Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 9.9k weergaven
wie heeft een goede torrent voor harry potter en de geheime kamer te downloaden. pc game, graag met crack.
Laatste reactie door marco1, -
- 2 reacties
- 1.8k weergaven
Laatste reactie door Freddytje, -
- 8 reacties
- 2.3k weergaven
hey dit is mijn eerste post en ik weetniet of in hier goed zit maar ik ga toch mijn vraag stellen :, Ik ben van plan om een PSP te kopen, wil deze ook graag om laten bouwen of gelijk een omgebouwde kopen. en misschien mijn Geheugen van de PSP beetje uitbreiden. Spellen Downloaden vind ik geen probleem ik kan bijna alles wel vinden op de public en private trackers.(bittorrent). maar nu is mijn vraag, wat voor PSP kan ik het beste kopen ik heb al een beetje gegoogled en ik kom meerdere types enzo tegen. spelen dan de oudere types alle games nog wel af? Als ik mijn geheugen wil uitbreiden hoe kan ik dit dan het beste doen? zijn volgens mij meerde Geheugen kaartjes…
Laatste reactie door Farid., -
- 8 reacties
- 3.3k weergaven
hallow mensen ik zit met een probleem ik heb championship manager 2006 gedownload en nou wil ik hem op starten.en krijg ik een foutbericht er staat a required security module can not be activated.this program van not be executed.dus ik snap het niet wie wilt er me helpen en wat moet ik dan doen aub alvast hartstikke bedankt groetjes ricardo
-
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
beste, wie kan me de dawnlaod geven van Driving simmilator school helemaal full ik kan die zo juist niet vinden :S
Laatste reactie door gangstermo, -
- 5 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum, heb nog niet zoveel ervaring en kennis op dit gebied, deze site is dus een goed hulpmiddel. Wat ik wil vragen of er iemand Fifa 2007 heeft gedownload, ik krijg nl een melding dat er een probleem is met de file transfer van het assets.big bestand. Waarschijnlijk is deze beschadigd. Omdat ik wil voorkomen om alles opnieuw te doen wil ik vragen of iemand mij aan dit bestand kan helpen. Alvast bedankt
Laatste reactie door hakkie, -
Wie weet een goed progamma om tv tekijken op je pc
door Gast jojo44- 6 reacties
- 2.8k weergaven
Ik heb nu power dvd en ik vind het zo traag progamma Al vast bedankt Jojo ;)
Laatste reactie door Erwin., -
- 8 reacties
- 4.7k weergaven
wie weet er een leuke game voor mijn pc? mijn dingen zijn (zie plaatje)
-
Wifi voor Ds
door Deeeemy- 14 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo, Ik weet niet waar dit moest dus ik had hem hier gezet. Als ik met Pokeon Heart Gold op internet wil, vind hij mijn internet wel maar mijn internet heeft geen wep key. hoe kan ik dit instellen? Thx.
-
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
ik heb een spel dat ik wil uitpakken met winrar. Ik krijg hierbij echter de foutmelding failed to decpress! Iemand enige idee hoe ik dit nu wel kan uitpakken?
Laatste reactie door sandra17281, -
Ik twijfel al lang tussen deze 2, nu wil ik jullie mening is weten ! O0 Stel je gewoon voor dat je moeder zegt : "jongen wat wil je ? een Xbox 360 of een Wii?" De vraag moet niet meer beantwoord worden! Heb een Xbox 360 gekocht !
Laatste reactie door PCgamer, -
- 7 reacties
- 5.8k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en ben hier terecht gekomen via een zoektocht op het internet over hoe ik gedownloade spellen voor de Nintendo WII werkende kan krijgen. Ik heb voor mijjn dochtertje een paar spellen gedownload en deze gebrand op een DVD. Echter werken de spellen niet op de WII. Ik krijg een melding dat het medium o.i.d. niet gevonden kan worden. Dit is met meerdere spellen. Ik kan niet zo snel vinden wat ik moet doen om die spellen wel werkende te krijgen. Hoe krijg ik al die spellen die ik heb gedownload werkende op de WII? Alvast bedankt!
Laatste reactie door nom001, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
Hallo, Heb al van alles gezocht op google maar geen bevredigend of werkend antwoord. Daarom maar hier de vraag?: Ik wil graag weten hoeveel de afbeelding groote van de pixels .png mag zijn voor het toevoegen van nieuwe covers wii op de geheugen kaart. Ik gebruik iranview Alvast bedankt
Laatste reactie door easytheo, -
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo Duken.nl mede forumers, Vraag 1. met inleiding: Mijn zoontje is gek van pokemon en alles wat met pokemon te maken heeft. Nu heb ik voor de wii het spel pokemon rumble en dat is een .wad bestand. De wii is omgebouwd soft mod en speel dus alles van HD (usb loader) , hoe kan ik dit toevoegen zodat hij dit spel ook kan spelen? Vraag 2. met inleiding: Nu de wii is omgebouwd spelen we alles van Hd (usb loader), we hebben onlangs diverse nieuwe spellen gekocht in de winkel en willen deze spelen maar we vragen ons af omdat er updates verwerkt zitten in de de spellen of we dan geen probleem krijgen met de softmod? Wat is aan te raden om te doen tegen deze update? mi…
Laatste reactie door easytheo, -
- 7 reacties
- 4.7k weergaven
Als ik de sd kaart met pakket 1 van www.wiispelletjesdownloaden.nl in de wii doe, dan staat er op het scherm: bezig met bestanden van sd laden. Als hij daarmee bezig is, loopt de wii vast, steeds weer, terwijl op een andere wii die het wel doet. Iemand een idee wat ik er aan kan doen? wiiconnect24 staat uit, en ik heb er behalve de sd kaart niks anders in.
