Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,28190.msg120424#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Hey, Zijn hier swat4 spelers die nog een clan zoeken? En die goeie spelers zijn, en team spelers en vip mode spelen ! En zoek je een clan? Kom dan eens langs op www.mobclan.tk Praat engels, maak een nieuw account, maak een nieuwe topic met je introduce. En mijn naam is Torres daar. PS, Wij hebben rond de 70 leden en berijden steeds meer uit. Alleen goeie spelers worden aan genomen, omdat wij een pro clan zijn, een uit de top 5 clans. Groetjes, TorresNL :friends:
Laatste reactie door TorresNL, -
Als ik de patch probeer te installeren krijg ik dit : The Saboteur Patch Setup Failed User cancelled installation Iemand een oplossing ? Het betreft de patch 1.3 van Saboteur.
Laatste reactie door Othuroyo, -
- 0 reacties
- 3.9k weergaven
[table][th] Outlast-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Outlast-WaLMaRT Release-informatie Groep : WaLMaRT (Scene) Release naam: Outlast-WaLMaRT Releasedatum: 3 september 2013 Retail Datum: 3 september 2013 Bestandsnaam: Outlast-WaLMaRT Bron: DVD Grootte: 3,5 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: Red Barrels Ontwikkeld door: Red Barrels Omschrijving In de afgelegen bergen van Colorado, wachten verschrikkingen in Mount Massive Asylum. Een lange-verlaten huis voor geesteszieken, onlangs opnieuw geopend door de ‘on…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
heb het spel rabbids go home gedownload voor de ds maar krijg de volgende foutmelding. rom loading failed load rom errcode-4 al de andere spellen op de ds doen het wel. oj, bij world of zoo het zelfde probleem. > > > > >
Laatste reactie door kanerniksvan, -
stand by
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik had vandaag me pc een uurtje op stand by gezet. maar toen ik daarna ging gamen begon me spel opeens te stotteren terwijl ik het normaal zonder problemen kan spelen :-[
Laatste reactie door kaasbroodje, -
TVersity
door Dark Legend- 0 reacties
- 2.7k weergaven
hey, ik ontdekte een tijd geleden het programma TVersity... hiermee kun je via je pc muziek, foto's en video's naar je console streamen om ze zo op je tv af te spelen, .. (de 360 heeft dit al ingebouw alleen hiermee kun je alleen windows-files mee afspelen)met TVersity kun je elke denkbare file afspelen. dit progje werk voor de wii, de 360, PS3 en zelfs de PSP... het enige wat je hiervoor moet doen is je console op je netwerk aansluiten waar je pc op draait, TVersity installeren, het progje laten draaien en je kunt zo vanuit je pc video's streamen!! heb het geprobeerd met de wii (werkte) en de 360, hierbij werkte het niet bij mij niet maar dat licht aan mij, want ik had …
Laatste reactie door Dark Legend, -
team fortress 2
door kipneck- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb tf2 gedownload. de gamerx editie. ik heb ook al cracked servers gevonden. maar als ik deze toevoeg in het spel bij mij favorieten. dan zie ik de naam maar als ik wil joinen dan zegt ie' server did not response.
Laatste reactie door kipneck, -
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Hallo, Na lang zoeken en niks vinden toch maar besloten een topic aan te maken. Kan iemand mij uitleggen hoe ik Uitzending gemist op mijn Playstation 3 kan bekijken? Ik heb Java PS3 Media server gedownloaded en die vind ook een playstation, en ik kan vanaf de playstation ook de harde schijf van mijn computer aan dus dat gaat allemaal goed, nu wil ik alleen nog weten hoe ik via die manier Uitzending gemist zou kunnen kijken. Alvast bedankt!
