nog zo een cape maken allen ik heb geen idee hoe en waar ik dat kan doen ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb het spel Grand Slam Tennis en speel ook online, nou wilde ik weten wie nog meer online speelt, dan kunnen we tegen elkaar.. Mijn naam op het spel is: Alathea Je kan me altijd een mailtje sturen: mlagendijk(at)versatel(dot)nl Ik hoop dat meerdere mensen online spelen! Groetjes, Marith [modbreak=Fredpascal]e-mail aangepast tegen spambots.[/modbreak]
Laatste reactie door Marith, -
sim city societies
door rejazz- 0 reacties
- 1.5k weergaven
hallo ik heb net de nieuwe sim city gedownload. alleen hij doet het niet. hij zegt dat er een conflict is met een emulatiesoftware. ik heb de nieuwste daemon tools en ik heb Y.A.S.U. maar dit haald niet uit. wie kan mij helpen.
Laatste reactie door rejazz, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38660.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
[table][th] Mortal Kombat Komplete Edition-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Mortal Kombat Komplete Edition-FLT Release-informatie Groep : FAIRLIGHT (Scene) Release naam: Mortal_Kombat_Komplete_Edition-FLT Releasedatum: 4 juli 2013 Retail Datum: 3 juli 2013 Bestandsnaam: flt-mkka & flt-mkkb Bron: Scene Grootte: 8,65 GB Genre: Actie Critici: 9/10 Uitgegeven door: Warner Bros Interactive Entertainment Ontwikkeld door: NetherRealm Studios, High Voltage Software Omschrijving De nieuwste hoofdstuk van de iconische gevechten franchis…
Laatste reactie door Nieuws, -
call of duty 1
door totalyduzz- 0 reacties
- 2.9k weergaven
weet iemand hoe ik aan een werkende call of duty 1 serial kan vinden waarmee ik online kan?? het lukt mij zelf niet :'( .... of weet iemand hoe ik call of duty zo kan hacken dat ie daar niet meer naar vraagt.. want ik wil wel op elke willekeurige server kunnen spelen ... dat is het probleem alvast bedankt
Laatste reactie door totalyduzz, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
ik heb virtua tennis gedownd.uitgepakt en de iso op cd gebrand.na het installeren wat geen problemen opleverde kreeg ik een prachtig mooi openings beeld te zien.alleen het geluid miste ik.in de vt3 folder staat wel sound en heb deze map gecopieeerd naar de map waar je het spel kunt starten,de rest van de games heeft wel gewoon geluid,en mijn geluidskaart is een soundblaster live 5.1 kaart.verder draai ik op xp.heb 2048 mb aan geheugen erin zitten.de videokaart is er een van ati radeon x1650 pro 512 mb,en tja wie weet hoe ik het geluid aankrijg?heb bij de opties in het spel het geluid harder proberen te zetten maar ik hoor nog niets.Groet Don :peace:
Laatste reactie door dready, -
Hoi ik ben net nieuw hier en heb al meteen een vraag: Ik heb het spel Bolt (multi5, Pal) voor de Wii gedownload en hij doet het prima maar nu is het probleem dat ik niet weet of en hoe ik dit spel in het nederlands zet. Mijn kinderen kennen nog geen engels dus het spel is niet te spelen voor hen Kan iemand mij helpen? Groetjes Sandra
Laatste reactie door ActionWaction, -
Sims 3 Basis
door Schaop- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo, ik heb Sims 3 Basis gedownload voor mijn dochter. Hierna de 3 mee gedownloade updates verwerkt en de 2 bestanden in de crack map gekopieerd naar de Bin map. Bij het opstarten van het spel krijg ik de boodschap dat ik blijkbaar een onoffciele gamebewerking heb uitgevoerd die niet overeenkomt met de huidige versie van De Sims 3. Ik kan doorgaan, het spel werkt wel, maar op een gegeven moment stopt het spel toch vanzelf ? Wie kent dit probleem en kan mij helpen ?
