Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
ik heb nog een oude pentium 3 pc met klok snelheid 500 mhz 385 mb werkgeheugen met een 128 mb ati videokaart met xp pro erop ik wil m overkloken maar weet nie hoe dat moet en of dat met mijn pc kan kan iemand mij uitlegen wat en hoe je het moet doen
Laatste reactie door Wesley, -
pc
door bjorn1324117101- 8 reacties
- 2.9k weergaven
ik wil m,n eigen pc maken maar heb niet zo veel verstand welk moederbor en processor ik moet hebben voor mijn games zoals : farcry , call of duty 2 enz die moeten het op hight nivo doen maar ik wil wel zo goedkoop mogelijk ik wil weten of ik dan een intel pentium of amd moederbord moet hebben ik heb er zelf al wat gezien van zowel pentium als amd : 1 Asrock 775DUAL-VSTA 2MSI K9N Neo-F nF5 weet ook niet welke procesor er het goed op doen ik wil als ik een amd neem het liefst amd althlon 64 of amd fx of zo iets en van intel pentium 4 of als dual core goed voor game pc,s zijn als iemand mij kan helpen door een goed moederbord van rond de €100 kan vinden me…
Laatste reactie door bjorn1324117101, -
san andeas branden
door jann- 5 reacties
- 2.6k weergaven
als ik een iso gemaakt heb van san andreas en dan gebrand op een DVD+RW, dan kan ik san andreas wel installeren maar niet opstarten hij zegt dan dat ik geen originele cd heb. wat zou ik foutgedaan kunnen hebben?
-
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hallo ik heb een probleem met het spelen van een spel. als ik aan het spelen ben springt de pc weer naar het bureaublad en als ik dan weer op de taakbalk klik springt het weer naar mijn spel. weet iemand hier een oplossing voor. ik heb een ati/radeon 9800se 256mb kaart m.v.g. freddie
Laatste reactie door freddie, -
- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Hoi. IK heb nog een klein vraagje over het opschonen van je pc als het mag :-\ Als ik kijk bij mijn software en ik klik op een programma en daar staat dan achter : GEbruikt zelden" Is het dan verstandig om dat ook weg te halen of juist niet. Dat was dus even mijn kleine vraagje. :pc: vonnetje
Laatste reactie door Duken, -
PGA TOUR 2007 Serial
door Gast daantjedegekste- 1 reactie
- 2k weergaven
Wie weet de serial voor Tiger Woods PGA Tour 2007...
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 8 reacties
- 2.9k weergaven
ey ik heb gta san andreas gedownload op www.amazing-unreal.se en ik kan nu gewoon spelen maar hoe kan ik online...?
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 1.9k weergaven
hllo, sinds enkele weken merk ik dat er in mijn lijst van taakbeheer een paar svchost.exe bestanden staan. een ervan neemt meer dan 30mb van mijn ram in. ik weet dat oo7 met dit bestand werkt, kan er iemand mij zeggen hoe ik dit kan controleren? of wat dit nog kan zijn?
VERPLAATST: wie kan me aub helpen met torrents
door Gast Dusszz- 0 reacties
- 2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15594.0[/iurl]
-
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Programma zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=15556.0[/iurl]
Laatste reactie door Erwin., -
ImageReady?
door Pietje8501- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hllo ik heb een paar weken geleden de adobe photoshop 7 i/h nederlands gedwnld. Met de photoshop alles goed. nu heb ik echter gemerkt dat dr een (waarschijnlijk hulp-) programma bijzit; ImageReady. Als ik echter hier afbeeldingen mee wil bewerken of opslaan komt er op: "Could not complete this operation because an assertion has failed". dza pj
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
HOE doe ik rollercoaster tycoon 3 in het nederlands ken iemand mij helpen
deer hunter 2005
door Gast chezter65- 2 reacties
- 2.2k weergaven
heej mensen. ik heb al een tijd het spel deer hunter 2005 maar als ik daar codes voor invoer dan krijg ik een bag limit. weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik geen bag limit krijg. p.s is er misschien een trainer voor het spel ?
