Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
GBA flashcard
door The Source- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Weet iemand een goede flashcard voor mijn GBA Micro? Heb zelf al een CycloDS Evolution voor de DS + binnenkort een slot 2 flashcard zoals EZFlash 3 in 1 alleen ik zoek nog een standalone flashcard voor mijn micro om gba roms af te spelen en homebrew. dank bij voorbaat, The Source
Laatste reactie door The Source, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Hallo, Ik heb sinds kort een nieuwe omgebouwde Xbox en gebruik ABGX om mijn spellen te controller. Ik heb gelezen dat ik eigenlijk alleen spellen moet spellen als alles groen is in de ABGX, maar nu krijg ik de laatste tijd wat meldingen met dit erin: Caution: This SS contains a value (angle 359) that will cause older versions of iXtreme to return a detectable bad response! Make sure your drive is flashed with iXtreme version 1.4 or newer. Alternatively, you may enable the option to adjust angle 359 for compatibility with iXtreme < v1.4 Ik heb al een beetje gezocht via google maar wilde het toch graag zeker weten of het niet schadelijk is om deze spellen te spelen…
Laatste reactie door woutertje6, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
[table][th] Football Manager 2014-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Football Manager 2014-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Football.Manager.2014-RELOADED Releasedatum: 31.10.13 Retail Datum: 05.11.3 Bestandsnaam: sr-Football.Manager ,2014-RELOADED Bron: DVD Grootte: 1,9 GB Genre: Sport Critici: 8.0 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Sports Interactive (SI Interactive) Omschrijving FM 2014 is voorzien van een vernieuwde overdracht module waar tegengestelde clubs en managers een meer…
Laatste reactie door Nieuws, -
top spin doet het niet
door Gast julernoff- 0 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb top spin gedownload en via daemin tools geinsteleert en een crack er ik gezet maar hij doet het nog niet ken iemand mij helpen??
-
Hallo, Ik heb call of duty 4 gedownload en draaiende gekregen. Kan ik dit spel ook spelen met een gamepad? zoja hoe stel ik dan de configuratie in? b.v.d.
Laatste reactie door sbknetm, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
ik heb laatst simcity societies gedownload maar hij speelde eerst super lekker op hoogste resolutie ik start hem een 2e keer op en nu blijft hij telkens vastlopen niet direct maar na 15/30 min spelen okee me stad was al vrij groot dus ik dacht laat ik de resolutie van very high naar medium zetten (volgens mij is dat een hele beste stap terug ) maar nog steeds blijft hij vast lopen, ook heb ik last van slowdowns, terwijl ik dat helemaal niet heb met CoD4 op high liggen deze problemen aan het spel of aan mij computer of zijn hier patches voor ??? :-[ :-[ Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
groene waas over scherm
door Gast Twit12- 0 reacties
- 959 weergaven
hoi, ik heb mijn wii nu verbonden aan mijn pc monitor (lcd 22''), via een verloop kabeltje component>vga. Alleen als ik nu ga spelen komt er een groene waas over het scherm. Dan laat ik hem zelf de kleuren instellen dan zie ik dat hij langs de juiste kleur komt maar dan door schiet. ik heb zelf ge probeert de kleuren intestellen maar dat lukt niet. ik heb het nu zo staan: groen 50% rood 50% blauw 50% en de contrast en helderheid beide op 50%. zelf van alles geprobeerd, is er iemand die mij kan helpen of hier ervaring mee heeft? groeten, roelvdm3
-
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
Hallo, Op Marktplaats stond een advertentie van een memorycard met free mcboot erop. Mijn vraag daarop is kan je met free mcboot backups spelen ? Alvast Bedankt!, Roelandjuh Post samenvoeging: februari 27, 2010, 15:01:42 Niemand ???? :(:(:(
Laatste reactie door roelandjuh, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
