Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 10 reacties
- 6.7k weergaven
Ik heb need for speed carbon gedownload en ik heb hem uitgepakt en alles, kortom ook geinstaleerd, maar nu zegt de pc dat de dvd erin moet... het is mischien een beetje een noob vraag, maar ik snap er niks van :'( Volgende keer niet met hoofdletters je word heus wel gelezen Wesley
Laatste reactie door Wesley, -
Age of mythology
door Gast Zlatan- 2 reacties
- 2k weergaven
hallo, ik wil graag online spelen met AoM heb al een account enz maar als ik inlog krijg ik dit telkens maar weer :-[ : Your Key cannot be activated at the moment. please wait a few minutes. Ik ben ook al op het nederlandstalige AoM forum gekeken, daar hadden ze ook zo'n probleem maar het is daar toch nog niet opgelost. P.s ik heb ook AoM the titans er bij geinstalleerd. greetZlatan
-
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
Ik heb een vraagje, kan ik gta: san andreas op mijn pc spelen : 1.8 ghz cpu 265mb ram Sis 650_651_M650_M652_740 is me grafische kaart (kweet het ze is kut) Ik ben er bijna zeker van dat het niet gaat lukken, maar ik wil het toch eve vragen dat het gaat (anders download ik voor niks)
Laatste reactie door Razor, -
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb een vraagje Ik heb dus PES 6 gedownload en nu wil ik graag online ermee kunnen spelen. Maar het probleem is als ik online wil spelen vragen ze om een password die password kan je krijgen bij een site van pes 6 door middel van je serial number in te voeren. maarja.. ik heb geen orginele serial number weet iemand of er een crack ofso bestaat?? in ieder geval bedankt Achgoku
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
heeft iemand een crack voro dit spel ik weet dat er nog een andere manier is alleen ik kan niet x4 branden
Laatste reactie door sven1989, -
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
ik heb dune 2000 gedownload, maar hij zegt dat het systeembestand niet geschikt is voor MS-Dos en microsoft windows toepassingen. ( C:\windows\system32\autoexec.nt ) ik wil dit spel heel graag spelen help me please :-\
- 2 reacties
- 2.9k weergaven
hey ik heb nog al last van spyware en ik heb al verschillende keren norton internet security gedownload maar dan krjg ik altijd dezelfde foutmelding tijdens het installeren. http://img411.imageshack.us/my.php?image=naamloospn7.png het is niet zo duidelijk dus ik zal zeggen wat er staat: install failed. gathering error information. This may take several minutes directory13.txt
Laatste reactie door maxke006, -
Licentiecodes
door Gamla- 3 reacties
- 9.6k weergaven
Hallo allemaal,, Ik had een vraagje. Wat vinden jullie de beste site(s) voor licentiecodes? Ik zoek nu een licentiecode voor ConvertXtoDVD, maar om een beetje algemeen topic te maken voor licentiecodes dacht ik: Laten we het even breed houden.. Dus wat vinden jullie een goede site voor een licentiecode? Alvast bedankt ! Gr Gamla
- 2 reacties
- 3.3k weergaven
Eej mensen, Ik heb heel dringend een serial nodig voor sims 2 happy holiday stuff. Ik kan hem niet vinden mischien julie? Alvast bedankt maarten O0
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 2.1k weergaven
Zou ik dit downloaden ? http://www.mininova.org/tor/431551 ik vraag dit omdat er alleen maar een img bestand bij zit. Of kan ik beter iets anders downen ? Alvast Bedankt
- 6 reacties
- 3.9k weergaven
Ik ben al een tijdje op zoek naar The Sims 2 maar kan hem nergens vinden... Kan iemand mij duidelijk, in stappen, uitleggen hoe je dit kunt downloaden?? Zelf heb ik weinig ervaring met downloaden dus dat maakt het extra moeilijk.... Super bedankt iig!
Weet iemand een programma waarmee ik credits kan krijgen voor habbo hotel ? Alvast bedankt
- 3 reacties
- 3.2k weergaven
Laaste vraag, ik beloof het :. Ik heb laast splinter cell: Double agent gekocht maar helaas heb je daar shader model 3.0 voor nodig. En die heb ik niet >_<. Ik had een keer gelezen dat er wel iets voor moet zijn waardoor je het illegaal omhoog kan halen ofzo. Daarom de vraag, weten jullie waar ik zoiets kan vinden. En ik weet zeker dat ik geen shader model 3.0 kan hebben. Aangezien ik een ati X700 heb en pas van ati X1000 kan je pixel shader 3.0 legaal downloaden en ondersteund het.
