Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Zijn en multiplay (cracked) servers voor deze game? Gr,
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hoi, Ik speel sinds een paar dagen Pro Cycling Manager 2009, maar ik kan nog niet echt goed winnen.. Ik win de tussensprints en de bergen wel, alleen in de etappes word ik toch nog ingehaald.. :S Wat ik nu doen is met de hele ploeg vooraan rijden en dan een keer met de hele ploeg wegfietsen.. Dan zit ik dus met 3 groepjes bestaande uit alleen mijn ploeg. En dan word ik in de laatste 3 kilometer voorbij gereden.. :S :(Dus nu zoek ik een goede tactiek voor de Rabobankploeg.
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik zou graag een guild site willen maken voor me WoW guild, en die noemt <Hollands Bloed>. en ik zou er graag .powerguild.net achter willen hebben. Dus zo, hollandsbloed.powerguild.net maar ik kan die powerguild.net niet vinden in de lijst! kijk maar eens even. http://www.forumotion.com/ Dan zie je rechtsvanboven 'Create a free forum'. klik erop. dan gwn op een skin klikken, dan 'Doorgaan'. Dan zie je ergens een lijst met allemaal adressen, bij 'Forum Imformations'. Daar zie je ergens staan: Internet Address of your forum : (at least 4 characters) dan zie je op het einde van die balk adressen staan. daar staat ie niet tussen. Hoe ka…
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hey ik heb prototype gedownload crack enzo gedaan maar als ik dan hem open dan gaat het eventjes goed maar dan zegt ie je bent bezig met een bewerking en blablabla en dit moet worden afgesloten .. kan iemand mij toevallig helpen en zeggen wat ik moet doen want zo kan ik prototype nooit spele avb jordi O0 [modbreak]Bij het schrijven van de titel zond je Caps Lock nog aan. In het vervolg deze uit zetten, nergens voor nodig. Zo gaan mensen niet eerder in je topic reageren[/modbreak]
Laatste reactie door jordiboy19, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Weet iemand toevallig hoe je GTA 4 van dvd9 naar dvd5 krijgt?
Laatste reactie door djdiontje, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27285.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Beste mensen ik had cod mw 2 gedownload maar multiplayer doet niet, had ik ook wel verwacht maar zijn er ook mogelijkheden om wel mp te kunnen spelen? of moet ik dan een andere downloaden met multiplayer ofzo erin? alvast bedankt!! Groet'n ;D
Laatste reactie door Valcorb, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hoi, ik zit net op dit forum en ben al bezig met downloaden ^-^, ik heb net gta sa binnen, maar krijg er steeds geen goede cracks voor, kan iemand me wat aanwijzingen geven hoe ik de goede crack kan vinden, (hij geeft steeds aan dat hij een bestand mist .dll). Ik wil plz zosnel mogelijk antwoord want het is best een leuke game, alvast bedankt wilbert03
Laatste reactie door wilbert03, -
Zylom games
door natassy- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo, Ik wil graag het spel chocolatier dowloaden van zylom. Maar ik heb geen idee hoe ik dat kan doen zonder dat ik de probeerversie krijg. Heeft iemand een idee? Wel in taal die een leek als ik kan begrijpen alsjeblieft. Alvast bedankt iedereen!
Laatste reactie door natassy, -
legend hand of god
door mitsas- 0 reacties
- 1.2k weergaven
dit zegt ie als ik het spel op start:dx9_initscreen:can't create a directx9 device. terwijl ik directx9 al heb geinstaleerd kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door mitsas, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag als iemand me kan helpen met LittleBigPlanet , Mijn vraag daarom is : Hoe je met meerdere spelers speelt :friends: op 1 PS3 met meerdere controllers Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Laatste reactie door geraldo13, -
Ik weet niet cker of het in dese genre hoort maja ik post het tog maar ff ;D Ik ben een groot Flight Simulator fan en ik vlieg ook met ivao O0 Maar zoals meer mensen problemen hebben met overstappen naar FSX. Ik heb FSX wel maar de addons van aerosoft, PMDG en Level-D zijn er nog niet. Ik heb wel ergens gelezen dat de PMDG-MD11 uit is voor FSX. Ik heb alleen de beta mee gekregen voor FS9 zonder VC. Weten julie misschien wanneer er bijv. een PMDG-737 uitkomt voor FSX want dan overweeg ik om op FSX te gaan Ik hoop wel dat er hier een paar mensen zitten die ook FS spelen en dat hun waardevolle info bezitten :cool2:
Laatste reactie door daandj, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
hey, ik heb juist de sims2 gedownload (via een link op deze site)en al ik het spel wil spelen krijg ik elke keer dit: Failed to enumerate any DirectX 9 compatible graphics in this system! Please make sure you have a DirectX 9 compatible graphics adapter and have installed the latest manufacturer provider driver. The application will now terminate… ik heb al directX9 geinstalleerd maar hetwil nog niet lukken weet iemand hoe je dit moet oplossen... thnx.