Laatste reactie door Schaop, -
- 0 reacties
- 3.9k weergaven
[table][th] Urban Trial Freestyle Steam-Rip MULTi7-RGSW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Urban Trial Freestyle Steam-Rip MULTi7-RGSW Release-informatie Groep : RGSW (P2P) Release naam: Urban.Trial.Freestyle.Steam-Rip.MULTi7-RGSW Releasedatum: 19 september 2013 Retail Datum: 18 september 2013 Bestandsnaam: Urban.Trial.Freestyle.Steam-Rip.MULTi7-RGSW Bron: Stream Grootte: 610 MB Genre: Actie, Racing, Simulatie, Sport Critici: N / A Uitgegeven door: Tate Multimedia Ontwikkeld door: Tate Multimedia Omschrijving Mis niet de ultieme stedelijke proef f…
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, ik ben sinds kort in het bezit van een omgebouwde gamecube (er zit een chip in en er passen normaal formaat DVD's in) Ik ben nog een leek op dit gebied en mijn vraag is het volgende. Hoe kan ik originele games kopieren? Tevens wil ik games downloaden en branden maar hier snuffel ik eerst wel door het forum heen want hier staat wel het een en ander over bescreven denk ik. Bij voorbaat dank Bart
Laatste reactie door BVANWAL, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Goedemorgen allemaal, er is laatst een jailbreak verschenen voor de ps3 ofw 4.82 is er iemand die mij in Jip en Janneke taal kan uitleggen hoe dit moet? Ik vraag het even omdat ik ook had gelezen dat er veel neppe jailbreaks zijn. groetjes
Laatste reactie door NISSANGTR, -
Zylom games
door natassy- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, Ik wil graag het spel chocolatier dowloaden van zylom. Maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen zonder dat ik de probeerversie krijg. Heeft iemand een idee? Wel in taal die een leek als ik kan begrijpen alsjeblieft. Alvast bedankt iedereen!
Laatste reactie door natassy, -
- 0 reacties
- 4.3k weergaven
[table][th] Hot Wheels Worlds Best Driver-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Hot Wheels Worlds Best Driver-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Hot.Wheels.Worlds.Best.Driver-SKIDROW Releasedatum: 18 september 2013 Retail Datum: 17 september 2013 Bestandsnaam: sr-hwwbd Bron: Stream Grootte: 3,33 GB Genre: Actie, Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Warner Bros Interactive Entertainment Ontwikkeld door: Firebrand Games Omschrijving Gear up voor intense uitdagingen alleen Hot Wheels kan leveren! Toetre…
- 0 reacties
- 4.3k weergaven
[table][th] NaissanceE-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]NaissanceE-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: NaissanceE-RELOADED Releasedatum: 14 Februray 2014 Retail Datum: 13 februari 2014 Bestandsnaam: RLD-naissanc Bron: Steam Maat: 985 MB Genre: Avontuur, Indie Critici: Limasse Vijf Uitgegeven door: Limasse Vijf Ontwikkeld door: Limasse Vijf Laat Omschrijving NaissanceE is een first person verkenning PC-spel ontwikkeld op UDK door Limasse Five met deelname van Pauline Oliveros, Patricia Dallio en Thierry Zaboitzeff.…
sims loopt vast
door inekea- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo! Ik heb een probleem als ik de sims 2 speel, namelijk als ik met ze naar een ander kavel ga (bijvoorbeeld ze op vakantie stuur) loopt hij vast. Dan krijg ik een melding dat hij is vastgelopen en dat het spel zich afsluit. Ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen want ik wil hem niet opnieuw installeren, omdat ik zo veel heb opgebouwd in het spel. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
Laatste reactie door inekea, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
beste mensen. ik krijg in call of duty 4 mijn punkbuster niet aan. in multiplayer options zet ik het aan. maar als ik cod4mp herstart is het weer uit. (ps: zal ik een cod4 centraal topic maken. want er zijn veel vragen. en nu dus veel verschillende topics.)
