Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
hey ik heb een vraag je ik heb fifa gedownload en geinsteleert en ik heb een crackmaar nou vraag hij nog om de goede cd wta moet ik doen (ik mout heb ook)
Laatste reactie door Frank1324117107, -
- 6 reacties
- 2.1k weergaven
Hllo, zat gisteren aan de pc (zoals elke dag). 5 uur aan een stuk - no problem. Wil m'n ma nog een mail schrijven, starten we die computer opnieuw op, zaten er allemaal blauwe en groene strepen op. Log me aan bij windows, blijft zelfde, en verslechterd (vb als ik deze computer opstartte en ik bewoog dat onderdeel dan waren het allemaal gekleurde bollekens (pixels, niet zo groot dus) kon ik niets meer lezen, alleen als ik met mijn muis over knoppen met effecten, hyperlinks of statusbalken (want die veranderen elke keer). zeg ik ja, die is voor de vuilbak, start hem vanavond weer op alles in orde . Sluit hem weer af na 2 uur, start hem weer op en hetzelfde.Waaraan kan d…
Laatste reactie door Pietje8501, -
Wie kan mij mischien helpen,ik heb op www.torrentfive.com en ik heb hem op bitlord gedownload en hij is klaar ik weet niet precies hoe alles werkt maar ik heb nu de crack van scarface en een reloaded staat er bij en nog een paar bestanden maar als ik nu op die crack druk staat er dat de toepassing niet kan worden gestart omdat binkw32.dll niet kan worden gevonden en het opnieuw installeren van deze toepassing het probleem kan oplossen kan iemand mij mischien uitleggen wat ik moet doen
Laatste reactie door mclion, -
- 2 reacties
- 4.2k weergaven
Hey allemaal ik ben nieuw hier en ik heb een vraag ik wil graag age of empires spelen maar ik heb de serial code niet en ik kan hem niet vindne:S het is age of empires 3 WARCHIEFS alvast bedankt:D
Laatste reactie door 01leroy, -
- 4 reacties
- 2.2k weergaven
hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Is het mogelijk om een crack te kunnen gebruiken bij een gekocht spel en daarmee online te gaan? ik heb laatst battlefield 2142 gekocht maar ik wil een crack gebruiken zodat ik niet steeds de dvd nodig heb om op te starten. Is dit veilig en ongemerkt of zal EA dit merken en mijn ip adres blocken? alvast bedankt
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Goedenavond, Ik heb de sims 2 geinstalleerd en een uitbreiding glamour life stuff, gedownload, die uitgepakt en geopend, Nu ben ik hem aan het installeren, maar je moet een code invoeren van de handleiding ofzo? En die heb ik dus niet, hoe kom ik aan deze code? Of kan het gewoon niet? alvast bedankt, groetjes Esther
-
Wolfenstein ET
door leniardo- 3 reacties
- 2.1k weergaven
hey allemaal!! ik heb een probleempje met het spel Wolfenstein ET. als ik in een server ga krijg ik bij ''awaiting challenge'' de hele tijd 1,2,3,4 gaat oneindig door... als ik ET dan opnieuw installeer dan doet hij het weer en sluit ik het spel af en ga weer spelen doet hij het niet meer en moet ik hem weer opnieuw installeren!!! ??? ??? nou zei iemand uit mijn clan dat het aan de PB zou liggen maar hij wist niet precies wat het was in de PB. op internet las ik dat ik de PB moet update maar nergens kon ik precies vinden hoe dat moest :-\ :-\ wie kan mij helpen met dit probleem of weet hoe ik PB moet update????
Laatste reactie door Wesley, -
- 5 reacties
- 2.5k weergaven
Hej, Denk ik koop ik een origineel spel, doet hij het wel... Niet dus, tenminste voor even dan... Als ik het spel opstart geeft hij dit aan: " Error, Internal error when accessing one of the application's libraries. Contact Customer Support. Error code: 8" Dan zit er ook een knopje "Information" bij, en als je daar op klikt krijg je een heel soort van rapport. Ik heb het spel al een keer opnieuw geïnstalleerd, maar dit heeft geen effect... Weet iemand wat het probleem is, en heeft die er ook een oplossing voor..?