Laatste reactie door Zombymario, -
- 8 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo, Ik heb mijn wii gesoftmod maar ik heb geen externe harde schijf. Kan ik gedownloade wii games ook branden op cd of dvd en ze dan spelen op mijn wii? Alvast bedankt,
Laatste reactie door Maikuul, -
- 8 reacties
- 3k weergaven
wie kan me helpen ik wil wie op me internet ik heb er alles voor gekocht maar nu doet die het niet als ik hem aansluit wie weet waar het aan kan liggen?[move] alvast bedankt[move]
Laatste reactie door lucandwii4ever, -
- 3 reacties
- 6.7k weergaven
ik heb een half jaar geleden van dansmat.info een dansmat gekocht. Nu hebben we met kerst een wii gekocht en wat blijkt, de dansmat kan ook op de wii. Maar. Je heb zoals op deze pagina te lezen: http://www.dansmat.info/index.php?page=compleet-wii-pakket een speciale aansluiting nodig. Nou wil ik die aansluiting ergens weghalen... maar ik kan nergens vinden waar. Ik heb ze een week geleden gemailt maar geen antwoord terug. De dansmatten zijn op meerdere plekken te koop, er staat geen merk of naam op. Michien iemand die weet waar ik een aansluiting voor deze dansmat kan weghalen, Mvg, marcelvn Oja ik heb al gevonden dat er een NGC aansluiting voor nodig is... mja waa…
Laatste reactie door ferrariking, -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Wij hebben een Wii overgenomen. Hierbij zit een externe harde schijf met heeeeel veel spellen. Als ik deze aanzet dan zien wij alleen de titels ipv de spellen met afbeelding. Deze zagen we eerst wel. Titels is nog niet handig voor onze dochter. Iemand een idee? Ps ik heb echt geen verstand hiervan ;)
Laatste reactie door Mijkie, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Heb thuis een NAS200 van Linksysals mediastreamer. Hoe kan ik die met mijn Wii benaderen? Het is een UPnP AV Standaard. Kan het zijn dat ik niet de laatste versie van Opera heb? Hoe kan ik dat controleren? Groet
Laatste reactie door castellum, -
zou iemand een paar WII apps hier willen plaatsen zoals onder andere voor dvd's mee af te spelen en games te spelen?
Laatste reactie door arnem10, -
- 9 reacties
- 3.8k weergaven
Ik heb het homebrew channel op mijn wii gezet nu had ik een spel gedownload (iso 4,37 GB) op een verbatim schijfje gebrand snelheid 2x als ik deze in de wii doe en wil spelen krijg ik eerst een groen beeld en daarna direct een zwart beeld daarna niets meer ook gewone DVD films spelen lukt niet, wie kan mij hierbij helpen ? alvast bedankt, Patrik
Laatste reactie door Huismus, -
- 2 reacties
- 3.2k weergaven
Ik heb onlangs een wii gekregen, ik kan hiermee originele spellen spelen, gebrande en ook via USB stick spelen. Onlangs heb ik 2 USB microfoons aangeschaft (Speedlink Starlet Set). Het eerste disney-sing spel wat ik probeerde werkte, alle andere spellen geprobeerd (via gebrande DVD of via USB stick) maar geen enkel spel herkent de mics. Ik zal wat info achterlaten omtrend software: * USB loader GX (blijft zwart na starten en start vervolgens de wii zelf opnieuw op) * Neogamma: R8 IOS 249 (Rev 17) * The homebrew channel: venster blijft leeg, pas als ik op knop 1 druk krijgen in een optie venster. Druk ik op het huis-knopje dan staat er een rij opties met bv Bootmii starte…
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 3.5k weergaven
hallo samen, ik heb de stap genomen om mijn wii apparaat om te bouwen met de softmod handleiding. ik ben geen wizzkid en dacht dat moet mij lukken. nu moest ik halverwege even stoppen voor mijn kinderen, boel uitgezet en wilde later weer verder ten hoogte van de home brewers channel, maar mijn consoles beide doen niks meer, ik heb de batterijen al geprobeerd al gereset maar ze doen niks de 4 lampjes knipperen wel even. wie kan mij helpen aub.? groetjes
Laatste reactie door William1, -
wii downgraden
door arnem10- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hallo, ik wil mijn wii downgraden naar 3.2 (nu heb ik 3.3e), omdat ik anders ssbb (4,7gb) niet kan spelen. Weet iemand een duidelijke tutorial staan, of is deze goed: [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak] ? Alvast bedankt.
Laatste reactie door arnem10,