Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 17 reacties
- 7.1k weergaven
heey, ik heb sinds kort ook een wii, super leuk natuurlijk, maar ik wil ook weleens wat anders dan de wii sports... de games zijn erg duur en ik vroeg me af of ze ook te downloaden zijn, en hoe dit dan kan? ik heb natuurlijk verder gekeken dan mijn neus lang is, en zag dat je een speciale chip (ofzo:S) moest installeren.. hoe doe je dit? en is dit echt nodig?
Laatste reactie door animallovertje, -
Wii drumstel
door Freddytje- 2 reacties
- 4.8k weergaven
Hee, Kan ik met de Rockband drumstel echt niet Guitar hero game's spelen? En kan ik met een Guitar hero drumstel geen Rockband games spelen? En waar kan ik een stand alone/ los Drumstel voor Guitar hero kopen (dus niet waar hij uitverkocht is)? Mvg, Fred
Laatste reactie door boekema, -
wii error 002
door Pimmeke10- 9 reacties
- 3.9k weergaven
hallo, ik heb me wii software matig omgebouwd. 3 spellen gingen goed. Het 4e spel Call Of duty, daar bleef hij bij hangen? iemand enig idee... het spel was nog niet opgestartt Het 5e spel. New Super Mario Bros. Krijg ik een blauw beeld met : Error #002. An error has occrrred Peress the eject button, remove the game disc an turn off te power to the console. Please read the wii operations manual for further instructions. Iemand enig idee? Groet Pim
Laatste reactie door Pimmeke10, -
WII error 1053
door Marciej123- 13 reacties
- 4.4k weergaven
Hallo iedereen. Heb me WII gesoftmod. spel gedownload(cod mw reflex) Gebrand, Imgburn 2.4 speed. Krijg ik error 1053? Wat is het probleem.. Dus weet iemand wat ik nu moet doen? Alvast bedankt! Marciej123
Laatste reactie door Oxside, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Beste mensen, Aangezien er veel mensen zijn met het probleem: Error 002, dacht ik laat ik er maar een topic overmaken zodat deze vraag niet meer naar voren hoeft te komen. Backup loader Dit is een oudere versie voor gebrande dvdtjes, je kan veel beter neogamme op je wii zetten omdat daar een wii fix error inzit. Als je toch liever de backup loader wilt behouden kan dat natuurlijk ook. Er zijn een paar bestandjes voor nodig om de error 002 uit het spel te halen. Je kunt kiezen voor Fix error 002 en 001 vink ze allebei aan, je weet het namelijk maar nooit! Dan gaat hij laden en haalt hij de error eruit en kan je het spel opnieuw branden. Door de bestandjes wordt namel…
Laatste reactie door Huismus, -
ik heb een vraagje he ik heb een omgebouwde wii met een exsterne schijf daar staan iso games op voor de wii maar zou er ook films mee af willen spellen schelt weer dvd is dit mogelijk en wat moet ik hebben dan
Laatste reactie door gekie1973, -
Hallo ik weet niet of ik het in de goede forum post. Ik heb op marktplaats gereageerd op een advertentie. Deze persoon verkocht wii games (kopie) met een patch dan heb je geen ombouw nodig. Kan dit kloppen?? dit zijn laatste tekst backups, werking afhanlijk van type drive/speler. Werking d.m.v. patch
Laatste reactie door ladykoko, -
- 3 reacties
- 1.7k weergaven
als ik het bestand wil uitpakken met winrar krijg ik standaard 2 foutmeldingen: ! Onvoldoende schijfruimte beschikbaar. ! Schrijffout: alleen het NTFS-bestandssysteem ondersteunt bestanden groter dan 4 GB wat doe ik niet goed? Ik ben ervan uit gegaan dat het bestand uitgepakt moet worden voordat ik het met img burn kan branden naar een dvd en deze op de gemodde wii kan afspelen...