-
- 19 reacties
- 7.2k weergaven
hallo. Vele mensen kunnen Splinter Cell 3 niet spelen na installatie. Ik heb een fout gemaakt in de readme, mijn verontschuldigingen. Na de update, van 1.00 naar 1.05, moet je een crack downen. Je moet naar gamecopyworld.com gaan, en Splinter Cell 3 v1.05 [EURO] No-DVD/Fixed EXE downloaden. Kopieer alles wat in de map system zit, en plak het in de map waar splinter cell is geinstalleerd. Zo en dan gaat ik nou eerst een takkie roken, als het niet lukt, laat het weten, ik help je verder. Captain Buttface
Laatste reactie door Captain Buttface, -
- 7 reacties
- 4.6k weergaven
HOi luitje's Ik heb een vraagje bestaat er ook een programma die overtollige bestanden weg haalt zodat je bv wat meer ruimte kunt krijgen op je harde schijf. IK bedoel dus niet schijf opruiming, cookies verwijderen, geschiedenis enz. Nee een programma die gewoon je pc door scant en de overtollige dingen weg haalt zonder dat je er schade bij krijgt. Dus dat als je pc opstart er komt te staan ik mis dit of ik mis dat. Bestaat er zoiets misschien ??? yvon
- 2 reacties
- 2.9k weergaven
weet iemand een site waar je keys kan vinden en met name voor nba live 06 of heeft iemand een key voor mij
-
- 5 reacties
- 3k weergaven
hallo mensen ik heb sinds een tijdje een probleem met games. (klik op plaatje voor vergroting) in dit geval splinter cell 3 kan een "file" niet vinden of hij vind de files CORRUPT :-[ dit zorgt ervoor dat ik het spel niet volledig kan instaleren. en niet kan draaien. de screenshot is een voorbeeld van splintercell maar bij andere spellen krijg ik het zelfde probleem ik gebruik de nieuwste versie van alcohol 120% de nieuwste versie van deamon tool werkt ook niet. ik kan dus wel telkens op negeren klikken maar je hebt er dan nix aan. heeft iemand een idee? :redface:
Laatste reactie door laue, -
- 3 reacties
- 2.4k weergaven
ik wil zelf een game pc samen stellen maar kan iemand mij helpen : weet iemand voor onder de €180 een goeid moederbor + prosesor hij moet lkkr snel zijn voor games het liefst zo goed koop mogelijk met goeie prestaties
Laatste reactie door Erwin., -
- 7 reacties
- 4.6k weergaven
Hoi, ik ben net nieuw in dit wereldje en heb laatst GTA San Andreas gedownload. Het bestand is mdf. Heb dit gemount in deamon tools en geinstalleerd op de computer. maar vraagt naar een cd. Hoe vindt ik de crack en waar laat ik die. Kan iemand mij helpen.
Laatste reactie door Tim., -
De Sims 2 gaan het maken
door Gast Michielvsb- 2 reacties
- 5k weergaven
Ik had vroeger the sims 2 open for business eens gedownload (+ alle andere uitbreidingspaketten). Daarna crashte de computer en hebben we een recovery gedaan (productherstel). Ik had nog een reservekopie van alle bestanden, dus van de volledige cd die ik gedwonload had. Hoe kan ik de bestanden opzich mounten zonder enige tussenkomst van een cd? Ik heb poweriso geprobeert, maar hiermee kan je maar bestanden naar een image schrijven tot 300mb. Wil je hoger, moet je ervoor betalen. Ik heb dus de betanden die normaal op een cd staan, op een externe harde schijf van 160GB staan. Hoe kan ik die bestanden nu opzich mounten? Als je het niet begrijpt laat je maar iets horen. Power…
- 6 reacties
- 5.5k weergaven
ken iemand mij helpen ik heb Pro cycling manager 2006 geinstelleert maa rhij doent niks ??
-
- 5 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo, ik heb een vraag? ik heb championship manager gedownload maar nu heb ik een probleem? hoe maak je hem nederlands? of heb je ergens een nederlandse versie groetjes ;D ingrid ;D
Laatste reactie door yvon, -
game stottert
door das- 1 reactie
- 3.3k weergaven
hallo, ik heb net oblivion gedownload maar als ik het ga spelen dan stottert het spel heel erg ook op het pauze menu gaat de muis heel erg traag en stotterend vooruit. Op http://www.systemrequirementslab.com/ heb ik ''laten'' testen of het spel wel op mijn pc kon draaien en daar kreeg ik dit er uit http://img100.imageshack.us/img100/1668/oblivionkf6.png ik hoop dat iemand mij kan helpen
Laatste reactie door das, -
Fifa World Cup 2006
door BMW- 6 reacties
- 2.7k weergaven
Hoi Ik heb fifa world cup gedownload en hij is engels. Mijn vraag is; kan je ook iets downloaden dat het nederlands wordt. mvg BMW
apllication error counter strike source
door Gast BFD- 5 reacties
- 2.9k weergaven
ik krijg de hele tijd een application error ik zou echt niet weten wat ik er aan kan doen ? :( :'(ik weet ook niet echt wat het probleem is kan iemand mij helpen?