Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
ik heb stonghold legends gedownload en geïnstalleerd en als hij dan het spel gaat laden komt er eerst te staan ( runtime error 203 at 5A003E99) dan kan ik hem gewoon weer starten maar na een paar seconden sluit hij weer af en komt er dit te staan ( er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.dll het wisselbestand is te klein voor het voltooien van deze bewerking) en dan sluit hij het spel af. kan iemand mij helpen?
Laatste reactie door jeroen755, -
fall out 3
door why im good???- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo ik heb fall out 3 gedonwkload en nu will ik het instaleren en dan mmm zeg ie setup needs next disk van data 2.cab blablabla ???? snap er geen bal van:P:P:D alvast bedankt
Laatste reactie door why im good???, -
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
[table][th] Far Cry 3 Blood Dragon-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Far Cry 3 Blood Dragon-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Far.Cry.3.Blood.Dragon-RELOADED Releasedatum: 30.04.13 Retail Datum: 30.04.13 Bestandsnaam: Far.Cry.3.Blood.Dragon-RELOADED Bron: DVD Grootte: 3,03 GB Genre: Actie | Avontuur Critici: 8,0 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Omschrijving Welkom op een 80′s VHS visie op de toekomst. Het jaar is 2007 en je bent Sargent Rex Colt, een Mark IV Cyber Co…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hey mensen, ik heb in gta sa een antonov 225 in plaats gezet van een andromanda. ik gebruik nu een car-spawn progje en als ik hem spawn dan staat hij te ver met de punt omhoog om in te stappen. Kan iemand mij helpen? (alvast bedankt)
Laatste reactie door DaleyHaar, -
Guardians of Middle Earth Mithril Edition PROPER-P2PGAMES – Torrent / Download / NZB / Serial
door Nieuws- 0 reacties
- 3.8k weergaven
[table][th] Guardians of Middle Earth Mithril Edition PROPER-P2PGAMES [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Guardians of Middle Earth Mithril Edition PROPER-P2PGAMES Release-informatie Groep : P2PGAMES (P2P) Release naam: Guardians.of.Middle.Earth.Mithril.Edition.PROPER-P2PGAMES Releasedatum: 30 augustus 2013 Retail Datum: 29 augustus 2013 Bestandsnaam: p2p-gome.proper Bron: DVD Grootte: 3.70 GB Genre: Strategie | Battle Critici: N / A Uitgegeven door: Warner Bros Interactive Ontwikkeld door: Zombie Studios Versie-informatie: Deze release boordev…
Punkbuster
door Thijsss- 0 reacties
- 2k weergaven
Halle iedereen, Ik heb een vraag over Punkbuster. Ik speel Call of Duty via 'The all seying eye'. Hij heeft het altijd gedaan maar nu wordt ik gekickd van de server door Punkbuster. Wat kan ik hier tegen doen? Thijs.
Laatste reactie door Thijsss, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Hallo Ik heb sims compleet op mijn computer staan maar steeds als ik wil starten kom ik op de plattegrond maar ik krijg steeds achter elkaar dat ik bedankt word voor het instaleren van Beestenboel,superstar,abacadabra etc... Maar ik kan niet verder om te starten met het spel. Weet iemand hier een oplossing voor mischien heb ik wat fout gedaan??? groeten. Jeffrey.
Laatste reactie door jeffreyajax, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Ik heb mijn PS3 verplaatst naar mijn kamer toen had ik nog geluid en beeld, ik speelde FIFA tegen een vriend toen had ik ook nog geluid en beeld. Toen ik mijn PS terug opstartte had wel beeld maar geen geluid, ik heb eens alle kabels uitgetrokken en in geblazen maar het was nog altijd hetzelfde. Als ik hem uitschakel en terug opstart blijft het zo. Als ik op mijn WII speel heb ik wel geluid. Kan iemand mij helpen? Guilpje Post samenvoeging: juni 26, 2011, 23:54:22 Heb al gevonden. Heb SCART van WII gebruikt.
Laatste reactie door guilpje, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Hallo mede-gamers! Ik ben Daniel Veldman, ik ben student en ben bezig met een onderzoek voor de pre-release van een game, wil jij laten weten wat je hier belangrijk bij vindt? Vul dan deze enquête in. Jullie zouden mij een groot plezier doen als jullie deze enquête willen invullen door op de link te klikken, duurt zeker niet langer dan vijf minuten. http://goo.gl/forms/ofweryRscA Alvast bedankt!
Laatste reactie door Alchemist, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
heey ik heb guitar hero 3 en ik wilde custom songs maar ik heb al via youtube geprobeerd. maar de gitaar track kreeg ik een error. weet iemand hoe dit moet of heeft gedaan? wil je me dan helpen? -lol-
Laatste reactie door -lol-, -
weet iemand een goede trainer voor anno 1404. ik kan er geen vinden die werkt mvg Bairke
Laatste reactie door nlbairke, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo iedereen. Ik heb een maand geleden de torrent gta iv episodes from liberty city ali213 gedownload en vorige week was hij klaar. Het begin doet het goed en als ik dan klik op play krijg ik zwart beeld. Toen heb ik op de Home knop gedrukt en toen ingelogd op m`n al bestaand profiel die ik al gemaakt had met gta iv. (Dat spel had ik legaal gekocht en ik heb hem bijna uitgespeeld). Dan vraagt hij om een update, maar als ik die doe ziet hij toch dat ik hem ilegaal heb? En ik wil m`n bestaand profiel niet kwijt zijn want ik heb hem bijna uit gespeeld. Gtrz Kevin.