Laatste reactie door kipneck, -
Grand Slam Tennis
door Marith- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Wie durft er een potje (best of 3) tegen me? Voeg me toe.. Naam: Marith Ik hoop snel iemand te zien! :-)
Laatste reactie door Marith, -
MX Simulator :)
door yourick- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo , Khad de vraag vind iemand een Registration key voor Mx simulator wand Kheb ale uren lign Google en vind niets Op Serial.ws hebbe ze hem ook niet , Dus weet meschien iemand nog een site waar da ik hem wel kan vinde ? : Post samenvoeging: januari 28, 2010, 19:02:06 ???
Laatste reactie door yourick, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] DARK-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]DARK-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: DARK-FLT Releasedatum: 4 juli 2013 Retail Datum: 3 juli 2013 Bestandsnaam: flt-dark Bron: Stream Grootte: 4.13 GB Genre: Stealth, actie role-playing Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Ontwikkeld door: Realmforge Studios Omschrijving DARK is een unieke stealth-actie game met RPG-elementen, waarin je de rol van de ultieme jager: een vampier. Ambush je vijanden uit de schaduw, zwerven door de duisternis en gebruiken kr…
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb net de Aviator Flight stick + Hawx voor de ps3 gekocht. Nu ben ik net begonnen met Hawx, alleen wil ik de controls wijzigen. In de bijlage die ik heb toegevoegd zie je dat je een knop met een veiligheidshendel hebt, wat normaal gesproken schieten(van raketten) is. Bij mij is echter de knop daar rechts onder(een soort x) schieten. Ik zou graag de controls wijzigen, zodat ik de knop onder de veiligheidshendel kan gebruiken om te schieten. Bij zowel Hawx als Blazing angels 2 heb ik dit echter. Bij de in game controls kan ik dit niet wijzigen, heeft iemand een idee hoe ik dit kan wijzigen? [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 4.9k weergaven
Hallo, ik weet het, jullie hebben al een topic over hoe je een crack moet plaatsen. Nou weet ik daarvan al dat als ik een crack heb gedownload hoe en dat ik hem in mijn gedownloade fifa moet plaatsen, in die map. Maar ik heb als enige volgens mij een me fifa op de G:Schijf staan. Als ik daar de crack wil plaatsen (G:Schijf --> openen klikken en daar plaatsen) staat er dat dat niet kan omdat de g:schijf Alleen-lezen is. Dit kan ik verder niet veranderen, maar dan zou er toch ergens anders een map moeten zijn waar me gedownloade fifa dan in zit? En waar ik die crack wel kan plaatsen. Voor de duidelijkheid, Fifa is al geinstalleerd. Als je het nog duidelijker wilt kan ik …
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Weet iemand hoe ik de nieuwe harrry potter game 'Harry Potter en de halfbloed prins' op hard kan spelen? ik wil hem eens kunnen spelen op het moeilijkste. Ik speel hem op de Wii, bedankt!
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] DARK-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]DARK-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: DARK-FLT Releasedatum: 4 juli 2013 Retail Datum: 3 juli 2013 Bestandsnaam: flt-dark Bron: Stream Grootte: 4.13 GB Genre: Stealth, actie role-playing Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Ontwikkeld door: Realmforge Studios Omschrijving DARK is een unieke stealth-actie game met RPG-elementen, waarin je de rol van de ultieme jager: een vampier. Ambush je vijanden uit de schaduw, zwerven door de duisternis en gebruiken kr…
Fifa 14 seizoenen
door mummy- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Ik kon geen centrale game topic over FIFA 14 vinden, vandaar dat ik het hier neerzet Op de PS3 heb ik het idee dat bij de seizoenen FIFA wat anders voetbalt dan in mijn carriere. Erg veel ballen die achter de spelers worden gespeelt etc. Meer mensen hier last van? Overigens ben ik net aan seizoenen begonnen en zie ik tot mijn verbazing elke keer maar tussen de 8000-11000 mensen online seizoenen spelen. Is dit niet erg weinig??? Had het idee dat bij FIFA 12 en 13 veel meer mensen het speelden.
Laatste reactie door mummy,