Laatste reactie door pcblontje, -
Wii game ISO
door mandchu- 5 reacties
- 3.3k weergaven
Ik wil graag liedjes wijzigen in mijn guitar hero 3 spel op de wii. Ik heb wel een .iso bestand van het spel, alleen staat het pictogram van winrar ervoor, hoe zorg ik ervoor dat dit een echt iso bestand wordt en niet een winrar archief dat ik niet geopend krijg? Vast bedankt voor de hulp O0
Laatste reactie door -lol-, -
- 1 reactie
- 1.4k weergaven
Beste ik heb een Pioneer Blu ray Brander in mijn laptop zitten Type: PIONEER BD-RW BDRTD01RS Ik lees hier dat je u bookmarksetting bij DVD+r schijfjes op DVD-ROM moet zetten Ik woon in BE dus heb ik nog geen manier gevonden om goedkoop aan DVD-r schijfjes te komen Maar Pioneer ondersteunt geen bookmark setting, heb al rondgesnuffeld naar een firmware hack maar niets gevonden of zet mijn pioneer die automatisch om naar DVD-rom? Graag hulp gevraagd Dank bij voorbaat
-
- 19 reacties
- 5.4k weergaven
Ik heb een omgebouwde wii en wil nu games gaan downloaden. Ik woon in Belgie, ben aangesloten bij telenet (kabel). Ik heb een limiet 100gig Ik weet dat ik volgens de regels hier geen links kan posten van sites waar je games kan downloaden, dus zou het misschien mogelijk zijn dat iemand mij even verder helpt via pm. Wat ik kan vertellen is dat je éénmalig een bedrag van 10€/37€ moet betalen en dat je dan virusvrije wii games kan downloaden. Betaling is via ideal of visa Ik heb op het internet gekeken en de site van 37€ zou heel betrouwbaar zijn (Engels) De site van 10€ (nederlands) kan ik geen review van vinden. Zou iemand mij kunnen verder helpen om wii ga…
Laatste reactie door Releases, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Als ik een spel gebrand heb met Image burn. Krijg ik time out te zien op het beeld bij het laden van het spel. Wat is hier de oorzaak van?
Laatste reactie door anko, -
- 5 reacties
- 12.3k weergaven
Ik heb een probleempje. Onze kinderen spelen al lang spellen via een harde schijf op de Wii. Gisteren Disney Infinity nieuw gekocht. Bij de eerste keer spelen werd de Wii automatisch geupdate. Nu ziet de Wii de extrene harde schijf niet meer. Als we deze optie kiezen wordt het scherm zwart en doet niets meer. We moeten de Wii helemaal uitzetten. Ook het spelen van gekopieerde spellen op een DVD lukt nu niet meer. Wat kunnen we hieraan doen? Wii is softwarematig omgebouwd. Alvast bedankt. Groeten, Sandra
Laatste reactie door sandra17281, -
- 4 reacties
- 2.2k weergaven
Wij hebben een Wii overgenomen met op een losse harde schijf veel spellen deze deed het altijd goed. Sinds kort zien we ipv afbeeldingen alleen nog maar vraagtekens. ( dit zoekt lastig voor de kids) iemsnd een idee? Ik ben echt een leek hierin
Laatste reactie door Duken, -
- 6 reacties
- 3.5k weergaven
ik heb 2 vragen de 1e: als ik homebrew opstart en ik druk op beginnen, zie ik daarna helemaal geen opties. internet staat aan, maar ik krijg helemaal niks te zien. behalve de achtergrond met de bubbeltjes. hoe kan dat? de 2e: ik probeerde zonet harvest moon op de wii te laten afspelen door middel van usb loader. maar dan doet hij niks. ik krijg een zwart scherm met allemaal letters. hoe kan dat? het gebeurd steeds. ookal startik de wii opnieuw op.
Laatste reactie door meowndz, -
Wii internet
door Freddytje- 0 reacties
- 2.1k weergaven
zie wii winkelkanaal en ga naartoe en ga naar kanalen toe en je ziet gratis internet om te installeren
-
Wii IOS 36 Installeering Probleem!
