Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo allemaal, waarom werken een aantal WIIware spelletjes niet via de SD maar wel via de intern geheugen van de WII. Iemand die mij een antwoord kan geven?
Laatste reactie door Zombymario, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Beste mensen, Ik heb het spel freedom fighters gedownload, alleen daar zat geen crack bij. Heeft iemand een link met de crack van freedom fighters voor mij?
Laatste reactie door mummy, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Ik heb via bittorrent the sims 2 gedownload met alle uitbreidings pakketten erbij in. Je moest eerst de sims 2 installeren en dat ging allemaal goed. Er zat ook een bestand bij van magicISO virtual CD/DVD, en tijdens het downloaden werkte die helemaal goed, alleen nu ik het spel wil spelen niet. Heb ook nog 2 uitbreidingspakketten geinstalleerd en daar heb ik hetzelfde probleem mee. ik krijg de hele tijd een melding van: plaats de cd. maar ik doe dat via virtual cd...bij het installeren werkte het wel :S Het is voor mij echt al 2 jaar geleden dat ik zoiets heb gedownload dus sorry als het verhaal niet helemaal duidelijk is. Alvast bedankt!!
Laatste reactie door Robbert, -
- 3 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb dus net Arma II Gedownloaden en TPB doet het niet bij mij , maar mischien heeft iemand een serial key voor me!? , Alvast Bedankt !
Laatste reactie door Markey54, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Unleashing the Madness: Exploring the World of Pirate Yakuza in Hawaii Introductie De Yakuza-franchise staat bekend om zijn snelle releases en bizarre spin-offs. Maar net toen we dachten dat het niet gekker kon dan Yakuza: Dead Souls met zombies en third-person shooter gameplay, komt Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii. Een game waarin moderne criminelen veranderen in klassieke piraten. Absurd? Absoluut. En het werkt verrassend goed. Een Absurd Piratenavontuur In Pirate Yakuza in Hawaii kruip je in de huid van Majima, de beruchte "Mad Dog of Shimano". Voor het eerst krijgt hij zijn eigen game en wat voor een! Hij wordt wakker op een eiland zonder heri…
Laatste reactie door Girev, -
wacky races
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo, ik heb het spel wacky races, kan het gewoon installeren, maar als ik het op wil starten loopt m'n pc vast... weet iemand hoe dit komt? OS=vista
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=38660.0[/iurl]
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb even een vraagje: Ik heb mijn xbmc op mijn xbox verpest, beetje jammer, maar gelukkig een nieuwe versie van dit programma voor de xbox gevonden. Ik wilde voor de zekerheid de oude versie van xbmc kopiëren naar mijn pc, voordat ik de nieuwe versie erop zet, maar nu gaat het kopiëren heel erg traag. Ik heb voorheen iets in of uit kunnen zetten bij de opties van flash fxp, zodat dit sneller gaat. Maar ik weet echt niet meer welke optie dit nu is. Kan iemand mij hierbij helpen?? Alvast dank! Greetz Babidi
Laatste reactie door Babidi, -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Kan iemand helpen? Ik heb net the sims 3 gedownload maar ik krijg al deze files, dus heb ik ze uitgepakt met winzip/winrar wat moet ik nu doen om mijn spel aan de praat te krijgen?
Laatste reactie door marco1, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb alone in the dark 5 (2008) maar het lukt me niet om hem te cracken of wat dan ook om hem speelbaar te krijgen kan iemand mij hiermee helpen over hoe ik dan zou kunnen oplossen want iedere keer zeurt hij om een serial en dan weer unlock requestcode wil iemand mij helpen het op te lossen groet ryan
Laatste reactie door ryan12, -
FlyFF Spelers hier op DukeN.NL?
