Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 volger
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Microsoft blijft voorlopig onduidelijk over welke Xbox-titels naar andere platforms zullen komen. Er gingen zelfs geruchten dat de uitgever zijn multiplatformstrategie zou stopzetten. Dit verhaal wordt echter tegengesproken door CEO Satya Nadella, die bevestigt dat Microsoft gewoon doorgaat met zijn huidige plannen. De situatie kwam in een stroomversnelling toen leaker eXtas1s suggereerde dat Project Latitude – de multiplatformaanpak van Microsoft – ‘gepauzeerd’ of ‘op een lager pitje gezet’ zou zijn. Dit zou het gevolg zijn van de negatieve reacties op de PS5-versie van Indiana Jones and The Great Circle, die snel na de Xbox-release beschikbaar zou komen, aldus de l…
Laatste reactie door Eater, -
GTA 3 VRAAGT OM CD2
door Gast TomSmit- 0 reacties
- 2.2k weergaven
HELP.. Heb GTA3 gedownload via Azureus en probeer het te openen via Alcohol120%. Maar dan start ie op en vraagt gelijk om cd2.. hoe kan dat?? hij wil ook .MDF bestanden niet openen met Alcohol. Wie kan mij helpen?? please.. thanx alvast groeten
-
JONAS ds
door DemiLoJBfan- 0 reacties
- 1.2k weergaven
heeft iemand JONAS op de DS?? ik kom niet verder bij de kist van Episode 1 weet iemand hoe ik daar verder kom?
Laatste reactie door DemiLoJBfan, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
ik zoek iemand die verstand heeft met het editen van de country files van fifa manager 09, dus niet de editor zelf, heb al een paar dinge geprobeerd, maar zonder succes (heb een gecombineerde 1e en reserve leuague maar wil nu een aparte cup met alleen maar reserve teams)
Laatste reactie door jack81, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb deze game recent binnen gekregen, maar als ik de serial invoer krijg ik de volgende foutmelding: ''Communicatie fout:' De externe host heeft een verbinding verbroken'' Kan iemand me hier ajb mee helpen? Mvg, Emile
Laatste reactie door Coredome, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo, ik ben Adis (nickname) , heb 2 kinderen van 6 en 7 die beiden een DS hebben. Ben ook lid van Romulation, maar dit spel kon je wel downloaden maar niet spelen op de R4 kaart. Op http://www.4shared.com/network/search.jsp?searchName=nintendo+games&searchExtention=&searchmode=2 tik je Mario sonic in, selecteer het spel en downloaden maar!!! Succes! Adis P.s. ik hoor wel de reacties....mijn kids hoor ik niet meer!
Laatste reactie door adis, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
[table][th] Baldurs Gate II Enhanced Edition-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Baldurs Gate II Enhanced Edition-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Baldurs.Gate.II.Enhanced.Edition-RELOADED Releasedatum: 16 november 2013 Retail Datum: 15 november 2013 Bestandsnaam: RLD-bg2ee Bron: Stream Grootte: 2.35 GB Genre: RPG, Strategie Critici: N / A Uitgegeven door: Beamdog Ontwikkeld door: Beamdog Omschrijving Ontvoerd. Gevangengezet. Gemarteld. De wizard Irenicus houdt je gevangen in zijn bolwerk, een p…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 4.2k weergaven
[table][th] Brothers A Tale of Two Sons-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Broeders A Tale of Two Sons-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Brothers_A_Tale_of_Two_Sons-FLT Releasedatum: 3 september 2013 Retail Datum: 3 september 2013 Bestandsnaam: flt-bato Bron: Stream Grootte: 1.15 GB Genre: Actie, Avontuur, Indie Critici: 8.5/10 “GS” Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: Starbreeze Omschrijving Brothers: A Tale of Two Sons nemen spelers de rol van twee zonen moeten uiteengezet op een gevaarlijke reis naar…
