Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 1 reactie
- 8.3k weergaven
ik heb een probleem met cod4... ik heb hem gedownload en hij doet het gewoon. alleen als ik hem wil opstarten geeft hij ene foutmelding voor de videokaart: ----- Initializing Renderer ---- ----- Client Initialization Complete ----- Attempting 44 kHz 16 bit [Windows default] sound ----- R_Init ----- Getting Direct3D 9 interface... Pixel shader version is 2.0 Vertex shader version is 2.0 Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled. Error during initialization: Video card or driver doesn't support separate alpha blend, glow will be disabled. Is hier miss een oplossing voor zoals een update voor de videokaart ofzo? Teun
Laatste reactie door kaasbroodje, -
videokaart, games, rare blokjes?
door Gast slikie- 6 reacties
- 3.2k weergaven
ik zit er al een tijdje mee, en ik denk dat ik het wel aan jullie kan vragen omdat jullie er waarschijnlijk wat meer verstand van hebben dan mij. ik heb een nieuwe video kaart enzo, gruwelijk ding, zou alles moeten trekken. Alleen, telkens als ik een game speel, is alles echt heel maf. bijvoorbeeld bij call of duty 2, stel ik alles in met een knop die doet dan alles naar je optimale instellingen voor je pc dat ie niet sloom word enzo. Maar, dus als ik een missie geladen heb, dan is de tekst vage blokjes, de levels zijn ook zwaar lelijk gworden en soms ook blokjes, echt heel maf. En bij andere levels is het weer normaal... ik heb het bij battlefield 2, en nu ook bij c…
Laatste reactie door Duken, -
- 5 reacties
- 1.7k weergaven
nou ik denk dat het aan me videokaart licht... ik heb een nivedia 8800. een goeie,. en dan moet ik zoon blauwe stekker in de achterkant van me computer doen.. van de videokaart. en dan blijft het beeld zwart.. hoe moet ik ervoor zorgen . dat het beeld het gewoon doet . dat je het opvideo kaart speelt?
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
hallo , van de week heb ik VietCong gedownload , leuk spel Alleen Halverwege de 3e missie sluit het spel zich steeds af iemand enig idee hoe dat kan? O0
Laatste reactie door Dwayne Johnson., -
- 2 reacties
- 1.5k weergaven
Hoy weet iemand waar ik deze spel kopen kan voor PC
Laatste reactie door katarina, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
[table][th] Viking Battle for Asgard MULTi7-PROPHET [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Viking Battle for Asgard MULTi7-PROPHET Release-informatie Groep : PROFEET (Scene) Release naam: Viking.Battle.for.Asgard.MULTi7-PROPHET Releasedatum: 27 april 2013 Retail Datum: 27 april 2013 Bestandsnaam: Viking.Battle.for.Asgard. MULTi7-PROPHET Bron: DVD Grootte: 4 GB Genre: Actie Gewest: Gratis Uitgever: Sega Developer: Creative Assembly Omschrijving Een felle strijd vindt plaats in het rijk van de Noorse Goden. De godin Hel is verbannen voor het trotse…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 3 reacties
- 1.5k weergaven
Hey, ik heb Virtua Fighter 5 gedownload voor de XBOX 360. Toen hij klaar was met downloaden had ik 1 RAR file, van 7.05 GB. Normaal gesproken pak ik die RAR file uit, en krijg je een .iso en .dvd of zo. Nu nadat ik hem had uitgepakt kreeg ik 2 nieuwe mapjes, een AUDIO_TS en een VIDEO_TS. Het AUDIO_TS mapje is leeg, en in het VIDEO_TS mapje zitten een aantal files, maar geen .dvd of .iso.. Wat moet ik nu doen? Het heeft zeker geen zin om de RAR file te branden? Alvast bedankt
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 13 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo, ik ben helemaal nieuw hiero maar ik hoop dat iemand me kan helpen. Misschien is het wel een stomme vraag maar goed. Ik heb met FTD virtua tennis 2009 gedownload. Dat is prima gelukt en ik heb wat er in het mapje stond al op dvd-r gezet. De eerste keer startte hij 'm wel op tot aan het menu maar toen kreeg ik een scherm dat de cd/dvd niet geldig is. Nu deed ik het cdtje er net weer in maar nu reageert start die 'm helemaal niet meer op. > ik heb wel het één en ander op het forum gelezen over no cracks. ook al de handleiding hierover gelezen maar ik snap echt niet hoe je die crack in dat of in welk bestand krijgt? en volgens mij heb ik ook steeds …
Laatste reactie door Pctje, -
Virtua Tennis 3
door Vision- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Nadat hij goed geïnstalleerd is en de crack geplaatst. Druk ik op play en vervolgens doet hij niks, hij geeft geen foutmelding hij doet gewoon niks, hoe kan ik dit oplossen?