[table][th] MotoGP 13-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]MotoGP 13-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: MotoGP.13-RELOADED Releasedatum: 20.06.13 Retail Datum: 20.06.13 Bron: DVD Grootte: 5,3 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Milestone Inc Ontwikkeld door: Milestone Inc MotoGP.13.NoDVD-RELOADED (Download) (NFO) release Beschrijving Speed. Emotie. Innovatie. De volledige 2013 MotoGP seizoen. Grafische uitmuntendheid. De essentiële elementen vermengd met een hoog adrenalinegehalte er…
- 1 volger
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
De 'CubeSense' PS5-controller: Een Prachtige Terugblik naar de GameCube Stel je voor: een controller die de nostalgie oproept van de legendarische Nintendo GameCube, maar dan in de moderne, glimmende verpakking van de PS5. Maak kennis met de 'CubeSense' van Killscreen, een meesterwerk dat de iconische kleuren en het unieke ontwerp van de GameCube combineert met de geavanceerde technologie van de DualSense-controller. Ja, je leest het goed, de GameCube heeft zijn comeback gemaakt in een stijlvol jasje! De Nintendo GameCube, gelanceerd in 2001, voor velen de beste controller ooit ontworpen. Terwijl je tegenwoordig gemakkelijk een controller kunt vinden met die klassi…
Laatste reactie door Eater, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
[table][th] BioShock Infinite Burial at Sea Episode 1-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]BioShock Infinite Burial at Sea Episode 1-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: BioShock.Infinite.Burial.at.Sea.Episode.1-RELOADED Releasedatum: 3 november 2013 Retail Datum: 3 november 2013 Bestandsnaam: BioShock.Infinite.Burial.at.Sea.Episode.1-RELOADED Bron: DVD Grootte: 10 GB Genre: Actie Critici: 7.0/10 Uitgegeven door: 2K Games Ontwikkeld door: Irrational Games Omschrijving Een downloadbare add-on adventur…
- 0 reacties
- 4.2k weergaven
[table][th] Broken Age Act 1-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Gebroken Leeftijd Act 1-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Naam: Broken.Age.Act.1-RELOADED Releasedatum: 28 Januray 2014 Retail Datum: 28 januari 2014 Bestandsnaam: RLD-bragea1 Bron: Steam Maat: 1 GB Genre: Adventure, Casual, Indie Critici: 95/100 Uitgegeven door: Double Fine Productions Ontwikkeld door: Double Fine Productions Laat Omschrijving De eerste grafische avontuur van Tim Schafer in zestien jaar, Gebroken Leeftijd begon twee jaar geleden in een his…
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
weet iemand een headset van ongeveer 15euro?? als hij maar goed werkt er hoeft niks op of aan. alvast bedankt O0 kan een van dees op de ps3 http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-accessoires/trust-headset-hs-2400/1003004000010150/index.html http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/ArtikelDetail.aspx?CC=C09&KAC=I29&SC=I0A&ArtikelNummer=740627&Cid=16&KAid=4294925647&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=headset&Nao=0&AI=0&N=186
Laatste reactie door .Wouter., -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Ik kan al voor 3maanden lang niemand horen via Xbox Live Dinsdag komt CoD uit dus het zou fijn zijn als ik weer met men vrienden kan praten op xbox live Zei kunnen mij wel horen maar ik hun niet, dacht eerst dat het aan de headset lag maar toen ik de headset van een vriend leende had ik nog steeds hetzelfde probleem Weet iemand miss wat er aan de hand kan zijn?
Laatste reactie door gluon, -
world of warcraft (2)
door Gast mitchell_k1- 0 reacties
- 1.9k weergaven
heej iedereen heeft het over gratis enzo maar er zijn haast geen players op servers laat staan dat je hulp krijgt dan moet je bijvoorbeeld dingen die je in level 20 moet spelen in 40 doen en quest voor level 60 niet kan dus eigenlijk moet je goed zoeken of je servers kan vinden met mensen zoniet dan is het een voordeel en een nadeel. voordeel: lekker rustig nadeel: geen raids geen hulp bij quests geen plezier met andere mensen enz.