cd's kopieren
door jann- 0 reacties
- 1.9k weergaven
hey van mijn cd's (games) maak ik altijd graag een backup voor als er ooit eerns krassen op komen of als ik het niet zou terug vinden,... ik doe dit door van mijn dvd een iso-bestand te maken en dat dan te branden op een dvd. maar als ik het spel dan geïnstalleerd heb dan vraagt hij altijd de originele cd en dat moet ik een crack donwloaden wat soms niet zo goed uitkomt. is er soms nog een gemakelijkere manier om cd's te kopieren? O0
Laatste reactie door jann, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Hey, Voor de Need For Speed: Most Wanted liefhebbers: Hier een 100% savegame met maximaal geld, premie,mijlpalen en alle auto en onderdelen zijn beschikbaar! Veel Plezier! P.S. Je moet deze savegame plaatsen in je mijn documenten/NFS: MW directory. #JOEPIE# [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door #JOEPIE#, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo allemaal, Clan =Kakka= zoekt members/spelers! We zijn een "Fun Clan" (we spelen voornamelijk voor de lol) Momenteel zijn we met z'n 6-en en we zoeken nog 3 a 4 man We hebben een clan server en een Teamspeak server dus dat is nice Heb je intresse voeg me toe op xfire: demanke of stuur me een email: djnelus@gmail.com
Laatste reactie door djnelus, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 4.1k weergaven
Awaceb heeft aangekondigd dat Tchia aankomende zomer op Nintendo Switch verschijnt. Daarnaast is de Steam-versie van de game nu beschikbaar. Het spel verscheen vorig jaar maart al op Epic Games Store, PlayStation 5 en PlayStation 4. In Tchia kunnen spelers controle krijgen over elk dier of object dat men in de tropische open spelwereld tegenkomt. Daardoor kan men verschillende puzzels oplossen. Men kan bijvoorbeeld in een vis, vogel of kokosnoot veranderen. De wereld van Tchia is geïnspireerd op New Caledonia, een klein tropisch eiland waar de makers van de game vandaan komen. Speler besturen Tchia, die op avontuur gaat om haar ontvoerde vader te redden.
Laatste reactie door William, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Call of Duty: Black Ops 6 is zonder twijfel een game die de aandacht verdient, vooral voor gamers die verlangen naar de gloriedagen van de franchise. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de afgelopen jaren de meeste Call of Duty-titels heb laten liggen. Na de teleurstelling van Call of Duty: WW2 had ik niet veel motivatie om terug te keren naar een serie die me vermoedelijk weer zou teleurstellen. Maar toen Black Ops 6 werd aangekondigd, veranderde alles. Zodra de eerste geruchten over de game de ronde deden, was het duidelijk: dit zesde deel zou terugkeren naar de essentie van Black Ops. Geen futuristische fratsen meer, maar ‘ouderwetse’ actie. Na een lang weekend spelen ka…
Laatste reactie door Eater, -
- 0 reacties
- 8.3k weergaven
[table][th] Disney Planes-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Disney Vliegtuigen-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Disney.Planes-RELOADED Releasedatum: 6 augustus 2013 Retail Datum: 3 september 2013 Bestandsnaam: Disney.Planes-RELOADED Bron: DVD Grootte: 5,5 GB Genre: Vlucht Critici: N / A Uitgegeven door: Disney Interactive Studios Ontwikkeld door: Tose Software Omschrijving Van boven de wereld van Cars, Disney’s Planes neemt spelers mee op een high-vliegen, vol actie, leuke avontuur met…
Fifa 08 patch
door ApriliaSR- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hallo mensen, Ik vraag me af of er al een goede patch beschikbaar is voor de gekraakte versie van Fifa 08? Een hoop is gewoon rotzooi, iemand met een goede patch? Alvast bedankt!
