Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35813.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo iedereen! IK ben hier nieuw, ik zag dat hier veel mensen actief zijn, dus post ik mijn vraag hier maar even! Het gaat hier om de Flight simulator Heroes over europe. Ik downloadde een image van de game, meerbepaald die van ]AVENGED Ik mount hem dus, installeer hem, hier is geen enkele beveiliging op, dus stond er in de .info dat ik hem direct kon runnen. Als ik hem run start hij niet eens in full screen op, maar in een gewoon venster. Dan zie ik dus euh het eerste schermpje van de game, met daarin van ubisoft copyright blabla ;D Daar stopt het dan ook. Na enkele seconden sluit hij weer af, geen error, geen niks. Nog niet veel zo iets tegengekomen. Ik start he…
Laatste reactie door C4Alvarez, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]27 mei 2011[/td] [td]Platform:[/td] [td]PlayStation 3[/td] [td]Genre:[/td] [td]Avontuur en RPG[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Sony Computer Entertainment Europe[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]n.v.t.[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Online (6 spelers)[/td] [td]Ontwikkelaar:[/td] [td]Level-5[/td] [/table] verhaallijn: In White Knight Chronicles II, in Japan bekend als White Knight Chronicles: Awakening of Light and Darkness, kruipt de speler net als in het eerste deel in de huid van Leo…
Laatste reactie door robbinjerusalem, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=42105.0[/iurl]
Laatste reactie door Zombymario, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Is er voor Call Of Duty 5 v1.5 al een crack/lanfix uit? Ik heb gezocht alleen kan het niet vinden Weet iemand er eentje? alvast bedankt.
Laatste reactie door Robin, -
Section 8 online
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb op de site www.cdwow.nl het spel section 8 gekocht, ik heb het spel geinstalleerd(geen cd-key nodig), maar toen ik online wilde gaf hij aan dat dat niet kon(gaat via games for windows live)(heb voor mijn xbox een silver account, kan dat uitmaken?), dus ik kijken games for windows live, en hij gaf aan dat ik het spel moet registreren met een cd-key(maar die heb ik niet), weet iemand wat ik moet doen om online ermee te kunnen? bvd, Niels
-
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hey, ik heb problemen met call of duty 2. als ik de game wil starten krijg ik een error die aangeeft dat ik een bestand mis, namelijk msvcr80.dll als het niet helemaal duidelijk is zal ik wel een screenshot van de error laten zien.
Laatste reactie door firecrack, -
Grand Slam Tennis
door Marith- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Wie durft er een potje (best of 3) tegen me? Voeg me toe.. Naam: Marith Ik hoop snel iemand te zien! :-)
Laatste reactie door Marith, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Apple Software, Hardware en Besturingssystemen. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=35976.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb Pokémon SoulSilver gedownload. De europese versie. En nu ik hem op me r4 heb gezet doet hij het wel, maar loopt ongv. om de 10/5 min vast. Dan bv als ik een huisje binnenloop dan krijg ik een zwart scherm met alleen maar muziek. Kan iemand mij hiermee helpen? Mvg, Floris
Laatste reactie door Zombymario, -
sims 2 niet spelen
door Plinna- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal! Ik heb de sims 2 via utorrent gedownload. Dat liep allemaal gesmeerd. Nu wil ik het natuurlijk ook graag spelen. Als ik hem open krijg ik deze foutmelding: A required resource was not found please re-instal Kan iemand mij hierbij helpen? Ik gebruik een Mac computer groetjes
Laatste reactie door joppesmurf, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Anomaly 2-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Anomalie 2-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Anomaly.2-RELOADED Releasedatum: 15 mei 2013 Retail Datum: 15 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-anmly2 Bron: Stream Grootte: 2,47 GB Genre: Actie, Avontuur, Strategie, Indie Critici: N / A Uitgegeven door: 11 bit studios SA Ontwikkeld door: 1…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hey, kheb een tijd geleden een spel gedownd, bestond uit twee cd iso's . Ik brandde dat op cd , maar om een of andere reden kreeg ik altijd een kernell foutmelding tijdens het spelen, spel bevroor, hele pc liep vast. Maar als ik de iso's van op pc laadde met deamontools ging het perfect. Nu wil ik datzelfde spel nog eens opnieuw spelen.... wil deamontools ineens niet meer laden. Ik download exact hetzelfde spel nog eens opnieuw (zelfde links, zelfde uploader) en weer wil deamontools niet laden. Als ik de eerste cd wil laden , zegt ie wel even geduld, maar dan gebeurt er niets. als ik de tweede cd probeer, dan opent hij die wel en krijg ik een deel bestanden te zien. …
Laatste reactie door sirah, -
just cause 2
door petie- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hallo Ik ben urenlang op zoek naar een product key voor het spel; just cause 2, maar ik heb er nog altijd geen goeie gevonden. Kan er mij iemand helpen a.u.b.