Laatste reactie door Vision, -
Virtua Tennis 3
door stoops7- 5 reacties
- 2k weergaven
Hey Ik heb Virtua Tennis 3 gedownload maar er zit geen handleiding bij. Nu wil ik graag weten wat de controls zijn voor het spel. Je weet wel, hoe moet ik een slag, forehand, etc...uitvoeren. Kan iemand mij helpen. Ik zou graag een lijstje krijgen met daarop alle controls.
- 1 reactie
- 5.4k weergaven
Heb net virtua tennis gedownload dit staat er in readme 1. Unrar.->gedaan 2. Burn or mount.-> gemount 3. Install.->gedaan 4. Copy the cracked content from the Crack dir on the DVD to your installation directory. die crack file heb ik dus niet 5. Play the game. iemand een tip? waar en welke crack ik nodig heb
Laatste reactie door Robin, -
- 9 reacties
- 4.4k weergaven
Ik heb ook Virtua Tennis 3 gedownload en als ik hem opstart gaat hij terug naar windows en dan zegt ie dat er een fout is opgetreden > Wat moet ik doen?
Laatste reactie door Wesley, -
- 11 reacties
- 4.3k weergaven
Ik snap er niks van heb crack erbij geplaatst die dusssz mij gaf in het andere topic hoe ik het spel moet branden. nou allemaal goed gister ook goed gespeelt enzo. en nu is het beeeeeld zooo sloom je kunt haast niet spelen? is het een bug? hoe is het te verhelpen heeft iemand hier nog meer last van? Greetz
Laatste reactie door leonpwner, -
Virtuele CD
door Gast Marvick- 6 reacties
- 3.3k weergaven
Hey mensen !! Ik heb een 2virtuele schijven aangemaakt :1 met 120pro. alcohol en 1met deaomon !! Mijn vraag is : hoe kan ik deze alletwee verwijderen ?? Hellp me plz !!
-
Virtuele cd opstarten lukt niet
door Gast wanda- 3 reacties
- 2.9k weergaven
Hallo, Ik heb de Sims 8 in 1 gedownload en als ik met Daemon het icoontje \"Simscd\" aanklik, krijg ik de melding dat Daemon fouten heeft gegenereerd en sluit hij zichzelf af. Weet iemand wat er mis is/ kan zijn? Groetjes Els
-
virtuele schijf
door Gast moonflower- 2 reacties
- 2.9k weergaven
Hoi ik heb net alles installert ook alcohol 120 % en nu is het klaar beide cd\'s als ik fifa 2005 wil spielen vraagt die om plaats cd
-
- 13 reacties
- 9.2k weergaven
Ik heb gears of war gedownload voor de pc en uitgepakt nu wil ik een virtuele schijf aanmaken, maar de instalatie van alcohol 120% en daemon tools vraagt steeds of ik de computer opnieuw op wil starten en als ik de computer opnieuw opgestart hebt vraagt tie het weer. Is er nog een ander progamma om een virtuele schijf te maken of een oplossing voor dit probleem?
