Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
gta 4
door lekkereten4- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ik had laatst de gta 4 van de buren geleend alleen hij zij na de instalatie telkens dat de product code verkeert was eb ook al andere geprobeert van zo'n key generator programma. alleen daar deet hij ook niks op uit. hopelijk weet iemand het antwoord. gr. lekkereten4
Laatste reactie door Fredpascal, -
Fifa''09''
door ramon_nmgn- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Yow,, Ik heb sinds kort Fifa 09 gedownload voor de pc ( van Skullptura ) En nou wil ik weten hoe je online kan spelen. Want als ik me inlog bij de online widget bij fifa, vraagt hij om een Serial code. Helaas heb ik die niet. Hoe kan ik online spelen? Cheers
Laatste reactie door Tom, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ik heb assassins creed 2 al gedownload aleen weet ik niet hoe ik hem moet cracken kan iemand mij daar meehelpen alvast bedankt
Laatste reactie door Markey54, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hallo ik heb tropico3 nu ben ik op zoek naar een serial voor dit spel. heb er een gevonden maar die werkt niet. alvast bedankt.
Laatste reactie door knabbelmoord, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
heeey weet iemand hoe je internet op ds lite kan instaleren om gwn naar google enz. te gaan??
Laatste reactie door Zombymario, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, ik wil RA3 online spelen. Ik ben niet zo goed maar leer snel. Iemand een hamachi server voor mij? Groeten Buzzy
Laatste reactie door Buzzycutty, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Unleashing the Madness: Exploring the World of Pirate Yakuza in Hawaii Introductie De Yakuza-franchise staat bekend om zijn snelle releases en bizarre spin-offs. Maar net toen we dachten dat het niet gekker kon dan Yakuza: Dead Souls met zombies en third-person shooter gameplay, komt Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii. Een game waarin moderne criminelen veranderen in klassieke piraten. Absurd? Absoluut. En het werkt verrassend goed. Een Absurd Piratenavontuur In Pirate Yakuza in Hawaii kruip je in de huid van Majima, de beruchte "Mad Dog of Shimano". Voor het eerst krijgt hij zijn eigen game en wat voor een! Hij wordt wakker op een eiland zonder heri…
Laatste reactie door Girev, -
NDS probleem
door yvonne629- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Als ik een spel op mn nds zet krijg ik de melding: save data could not be accessed, reinsert card etc. Ik heb al de software vernieuwd maar dit helpt niet...wat moet ik doen?
Laatste reactie door rolts88, -
[PS3] TV aan en uitzetten met behulp van ps3 controller
door Gast ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal, ik heb weer een vraagje. Zou het mogelijk kunnen zijn om de TV aan en uit te zetten met behulp van mijn ps3 controller? Dus als je op het knopje van de ps3 controller druk start je ps3 op en tergelijkertijd de tv. En dan misschien ook nog op de juiste uitgang? Zou echt pro zijn Mvg [glow=red,2,300]ĐiŝaŝteɍƵaƞƴ[/glow]
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb Scarface TWIY gedownload. Ik weet dat hij niet Vista compitabel is ofzo. Nu draai ik hem dus met DXWND. Lukt allemaal prima, alleen ik heb lagg en als ik AA uit zet is het weg alleen springt hij terug op fullscreen en dat wil ik nou juist niet want dan gaat hij raar doen. Iemand misschien een idee wat ik moet doen? Ik zou je erg dankbaar zijn.
Laatste reactie door maxmeyer, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb star wars knight of the old republic gedownload en als ik hem run: Geeft die een berichtje dat er een fout is opgetreden (Niet/wel verzenden) Ik had daarvoor weer het zelfde probleem weet iemand hoe ik dat kan fixe?
Laatste reactie door mannetje123, -
- 3 reacties
- 1.3k weergaven
Heeft iemand een licency key van pokerbility. Ik heb namelijk het pokerspel Luckyacepoker gedownload en daar kreeg je gratis pokerbility bij dus ik de licence aanvragen. Je hoort binnen 48 uur iets terug te krijgen maar naar 7 dagen nog niks. iemand?
Laatste reactie door 'Robin, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Ik had de pc game CSI 3 dimensions geinstalleerd via internet & dat iso bestand omgezet met daemon tools. Nu is echter het probleem dat ik een foutmelding krijg na de installatie omdat er geen disc aanwezig is. Hoe kan ik dit oplossen??
