Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb het spel Grand Slam Tennis en speel ook online, nou wilde ik weten wie nog meer online speelt, dan kunnen we tegen elkaar.. Mijn naam op het spel is: Alathea Je kan me altijd een mailtje sturen: mlagendijk(at)versatel(dot)nl Ik hoop dat meerdere mensen online spelen! Groetjes, Marith [modbreak=Fredpascal]e-mail aangepast tegen spambots.[/modbreak]
Laatste reactie door Marith, -
hallo, ik ben van plan om gta 4 te kopen.. maar ik weet niet of hij leuk is.. dus vinden jullie hem leuk of niet... alvast dank, eggied97
Laatste reactie door Robin, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb de Utorrent versie gedownlaod met de bedoelig daarna 'The sims 3', te kunnen downlaoden, Allemaal gelukt, ik heb de Sims 3 gedownlaod + de nieuwe avondvonturen uitbreidings packet. Maar wat nu? Hoe open ik mijn bestand en hoe speel ik nu juist?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi ik heb een vraag. Bij lotrbfme2 zit een multiplayermode. maar als ik die aanklik staat er de melding dat ik de game moet updaten. dat kan ik wel maar dan doet hij het niet meer. weet iemand hoe dit kan en hoe ik hem toch kan updaten? Alvast bedankt!
Laatste reactie door HanniebalIV, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Dit ter info: ;D Kopieerslot Ubisoft na een dag gekraakt 08 maart 2010 | Pieterjan Van Leemputten De gloednieuwe kopieerbeveiliging die Ubisoft voor zijn games gebruikt is in minder dan 24 uur gekraakt. Volgens Infoaddict zette een releasegroup de gekraakte versie razendsnel online. Door de nieuwe kopieerbeveiliging (DRM) moeten spelers over een internetverbinding beschikken om het spel te spelen, ook al hebben de games zelf geen online multiplayermodus. Silent Hunter V is samen met Assassin’s Creed 2 het eerste spel waar de beveiliging werd toegepast. Het spel slaat de bestanden die je spelprestaties onthouden online op. Daardoor is een constante internetverbind…
Laatste reactie door Duken, -
stronghold 2
door rolts88- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hoi ik heb pas geleeden stronghold 2 deluxe gedownload en daarvoor nog veele keeren omdat hij het niet dee de crack werkt niet ik had dus het icoontje vrandert naar de crack maar dan zegt ie dragonfly kan ik niet vinden kan iemand helpen?
Laatste reactie door rolts88, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik speel nu paar age of empires 3, dit gaat geheel vlekkenloos, maar zodra ik een opgeslagen game wil laden geeft het spel een bug. Hij laad het spel gewoon, maar in het scherm blijft dan "Game Paused" staan. Je kan wel gebouwen en poppetjes enzo aanklikken en zij reageren dan ook, maar zodra je ze een opdracht geeft om bijvoorbeeld te lopen, bouwen, varen of wat dan ook reageren ze daar niet op en ook blijft dat "Game Paused" in beeld staan, Op menu klikken en dan weer klikken helpt ook niet. wel komt er dan onder de grote letters van "Game Paused" te staan: "game resumed" in klein letters. wat doe ik verkeerd of wat is er verkeerd?
Laatste reactie door JohanWorp, -
- 3 reacties
- 1.2k weergaven
Films downloaden en dergelijke lukt allemaal wel maar met games heb ik altijd moeite, vandaar dat ik hier een vraagje plaats. Ik heb een oud spel tombraider underworld gedownload. Daarna heb ik alle bestanden via winrar uitgepakt en vervolgens heb ik gemount via alcohol. Tot zover ging alles goed, daarna heb ik de game geinstalleerd en dit ging verder ook prima. Toen wilde ik de game starten, daarbij krijg ik als reactie dat de cd/dvd ontbreekt. Zelf ben ik toen gaan zoeken wat het probleem zou kunnen zijn, de oplossing zou een crack kunnen zijn. Op verschillende plaatsen lees ik dan wel dat ik die crack gewoon ergens moet plaatsen zodat het bestaande bestand vervangen wo…
Laatste reactie door Marciej123, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb een gedownloade cod5. Maar nou weet ik niet hoe je online kan. Ik wil heel graag zombies spelen :D Dus als jullie mij zouden kunnen helpen zou dat heel mooi zijn. Alvast bedankt O0
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
ik krijg alleen maar dit te zien als die bijna klaar is ik heb crack ook al gedaan maar hij doet het gewoon niet kan iemand me helpen hiermee [verwijderd door de beheerder]
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo lezer, Ik heb Football Manager 07 al een flinke tijd en ik had gezien dat er een patch was; de zogenoemde 7.0.2 Patch Hiermee kan je je eigen database maken. Overige Informatie: Ik heb een crack gepatcht aangezien ik de cd-rom al een tijd kwijt ben. En toen ik de normale .exe had gepatcht vroeg hij om een cd die ik niet meer heb. Het spel heeft een aantal kleine aanpassingen zoals nederlandse taal, andere achtergrond etc. Mijn probleem: Toen ik de crack aan het patchen was ging alles prima... geen errors etc. Daarna opende ik de 'data editor' en ik opende de '' 700 '' database (de originele database). Daarmee ging ik aan de slag zodat Cronaldo en Kaká e…
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
Hallo, Ik heb net een spel gedownload en in de handleiding staat dat ik het bestand moet mounten iemand enig idee met welk programma ik dat moet doen en hoe??? Alvast bedankt voor de reacties Groetjes
Laatste reactie door steffris, -
gta iv disk 2
door zibimaster- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo , ik ben gta iv aan het installeren maar nu moet ik de tweede disk invoeren voor de installatie dus ik heb de tweede disk gemount maar hij kan hem niet vinden kan iemand me helpen??
