Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 28 reacties
- 25.4k weergaven
Heeft iemand nog goede/duidelijke site's waar je gratis switchgames kan downloaden? Ik heb er al een paar van romuniverse gehaald maar downloaden gaat super traag dus ik zoek wat anders. ben switch-xci.com tegen gekomen maar lukt me niet om te downloaden. ik wordt steeds door gestuurd naar advertenties/bedrijven van bijv kleding? darkumbra gevonden maar is me niet helemaal duidelijk hoe ik hier moet downloaden. volgens mij heb je hier een betaald iets voor nodig of een abonnement van iets waarmee je grote bestanden kan downloaden? wie heeft er tips. ik heb spotnet maar ik zie (bij mij) maar 2 of 3 switch games in de lijst staan.
Laatste reactie door William, -
waarmee ps2 back up maken
door Gast trapatoni- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Ik wil een back up DVD maken van mijn PS2 game. Ik heb fit met Alcohol120% geprobeerd, image bestand. Dus image maken> datatype = playstation2. Maar het \"vakje\" volgende blijft lichtgrijs dus kan niet verder. hoe moet ik dit oplossen? :ermm:
-
- 4 reacties
- 2.3k weergaven
hey, eigenlijk staat mijn vraag al in de titel: waarom kan mijn pc mijn 360 niet vinden?? iedere keer als ik mijn xbox op mijn netwerk laat zoeken naar pc's kan hij mijn pc niet vinden... mijn pc draait op XP, ik heb media delen in WMP (11) aanstaan en heb het ook al met het programma TVersity geprobeert.... maar hij kan gewoon helemaal niks vinden.. :s weet iemand een oplossing??? plz?
-
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Zelf heb ik een laptop en een playstation 3. Mijn broertje heeft ee omgebouwde playstation 2, en een nintendo ds. Ik neem aan dat overal wel spellen voor te downloaden zijn, maar dat mijn originele playstation 3 die gedownloade spellen niet af kan spelen. Maar als ik spellen download, waar moet ik dan opletten? Welke bestands indelingen? En hoe moet ik ze op cd/dvd branden? Of in geval van de ds...waar moet ik dat op zetten? En wat zijn de addertjes onder het gras? Ik ben nog maar een leek
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 2.9k weergaven
hallo ik kan niet meer inloggen op steam terwijl ik eiglijk zeker weet dat ik mijn wachtwoord en accountnaam goed heb maar als ik dan gegevens opvraag en zeg dat ik mijn accountnaam weet krijg ik dus een mail met geheime vraag enzo erin maar ik weet het antwoord hierop niet meer weet iemand wat ik nu kan doen zodat ik toch weer kan inloggen op steam?
Laatste reactie door Duken, -
wacky races
door Gast Wimpy- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo, ik heb het spel wacky races, kan het gewoon installeren, maar als ik het op wil starten loopt m'n pc vast... weet iemand hoe dit komt? OS=vista
-
- 7 reacties
- 4.6k weergaven
Hey mensen, Als ik de serverlijst in Call of Duty 2 refresh, komt er te staan: waiting for response from master server. Verder doet hij niks. Kan iemand me helpen, ik kan niet zonder CoD2 > MVG Lajos
Laatste reactie door Fredpascal, -
wanneer ik nfsmw aant het spelen sluit mijn pc af
door Gast valke- 2 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb gisteren need for speed most wanted gedownload, geinstalleerd , cd image met deamontools erop gezet, maar wanneer ik het spel effe speel sluit de pc zich af. Er komt dan zo\'n blauw scherm opstaan met witte tekst, maar de helft is onzichtbaar. Dan moet ik de pc terug opnieuw opstarten en de volgende keer is het weer van dat. Wie kan mij helpen?
-
Warcraft 3
door repoc- 6 reacties
- 3.9k weergaven
hey ik heb laatst warcraft 3 gedownload, en die deed het ook wel. maar toen had ik de uitbreiding erbij gedaan en toen deed hij het niet meer. als ik hem opstart zegt hij: "kan de ordinaal 569 niet vinden in DLL-bestand Storm.dll" toen heb ik geprobeert storm dll te downloaden mar dan krijg ik meestal een text bestand. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door repoc, -
- 5 reacties
- 1.5k weergaven
Hoi, ik heb dus Warcraft 3 gedownload en dat zijn 3 bestanden! 1 voor de crack serial en patch en de andere 2 voor de 2 spellen! ik heb allereerst beide geinstalleerd! toen probeerde ik te spelen! vroeg om cd! dus ik het iso bestand op cd gezet! vraagt ie er nog steeds om! wat kan ik het nu het beste doen om toch te kunnen spelen? Thnx RR
Laatste reactie door miran102, -
warcraft III
door Gast beefcake848- 1 reactie
- 3k weergaven
heej, ik heb warcraft III met uitbreiding gedowload met torrent. Het zijn 3 virtuele schijven, die ik heb geopend met daemon, ik heb ze geinstaleerd maar de crack staat apart op disc 3 met kenmerk alleen lezen. Ik kan het spel wel instaleren maar als ik op het icoontje op het bureaublad klik zegt hij dat de CD er niet in zit. Ik denk dat het er aan ligt dat de crack niet bij het spel zelf staat maar ik kan de crack niet verplaatsen. plz help mij BEEFCAKE
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
Hallo, Ik zag op Xfire in de top 10 Warcraft III: The Frozen Throne staan. En ik zag hier dat je het gratis kunt downloaden : http://downloads.phpnuke.org/nl/download-item-view-g-l-x-n-a.htm Moet je voor dat spel betalen ? (zoals world of warcraft) of is het echt gratis ? :peace:
Laatste reactie door Cédric., -
- 6 reacties
- 1.5k weergaven
Hoi Allemaal Warhammer 40.000: Space Marine weet niet wat die orzak is maar dit spel start helemal niet weet imand wat dat kan zijn geen foutmelding helemaal niets Bedankt
Laatste reactie door katarina, -
- 4 reacties
- 1.5k weergaven
Hoy heb hulp noodig bij instaleren xlive ik weet hiet in welke map moet ik zoken alvast bedankt
- 2 reacties
- 1.6k weergaven
Zoals de titel al zegt, ik zoek een torrent of iets dergelijks voor de game Warhammer Dawn of War. Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen :peace: Het liefst met veel seeders :celb: Alvast bedankt. Bounco.