- 12 reacties
- 3.6k weergaven
Ik heb een tijdje geleden oblivion gekocht maar me buurjongen vind die game ook helemaal te gek. Daarom leent hij me game maar kan ik hem niet spelen, en als ik hem heb kan hij hem weer niet spelen. Daarom heb ik naar een crack gezocht en heb ze ook wel gevonden. Maar of ze doen het niet, of het update lukt niet. Daarom vraag ik of iemand een goeie crack voor oblivion kan vinden . BTW, soms kan ik bij bittorrent iets niet downloaden. Dan begint die niet. Hebben andere mensen daar ook last van?
Laatste reactie door DigiDjeff, -
boekje fifa 07
door acamphuis- 3 reacties
- 2.2k weergaven
Hallo, Ik heb fifa '07 gedownload voor de pc, hij werkt prima. Maar ik wil graag het boekje, weet iemand of je die kan downloaden. Bij voorbaat dank!
Laatste reactie door yvon, -
Empire Earth II
door Razor- 4 reacties
- 2k weergaven
Ik had overlaatst een demo gedownload van empire earth II (ja ik weet het spel is al oud =] ) En ik vind de game zo leuk dat ik de full versie wel wou hebben. Weet iemand een goede torrent voor deze game ? Het mag ook gwn een link zijn moet niet echt een torrent zijn.
- 15 reacties
- 6.1k weergaven
hey, ik heb een vraagje! Ik heb gisteren de nieuwe Rayman Raving Rabbits gedownload. T bestaat uit een .mfd en .mds bestand. Het installeren ging prima. En toen wilde ik gaan spelen, kreeg ik de melding dat er een conflict is opgetreden met Emulation Software. Toen heb ik geprobeerd of het met sd4hide lukte, maar toen kreeg ik ineens de melding dat een vereist beveiligingsonderdeel niet kan worden geactiveerd. Ik snap het niet helemaal :s Een crack heb ik nog niet kunnen vinden. Iemand hier die misschien weet wat het probleem is, of wél een crack heeft??
- 1 reactie
- 1.9k weergaven
hoe kan je games op je ipod video stoppen
Laatste reactie door kustike, -
- 6 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo Deze bestanden heb ik in mijn bezit. Dit krijg ik van Poweriso Met alcohol 120.en daemon gaat het ook niet Hulp ?
Laatste reactie door yvon, -
Hallo! Weet iemand misschien of er een bestandje is zodat je anno 1503 ook in het nederlands kunt spelen? Mijn engels in namelijk niet zo geweldig.. :redface: Ik heb het hele internet al afgezocht maar kan niets vinden.. Groetjes
Laatste reactie door totalyduzz, -
Anno 1701 (opgelost)
door bart- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Hi Ik heb net de gloednieuwe patch gedownload van het spel en wanneer ik dit weer wil opstarten krijg ik deze melding. Heb niks gevonden door te googlen. Heeft iemand dit ook of kent iemand de oplossing? TX
Laatste reactie door bart, -
Ik heb vbulletin maar dan moet ik zoveel invullen bij config.php kan iemand dat zeggn wat er moet staan?
Laatste reactie door ultra, -
age of empires
door jann- 4 reacties
- 2.1k weergaven
hey ik had laatst age of empires 3 van mijn vriend geleend en geïnstalleerd ik vond hett zo'n leuk spel dazt ik het wou kopiëren. ik maakt van elke dvd een iso-bestand en dat lukte maar bij het opnieuw installeren van die iso-bestanden kreeg ik de volgende foutmelding bij het kliken op de setup: de andere twee cd's zijn wel oké
Laatste reactie door jann, -
Pro Evolution Soccer 6 online?
door Gast jaapy22- 1 reactie
- 1.9k weergaven
Hallo topic naam zegtt het al, ik wil graag PRo evolution soccer 6 online spelen, heb 'm gedownload. Kan verbinding maken, dan staat me serial key al in en vragat hij om wachtwroord, snap niet wat hij bedoeld, mensen wat moet ik doen? patch downloaden of?
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Ey, Ik heb een vraagje over het uitpakken van gamebestanden. Ik heb 2 games gedownload bijde van Razor1911 namelijk Football manager 07 en Anno 1701. In beide gevallen krijg ik een map met daarin (onbekende?) bestanden bijv. bij Anno heten ze: rzr-1701.001 enz. en daar zijn er dan 46 van + een .sfv bestand. Maar als ik ze probeer te mounten met DT dan herkent hij deze bestanden niet. Het zelfde geld voor FM07. Ik hoop dat iemand de oplossing heeft, anders is het ook een beetje zonde. Grtz, en alvast bedankt
Laatste reactie door DutchFighter,