Laatste reactie door kimvandeguchte, -
DVD-R
door Pietje8501- 12 reacties
- 2.8k weergaven
weet er soms iemand of ik (please...) met een dvd-r writer dvd+r dvds' kan branden???? :'( :'(
Laatste reactie door yihaa, -
- 5 reacties
- 2.6k weergaven
beste mensen Ik ben nieuw en heb net het spel Diablo II gedownload. Ik moet als ik het wil instaleren een, serial invoeren. Er worden progjes bij geleverd die verschillende serials laten zien, geeneen van deze werkt. Heeft iemand een idee om diablo op te starten, need help. Dit is de link waarvan ik hem heb gedownload: http://thepiratebay.org/recent.php?orderby=&page=5 mvg jelle
Laatste reactie door Tim., -
- 5 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum, heb nog niet zoveel ervaring en kennis op dit gebied, deze site is dus een goed hulpmiddel. Wat ik wil vragen of er iemand Fifa 2007 heeft gedownload, ik krijg nl een melding dat er een probleem is met de file transfer van het assets.big bestand. Waarschijnlijk is deze beschadigd. Omdat ik wil voorkomen om alles opnieuw te doen wil ik vragen of iemand mij aan dit bestand kan helpen. Alvast bedankt
Laatste reactie door hakkie, -
- 5 reacties
- 2.7k weergaven
Als ik Lego star wars aan het instaleren ben dan krijg ik 2 fouten en
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
weet iemand hoe ik batlefield 1942 gratis online kunt spelen zonder aan gamespy arcade te betalen ik heb eens een de aller nieuwste patch geinstaleert maar dan staat er bij gamespy arca error en dat ik er niet in kan weet iemand een manier om toch gratis online te kunen alvast bedankt
Laatste reactie door bjorn1324117101, -
- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik ben inmiddels met fifa 2007 zover dat de gehele installatie is gelukt. Ik heb daarna in winrar in de map crack het fifa07.exe gekopieerd naar de uiteindelijke map fifa07. Daar werd gevraagd deze te overschrijven en dit lukt eerst niet omdat bestand in gebruik was. Na Alcohol(tijdelijk) te hebben verwijdert heb ik naar mijn idee het crack bestand fifa07.exe over het originele fifa07.exe geschreven. Het probleem is nu dat hij als ik dubbelklik op dit icoontje(fifa07.exe) dat er opnieuw wordt gevraagd :Please insert the Fifa 07 play disc in to the drive and select Retry: :'( :'( Wat doe ik fout !!! of wat kan ik nog doen ? Ik hoop dat iemand me kan helpen zod…
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 1 reactie
- 2.3k weergaven
Ik heb civilazation gedownload daarna met winrar naar 12%alcohol gezet. Toen begon ie wel te installeren wat ook lukte maar toen ik het spel zelf op wilde starten vroeg ie nog om de cdrom. Wat moet ik nu doen? :-\ Groetjes Janneke
Laatste reactie door Wesley, -
Maffia games
door mohammedb- 1 reactie
- 2.6k weergaven
Hoi ik speel nu al een tijdje maffia games zoals ultimatemafia.nl maar nu heb ik ook gehoord dat je ook kan cheaten weet iemand hoe ??? Laterzzz
Cracksearcher
door mohammedb- 9 reacties
- 13.8k weergaven
Impy jij zegt de hele tijd gebruik cracksearcher en je geeft dan een download link maar mijn virrusscanner (Kaspersky Intrnet Security 6.0) zegt dat het een virus is iets van Password Protection EXE ksnap er niks van kan je mij het ff uitleggen aub of iemand anders?????? Greetzz Jelmer
Laatste reactie door mohammedb, -
- 2 reacties
- 2.5k weergaven