Laatste reactie door willempjev, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo allemaal, Ik heb een mac versie 10.5.8 Ik heb zojuist met vuze de sims 3 gedownload, maar al open ik de schijf staat er een verboden teken voor het instalatieprogramma, en al druk ik erop geeft die aan: U kunt het programma de sims 3 instalatiehulpprogramma niet openen, omdat het niet word ondersteunt door deze architectuur. Hoe kom ik van dit probleem af en kan ik normaal de sims 3 downloaden? Met vriendelijke groet,
Laatste reactie door Brittlovesyou, -
NEED FOR SPEED RIVALS DELUXE EDITION DLCS MULTI7 FULL UNLOCKED-P2P – Torrent / Download / NZB / Serial
door Nieuws- 0 reacties
- 2.6k weergaven
[table][th] NEED FOR SPEED RIVALS DELUXE EDITION DLCS MULTI7 FULL UNLOCKED-P2P [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]NEED FOR SPEED RIVALEN DELUXE EDITION DLC’s MULTI7 FULL UNLOCKED-P2P Release-informatie Groep : P2P Release naam: NEED.FOR.SPEED.RIVALS.DELUXE.EDITION.DLCS.MULTI7.FULL . UNLOCKED-P2P Releasedatum: 16-11-2013 Retail Datum: 19-11-2013 Bestandsnaam: NEED.FOR.SPEED.RIVALS.DELUXE.EDITION.DLCS.MULTI7.FULL. UNLOCKED-P2P Bron: DVD Grootte: 8.30 GB Genre: Racing, Open wereld Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: Criterion G…
simcity 4
door appiemarco- 0 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb simcity 4 geinstalleerd op mijn computer maar telkens als ik op start druk om te spelen gaat ie weer terug naar mij bureublad weet iemand wat ik er tegen kan doen
Laatste reactie door appiemarco, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo , van de week heb ik VietCong gedownload , leuk spel Alleen Halverwege de 3e missie sluit het spel zich steeds af iemand enig idee hoe dat kan? O0
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] StarDrive-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Stardrive-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Stardrive-FLT Releasedatum: 26 april 2013 Retail Datum: 26 april 2013 Bestandsnaam: flt-stdr Bron: Scene Grootte: 1,10 GB Genre: Strategie, Indie Critici: N / A Uitgegeven door: Iceberg Interactive Ontwikkeld door: Zero Sum Games Omschrijving Stardrive zet een nieuwe benchmark voor de ’4 X Space Strategy ‘genre. Beginnend met een planeet en een klein aantal van de ruimte-waardige schepen, moet je voren te wagen…
- 0 reacties
- 3.9k weergaven
[table][th] Castle of Illusion-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Castle of Illusion-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Castle.of.Illusion-RELOADED Releasedatum: 4 september 2013 Retail Datum: 4 september 2013 Bestandsnaam: RLD-coillusion Bron: Stream Grootte: 820 MB Genre: Avontuur, Casual, Platformer Critici: N / A Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: SEGA Studios Australia Omschrijving Mickey Mouse terug naar ster in Castle of Illusion, een fantastische reimagining van de Sega Genesis klassieker. Met v…
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
[table][th] Assassins Creed IV Black Flag-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Assassins Creed IV Black Flag-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Assassins.Creed.IV.Black.Flag-RELOADED Releasedatum: 19 november 2013 Retail Datum: 19 november 2013 Bestandsnaam: RLD-ac4bf Bron: Stream Grootte: 19 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: 90/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Omschrijving Het jaar is 1715. Pirates regeren het Caribisch gebied en hun eigen wetteloze Republiek waar co…
- 0 reacties
- 4.4k weergaven
Hallo allemaal. Ik heb vorige week 2 harde schijven type Samsung S2 portable 320 GB gekocht om aan te sluiten om mijn Wii. Mijn Wii is gesoftmod. Ik heb eerst via Configuratiescherm, systeembeheer, computerbeheer, en schijfbeheer via de snelfunctie de hdd geformatteerd. Toen aangesloten op de Wii. De USB loader opgestart en toen werd er gevraagd of de hdd geformatteerd moest worden. Dit is goed gelukt en met de WBFS manager heb ik er wat spellen op kunnen zetten en deze kunnen goed worden afgespeeld. Echter de andere hdd, van precies het zelfde type lukt dus niet, wat ik ook probeer. Heb hem ook gefomatteerd en aan Wii gekoppeld, maar kreeg alleen zwart beeld. Toen gep…
Laatste reactie door viarijn, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo Allemaal, Ik heb op eBay een nieuwe Lite-on drive voor mijn X360 gekocht, en kreeg hem vandaag binnen. De drive doet het gewoon (lade open en dicht). Maar als ik hem aansluit op de voeding van de X360 en de SATA op mijn PC, herkent de jungleflasher hem wel. Maar het lukt niet om de .bin-files te extracten... Steeds DVD Drive not found, omdat ik de stroom erop en eraf moet halen (ivm Half open tray). Heb ik nog iets nodig voordat ik hem uberhaupt kan flashen? Want ik lees overal dat ik zo'n ding nodig heb: Ik heb al tig keer gezocht naar Dummy files, en andere oplossingen, zoals de Handleiding van JungleFlasher.nl... Kunnen jullie mij verder hel…
