Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
FM2006, probleem met Anti-Blaxx
door Gast deMar- 0 reacties
- 3.1k weergaven
Ik heb FM2006 ge-installeerd via een ISO mbv Deamon Tools. Nou weet ik dat ik met Anti-Blaxx het een en ander in moet stellen zodat ik het spel gewoon kan spelen zonder dat hij om de juiste CD vraagt... Alleen begrijp ik niet hoe Anti-Blaxx werkt en via google word ik ook niet veel wijzer. Dus kan iemand uitleggen wat ik moet instellen bij Anti-Blaxx om FM2006 te kunnen spelen, zonder dat ie om de juiste CD vraagt? PS: Als ik bij Anti-Blaxx ---> instellingen Bij \"Game\' de juiste fm.exe file invoer komt er te staan dat hij geen kopierbeveiliging gevonden heeft, terwijl hij deze autmatisch zou moeten selecteren. Nu moet ik hem handmatig selecteren staat er...…
-
GameRanger
door C.K7- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Heyy mensen ik heb een programma gevonden waar je met een gedownload spel online kan spelen tegen andere mensen (of je vrienden) zoals je ziet heet het : GameRanger niet alle games kunnen via GameRanger worden gespeeld alleen de spellen die worden aan gegeven op het website zelf (http://www.gameranger.com/) het werkt echt want bij mij werkt het echt bij de spellen: Call of Duty 4 - Modern Warfare en Empire Dawn of the modern world. de andere spellen doen het vast wel maar ik zelf heb het nog niet uitgeprobeerd (voor de hollanders onder ons het kost geen geld ) het is heel simpel het programma downloaden van de website dan installeren een account maken(is ti…
Laatste reactie door C.K7, -
Sims 2
door greendaffodil- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo Ik heb een probleem met de installatie van Sims 2. Op onze computer staat Windows Vista. Ik heb veel rondgezocht op google en er staat dat je de compabiliteit moet veranderen (naar Windows XP Service Pack 2). Dat heb ik dus gedaan, maar als ik Sims 2 geinstalleerd heb staat hij niet in die mode in de map waar ik hem heb gezet. Als ik Sims 2 dan opstart staat er dat er een compabiliteitsprobleem is en als ik dan op uitvoeren druk staat er: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. (Dit gebeurt ook als ik de mode naar Windows XP Service Pack 2 zet…
Laatste reactie door greendaffodil, -
ImageReady?
door Pietje8501- 0 reacties
- 2k weergaven
Hllo ik heb een paar weken geleden de adobe photoshop 7 i/h nederlands gedwnld. Met de photoshop alles goed. nu heb ik echter gemerkt dat dr een (waarschijnlijk hulp-) programma bijzit; ImageReady. Als ik echter hier afbeeldingen mee wil bewerken of opslaan komt er op: "Could not complete this operation because an assertion has failed". dza pj
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,15.0
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo mensen, Sinds gisteravond heb ik voor de pc de stimulus maps gekocht. Heel leuk die maps maar ik kan niets anders meer doen dan de stimulus mode. Als ik iets anders probeer (bijvoorbeeld ground war of demolition) dan vind hij GEEN lobby's na 5 minuten. Heeft iemand hier al ervaring mee gehad? Groetjes Robert.
Laatste reactie door Robertoz, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Ik heb met mijn ps3 internet problemen want als ik me internet laat controleren heb ik NAT-type 3 en er staat dan onder dat communicatie mogelijkheden beperkt zijn. hoe kan kan ik dit veranderen naar NAT-type 2? want dan staat er niks onder en dat lijkt me beter. alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] The Curse Of Nordic Cove-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]The Curse Of Nordic Cove-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: The.Curse.Of.Nordic.Cove-SKIDROW Releasedatum: 27 juni 2013 Retail Datum: 23 april 2013 Bestandsnaam: sr-thecurseofnordiccove Bron: Stream Grootte: 1.21 GB Genre: Actie, Avontuur, Sport, Horror Critici: gemiddelde beoordelingen 7.5/10 Uitgegeven door: Digital Ontwikkeld door: De Level Game Studios Omschrijving Het begon allemaal in Nordic Cove, een klein gehucht in de f…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 4.5k weergaven
[table][th] Deadfall Adventures-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Deadfall Adventures-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Deadfall.Adventures-RELOADED Releasedatum: 15 november 2013 Retail Datum: 15 november 2013 Bestandsnaam: RLD-deadadv Bron: Stream Grootte: 6,47 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Nordic Games Ontwikkeld door: The Farm 51 Omschrijving Deadfall Adventures is een actie-driven first-person shooter, gekruid met elementen van actie-adventure games. Word een av…
wat is een anti-blacklisting tool?
door Gast slikie- 0 reacties
- 3k weergaven
ik heb even een vraagje hieroover, wat is een anti-blacklisting tool en wat doet het? ik heb er zelf wel 1 namelijk anti blaxx maar ik weet niet hoe ik hem moet gebruiken op de game prince of persia 3 kan iemand aub even hiermee helpen. alvast bedankt
-
- 0 reacties
- 14.3k weergaven
Hallo, Ik heb COD4 gedownload en ik heb een Crack ( Serial Key ) nodig! Weet iemand misschien een site daarvoor? Of heeft iemand toevallig een code? Het liefst wil ik een code die niet is gebruikt! Want dan kan ik online enzo ( zonder problemen ) Please help me hiermee! Grz Birdcall ( Paul ) O0
Laatste reactie door Birdcall, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hee wie weet een linkje voor r4 codes het liefst voor sims2 op een onbewoond ijland (castaway).
