Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 2.2k weergaven
hallo allemaal ik heb een probleem met wga.. ik kan hem verwijderen enzo.. zodat ik geen opstart popup heb en dat soort dingen maar ik kan nu niet meer updaten omdat die dan zeggen dat je geen windows geniune advantage hebt.. ik kan zo niet wmp 11 installeren en andere handige updates installeren ja ik heb een illegale windows (denk ik) anders zou ie niet zeuren.. please help me..!!!
Laatste reactie door yvon, -
ram geheugen
door Razor- 2 reacties
- 2.1k weergaven
Ik heb een vraagje: de minimum systeemeisen voor WoW is een 512mb ram, ik heb namelijk maar 256mb, dus ik kan het spel niet spelen ? (ik was van plan demo te downloaden) Of gaat dat in principe wel, maar dan trager ofzo ? Alvast bedankt
Laatste reactie door Razor, -
Rayman ravnig ribbids
door Gast Zlatan- 7 reacties
- 2.6k weergaven
kan iemand mij helpen met het zoeken van rayman raving ribbids ? ik heb al heel veel site's door gezocht maar niks gevonden. Ook bij gamecopyworld.com, daar heb je Deamon tools voor nodig
-
Hi Ik zag dat runaway 2 uitkomt in april 2007 ergens. Een game van rond de 6.5 gig. Maar nu zie ik dat je het al kan downloaden.... :-[
Laatste reactie door bart, -
Foutmelding
door eD.winn- 3 reacties
- 2.1k weergaven
Als ik football manager ga spelen krijg ik deze foutmelding(ik heb de crack al in het spel gezet bij de C: schijf je weet wel..) Kan entrypoint van procedure SymGetLineFromAddrW64 niet vinden in DLL-bestand dbghelp.dll Alvast bedankt
Laatste reactie door yvon, -
cd's kopieren
door jann- 0 reacties
- 1.8k weergaven
hey van mijn cd's (games) maak ik altijd graag een backup voor als er ooit eerns krassen op komen of als ik het niet zou terug vinden,... ik doe dit door van mijn dvd een iso-bestand te maken en dat dan te branden op een dvd. maar als ik het spel dan geïnstalleerd heb dan vraagt hij altijd de originele cd en dat moet ik een crack donwloaden wat soms niet zo goed uitkomt. is er soms nog een gemakelijkere manier om cd's te kopieren? O0
Laatste reactie door jann, -
Oblivion
door DutchFighter- 1 reactie
- 1.9k weergaven
ik heb volle trots oblivion gedownload maar als ik het ga spelen sluit hij zomaar af > dus ik had wat gebrobeerd met backup-cd enzo ging hele tijd goed sluit voor die dag af en starte het de volgende dag weer op 1 uurtje gespeeld sluit hij zomaar weer af weet iemand wat dit vage probleem is of heeft iemand het eerder gehad :-[ greetz, DutchFighter
Laatste reactie door Wesley, -
- 3 reacties
- 6.3k weergaven
zelf ben ik nieuw leuke en nuttige reaktie te lezen maar over de sims wat te weinig voor mij ik heb de sims 2 geinstaleerd en de huisdieren maar de crack werkt niet als ik hem verplaats naar de sims huisdieren andere cracks kan ik niet vinden wie kan mij hierbij helpen
C&C
door Frank1324117107- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Ik wil Command & Conquer spelen op me pc het enige probleem is ik heb XP en C&C is voor 95 hoe kan ik C&C spelen want nou kan het niet http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/expert/durham_og.mspx heb ik al geprobeert maar dan kan ik nergens meer op klikken. Kan iemand mij uileggen hoe ik nou C&C kan spelen >
Laatste reactie door Frank1324117107, -
ClipDiary
door Pietje8501- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Welkom op het wekelijkse programmavoorstelrondje Heb weer een handig progje gevonden: ClipDiary. Dit moet je gewoon opstarten, installeren (het is maar 250 kB ofso) en dan kan je het gebruiken. Maar waar dient het nu voor? Het functioneert als een soort HEEL ERG GROOT klembord. Ik gebruik dit voor screenshots te maken, lekker handig want hij geraakt nooit vol en ze worden in een *.sql bestandje opgeslagen in BMP formaat. Je kan dit natuurlijk ook gebruiken om tekst te kopiëren ofso. Hier de link: http://softvoile.com/clipdiary/download.php
Laatste reactie door Pietje8501, -
scroll
door Gast IceCube- 1 reactie
- 2.1k weergaven
kweet niet precies waar dit moet :buck: maja ik scroll met mijn browser heel langzaam is hier miss. een instelling voor dat het wat sneller kan ??