Laatste reactie door Duken, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
hallo gasten, ik heb vandaag Internet Explore 9 geinstalleerd. en nu kan ik runescape niet meer spelen, ik krijg deze melding: WEET IEMAND WAT IK HIER MEE MOET ?? alvast bedankt
Laatste reactie door firecrack, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, Sinds vandaag heb ik de error op cod4 als ik ong. 2/4 minuten speel, iw3mp.exe, ik heb heel google al afgezocht en al van alles geprobeert, maar ik krijg het probleem niet verholpen. Nu had iemand het over geluidskaart update, ik heb everest gedownload, en ik dacht dat dit mijn geluidskaart was: nVIDIA MCP73 - High Definition Audio Controller PCI Zou iemand mij kunnen helpen met dit probeem, en mij kunnen helpen met het updaten van mijn geluidskaart, ik weet niet hoe dat moet. MvG Bryan
Laatste reactie door jensu_4, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb problemen met de R4kaart voor de DSi. DSMENUDAT, DSMENUINI en de map system heb ik overgeschreven naar mijn microSD. Daarna heb ik de europese versie gedownload van DS spel big brain academy en heb ik die ook toegevoegd aan mijn microSD. Bij starten van mijn DSi krijg ik een foutmelding. Je ziet zegmaar een soort van microSD verschijnen op het scherm met menu en ? er in. Kan iemand mij misschien helpen? Post Merge: juni 06, 2009, 08:09:47 pm Probleem is al verholpen. Sorry. Er is een speciale installatie nodig voor R4i!
Laatste reactie door Quadchrazs, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Call of duty patch gebruikt, maar doet het nog steeds niet :S eerst kwam er te staan dat de gecrackte server waar ik in wou een ander versie is; 1.7. dus ik kreeg te horen dat een patch zoiets kan oplossen dus ging ik een patch downloaden (1.6-1.7). die zei dat ik als eerst 1.6 nodig had dus deed ik dat, lukte het ook, en daarna deed ik de 1.6-1.7 patch, toen stond er dat het succesvol was. maar toen ik het ging uitproberen lukte het niet en stond er wat er eerst ook stond :S heeft iemand raad?? alvast bedankt kaweian
Laatste reactie door kaweian, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
als ik cod mw2 wil opstarten dan reageert hij niet want dan zegt hij van steamAPIhelper.exe werkt niet meer wat moet ik doen? alvast bedankt! :zwaai:
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38646.0[/iurl]
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] DARK-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]DARK-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: DARK-FLT Releasedatum: 4 juli 2013 Retail Datum: 3 juli 2013 Bestandsnaam: flt-dark Bron: Stream Grootte: 4.13 GB Genre: Stealth, actie role-playing Critici: N / A Uitgegeven door: Kalypso Ontwikkeld door: Realmforge Studios Omschrijving DARK is een unieke stealth-actie game met RPG-elementen, waarin je de rol van de ultieme jager: een vampier. Ambush je vijanden uit de schaduw, zwerven door de duisternis en gebruiken kr…
Laatste reactie door Nieuws, -
ninja blade
door katarina- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo heb het spel ninja bblade geinstaleerd en weet niet waar de mappen plaatsen met crack er zejn noh 4 mappen erbij BEDANKT
Laatste reactie door katarina, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
ik heb onlangs alexander gedownload via torrent en op een virtuele schijf gezet maar telkens ik het wil opstarten vraagt hij naar de cd kan iemand mij helpen ?
Laatste reactie door meowndz, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Dusty Revenge-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Dusty Revenge-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Dusty.Revenge-SKIDROW Releasedatum: 07/10/2013 Retail Datum: 07/10/2013 Bestandsnaam: Dusty.Revenge-SKIDROW Bron: DVD Grootte: 1.09 GB Genre: 2D-actie platformer Uitgegeven door: PD Design Studio Pte Ltd Ontwikkeld door: PD Design Studio Pte Ltd Omschrijving Speel als Dusty, een duel wapen zwaaiende krijger klaar om ladingen van verbannen misdadigers, gevaarlijke wezens en de meedogenloze kwaadaa…
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Jack Keane 2 The Fire Within-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Jack Keane 2 The Fire Within-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Jack_Keane_2_The_Fire_Within-FLT Releasedatum: 28.06.13 Retail Datum: 28.06.13 Bron: DVD Grootte: 2,12 GB Genre: Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Nordic Games Publishing Ontwikkeld door: Deck 13 Omschrijving Jack Keane is terug! En zijn nieuwste avontuur is nog meer fast-paced dan ooit tevoren! Enkele jaren na zijn laatste avontuur met Dr T, de ongelukkige maar onverbete…
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Ik wil graag weten wat beter is medevrienden Ik hoop dat er snel een antwoord is
Laatste reactie door Erwin.,