door Gast Play_Gangsta- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Nou als ik het installeer dan komt er een error... Weet iemand wat? Dit is het filmpje ervan. http://nl.youtube.com/watch?v=VOOXsojEvlg
-
- 9 reacties
- 5.8k weergaven
Mijn wii kan mijn gebrande spelletjes niet lezen, ik krijg geen error nummer te zien, maar er staat gewoon dat hij hem niet kan lezen en vraagt dan om een dvd met dezelfde titel. We hebben al geprobeert om het te branden op 2.0 ipv 1.0 speed, maar ook dit help niet. Een paar maanden geleden hebben we ook gewoon gebrand en die games doen het wel, nu prberen we eht weer maar zonder resultaat. Nog even en mijn man gooit de wii de deur uit. > Help ons alsjeblieft. :'( Gisteren hebben we even gespeeld op family ski and snowboard, gaat 5 minuten goed en gooit ons er dan uit met de melding kan de dvd niet lezen stop de game family ski and snowboard erin, maar die zit…
Laatste reactie door Huismus, -
- 20 reacties
- 4.6k weergaven
Hallo iedereen, Graag wil/zou ik mijn Wii willen laten ombouwen, in de regio Haaglanden (Het liefst in Zoetermeer). Alleen nu zijn er zoveel chips, dat ik er niet wijs uit wordt. Zoals bijvoorbeeld alleen al de wiinja v2, wiifree, yaosm, wiikey(2), argon en de d2pro. Welke chip is nou goed, waarmee ik als ik, WII spellen download via nieuwsgroepen en ze brand. Dat ik ze dan zonder fouten goed kan spelen? Alvast bedankt! Tommigun
Laatste reactie door ferrariking, -
- 2 reacties
- 2.3k weergaven
ik heb een gesoftmodde wii en heb er net cheat code manager op gezet de codes zijn al allemaal GCT en ik heb al geprobeerd met neogamma ze werkend te krijgen doormiddel van ocarina aan te zetten in opties, maar dan krijg ik een onleesbaar zinnetje op mijn wii te staan, en dan doet hij niks meer. zowel bij new super mario bros (gepatched) en super mario galaxy met cheats. Ook bij usb loader doet hij het niet. dan blijft het scherm op zwart staan. Met Gecko OS is geen optie, aangezien ik het via een usb doe. Hoe zorg ik ervoor dat ik toch kan cheaten en dat de game het gewoon doet? alvast bedankt!
Laatste reactie door roosjaaa, -
- 2 reacties
- 10.6k weergaven
hallo, ik wil graag op mijn wii mee kunnen zingen met rockband etc. kan ik ook gewoon een usb naar mic verloopje kopen en dan de microfoon die ik heb liggen gebruiken?
Laatste reactie door DukeNPDA, -
Wii Music
door petervanessa- 2 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Wii Music Pal. Als ik hem in de (omgebouwde) wii doe dan vraagt hij om een update. ook staat erbij dat als het mis gaat je de console kan dumpen. Maar dan met andere woorden uiteraad. Weet iemand hier iets van? Groet
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 6 reacties
- 3.1k weergaven
hallo, ik heb een paar weekjes geleden een aantal wii games gedownload, maar ze doen het allemaal niet :-\ Ik gebruik Neogamma R7 (als ik het goed heb) en alle eerdere games doen het wel. Hebben ze een nieuwe beveiliging ofzo?? Rabbids Go Home Alice In Wonderland Avatar The last Airbender doen het allemaal niet.. en ik heb nog steeds geen werkende New Super Mario Bros gevonden het patchen lukt niet, want ik snap het halverwege niet meer :S en de gepatchte die ik gedownload heb doet het niet > Alvast bedankt PS: is er een manier om Wii Sports Resort zonder motion plus te spelen? (we hebben er daar maar 1 van, en het zou leuk zijn als we het met me…
Laatste reactie door annemar1e, -
wii ombouw
door asrael- 1 reactie
- 2k weergaven
Even terug van de problemen van Homebrew. Kan iemand mij in een zeer simpel taaltje uitleggen wat de voordelen en risico's zijn van het laten ombouwen van de Wii. Ik ben geintresseerd om dit te laten doen, maar heb niet zoveel verstand van ISO en update's etc etc.. Weet zelfs uberhaupt niet wat dit allemaal is. Dus wat kan ik speciefiek als mijn wii is omgebouwd en wat kan ik niet??? Alvast bedankt Groetjes Asrael
Laatste reactie door Tom, -
- 17 reacties
- 3.6k weergaven
hallo, Ik heb wii met update 3.4 die is vorig jaar omgebouwd met dat zelda spel. nou wil ik hem updaten naar 4.2, maar weet dat ik dan die ombouw kwijt ben. wat moet ik dan doen om die ombouw er weer goed op te krijgen gr.
Laatste reactie door Zombymario,