-
NBA 2K10
door valverdeboy123- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hoi, Kan iemand me even uitleggen hoe ik moet dunken op NBA 2K10? :$ Als je wilt kan ik wel een pic van me key's maken. Post samenvoeging: november 15, 2009, 13:31:34 pm BUMP
Laatste reactie door valverdeboy123, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Algemene informatie: [table] [td]Release datum:[/td] [td]Kwartaal 1 2012[/td] [td]Platform:[/td] [td]PC[/td] [td]Genre:[/td] [td]Strategy[/td] [td]Uitgever:[/td] [td]Valve Software[/td] [td]Systeemeisen:[/td] [td]Operating System: Windows XP®, Windows 7®, Windows Vista® Processor: Intel Dual Core 2.26 GHz or AMD Athlon equivalent RAM: 1.0 GB Ram Hard Disk: 5GB Video Memory: Nvidia GeForce 8800 GT or Ati Radeon 3870 HD with 512MB memory. DVD-Rom drive. BroadBand Internet Connection. Steam must be installed. DirectX 9.0c Keyboard Mouse[/td] [td]Multiplayer elementen:[/td] [td]Hel…
Laatste reactie door Rikkert., -
- 0 reacties
- 2.5k weergaven
Ok hier is mijn probleem ik heb net the sims 2 seizoenen gedownload en geinstalleerd (serial en crack gevonden). Nu vraagt ie op het einde sims 2 updater (instert sims 2 dics) deze heb ik wel (gebrand) maar deze had ik al voordat ik de uitbreiding had gedownload. Nu heb ik dit probleem eerder gehad en ik heb zojuist al een mini image geprobeerd maar ik krijg maar niet het berichtje weg. Heeft iemand een idee hoe ik dat updater shit kan ontwijken. Of moet ik simpelweg eerst the sims 2 update downloaden en dan een uitbreiding? bedankt Botjeman
Laatste reactie door Botjeman, -
- 0 reacties
- 1.6k weergaven
eeuy mensen ik heb ff een vraagje ik heb van een vriend BF2142 geleend (orgineel) ik instal alles netjes met BF2 kon ik gewoon een account aanmaken dus ik probeer dat hmmm wil niet hij zegt cd-code al in gebruik :'( hmm erg jammer want ik weet dat je hier niks aan kan doen of je moet cracked spelen maar dat is ook niet alles maarja ik dacht dus dan ga ik wel op het account van me vriend Nickname en Password gekregen kreeg ik opeens de melding dat cd-code al in gebruik was toen ik wou inloggen heeft iemand een oplossing hiervoor ik hoef niet persee online zou ook wel offline willen spelen O0 O0 Grtz, DutchFighter
Laatste reactie door DutchFighter, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Hardware - Telefonie - Navigatie - TV. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=41214.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Uitpakken, Downloaden en Branden. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26602.msg108106#new
Laatste reactie door Heisenberg, -
- 0 reacties
- 2.2k weergaven
zit ik in het juiste gedeelte van het forum trouwens..? > zo niet.. waar moet ik dan zijn?? :-[ Na 3 maanden klooien, ben ik het zat, niemand kan me helpen..(zelfs niet de geniale buurjongen) sims 2 op reis geinstalleerd met alcohol werkt allemaal goed. totdat hij vraagt om juiste cd. ik downloadde en plaatste ongev 3 miljard cracks.. NADA werkt niet hij blijft zaniken om die cd toen gebruikte ik sd4hide toe kreeg ik dit: Kan een vereiste beveiligingsmodule niet activeren. Dit programma kan niet worden uitgevoerd (5014) (?????????????????) ik weet niet wat ik hiermee moet.. eerder in mijn leven kon ik namelijk wel games spelen met sd4hide. A…
Laatste reactie door dstar, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
Ik heb heroes 5 gedownload en heb (volgens mij) precies gedaan wat er in de description stond. De description was als volgt: Install: 1).Extract archive ( use latest WinRar 3.70 - www.rarlab.com ) 2).Go to "HoM&M V - Tribes of the East\" folder and run setup.bat 3).Run Game - "HoM&M V - Tribes of the East\bin\H5_Game.exe" ik heb dit allemaal gedaan maar bij de laatste stap zegt mijn pc Heroes werkt niet meer u krijgt bericht wanneer er een oplossing beschikbaar is. Ik heb hem ook nog niet kunnen instaleren :-\ Thanks O0
Laatste reactie door pelle64, -
- 0 reacties
- 4.7k weergaven
[table][th] Total War ROME II-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Total War Rome II-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Total.War.ROME.II-RELOADED Releasedatum: 3 september 2013 Retail Datum: 3 september 2013 Bestandsnaam: RLD-twrome2 Bron: DVD Grootte: 9.47 GB Genre: Real-Time Strategy Critici: 8.4/10 Uitgegeven door: SEGA Ontwikkeld door: Creative Assembly Omschrijving Omvat een van de bekendste periodes in de wereldgeschiedenis, Total War: Rome II combineert turn-based campagnes met grote, filmische real-t…
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Viking Battle for Asgard MULTi7-PROPHET [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Viking Battle for Asgard MULTi7-PROPHET Release-informatie Groep : PROFEET (Scene) Release naam: Viking.Battle.for.Asgard.MULTi7-PROPHET Releasedatum: 27 april 2013 Retail Datum: 27 april 2013 Bestandsnaam: Viking.Battle.for.Asgard. MULTi7-PROPHET Bron: DVD Grootte: 4 GB Genre: Actie Gewest: Gratis Uitgever: Sega Developer: Creative Assembly Omschrijving Een felle strijd vindt plaats in het rijk van de Noorse Goden. De godin Hel is verbannen voor het trotse…
Laatste reactie door Nieuws,