Laatste reactie door ApriliaSR, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Weet iemand hoe je Ps2 aankansluiten om ook online te gamen ??? Bedankt O0
Laatste reactie door IOwnd, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Deadfall Adventures-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Deadfall Adventures-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Deadfall.Adventures-RELOADED Releasedatum: 15 november 2013 Retail Datum: 15 november 2013 Bestandsnaam: RLD-deadadv Bron: Stream Grootte: 6,47 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Nordic Games Ontwikkeld door: The Farm 51 Omschrijving Deadfall Adventures is een actie-driven first-person shooter, gekruid met elementen van actie-adventure games. Word een av…
.IRX files
door Flying Doc- 0 reacties
- 2k weergaven
Omdat mijn Sims 2 Studentenleven aan het downloaden is ( ) probeerde ik een ander spel te spelen. Kingdom Hearts, gedownload in zo'n map met allemaal ZIPjes, pakte ik uit en dan krijg ik een ISO. Als ik dan de image mount met Deamon Tools dan krijg ik een map met een paar .IRX bestandje, .IMG bestandje, .IDX bestandje en een .70 bestandje. Als het goed is moet ik hem openen in een Playstation emulator maar die zegt dat ie de .CUE file niet kan vinden ( logisch ) maar hoe werkt het dan?
Laatste reactie door Flying Doc, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo ik heb silverfall voor de psp gedaan en nu heb ik het tutorial van Silverfall gedaan. in het level na de tutorial ben je bij een refugee camp en dan moet je wat zombies kille van de ene vrouw. Nu heb ik dat gedaan en nu moet ik naar de elven om daar supplies te halen. Ik kan alleen maar naar het zuiden en niet via die andere paden want daar staan woonwagens en zakken voor. Ik heb het helemaal doorzocht en ik heb geen elven stad gevonden. Kan iemand me nu helpen?
Laatste reactie door mannetje123, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Ik heb per ongeluk een bestand beschadigd door op verwijderen te klikken in plaats van te formatteren. Ik heb savemanager geinstalleerd maar die kan mijn memor32 kaart niet vinden. Ik kan nu geen spellen meer afspelen. Ik krijg een zwart scherm met -memento- erop. Kan iemand mij helpen!?
Laatste reactie door leeloo, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik heb dit spel gedownload en het werkt goed, maar als ik weg wil rijden met de trein moet dit eerst doen: - Deuren dicht (F1 voor de linker deur of F2 voor de rechter deur) - Reverser naar voren zetten (voor vooruit, als je hem naar achteren zet dan staat hij in zijn achteruit) (staat niet ingesteld voor een toets, ik gebruik de toetsen Enter en de rechter Shift ervoor) - Remmen eraf (pijltjestoetsen links voor eraf en rechts voor erop) - en dan gas geven (pijltjestoetsen vooruit voor gas erbij en achteruit voor gas eraf) Bij dat laatste gaat het mis, ik druk de toets wel in, maar er gebeurd niets. Wie kan mij helpen?
Laatste reactie door jhf1, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
heb jij een playstationstore op je psp? (ik niet :s) of hoe download jij anders demo's voor je psp?
Laatste reactie door anoniemaccount4457, -
Cities Xl crack
door jochem100- 0 reacties
- 6.6k weergaven
Bijna alle spellen kunnen worden gecracked. In ieder geval het offline-gedeelte! Ik zou niet weten hoe je erbij komt dat die spel niet gecracked kan worden spijdie. Het is eerlijker om spellen te kopen, maar het is tegenwoordig allemaal zo ongelooflijk duur! Gewoon nog een aantal dagen wachten totdat ie er is Jochem O0 Ivo8000
Laatste reactie door ivo80000, -
Mp3 Fader
door Gast roberto1324117122- 0 reacties
- 2.3k weergaven
Tjaaa!! ik heb het programma Acoustica CD Burner geprobeerd om daar 100 mp3\'s te faden in en out maar dat werkt alleen onder audio cd. dus als je een audio cd brand met fader in en out dan gaat het wel maar niet als je een mp3 cd brand en je gebruikt die fader in en out dan hoor je het wel in het programmatje Maaaaar als je die Mp3 cd gaat branden ja met fader dan doet hij het niet op de stereo installatie. Dus wie kan mij helpen aan een simpel fader programmatje groeten
-
kan iemand me zeggen hoe ik van de melding van curse kan af komen waarin die zegt dat ie WoW niet kan vinden? ik heb nog geen zin om curse er van af te gooien omdat ik mischien nog warhammer ga kopen
Laatste reactie door maraveno,