Laatste reactie door zibimaster, -
Wat bedoel je met de crack, in de juiste map?
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] StarDrive-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Stardrive-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Stardrive-FLT Releasedatum: 26 april 2013 Retail Datum: 26 april 2013 Bestandsnaam: flt-stdr Bron: Scene Grootte: 1,10 GB Genre: Strategie, Indie Critici: N / A Uitgegeven door: Iceberg Interactive Ontwikkeld door: Zero Sum Games Omschrijving Stardrive zet een nieuwe benchmark voor de ’4 X Space Strategy ‘genre. Beginnend met een planeet en een klein aantal van de ruimte-waardige schepen, moet je voren te wagen…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
ik had weer eens zien om deze titel te spelen dus ik heb hem gedownload. dan mount ik heb met magic ISO ik typ de key in alles gaat nog goed totdat ik op instal druk dan zegt hij dat ik eerst een andere installatie moet voltooien maar ik heb helemaal niks anders aan staan. hoe kan ik dit verhelpen?? alvast bedankt O0
Laatste reactie door r12dannys, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb de sims levensverhalen gedownload en op een cd gebrand. Nu wilde ik hem installeren maar op 38% blijft hij steken. Er komt een bericht met: Er is een probleem opgetreden tijdens het kopiëren van het bestand 'TSData/Res/UI/ui.package'. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Laatste reactie door inekea, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
de laatste tijd zijn er een heleboel mensen die problemen hebben met een game maar die niet even kijken of de game op de Centrale topics staat. voor dat je een nieuwe topic start : Kijk eerst of de game al op de Centrale Topics staat!!! en misschien vind je je antwoord daar!!! zo niet dan start je natuurlijk wel een nieuw topic
Laatste reactie door C.K7, -
- 1 reactie
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik probeerde met challenge edit een baan te blockmixen voor trackmania. Maar ik krijg de melding dat hij geen online profile kan vinden. Nou is dit probleem vaker voor gekomen en op internet staat dat je uit de mat waar trackmania is geïnstalleerd een profiel bestandje moet kopiëren naar de map van challenge edit. Maar waar is het profiel betandje te vinden? Ik kan het nergens vinden. Alvast bedankt
Laatste reactie door jelmer11, -
DVD+r en wii?
door Nigel- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Nou,Bij mij werkt dvd-r cdtje niet en dvd+r cdtjes wel,En ik heb een handleiding gelezen op duken dat dvd+r niet slecht is,Of wel?
Laatste reactie door Nigel, -
Quake voor de WII
door Robin01- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb Quake voor de wii gedownload, maar ik weet niet hoe je die kan afspelen op de wii. Heeft er iemand ervaring mee? Ik maak gebruik van homebrew channel, maar weet niet welke bestanden op de SD kaart moet. Mijn Channel ziet het namelijk niet.
Laatste reactie door Robin01, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Het PlayStation State of Play 2025-evenement heeft gemengde reacties teweeggebracht. Terwijl het publiek werd vermaakt met enkele verrassende onthullingen, ontbraken de spectaculaire momenten waarop velen hoopten. In dit artikel bespreken we de tien meest opmerkelijke aankondigingen van het evenement en lichten we een aantal spannende bonusgames uit die je niet wilt missen. Ons doel is een uitgebreid overzicht te geven van de meest betekenisvolle games die aan het licht zijn gekomen tijdens deze PlayStation showcase. Top 10 Aankondigingen van het PlayStation State of Play 2025 10. Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker's Memory Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker'…
Laatste reactie door Girev, -
NBA 2K10
door valverdeboy123- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi, Kan iemand me even uitleggen hoe ik moet dunken op NBA 2K10? :$ Als je wilt kan ik wel een pic van me key's maken. Post samenvoeging: november 15, 2009, 13:31:34 pm BUMP
Laatste reactie door valverdeboy123, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] DARK-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]DARK-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: DARK-FLT Releasedatum: 4 juli 2013 Retail Datum: 3 juli 2013 Bestandsnaam: flt-dark Bron: Stream Grootte: 4.13 GB Genre: Stealth, actie role-playing Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Ontwikkeld door: Realmforge Studios Omschrijving DARK is een unieke stealth-actie game met RPG-elementen, waarin je de rol van de ultieme jager: een vampier. Ambush je vijanden uit de schaduw, zwerven door de duisternis en gebruiken kr…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 2 reacties
- 1.2k weergaven
Zijn en multiplay (cracked) servers voor deze game? Gr,
Laatste reactie door Snorfietsman,