Laatste reactie door Vico, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
hey ik heb nfsu2 net geinstalleerd maar bij can you run it kon mij pc ht niet aan stond er, maar ik kan ertog op spelen, kan ik problemen krijgen bijv. dat er iets kapot kan gaan van mijn pc?
Laatste reactie door gkeeee, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo ik heb fifa 2009 en ik wil deelnemen aan een online comp maar ze vragen constant een wachtwoord weet iemand toevallig of ik me nog ergens moet aanmelden of zo. Ik heb wel online al gespeeld
Laatste reactie door roeney, -
domme vraag
door downloadfreak- 3 reacties
- 1.2k weergaven
Ok, waarschijnlijk de domste vraag in tijden, ik heb jaren niet meer op de pc gegamed dus ik zou het niet meer weten... Als ik een spel opstart (alle spellen is het zo) is me pc alleen met dat spel bezig, ook als ik op de windows toets druk kan ik niets anders doen. Kan ik ergens instellen dat ik het spel toch kan minimaliseren en nog andere dingen kan doen?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo Als ik cod5 opstart krijg ik een zwart scherm hoe kan ik dit oplossen? Mijn videokaart is Ait Radeon Xpress 200M
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hee, Heb Formule 1 2007 gedownload via torrent, als ik nu open doet alles het goed totdat ik een circuit wil gaan rijden dan sluit hij af naar me bureaublad en zegtie dat er een fout is opgetreden, ik gebruik vista. Ik weet dat er zo'n site was met cracks etc. wekle was dat ook alweer en staat daar ook iets op? Alvast bedankt
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Guacamelee Gold Edition Cracked-3DM [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Guacamelee Gold Edition Cracked-3 DM Release-informatie Groep : 3 DM (P2P) Release naam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Releasedatum: 9 augustus 2013 Retail Datum: 8 augustus 2013 Bestandsnaam: Guacamelee.Gold.Edition.Cracked-3 DM Bron: Stream Grootte: 620 MB Genre: Actie, Avontuur, Indie, Platformer Critici: 9.1/10 Uitgegeven door: DrinkBox Studios Ontwikkeld door: DrinkBox Studios Omschrijving Guacamelee! Gold Edition is een Metroid-Vania stijl actie-platfor…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb Kingdom Hearts gedownload en het enige wat niet lukt is lopen met het poppetje, omdat er een analog controller gebruikt moet worden. Ik heb ergens gelezen dat de LilyPad plugin gebruikt kan worden zodat ik toch met m'n keyboard het poppetje kan laten lopen. Alleen ik heb geen idee hoe ik de plugin moet instellen. Ik zou het erg waarderen als iemand mij hiermee kan helpen . Groetjes, Daphne Post Merge: februari 17, 2009, 07:39:25 pm Ik zie nu dat ik vergeten ben erbij te zetten dat ik kingdom hearts via pcsx2 op de computer wil spelen! Post Merge: februari 18, 2009, 07:12:17 pm Het is al gelukt!
Laatste reactie door greendaffodil, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/board,15.0
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb hier een PS2 Slim staan ( Smalle PS2 ) en ik zou hier graag backups mee willen afspelen, nou heb ik op google het een en andere gelezen over swap magic, deze leek mij wel handig, Maar de filmpjes zijn heel onduidelijk. Zou iemand mij een vertrouwde download link van swap magic, een tutorial, en een uitleg over het blocken van de sensoren kunnen geven? Mvg. ... Is het ook mogelijk om backups te openen vanaf een externe hdd? Mvg.
Laatste reactie door Jaapi, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, -weten jullie een site waar ik auto's kan vinden ( wat leuke bekende merken) -Hoe ik deze kan toevoegen aan gta IV gr stefjuh
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik kan al voor 3maanden lang niemand horen via Xbox Live Dinsdag komt CoD uit dus het zou fijn zijn als ik weer met men vrienden kan praten op xbox live Zei kunnen mij wel horen maar ik hun niet, dacht eerst dat het aan de headset lag maar toen ik de headset van een vriend leende had ik nog steeds hetzelfde probleem Weet iemand miss wat er aan de hand kan zijn?
Laatste reactie door gluon, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo iedereen! IK ben hier nieuw, ik zag dat hier veel mensen actief zijn, dus post ik mijn vraag hier maar even! Het gaat hier om de Flight simulator Heroes over europe. Ik downloadde een image van de game, meerbepaald die van ]AVENGED Ik mount hem dus, installeer hem, hier is geen enkele beveiliging op, dus stond er in de .info dat ik hem direct kon runnen. Als ik hem run start hij niet eens in full screen op, maar in een gewoon venster. Dan zie ik dus euh het eerste schermpje van de game, met daarin van ubisoft copyright blabla ;D Daar stopt het dan ook. Na enkele seconden sluit hij weer af, geen error, geen niks. Nog niet veel zo iets tegengekomen. Ik start he…
Laatste reactie door C4Alvarez,