Laatste reactie door rolts88, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb alone in the dark 5 (2008) maar het lukt me niet om hem te cracken of wat dan ook om hem speelbaar te krijgen kan iemand mij hiermee helpen over hoe ik dan zou kunnen oplossen want iedere keer zeurt hij om een serial en dan weer unlock requestcode wil iemand mij helpen het op te lossen groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36574.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, Ik heb een acekard met een micro SD kaart gekocht hier op heb ik firmware en MoonShell op gezet. Ook heb een spel op gezet om tekijken of het wel doet, maar als ik het adapter in de NDS zie ik drie iconen waarvan een de micro sd card is en als ik op start druk loop die vast en gebeurd er niets. Vraag wie kan mij hier bij helpen dringend :'( :'( Groetjes turanan Mod:/ Poll verwijderd, alleen eentje aanmaken indien het nodig is.
Laatste reactie door turanan, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
hoi ik heb net CS gedownload, als ik het open kan ik wel spele maar er komt steeds een deel van mijn bureaublad te voorschijn, soms die klok soms die taakbalk en hij gaat ook automatisch naar de bureaublad, weet iemand hoe ik dit stop?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
bij gta ctw en gran turismo werkt ie ook ;D
Laatste reactie door Joris., -
- 0 reacties
- 3.7k weergaven
Er zit verschil tussen de WITE en de ZWARTE wii De zwarte wii heeft Rechtsonder onder de rubber een andere type bout dan de witte wii. er zit een Y vormige kop op de schroef van deze twee bouten. Aan de linkerkant onder de stikers zit geen schroeven meer zo als bij de WITE wii wel het geval was, Aan de rechter kant van de wii naast de stikker met je Serail no zaten bij de witte wii ook schroeven onder de rubber en deze zitten dus niet in de zwarte wii. zou iemand een handleiding met foto's willen maken hoe je de zwarte wii moet openen?. een uit leg met fotos op deze forum is ook goed Er zijn geen verschillen ik had niet gezien dat onder de rubbers nog stikker zad, de…
Laatste reactie door sjony, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Ride to Hell Retribution-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ride to Retribution-FLT Hel Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Ride_to_Hell_Retribution-FLT Releasedatum: 25 juni 2013 Retail Datum: 28 juni 2013 Bestandsnaam: flt-rthb Bron: Stream Grootte: 10,45 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Eutechnyx Omschrijving Ride to Hell: Retribution is een onbevangen brawler set in de tumultueuze tijdperk van de 1960 ‘s. Een eenzame ruiter, Jake Conway, wordt o…
game kopieeren
door Gast topkoks- 0 reacties
- 4.4k weergaven
hallo, ik heb van iemand een gekopieerde versie van the sims 2 gekregen. nu wil ik die zelf ook nog op 4 cd\'s zetten maar als ik ze heb gebrand en het spel wil installeren start cd 1 gewoon op maar wanneer word gevraagd om cd 2 blijf ik steeds de melding plaats cd 2 krijgen. weet iemand wat ik daar aan kan doen
-
Serial nummer
door Warezkid- 0 reacties
- 2.8k weergaven
Heb het volgende gedaan: Spyware Doctor geinstalleerd en een naam en serienummer ingegeven. Daarna liep dit geweldige programma als een tierelier!!!!!! Bij het updaten werd het serienummer en de naam eruit gegooid. Geprobeerd om het serienummer en de naam weer in te geven, echter dit werd niet geaccepteerd!!! Hierna heb ik alles ge-uninstalled en in \"regedit\" ditto. Daarna weer geïnstalleerd en wederom de naam en het serienummer ingegeven. Weer niet gelukt. De vraag is nu: zitten er dan nog kleine file-tjes in de spelonken op mijn harde schijf en zo ja, hoe kan ik daar in godesnaam bij komen????
Laatste reactie door Warezkid, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15556.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
Pffff, ik heb net om mijn nieuwe laptop call of duty 4 geinstalleerd (Versie van Scr@ppy via FTD). de multi player werkt. maar wanneer ik de single player wil starten krijg ik de melding ïw3sp.exe werkt niet meer." ik heb het bestand (origineel) vervangen door het bijgeleverde bestand (razor). waar kan dit aan liggen? Post Merge: december 27, 2008, 09:50:13 pm Haha, laat maar. na vele malen googlen heb ik een juiste patch gevonden. daarnaast de meest actuele drivers van nvidia gedownload en voila.......hij doet het. slotje.
Laatste reactie door Michiel, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hey allemaal, Ik heb zojuist een oud spel uit de doos (lees: download map getrokken) genaamd Strategic Command 2: Blitzkrieg. Na het installeren van patch 1.08 begint ie nu te miepen over een license, iets waar ik op tegen ben op financiele redenen Iemand toevallig een crack hiervoor? Tis een redelijk onbekend spel dus kon nog weleens een zoektocht worden :-\ Ciao a tutti, Senc
Laatste reactie door SencilaDeux, -
- 0 reacties
- 4.4k weergaven
[table][th] X Rebirth-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]X Rebirth-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED – (SCENE ) Release naam: X.Rebirth-RELOADED Releasedatum: 15 november 2013 Retail Datum: 15 november 2013 Bestandsnaam: X.Rebirth-RELOADED Bron: DVD Grootte: 4.60 GB Genre: Simulatie Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Egosoft Omschrijving In de verre toekomst, de X-universum staat voor een periode van diepgaande en onherroepelijk veranderen. Terwijl het universum struikelt naar een onzekere t…
Laatste reactie door Nieuws,