Laatste reactie door Luc., -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
Hey Ik heb wario ware DIY nu op mijn R4 staan. Het spel werkt perfect, alleen kan ik niet saven Er staat wel saving enzo en dan krijg ik geen foutmelding Maar als ik het spel afsluit en dan weer opstart is alles weg. Is hier iets aan te doen? Groeten JimJim
Laatste reactie door JimJim, -
Warrock error
door Joris.- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik heb een error bij warrock, ik krijg maar een deel van het eigenlijke scherm te zien, eerst moest ik eerst 1 keer opstarten, en dan weer stoppen, en weer opstarten voordat hij het deed, maar nu niet meer? Ik heb hem al eens verwijdered(gisteren) en daarna weer gedownload, en opnieuw gedownload. Maar nog steeds hetzelfde probleem? Ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit rare probleem.
Laatste reactie door Joris., -
Warrock Punbuster
door Pctje- 12 reacties
- 4.2k weergaven
Hey allemaal Ik heb warrock gedownload al eens eerder gespeelt leuk spel trouwens Volgende problemen: 1. Mn pc loopt vast 2. Communication failure: PnkBstrB.exe initialization failed (kicked for 0 seconds) De driver is up to date Maar ik blijf het probleem houden weet iemand hoe het opgelost kan worden? Alvast bedankt O0 PC
Laatste reactie door Pctje, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
hey, ik weet niet of er hier mensen zijn met ervaing met warrock, maar ik probeerde gister na maanden weer eens warrock te spelen... eerst allemaal patches en kwam oppeens dat venstertje van hackshield (wat me virusscanner als virus zag). ik ik aangeklikt dat virussysteem zich er niks van moet aantrekken en warrock starte dus op... toen ik inlogde en wilde kiezen uit close quarters, urban ops of battle group sloot het spel zich spontaan af :'( >. ik dus het spel opnieuw gedownd maar dit werkt ook niet... als ik de virusscanner er nog bij uit zet help het ook niet... :s weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen?? :peace:
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
hey, ik heb sinds de laatste update van warrock een probleem, namelijk dat steeds als ik warrock start dat ik dan bij de updater vast kom te staan. er staat: cannot extract a zip file [sub4.zip]. hoe los ik dit op? opnieuw installeren werkt niet :'( :'(
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hoy heb brobleem met deze spel kom niet verder als mission 6 dan loop het spel vast kan zijn dat een bug blokert of door trainer
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Grapics required: 32 mb opengl 1.4 compatible PCI or AGP 3D hardware accelerator with hardware transform and lighting (T&L) required dit heb ik nodig ofzo om een spel te spelen op mijn pc dit mis ik!!!!!!! hoe kan ik hieraan komen wie me kan helpen graag ik hoop dat jullie snel reageren
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 4 reacties
- 4.6k weergaven
Ik zou graag mijn DSTTi kaart instellen maar het lukt me maar niet! Dit zijn de stappen die ik doe: Ik heb een Nintendo DSI: - Een micro-sd chip gekocht met adapter van het merk Emtec 2GB (en 4GB) - Een DSTTi-flashkaart besteld via www.yagodo.nl voor 19euro - Mijn micro-sd chip geformateerd naar FAT32 (traag formateren) - Dan ga ik naar http://www.dstt.nl/dstt-dstti-download.html en kies ik voor TTi14Upgrade.zip - Hierna pak ik het bestand uit op de root directory van mijn sd kaartje - Dan denk ik dat ik klaar ben met alles en stop de sdkaart in mijn DSTT kaart en start mijn nintendo DSI op - Deze boodschap komt op het s…
Laatste reactie door joostie, -
- 14 reacties
- 5.4k weergaven
Ik ga een PSP voor mijn zoontje kopen en heb al ervaring met NDS games downloaden middels een R4 kaartje. Hoe werkt dat bij een PSP ? Wat heb je daar voor nodig ??
-
wat is de beste download methode?
door Gast gilles- 6 reacties
- 3.4k weergaven
hallo allemaal, ik download nu al een tijdje met bittorrent. maar ik vraag me af of dat eigenlijk wel de beste manier is. ik hoor van mensen dat ze met nieuws groepen 500 kb/sec halen. ik haal met azureus maximaal een snelheid van 80kb/sec heeft iemand tips?