Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 4.3k weergaven
[table][th] The Wolf Among Us Episode 2-CODEX [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Wolf Among Us Episode 2-CODEX Release-informatie Groep : CODEX (Scene) Naam: The.Wolf.Among.Us.Episode.2-CODEX Releasedatum: 5 februari 2014 Retail Datum: 4 februari 2014 Bestandsnaam: codex-wolf.among.us.ep2 Bron: Steam Maat: 2.20 GB Genre: Avontuur Critici: 80/100 Uitgegeven door: Telltale Games Ontwikkeld door: Telltale Games Laat Omschrijving De Wolf Among Us vindt plaats voorafgaand aan de strips en laat spelers de rol aannemen van Bigby Wolf (The B…
Laatste reactie door Nieuws, -
Problemen met battle rage pc
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb battle rage voor de pc gedownload ), gebrand en geinstalleerd, dit ging allemaal goed, maar als ik het spel wil spelen krijg ik alleen een zwart scherm en geluid, maar geen beeld, weet iemand hoe dit komt en wat ik ertegen kan doen? bvd [modbreak=modbreak door Fredpascal] Directe links naar illegaal geboden materiaal zijn verboden. Zie: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,31151.0 [/modbreak]
-
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
[table][th] The Sims 3 Island Paradise-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Sims 3 Island Paradise-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: The.Sims.3.Island.Paradise-FLT Releasedatum: 25/06/2013 Retail Datum: 25/06/2013 Bestandsnaam: The.Sims.3.Island.Paradise-FLT Bron: DVD Grootte: 4.03GB Genre: Simulatie / Strategie Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: Maxis Redwood Omschrijving Nieuwe avonturen wachten op je Sims aan de zonnige oevers en onder het glinsterende water van een paradijselijk eiland! Van het …
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
De skidrow versie van Hitman Absolution werkte helaas niet bij mij. Nu zie ik dat ik deze game ook voor 15 tot 20 euro kan kopen. Bij o.a. Bol.com staat echter Hitman Absolution Essentials. Nergens kan ik vinden wat de Essentials editie precies inhoudt?Wat is het verschil tussen de normale en de Essentials versie?
Laatste reactie door mummy, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
ik heb tm united forever gedwonload geinstalleerd en nu wil ik de upgrade installeren die ik van tm site heb gedownload maar als ik een map moet selecteren van waar ik tm heb geinstalleerd die selecteer ik en druk dan op ok dan komt er dit te staan: Tm kon niet worden gevonden op deze computer. weet iemand wat ik moet doen??? Alvast bedankt
Laatste reactie door Roelandd, -
Hey ik heb cod4 gedownload en nu moet ik setup starte dat doe ik en dan zegt hij systeembestand niet gevonden. ALLLES STAAT er
Laatste reactie door ultra, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik vroeg me af of er Spellen zijn waarmee je films moeten maken, naast the movies. Omdat het niet lukt om the movies te downloaden ... Of kan iemand me daaar meehelpeeeeeeeen??!
Laatste reactie door Rosemarieke, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=23179.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hey ik heb hier een wheel liggen microsoft force feedbac kwheel maar ik kan geen pedale in stelle ndat ik gas geef ik kan allee met de stuur hals ik probeer met de pedalen dan doe ik dat daar en dan druk ik op de pedalen gaan ze naar boven of naar onder wie kan me helpen
Laatste reactie door gangstermo, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
[table][th] Company of Heroes 2-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Company of Heroes 2-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Company.of.Heroes.2-RELOADED Releasedatum: 26.06.13 Retail Datum: 26.06.13 Bron: DVD Grootte: 10 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Relic Omschrijving Maak je klaar om opnieuw worden ingezet voor het vervolg op de veelgeprezen en meermaals bekroonde Company of Heroes. Het is 1941 en het begin van wat zal de meest brutale conflict van …
- 0 reacties
- 3.2k weergaven
[table][th] Amnesia A Machine for Pigs-SKiDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Amnesia A Machine voor Varkens-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Amnesia.A.Machine.for.Pigs-SKIDROW Releasedatum: 10 september 2013 Retail Datum: 10 september 2013 Bestandsnaam: sr-amnesia Bron: Stream Grootte: 2,40 GB Genre: Actie, Avontuur, Indie Critici: 85/100 Uitgegeven door: Frictional Games Ontwikkeld door: De Chinese Room Omschrijving rijke industrieel Oswald Mandus ontwaakt in zijn bed, kreunt met koorts en achtervol…
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb Mario & Sonic op de olympische winterspelen via een NZB gedownload, op de HD via USB gezet en gestart met Neogamma 7. Het spel werkt maar nu krijg ik een vertekend beeld. De bovenste rand van het beeld komt onder in het scherm. Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan kan doen. Many thanks Eric
Laatste reactie door eric1969, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo, Ik had COD BO uitgespeeld en dacht toen opeens terug aan Call of Duty 2 en besloot hem te downloaden. Heb hem gedownload en dat ging allemaal goed tot de installatie. Ik kreeg een melding van InstallShield: 1607: Unable to install Installshield Scripting Runtime. Nu ben ik op Internet gaan zoeken en kon alleen maar oplossingen voor XP vinden, en ik heb Vista. Enig idee hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt! Boero Post samenvoeging: december 02, 2010, 18:00:55 Iemand?
Laatste reactie door Boero, -
waarmee ps2 back up maken
door Gast trapatoni- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Ik wil een back up DVD maken van mijn PS2 game. Ik heb fit met Alcohol120% geprobeerd, image bestand. Dus image maken> datatype = playstation2. Maar het \"vakje\" volgende blijft lichtgrijs dus kan niet verder. hoe moet ik dit oplossen? :ermm:
-
als ik bij de settlers 6 een game wil starten krijg ik deze foutmelding: R6002 C:// wat kan ik hier aan doen??