ik had vroeger altijd de demo versie van het te strakke spel death rally. nou heb ik 7 jaar later eindelijk dankzij het downloaden de orriginele versie omdat ik die nooit in de winkels kon vinde. alleen is het probleem dat mn pc er waarschijnlijk te goed voor is. het spel loopt 2 tot 3x zo langzaam als dat ie hoort te spelen. het menu daarentegen is wel gewoon goed maar het racen zelf vind ik toch irritant langzaam. ik heb alle opties bij "compatibaliteit" bij eigenschappen al geprobeert maar niks maakt verschil. iemand suggesties? kzou heel dankbaar zijn aangezien ik ruim 7 jaar op de orriginele versie heb gewacht:P
Laatste reactie door Duken, -
- 1 reactie
- 2.2k weergaven
Kweet niet of hier eigenlijk aparte topic voor moest begonn worden, maja... Mijn ma heeft dus een IPod en had die in de usb-poort gestoken. Ze laadt enkele files op en wat blijkt... Hij zit er maar half in. Juist ingestoken en blijkt dan dat er geen enkel bestand meer naar geload kan worden. Beginnen foefelen met CHKDSK, maar dat werkte niet. Heb nu een uitstkend progje gevonden vr grote bestanden, beschadigde,... te verwijderen naam: AbsoluteShield File Shredder kan je ook gewoon gebruiken om te zorgen dat je bestanden zelfs met undelete of uneraser niet meer kan recoveren. (p.s.: is freeware)
FM2006 patch 2.0.3
door Gast meurso- 3 reacties
- 2.7k weergaven
kheb de nieuwe patch geinstalleerd en kheb nu het nieuwe .exe bestandje nodig...KAn iemand me helpen op gamecopy staat ie nog niet! Thx
Laatste reactie door mohammedb, -
- 3 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo Heb net prem manager gedownload heb één rar bestandje geopend en daar kom en twee bestandjes image bestand en een bin bestand moet ik dit nog omzetten in een iso want als ik de bin bestand wil branden in alcohol dan krijg moet ik opeen data track invullen,blok grootte,image header grootte en dan nog een paar. kan iemand mij hiermee helpen.
Laatste reactie door yvon, -
dvd-rom
door bjorn1324117101- 2 reacties
- 2.3k weergaven
ik wil een dvd nieuwe dvd speler ik heb er 2 gezien lito on € 19 Interface ATAPI Cache 2.048 KB CD invoer Tray Snelheid Lezen (CD) 48 x (7.200 KB/s) Lezen (DVD) 16 x (21.600 KB/s) Toegangstijd (CD) 120 ms Toegangstijd (DVD) 120 ms ************************************************* plextor € 29 Interface ATAPI Cache 256 KB CD invoer Tray Snelheid Lezen (CD) 50 x (7.500 KB/s) Lezen (DVD) 16 x (21.600 KB/s) Toegangstijd (CD) 85 ms Toegangstijd (DVD) 85 ms nou heb ik een vraag over die cash is het nou hoe meer cash hoe sneler die werkt want bij die liton staat 2.048 kb cash en bij de plextor …
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
ik heb nog een oude pentium 3 en wil daar een mail server van maken weet iemand hoe ik dat moet doen of weet iemand een website waar het helemaal uitgelegt staat zodat ik m,n oude pc kan ombouwen tot mail server alvast bedankt
Laatste reactie door bjorn1324117101, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik een NKS bestand moet openen,welk programma heb ik daar voor nodig. Bij voorbaat mijn dank
Laatste reactie door repelsteeltje113, -
- 5 reacties
- 3.3k weergaven
hallo, ik heb gisteren een spel gedownload maar ik ben gewent om een iso bestand te krijgen ,, inplaats een iso bestand heb ik veel .rar bestanden gekregen en weet niet wat ik moet doen?? hoe moet ik het omzetten zo dat ik als een spel kan laten werken ? hier is een afbeelding om je bij te helpen ik hoop dat er iemand is die het weet!!?? ik heb bijna alle uitpak-mount-programma`s.. nou ik hoor het wel URL=http://imageshack.us]
Laatste reactie door cocobono,