door Gast angel_creek- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hey DukeNaars xD, Ik speel sinds gister FlyFF weer En vroeg me af of er nog Nederlandse spelers van DukeN.NL zijn?! Even wat info over mij: IGN: AoEiL Lv: 95 Job: FS/CW RM Hopelijk zijn er wat spelers, want ik wil opnieuw beginnen met geld maken :zwaai: See you there, LatinBabe
Laatste reactie door Robin, -
sims 3 op laptop
door hanin12- 4 reacties
- 1.3k weergaven
NB: dit bericht wacht op goedkeuring van een moderator. hallo mensen ik vraag me af of de sims 3 ook mij laptop kan informatie over mijn laptop acer 5520G 4 gb DDR2 250 GB HDD 802.11b/g WLAN als jullie meer informatie willen hoor ik het graag alvast bedankt
Laatste reactie door hanin12, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, mijn BFBC2 crasht na een tijdje spelen. Hier is hoe de crash eruit ziet: System Crash Bad Company 2 System Crash Bad Company 2 Sapphire Radeon HD 5850 1gb GDDR5 MSI P55 - GD65 Windows 7 64 bits Intel Core i7 2,93 GHz 4gb Ram Alvast bedankt. Post samenvoeging: september 19, 2010, 01:12:13 Sorry voor de dubbel-post, maar dit gebeurt niet alleen bij Bad Company 2, maar ook bij Modern Warfare 2. Als de games zeg maar crashen, freezed eerst de game, daarna kan er een zwart scherm, of een willekeurig gekleurd scherm komen. Soms maakt het een geluid als in het filmpje, maar soms ook niet. Na het gekleurde of zwarte scherm word het zeg maar zwart, of staat er net als in h…
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
hallo, ik heb een vraag, als ik zelfgemaakte spellen voor de xbox wil maken heb ik dan speciale cd's nodig of moet ik de xbox echt ombouwen, want als ik een dvd brandt dan kan ik die met een speciaal programma omzetten zodat alle dvd spelers en ook de xbox 360 deze afspelen. Maar kan er niet ook zo iets als je gewoon een spel brandt voor de xbox 360 en op een speciale manier laat omzetten zodat je de xbox niet hoeft om te bouwen. alvast bedankt GR Lars
Laatste reactie door Jeroen, -
- 1 reactie
- 1.3k weergaven
Hallo, Ik heb een vraag over Age Of Empires: Age Of Kings. De mensen die dit spel wel eens spelen zullen wel merken dat je niet verder kan dan een population van 200. Dus: De Population Limit is 200. Weet iemand hoe je in de game files iets kan veranderen waardoor deze population limit omhoog kan? Er zijn geen trainers voor, dus ik hoop dat iemand het weet. Groeten.
Laatste reactie door Snorfietsman, -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
weet iemand waar ik civilization 4 kan downloaden virusvrij?
Laatste reactie door ZarahCycling, -
hoi iedereen, misschien is ie al eens gepost of zit ik niet in de juiste groep, in ieder geval heb ik hem niet opgelost gevonden. hier komt ie, had voor mijn zoontje een R4 kaart gekocht en kon hier een 8gig kaart insteken zonder problemen. nu kocht ik voor hem een nieuwe kaart, echter hier kan ik geen 8gig kaart meer in. heb al alle mogelijke firmwares geprobeert maar hij blijft weigeren, het bekende 'loading' probleem. heeft hier nog iemand ervaring mee en zoja, wat te doen. aub huuuuuulp
Laatste reactie door Farid., -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
[table][th] Ashes Cricket 2013-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Ashes Cricket 2013-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Releasedatum: 23/11/2013 Retail Datum: 23/11/2013 Bestandsnaam: Ashes.Cricket.2013-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,246 GB Genre: Sport Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: 505 Games Omschrijving de rivaliteit WINST! Ashes Cricket 2013 brengt een gloednieuwe authentieke game-ervaring naar Cricket fans. Het vieren van de meest intense en langdurige inte…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 4 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo medevrienden ik heb een vraag welke spel is beter Uncharted 2 of Assasins creed 2 Ik hoop dat ik snel een antwoord krijg
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
ik had een vraagje over wow private server. in de realmlist heb ik precies gezet wat moet namelijk:Set Realmlist wowtopia.net alleen als ik me inlog in wow zegt hij dat ik naar world of warcraft moet gaan (hun eigen site). kent iemand dit probleem of kan iemand me helpen?
Laatste reactie door timothy250, -
team fortress 2
door kipneck- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb tf2 gedownload. de gamerx editie. ik heb ook al cracked servers gevonden. maar als ik deze toevoeg in het spel bij mij favorieten. dan zie ik de naam maar als ik wil joinen dan zegt ie' server did not response.
Laatste reactie door kipneck, -
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Wie kan mij helpen met het volgende probleem in Vista 64X Als ik een game mount met daemon tools en vervolgens de crack toevoeg en hem daarna wil starten dan start hij op maar sluit dan weer af met de mededeling dat er problemen zijn met windows. Als ik een game van CD start gaat het wel. Weet iemand hoe het komt dat het niet werkt in Vista 64X?
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,33737.msg172687#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
fifa 11
door ipodtouchmania- 2 reacties
- 1.3k weergaven
weet iemand hoe je na het seizoen van competitie moet veranderen. ben nu barca alleen aan het eind van het seizoen kan ik alleen maar kiezen uit barca en een andere slechte competitie
- 2 reacties
- 1.3k weergaven
Ik heb guild wars gekocht gwoon omdat ik hem nie kon downloaden maar. Hij loopt vast en dat ligt aan directX want ik heb de nieuwste nodig. Dat zat ook bij guildwars maar toen was die installatie binnen een seconde klaar. En nu loopt hij nog steeds vast...Weet iemand waar ik directx anders kan downloaden? Ik kan t ook van de site downloade maar ik heb gedownloade windows Ik had ook bij binsearch gekeken maar die installer wou niert runne en in de andere zat een virus. Kan iemand me helpen?? Oh en ik heb directX redist ook geinstalleerd maar daarbij doet ie t ook nie. hij loopy ook bbij andere games vast..
Laatste reactie door mannetje123,