Laatste reactie door martijn0, -
- 0 reacties
- 5.8k weergaven
[table][th] The LEGO Movie Videogame-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De LEGO Movie Videogame-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Naam: The_LEGO_Movie_Videogame-FLT Releasedatum: 7 februari 2014 Retail Datum: 7 februari 2014 Bestandsnaam: flt-tlma Bron: Steam Maat: 8 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Warner Bros Interactive Entertainment Ontwikkeld door: TT Games Laat Omschrijving Join Emmet en een onwaarschijnlijke groep verzetsstrijders in hun heldhaftige zoektocht naar Lord Business ‘kwade plannen…
- 1 volger
- 0 reacties
- 365 weergaven
April 2025 staat voor de deur en belooft een opwindende maand te worden voor gamers wereldwijd. Met een scala aan nieuwe game-releases voor PC, PS5, Xbox Series X/S en Nintendo Switch, is er voor ieder wat wils. In dit artikel lichten we de top 10 nieuwe spellen uit die je zeker niet wilt missen. Laten we ontdekken wat deze maand in petto heeft! 10. Into the Dead: Our Darkest Days Platform: PC Release Datum: 10 april 2025 Begin onze lijst met “Into the Dead: Our Darkest Days”, een meeslepende survival-horror game die je plaatst in een wereld vol dodelijke zombies. Voor de liefhebbers van spanning en uitdaging in een post-apocalyptische setting is dit dé game om j…
Laatste reactie door Girev, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Legends of Dawn-SKiDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Legends of Dawn-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Legends.of.Dawn-SKIDROW Releasedatum: 27.06.13 Retail Datum: 27.06.13 Bron: DVD Grootte: 4.33 GB Genre: RPG Critici: N / A Uitgegeven door: Dreamatrix Ontwikkeld door: Dreamatrix Omschrijving Legends of Dawn is een unieke fantasy RPG-actie-avontuur met het dynamisch quest-systeem en enorme werelden. Als een Mens, Elf of Danien, man of vrouw, je bent in staat om te kiezen welk beroep, vaardigh…
- 0 reacties
- 2.6k weergaven
Zijn er ook Final Fantasy en Dragon Quest games voor Android gepost op het net? Kan niets vinden in Spotnet. Bedankt
Laatste reactie door pka4916, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 4.4k weergaven
Nintendo heeft zijn Nintendo Switch Online-catalogus onlangs uitgebreid met drie opwindende games die oorspronkelijk hun debuut maakten op de Game Boy in 1989. Dit biedt een prachtige kans voor zowel nieuwe als oude fans om enkele van de klassieke spellen die de basis vormden voor veel hedendaagse titels, te ervaren. Onder deze toevoegingen bevindt zich "Super Mario Land", een platformavontuur waarin spelers op een missie gaan om prinses Daisy te bevrijden, die gevangen is genomen door de alien Tatanga. Deze titel staat bekend om zijn afwijkende gameplay en omgeving in vergelijking met andere spellen in de Super Mario-reeks, wat het zowel een unieke als een nostalgis…
Laatste reactie door William, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Nintendo heeft bevestigd dat de volgende console ‘backwards compatible’ zal zijn met bestaande Switch-games. Dit betekent dat spelers hun geliefde titels van de huidige Switch zonder problemen kunnen blijven spelen op de nieuwe console. Bovendien blijft het Nintendo Switch Online-platform beschikbaar, waardoor je eenvoudig je huidige account kunt overzetten. Dit biedt gamers de kans om hun digitale bibliotheek en online functies zonder gedoe voort te zetten. Tijdens de presentatie van de kwartaalcijfers, waarin de verkoopresultaten niet bepaald rooskleurig waren, werd deze spannende aankondiging gedaan. De verkoop van de huidige Switch, vooral de OLED-versie, h…
Laatste reactie door Eater, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Als ik een spel gebrand heb met Image burn. Krijg ik time out te zien op het beeld bij het laden van het spel. Wat is hier de oorzaak van?
Laatste reactie door anko, -
- 0 reacties
- 3.4k weergaven
[table][th] Aarklash Legacy-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Aarklash Legacy-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Aarklash_Legacy-FLT Releasedatum: 12 september 2013 Retail Datum: 12 september 2013 Bestandsnaam: flt-aale Bron: Stream Grootte: 1.56 GB Genre: Avontuur, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Cyanide Studio Ontwikkeld door: Cyanide Studio Omschrijving Aarklash: Legacy neemt commando over een huurling squad op zoek naar waarheid en leid deze door talloze gevechten. Welkom op Aarklash, een land van chaos, wa…
- 1 volger
- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Hogwarts Legacy, de magische RPG die in februari 2023 zijn debuut maakte, heeft inmiddels meer dan 30 miljoen exemplaren verkocht. En nu komt er een vervolg aan, dat volgens een rapport van Variety een spannende verbinding zal leggen met de vernieuwde Harry Potter-serie. Wat weten we tot nu toe? Volgens Warner Bros. zijn er plannen om enkele verhaalelementen van het vervolg te laten aansluiten bij de aankomende Harry Potter-tv-serie op Max, die in 2026 zijn première zal maken. David Haddad, president van Warner Bros. Interactive Entertainment, benadrukt dat het bedrijf benieuwd is naar de mogelijkheden die Hogwarts Legacy vorig jaar heeft geopend. Het eerste d…
Laatste reactie door Eater, -
- 0 reacties
- 4.5k weergaven
Hallo, Kent iemand nog code's voor Habbohotel met Artmoney. MVG, Jelmer
Laatste reactie door mohammedb,