Laatste reactie door PeaceFreak, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
[table][th] XCOM Enemy Within-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]XCOM Enemy Within-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Releasedatum: 2013/09/11 Retail Datum: 2013/09/11 Bestandsnaam: XCOM.Enemy.Within-RELOADED Bron: DVD9 Maat: 16 GB Gewest: GRATIS Genre : Strategie Uitgever: 2K Games Developer: Firaxis Laat Omschrijving Enemy Within is geweldig, maar zijn grootheid komt met kwalificaties. Spelers die nog nooit hebben gespeeld XCOM: Enemy Unknown zullen hier hun beste inzending punt te v…
- 1 volger
- 0 reacties
- 4.2k weergaven
Logitech G introduceert met trots het nieuwste in hun lijn van high-end gaming accessoires: het Logitech G PRO X 60 LIGHTSPEED Gaming Keyboard. Dit toetsenbord, ontworpen met de input van professionele gamers, bestrijkt alle bases voor wie op zoek is naar competitieve voordelen in de esport-arena. Het compacter design maakt meer ruimte vrij voor beweging, wat cruciaal is in de hitte van de strijd, vooral bij First Person Shooter (FPS) games. ### Klein Formaat, Groots Prestatievermogen Het PRO X 60 toetsenbord, met een formaat dat slechts 60% van een standaard toetsenbord inneemt, is niet alleen gemakkelijker te positioneren en mee te nemen; het biedt ook …
Laatste reactie door William, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Magrunner Dark Pulse-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Magrunner Dark Pulse-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Magrunner_Dark_Pulse-FLT Releasedatum: 20.06.13 Retail Datum: 20.06.13 Bron: DVD Grootte: 2,63 GB Genre: Puzzle Critici: N / A Uitgegeven door: Focus Home Interactive Ontwikkeld door: 03:00 Games, Frogwares Omschrijving In de nabije toekomst, in 2050, een handvol jonge en briljante burgers werden door Gruckezber Corporation gekozen om de Magtech trainingsprogramma voor verkenning van de ruimte …
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb een probleempje... Zodra ik in Call of Duty Modern Warfare 3 een Dedicated server wil joinen gaat er iets fout. Zodra ik join laad de map en spawn ik gewoon, daarna werkt alles prima voor 5/10 seconden. Waarna de hele map en alle spelers laggen en blijven staan waardoor ik uit de server gegooid wordt gevolgd door de melding: "Unable to connect" of "Connection lost" o.i.d. Maar wanneer ik op de "gewone" servers ga spelen is er niks aan de hand en loopt alles prima. Ik heb geen last van extra lagg of andere rare fratsen. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb al het een en ander gegoogled maar geen juist antwoord gevonden wat mij heeft geholpen... O…
Laatste reactie door KianYu, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hallo, Ik heb Kingdom Hearts gedownload en het enige wat niet lukt is lopen met het poppetje, omdat er een analog controller gebruikt moet worden. Ik heb ergens gelezen dat de LilyPad plugin gebruikt kan worden zodat ik toch met m'n keyboard het poppetje kan laten lopen. Alleen ik heb geen idee hoe ik de plugin moet instellen. Ik zou het erg waarderen als iemand mij hiermee kan helpen . Groetjes, Daphne Post Merge: februari 17, 2009, 07:39:25 pm Ik zie nu dat ik vergeten ben erbij te zetten dat ik kingdom hearts via pcsx2 op de computer wil spelen! Post Merge: februari 18, 2009, 07:12:17 pm Het is al gelukt!
Laatste reactie door greendaffodil, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hallo iedereen, ik heb een taalprobleem, ik heb net CoD5: WaW gedownload...maar hij is in het duits :S is er een mogenlijk heid om de engelse taal toe te voegen via een map of eender te downloaden en te vervangen/toevoegen? alvast bedankt, Ledgick
Laatste reactie door ledgick, -
- 0 reacties
- 3.8k weergaven
[table][th] Dragons Lair II Time Warp Remastered-TiNYiSO [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Dragons Lair II Time Warp Remastered-TiNYiSO Release-informatie Groep : TiNYiSO (Scene) Release naam: Dragons.Lair.II.Time.Warp.Remastered-TiNYiSO Releasedatum: 31 augustus 2013 Retail Datum: TBA Bestandsnaam: t-dragonslair2remastered Bron: DVD Grootte: 745 MB Genre: Actie, Avontuur, Casual Critici: N / A Uitgegeven door: Digital Leisure Inc Ontwikkeld door: Digital Leisure Inc Omschrijving Lair Dragon’s II: Time Warp is de opvolger van Don Bluth’s arcade …
Laatste reactie door Nieuws,