Laatste reactie door Wesley, -
viruteel image maken
door Gast soundgarden1960- 2 reacties
- 2.9k weergaven
hoe kan ik zon virueel image ding maken ? Zodat ik die met daemon tools weer kan laden ?
-
- 7 reacties
- 3.6k weergaven
Hee jongens, Ik had even een vraagje.Waar kan ik mooie en werkende vista themes downloaden, en hoe kan ik ze installeren? Ik heb vista Home Premium. Verder had Niels. een balk boven zijn taakbalk volgens mij in plaats van gadget balk ??? Weet het niet zeker. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23022.120 en dan de 2e van boven. Alvast bedankt, PC
- 2 reacties
- 1.4k weergaven
Ik heb via FTD cloud9 voor fs9 gedounload. Na de instalatie moet ik een crack plaatsen. Deze crack bestaat uit 2 dll. file's. De ene vervangt hij wel maar de tweede file geeft aan dat ik geen recht heb om deze bewerking uit te voeren. Ik heb bij beveiligingen alle rechten om eea te doen, als admi. ik heb de beveiliging uitgeschakeld en ga zo maar door. Ik draai onder vista 32 bit. Ik weet het niet meer. Als iemand een tip heeft graag. Gr Rinus2008 :-[ :-[
Laatste reactie door rinus2008, -
visualboyadvance
door repoc- 10 reacties
- 2.6k weergaven
hey, ik heb zon gamboy emulator(visualboyadvance) mr ik wil graag codes invoeren bij het spel Pokemon sapphire. ik heb heel veel op internet gezocht en ook wel aardig wat gevonden maar de codes werken gwoon niet:S weet iemand hoe ik de codes kan laten werken?
Laatste reactie door repoc, -
- 2 reacties
- 3.3k weergaven
Hallo luitjes! Ik heb een paar dagen geleden Viva Piñata binnen gekregen voor de PC, dus ik snel de dvd er in en installeren. Eenmaal in het spel krijg ik te zien dat ik op de "HOME" knop moet drukken om in te loggen bij windows live om te kunnen opslaan, wat dus helemaal niet lukt. En wat er dus opneer komt dat ik telkens opnieuw mag beginnen met het spel. Ik heb al eerder op wat websites gekeken en daar zeiden ze dingen zoals: Ik heb geen flauw idee wat daar staat... En ik vind het gewoon eng om files uit mijn windows folder weg te gooien. (ik ga er vanuit dat ze de oem.inf en oem.pnf bestanden bedoelen bij stap 3?) En de Halo 2 Windows 7 hotfix werkte o…
Laatste reactie door rrcplus, -
Voor het eerst een game kopieren
door Gast flatron- 6 reacties
- 11.1k weergaven
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier op het gebied van kopieren van cd,dvd etc. Maar nu wil ik van een origineel game die ik gekocht heb een kopie gaan maken. En mijn vraag is hoe ik dat het makkelijkst kan doen met de beveiligingen van tegenwoordig. Is er misschien ergens ook een handleiding hiervoor?
-
- 6 reacties
- 2.4k weergaven
Hee jongens hier de volgende mmorpg. Deze gaat over Voyage century online. Ik heb dit spel heel lang gespeeld, ik speel nu bijna geen mmorpgs meer (alleen gunbound nog) maar deze stond bij zeker op de 2e plek. Het is een spel dat zich in de 16e eeuw afspeelt. Je hebt een klein scheepje. Dat moet je dan heel groot en sterk laten worden. Types Je kan merchant worden dan verkoop je spullen en die verkoop je weer in een ander stadje. Je kan ook iemand worden die piraten aanvalt in een battle ship die kan meer kanonnen. je hebt ook nog een adventure ship dat is een hele snelle boot daarmee kan je dus de gebieden snel verkennen. Ze hebben ook de wereld van de 16e e…
hallo, ik ben nieuw en ik weet nog niet goed hoe dit forum werkt maar ik heb een vraag kun je xbox 360 spelletjes downloaden en spelen? en als je het kunt, hoe doe je dat dan?
Laatste reactie door kaasbroodje,