Laatste reactie door Erwin., -
- 2 reacties
- 14.2k weergaven
Heey, ik was aant zoeken naar een goeie screensaver en heb die gevonden. maar hij vraagt een serial en ik vind maar geen serial op het internet :'( Ik heb al op heeeeel veel sites gekeken maar nergens vind ik een goeie serial. miss. kunnen jullie mij helpen? greetz
Laatste reactie door maxke006, -
Fifa 07 online
door maxke006- 7 reacties
- 7.7k weergaven
Heeey iedereen, Ik heb een vraag. Ik heb fifa 07 gedownload en geïstalleerd en ik kan het spelen. ;D Maar ik kan het niet online spelen. > Hij zegt dan altijd dat ik een patch moet downloaden, maat dat lukt nooit. Ik kan dus niet online spelen en ik zou dat wel graag wille doen. Wat moet ik doen en welke patch moet ik downloaden ne waar staat die patch? Er zijn heel veel mensen die hetzelfde probleem hebbe. Wie kan mij helpe? :'( groetjes O0
Laatste reactie door laurens15, -
- 14 reacties
- 8.7k weergaven
Als ik de sims 2 wil installeren dat komt er dit bericht. (er is een probleem opgetreden tijdens het kopieren van het bestand ....) Weten jullie raad. Alvast bedankt.
Laatste reactie door ma.blok, -
Hi Ik heb nu nanno 1701 en kom tot de constatatie dat het in het Duits is. Dat lukt wel maar dat germaans maakt het spel niet echt romantisch.. Zijn er Engelse patches voor? ( Michiel: Zie je persoonlijke berichten aub )
Laatste reactie door bart, -
JTF
door Frank1324117107- 8 reacties
- 3.6k weergaven
Heey ik heb JTF(joint task force) gedownload geinstalleerd crack in de map gestopt wil ik hem spelen eerst speelt hij de gebruikelijke filmpjes af en dan krijg ik een zwart scherm en zie ik de muis en verder gebeurd er niks wat is er aan de hand en hoe kan ik JTF normaal spelen
- 5 reacties
- 2.4k weergaven
:police:Hallo Ik heb de cd`s van medal of honor 2 installeren gaat okay tot alles erop staat dan vraagt hij steeds voer de goede cd in je kan cd1 of 2 invoeren blijft hetzelfde. Nu staat erop de cd ook een bestand main en crack,en hij vraagt het pad bij invoeren cd2 Kent iemand dit pro en hoe dit komt ik ben echt een no no op dit gebied,de game heeft gewerkt toen een ander hem installeerde thuis ik meen met wincommander kan dit???? Ik ben nieuw maar zal hier vaak komen top site. Ps de cd`s zijn een copy opgehaald op limewire!!!
Laatste reactie door josnixs, -
- 17 reacties
- 4.5k weergaven
hoi ik heb sims2 + uitbreidingen gedownd , deze ; http://thepiratebay.org/tor/3555223/The_Sims_2___ALL_current_expansions_(keys__cracks__cheats) mbv azureus, daarna mbv deamon alles geinstaleerd op volgorde zoals in file werd aangegeven. daarna de exe van de huisdieren uitbreiding vervangen door de crack, maar dan loopt hij na t intro-filmpje vast. zonder de crack blijft hij om cd vragen.. wat nu? wie weet raad?
Laatste reactie door Pietje8501, -
ps games naar pc
door plato777- 3 reacties
- 2.3k weergaven
ik heb van iemand vernomen dat het mogelijk is om ps2 games om te vormen om ze via een emulator op pc te spelen weet iemand hoe dit werkt
Laatste reactie door yihaa, -
iso
door victoryhood1- 1 reactie
- 2.1k weergaven
hallo ik heb een vraagje ik heb een spel gedownload maar dat is en iso bestand hoe kan ik die omzetten naar een exe bestand zodat ik het spel kan spelen alvast bedankt
foutmelding
door Remco- 1 reactie
- 2.1k weergaven
Hey ik heb een spel gedownload en toen ik wou spelen starte het spel op en toen kwam er deze foutmelding: couldn't create direct 3d device wat bedoelen ze er mee ik heb direct x 9.0c en een ati radeon sapphire 9250 videokaart met 256 mb
-
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
hllo, dit is mss wel heel er handig voor bepaalde mensen. ik heb dus eindelijk need for speed carbon binnen (totale downloadtijd: +/- 4 dagen) en dat zijn dus rar bestandjes van .001 tot en met .085. joehey, unrarren met 7-zip: error in crc, hele blablabla, enfin, het werkte niet, dan met winrar, hetzelfde. nu vond ik een interessant progje dat splitted rars eerst test en repareert en dan uitpakt (en nog tamelijk rap). Hier is in elk geval de link: http://www.snapdrive.net/files/124497/AutoUnpack444.zip
- 23 reacties
- 9.6k weergaven
IK heb nfs Carbon gedownload en geinstaleerd en crack erin geplaatst en ik wil hem dus gaan spelen krijg ik een foutmelding kan Need For Speed Carbon.exe niet open blablabla en dan van of ik het rapport wil verzenden je weet wel.. Wat moet ik doen? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door chezter, -
- 2 reacties
- 8.7k weergaven
Ik heb Battlefield 2142 gedownload, maar ik moet een EA account aanmaken om 'm te spelen. Als ik dit doe geeft die aan dat de CD-CODE ongeldig is (wat ook zo is natuurlijk). Heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door chezter, -
call of duty 1
door totalyduzz- 0 reacties
- 2.8k weergaven
weet iemand hoe ik aan een werkende call of duty 1 serial kan vinden waarmee ik online kan?? het lukt mij zelf niet :'( .... of weet iemand hoe ik call of duty zo kan hacken dat ie daar niet meer naar vraagt.. want ik wil wel op elke willekeurige server kunnen spelen ... dat is het probleem alvast bedankt
Laatste reactie door totalyduzz,