Laatste reactie door Jeroen, -
JONAS ds
door DemiLoJBfan- 0 reacties
- 1.2k weergaven
heeft iemand JONAS op de DS?? ik kom niet verder bij de kist van Episode 1 weet iemand hoe ik daar verder kom?
Laatste reactie door DemiLoJBfan, -
Call of duty 4
door gangstermo- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Ik zoek Call of duty 4 server die private is en zonder Pb ik had ook nog probleem met Pb mishcien als we die oplossen dat ik in PB servers kan komen en ik heb al de foto maar hoe 'kan ik uploaden dat ik ze her kan plaatsen :S
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo ik heb een micro sd card voor mijn nintendo ds flashcard (dstt) - sommige spellen opent deze micro card onmiddellijk andere slechts na vijf minuten enig idee hoe ik dat kan verhelpen alvast bedankt
Laatste reactie door monjean, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hoy Kan iemand zeggen hoe ik een iso bestand op dual layer brand met welk programma
Laatste reactie door katarina, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi, ik heb net Warhammer mark of chaos gedownload. Ik heb hem uitgepakt met winrar en gekopieerd naar C:/programfiles/warhammer. De crack heb ik in de Bin map geplaatst. Als ik op AutoStarter klik krijk ik een beeld van het spel. Dan kan ik kiezen, play instal website info etc. Ik klik op install. Vervolgens krijk ik de volgende error: ERROR: can not locate instal location of 'warhammer mark of chaos' upgrade can not porceed. iemand een goed idee? bedankt O0
Laatste reactie door pelle64, -
- 4 reacties
- 1.2k weergaven
Dag iedereen, Wil iemand een torrent van het spel FUEL voor Vista zoeken Pour Moi? :s Want er is iets met Garpid 199 ofzoiets ;P Thanks alvast!
Laatste reactie door Karel!, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb net Black Ops 1 SKIDROW gedownload, heb deze perfect kunnen installeren maar kan helaas geen zombies doen. Ik heb al overal op internet gekeken maar niets werkt. Kan iemand van jullie mij helpen?
Laatste reactie door guilpje, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Wie weet een goede torrent voor world of subways (liefst vol. 2) Wie wil mij hier mee helpen! Dankje
Laatste reactie door los-cuentos, -
Crazy Machines 2 Invaders from Space Bundle Edition-TiNYiSO – Torrent / Download / NZB / Serial
door Nieuws- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Crazy Machines 2 Invaders from Space Bundle Edition-TiNYiSO [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Crazy Machines 2 Invaders from Space Bundle Edition-TiNYiSO Release-informatie Groep : TiNYiSO (Scene) Release naam: Crazy.Machines.2.Invaders.from.Space.Bundle.Edition-TiNYiSO Releasedatum: 16 juli 2013 Retail Datum: 16 juli 2013 Bestandsnaam: t-cm2ifsbe Bron: DVD Grootte: 624 MB Genre: Strategie, Casual Critici: N / A Uitgegeven door: Viva Media Ontwikkeld door: Fakt Software Omschrijving Invaders from Space zijn gekomen om buitenaards uitd…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hey! ik heb Pes 2010 een paar maanden geleden nog kunnen spelen op mijn windows 7, maar als ik de disc er nu in doe, krijg ik niet dat de game automatisch start. Als ik kijk bij Deze Computer staat er ook niet vermeld dat de disc van pes er inzit. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Groeten
-
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik heb dus need for speed shift gedownload en hij was klaar met downlaoden en instaleren. en toen ik de crack erin heb geplaatst wou ik hem spelen. maar toen kreeg ik steets een melding dat die niet meer werkte. hoe kan dit hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Erwin.,