Laatste reactie door kevimmen, -
- 0 reacties
- 2.9k weergaven
Wie o wie kan mij helpen. Ik heb FM 2006 gedownload en probeer hem op te starten via Alcohol of Daementools. Ik krijg steeds de melding CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game. Ik snap er niks van, wat moet ik doen om het spel te kunnen spelen??? Alvast bedankt voor de hulp.
Laatste reactie door pjoont, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Nieuwste games op omgebouwde Xbox360 spelen. Let op! Deze tutorial is bedoeld voor Xbox360s die omgebouwd zijn met iXtreme 1.51 of lager! Verder ben ik of is DukeN.nl niet aansprakelijk voor schade aan de DVD's of Xbox360! Veel omgebouwde Xbox360s kunnen de nieuwste games niet afspelen omdat ze de nieuwste firmware missen. Deze firmware kun je niet gewoon updaten naar de nieuwste versie omdat de firmware geflasht is zodat je gebrande games kunt afspelen. Microsoft probeert piraterij zoveel mogelijk tegen te gaan, vandaar dat je Xbox helemaal up-to-date moet zijn om de nieuwste games te kunnen spelen. De leeftijd van deze games wordt aangegeven met 'waves', zo kwam …
Laatste reactie door Jeroen, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
Heeft iemand utherverse 3D code om vip te worden?? mag zelf namelijk niet bellen of wat dan ook :'(
Laatste reactie door 'Robin, -
- 0 reacties
- 3.5k weergaven
weet iemand hoe ik de laatste puzzel kan oplossen layton vs dimitri?? met die kruisjes want op youtube is het de amerikaanse versie :http://www.youtube.com/watch?v=8G6dg24DgO4 en dan op 6:54 kan iemand mij please helpen want ik snap het niet
Laatste reactie door ninaa12, -
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo duken, ik speel call of duty 4 en wil graag wat filmpjes maken voor op youtube te zetten. wat is een goede cam recorder en een goed programma om de filmpjes te bewerken? iemand suggesties? alvast bedankt
-
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
[table][th] Zack Zero-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Zack Zero-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Zack.Zero-RELOADED Releasedatum: 29 april 2013 Retail Datum: 29 april 2013 Bestandsnaam: RLD-zackzero Bron: Stream Grootte: 880 MB Genre: Actie, Indie, Platformer Critici: 80/100 Uitgegeven door: Crocodile Entertainment Ontwikkeld door: Crocodile Entertainment Omschrijving Zack Zero neemt je mee op een actievolle platform avontuur met een ongelooflijke 3D-graphics en de speelbaarheid en het enter…
- 0 reacties
- 5.3k weergaven
[table][th] Rayman Legends-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Rayman Legends-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Rayman.Legends-RELOADED Releasedatum: 29 augustus 2013 Retail Datum: 3 september 2013 Bestandsnaam: Rayman.Legends-RELOADED Bron: DVD Grootte: 5 GB Genre: Platformer Critici: N / A Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montpellier Omschrijving Rayman Legends is de follow-up van vorig jaar ‘s Rayman Origins en wil multiplayer interacties brengen voor u te gebruiken. …
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
hallo ik heb een heel pakket gedownload van de sims 2 met alle uitbreiding erbij die moest ik in 1 keer installeren alles is goed gegaan alleen als ik het spel opstart staat dat icoontje niet aan van vrije tijd terwijl die wel mee geinstalleerd is hij zegt dus in feite dat hij er niet opstaat weten jullie waar dit aan kan liggen? bedankt alvast groetjes sandra
Laatste reactie door sandra1967, -
- 0 reacties
- 2.1k weergaven
ik heb een vraag kan iemand me helpen hoe ik met homebrew wii save games kan kopieren naar je wii of makkelijker?
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
ik cod 1 binds / scripts / jump scripts / scripts ik kon niks vinden op google en heb niet zo veel verstand van kan jullie me helpen of wat geven fire : mohammed12344 MVG gangstermo
Laatste reactie door gangstermo, -
Mobile game
door zwarthoed94- 0 reacties
- 985 weergaven
Ik zojuist een spelletje (pokemon) gedownload voor op me mobiel en hoe weet ik of het gratis is of, of het over mobiel internet gaat want ik heb namelijk geen mobiel internet.
Laatste reactie door zwarthoed94, -
key
door Gast karper- 0 reacties
- 3k weergaven
heeft iemand een key voor mp3 splitter & joiner 2.8
-
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Games zoeken. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=36488.0[/iurl]
Laatste reactie door Duken,