Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
wii ombouw probleem
door Nigel- 0 reacties
- 2.4k weergaven
alles voor wii ombouwen plus 3 programma voor wii branden voordat je gaat spelen kost maar 35 euro
-
- 14 reacties
- 3.8k weergaven
Ik wil mijn wii laten om bouwen maar heb een paar vragen: Ik ga dat dan laten doen met de wiikey. Kan je na het ombouwen gewoon nog op het internet? Hoe zit het met updaten? Hoe zit het met Iso en NTSC files? Kan je op elke dvd-r branden? Als ik nog meer vragen heb hoor je het wel Hopelijk kunnen jullie mij helpen Greetz, Fred
Laatste reactie door Erwin., -
WII ombouwen
door arnem10- 11 reacties
- 12k weergaven
yeet! Ik zou graag een WII kopen, en het zou leuk zijn moest ik daar gratis spelletjes zou kunnen op spelen . Dus mijn vraag is. Waar heb je een betrouwbare site met informatie (tutorial) over het hacken van je WII (software-matig), moet ik mijn WII ergens speciaal kopen omdat misschien in de gamemania alle WII's al geupdate zijn (ik woon in België). En waar kan ik dan homebrews downloaden en updates downloaden? Ik weet dat het heel veel vragen in één keer zijn, maar dat is zóóóó een goed forum dat ik zeker weet dat ik hier een antwoord kan op krijgen. Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10, -
WII ombouwen
door kevimmen- 7 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo Ik heb mijn wii omgebouwd voor 3 kwart, probleem is dat ik niet verder kom bij het instaleren van de usb loader GX. Volgens de handleiding http://dewiiombouwen.nl/de-wii-ombouwen-met-firmware-42e.html moet ik het via Wad manager doen. Daar kies ik 249 en de wii sd slot. Ik druk op A en dan staat er please wait. Mijn wii controler valt dan uit. En na een uur staat er nog steeds het zelfde. Heb ook een andere geprobeerd: 250. Ik las ergens anders dat iemand het zelfde probleem had. En net als ik Begint mijn serial nummer Met LEH enz. Weet iemand wat ik moet doen. Alvast bedankt
Laatste reactie door kevimmen, -
wii ombouwen
door boely- 1 reactie
- 2k weergaven
Hoi Ho wii softmod 4.2e als ik op het sd krt druk geeft error #004 Iemand 1 oplossing voor. vrg boely
Laatste reactie door Thijs., -
- 6 reacties
- 2.4k weergaven
hoi. ik heb de wii al een hele tijd en heb ook best veel legale spellen gekocht. maar het kost me toch best veel. dus wil ik hem misschien om laten bouwen. maar nu heb ik dus al legale in de winkel gekocht en ben nu bang dat als ik gedownloade spellen wil spelen dat mijn legale spellen dan niet meer werken na het updaten enzo. is hier iets voor? of kan ik het maar beter niet doen? m.v.g esther94
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 4 reacties
- 3.2k weergaven
Ik heb een omgebouwde WII console. Met een Flatmod chip Ik krijg het niet voor elkaar een spel te brenden ik heb het volgende gedaan: gedowload bestand: mario.iso bestandgrote: 4.699.979.776 Gebrand met Imgburn op een DVD-r van Verbatim snelheid 2 x en later een ander met 4 x Ik denk dat er wat fout gaat met het brandproces, want als ik hem in mijn computer steek geeft hij aan Free space 0 bytes Total space 0 bytes Wie kan en wil mij helpen? edit 03.07 : HEt is me nu gelukt om via Nero wel de image te branden, waarschijnlijk doet die imgburn het niet goed. Helaas werkt het spel nog steeds niet. Ik heb dit spel gedownload:http://thepiratebay.org [modbreak=mod…
Laatste reactie door Farid., -
- 13 reacties
- 8k weergaven
Ik las wat raars op een website waar ik van moest ;D maar ik dacht ook :-[ Op de website http://dewiiombouwen.nl/ beweerd men dat het mogelijk is om de Wii om te bouwen door middel van Homebrew, iets van een Wii kanaal. Is dit zo of is het een virus? Het lijkt me namelijk wel handig om spellen gratis te downloaden en spelen
Laatste reactie door aapje1234, -
- 1 reactie
- 3.2k weergaven
Vraagje Heb "n Wii met chip. wil hem nu ombouwen met software, kan dat ?? alvast bed8nkt
Laatste reactie door Zombymario, -
- 5 reacties
- 6.4k weergaven
Hallo,allemaal ik hoor dat je ombouwen kan of softmod. is er misscihen een hack of programaatje waarmee je gebrande wii kan spelen zonder ombouw. want ik heb tot nu toe nog maar 2 spellen en ik wil niet zomaar 40 euro uitgeven voor een spelletje. Weten jullie misscihen wat? graag zonder internet op wii,want dat heb ik niet
Laatste reactie door filkill, -
- 18 reacties
- 4.5k weergaven
Hallo ik heb vanmorgen mijn Wii laten ombouwen(bij drummel). Nu heb ik het spel Resident Evil the umbrella chronicles gedownload en gebrand, na 3keer branden deed hij het, toen ik een lagere schrijfsnelheid aankruiste. Nu had ik ook animal crossing let's go to the city gedownload, en ook gebrand(met lage schrijfsnelheid). Toen ik hem in de Wii deed klikte ik op 'beginnen' en daarna werd mijn beeld zwart. Het spel doet het dus niet, weet iemand wat ik fout doe of verkeerd doe??
-
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Ik heb mijn Wii via dewiiombouwen.nl omgebouwd, het was een behoorlijke klus maar ik heb nu een Homebrew Channel! Nu vroeg ik me af hoe ik games kreeg erop want dat is me niet duidelijk, is hij nu omgebouwd?
wii prijs
door shadowwatch- 12 reacties
- 2.2k weergaven
hallo mensen wat is een redelijke prijs om te vrage voor deze wii met extras?: • De wii zelf • Omgebouwd met een d2pro chip • 3 remote controllers • 2 nunchucks • 1 classic controller • 7 originele games: Mario Kart (met 2 stuurtjes) Mario smash bros brawl Red steel Farcry vengeance The legend of zelde twilight princess TMNT Wii sports • 5 gebrande spellen(bij aankoop krijg je 2 gebrande spellen naar keuze gratis erbij dus dat zijn dan 7 gebrande spellen): WWE vs. Raw 2009 Medal of Honor Super Mario tennis Mad World Mario en Sonic op de Olympische winter spelen • 3 accu’s met oplader natuurlijk • Wii gun Nieuw waarde zo rond de €720
Laatste reactie door shadowwatch, -
- 13 reacties
- 6.8k weergaven
Hallo allemaal, Mijn wii is omgebouwd om gebrande spellen te kunnen gebruiken. Nu heb ik een nieuw origineel spel gebruikt, waarbij de wii zich moest updaten. Nu doen mijn gebrande spellen het niet meer. Wat kan ik doen Zodat ik de nieuwe en gebrande spellen opnieuw kan gebruiken?
Laatste reactie door Duken, -
- 13 reacties
- 3.5k weergaven
Sinds kort heb ook ik, een wii Tot nu toe heb ik alleen nog wii sports, wat nogal begint te vervelen.. Heb een beetje rondgekeken op internet, en spellen als need for speed undercover of prostreet lijken me wel wat.. Maar een race spel voor de wii? Kan me bij de besturing voor een race spel weinig voorstellen, Wat zijn jullie ervaringen met racen op de Wii? Is de besturing nauwkeurig, zijn er bijzonderheden wel/geen stuurtje? enzovoorts..
Laatste reactie door ActionWaction, -
- 1 reactie
- 1.5k weergaven
Hallo ik heb een wii spel uit amerika gekocht maar na beginnen te hebben ingedruk wordt het scherm zwart en doet verder niks weet iemand wat hiervan de oorzaak is gr. Rene
Laatste reactie door Jeroen, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Hey, Kun je een WII sofmodden zonder dat hij gehardmod is?
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 3.4k weergaven
ik had een tijdje geleden een bericht geplaast over veel games die het niet doen bij softmod. De meeste reacties waaren dat ik het opnieuw moest proberen ik heb de volgende tuts gedaan: BTW gebruik usb loader gx neogamma 7 heb 6 gig usb in http://dewiiombouwen.nl/de-wii-ombouwen/25-de-wii-ombouwen-met-firmware-42e.html Homebrew Channel installeren -> gaat goed IOS249 aanpassen -> !!!! er staat Selecteer IOS36 maar ik kan alleen iso 249 selecteren en daarna unstallen mja hoort geen probleem te zijn ??? Cios38rev14 installeren -> gaat goed nu start ik usb loader en heb fouten bij volgende games: Weekend miljonairs:…
- 13 reacties
- 82.6k weergaven
Wii Softmod Handleiding 4.3E Deze handleiding is onderdeel van de Wii Softmod Handleiding. Letterbomb Als je Wii versie 4.3E heeft, dan kun je je wii softmodden met Letterbomb. Ga naar deze website: http://please.hackmii.com/. Zet bij "System Menu Version" een vinkje bij "4.3E". Vul vervolgens het Mac adres van je wii in. (Deze vind je zo: Zet de Wii aan en ga naar instellingen. Ga vervolgens naar "Internet" en kies vervolgens "Systeeminformatie". Vervolgens zie je bovenaan het Mac adres van jouw Nintendo Wii staan! Deze is uniek en is dus alleen van jouw Wii.) Vul nu de veiligheidscode in en druk op "Cut the red wire". Belangrijk is dat het vinkje voo…
Laatste reactie door DUSKvsDAWN, -
- 62 reacties
- 103.7k weergaven
Wii Softmod Handleiding Inleiding Hallo Dukenaars, Ik zag op heel veel sites handleidingen staan om je wii te softmodden. Hier is dan de tutorial om het ook te doen. Softmodden is dat je je wii softwarematig kunt ombouwen, en gedownloade spellen kunt spelen. Je hebt er wel een paar dingen voor nodig Hier zijn de benodigdheden. -Wii (Het maakt niet uit of je een rode, zwarte of een witte hebt -Sd Kaart -Modpack, die je hier kan downloaden.(er zit ook alvast een startpakket in wat je nodig heb (o.a het progammatje hack mii) http://www.megaupload.com/?d=L1NIBJQ6 Opmerkingen voordat we beginnen. Voordat we beginnen moeten alle gamecube controller's en memorycards …
-
- 5 reacties
- 12.5k weergaven
Ik softmod Wii's voor mensen.. Nu heb ik een probleem.. Ik heb nu een Wii van n mevrouw waarvan alles het ondertussen doet na de softmod op de externe hdd na.. als ik mijn eigen hdd er aan hang werkt ie perfect.. Maar met die van haar niet.. Ik heb alles geprobeert.. Geformatteerd in FAT32 (wat ik altijd doe), NTSC en WBFS.. Niets werkt.. Ik heb 2 fotos van de foutmelding bijgevoegd.. Heeft iemand nog een idee wat ik kan proberen? Alles moet eigenlijk voor 5 december klaar zijn!! Ondertussen ben ik radeloos!
Laatste reactie door William1, -
- 16 reacties
- 4.6k weergaven
Hoi allemaal, Ik heb van de week een nieuwe harde schijf gekocht voor m'n wii omdat ik de andere met geen enkele mogelijkheid meer aan de gang kreeg met m'n wii. Dus met veel pijn in m'n hart (en portemonnee) een nieuwe gekocht, een Toshiba Canvio Ready. Heerlijk klein en compact, snelle transactie, top! Deze herkent mijn wii gelukkig WEL. Alleen irriteert iets mij mateloos. Namelijk het feit dat als ik bezig ben met een spel, en regelmatig een zwart scherm verschijnt met de tekst "disk lezen". Nou heb ik al een cd in m'n wii gedaan, om te kijken of dit het tegen zou gaan (er zat er ooit wel eentje in, een blanco geloof ik, die ik er toen uit heb gehaald en weggegooi…
Laatste reactie door DUSKvsDAWN, -
- 5 reacties
- 5.2k weergaven
Hallo,mijn wii is gesoftmod en heb nu Neogamma r8. Ik download spellen via espallwii.com Pal spellen. En brand ze met verbatim dvd-r,snelheid 2x. En gebruik imgburn. Maar als ik mijn spel erin doe en start met neogamma. Staat er: Kan disc niet lezen,Meer info lees de wii handleiding. Wat doe ik fout? Misschien andere instellingen.
Laatste reactie door Wous, -
- 3 reacties
- 12.5k weergaven
Hallo Ik heb een rode wii versie 4.3E. Ik wil mijn wii gaan softmodden, maar mijn afstandsbedieningen hebben wii motion plus inside, en ik heb gelezen dat je tijdens het softmodden het menu niet kunt besturen met motion plus afstandsbedieningen. Is dat waar? En zo ja, wat moet ik dan doen?
- 8 reacties
- 2.7k weergaven
ik had even niks te doen en begon dit onderwerp...... wil je jouw wii ombouwen zonder er een speciale chip er in te zette en overbodig veel geld te betalen? dan weet ik de oplossing wii soft modding!! ga naar deze url en daar staat een hele turtiol over wii soft modding heel simpel (je moet op HQ drukken om het filmpje te bekijken) :http://www.youtube.com/watch?v=KyQoIecCoVs download link:http://www.smdepot.net/zzk/Wii/Zzk_Wii_Hack_Files.rar en hoe de games op cd te branden ? heb ik ook ff gezocht deze werkt heel goed;) :http://www.youtube.com/watch?v=987dFnVNX_Y&feature=related download link:http://www.smdepot.net/zzk/Wii/Burning_Wii_Games.rar owja en som…
Laatste reactie door koenyoeny,