Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 11 reacties
- 95.6k weergaven
Weet iemand waar je een werkende key van microsoft office 2007 kan vinden? Ik heb al verschillende gedownload maar geen een werkte :-[. Alvast bedankt
-
- 16 reacties
- 7.3k weergaven
Ik zie geen image bestanden voor Daemon tool. [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door Botjeman, -
- 2 reacties
- 2.2k weergaven
Beste forum ik heb net topspin2 gedownload alles werkt allen kan ik niet echt met mijn speler lopen over het veld als ik sla en de bal is in de buurt kan hij er wel bij, maar hij loopt niet de hoek in ook bij de service kan ik me niet bewegen. wie weet hoe dit zit?
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 3k weergaven
Hoi iedereen, Ik had al een topic geopend in "programma zoeken" maar ben doorverwezen naar hier. 1)Ik heb een spel dvd voor de pc gekopiëerd met Nero. als ik deze installeer van de kopie dvd, krijg ik de volgende foutmelding "Please insert the original disc instead of a backup. See http://www.securom.com/no_orig_found for more details." 2) Ik heb ook een spel cd gekopiëerd en dit dan met clone cd ook deze heeft een foutmelding. "Kon de originele cd-rom niet terugvinden of verifiëren. Dit probleem kan een gevolg zijn van het gebruik van een te trage cd-rom speler" iemand enig idee??? Mvg Enjoy__M
- 0 reacties
- 2.4k weergaven
Ok hier is mijn probleem ik heb net the sims 2 seizoenen gedownload en geinstalleerd (serial en crack gevonden). Nu vraagt ie op het einde sims 2 updater (instert sims 2 dics) deze heb ik wel (gebrand) maar deze had ik al voordat ik de uitbreiding had gedownload. Nu heb ik dit probleem eerder gehad en ik heb zojuist al een mini image geprobeerd maar ik krijg maar niet het berichtje weg. Heeft iemand een idee hoe ik dat updater shit kan ontwijken. Of moet ik simpelweg eerst the sims 2 update downloaden en dan een uitbreiding? bedankt Botjeman
Game branden
door DigiDjeff- 1 reactie
- 2k weergaven
Hey, ik heb 2 games gedownload die ik wil branden. Ik heb alleen een groot probleem, ik heb een asus DRW-1604p als CD/DVD-Drive. Ik heb laast een pakketje DVD's gekocht maar ik keek ergens natuurlijk weer overheen. Het was een DVD+R, terwijl mijn DVD-drive dat niet kan branden. Weet iemand misschien ergens een update te vinden waardoor ik wel DVD+R kan branden, of anders iets illegaals waardoor ik wel kan branden... Alvast bedankt
-
Guild wars
door Gast pubel- 3 reacties
- 2.4k weergaven
Hallo, Ik heb nu Guild wars gedownload en heb nu 2 ISO bestanden, wat moet ik daarmee doen? Het is denk ik al gelukt iemand misschien een werkende acces key?
Laatste reactie door totalyduzz, -
Snel downloaden
door ultra- 15 reacties
- 6.5k weergaven
Ik wil rainbow six vegas snel downloaden hoe kan je het dan het snelst downloaden?
hoi. Ik heb iets gevonden op een site wat je dus kan downloaden. Het programma heet dus crackdown. Is er iemand hiermee bekent en is het een handig programma. Dat wilde ik alleen maar even weten.. yvon
Laatste reactie door mohammedb, -
- 4 reacties
- 2.4k weergaven
ik heb battlefield 2 gekocht, maar ik vroeg me af of je andere spelers die op dat moment ook aan het spelen zijn, op kan zoeken om samen te spelen bij voorbaat dank
Laatste reactie door keutie, -
- 4 reacties
- 35.5k weergaven
ik heb nu een crack voor gta san anderas maar hij doet t niet ik heb deze: hoodlum wie weet hoe hij werk wan als ik hem open staat er deze toepassing kan niet worden gestart omdat vorbisfile.dll niet kan worden gevonden :-[
Laatste reactie door Wesley, -
- 2 reacties
- 2.9k weergaven
hi ik heb nfsu 2 gedownload en daarna uitgepakt. er zaten deze bestanden rld-nu2a en rld-nu2b in (allebij BIN bestande) ik heb ze gemount met ultraiso en daarna geinstaleerd. Alles ging goed tot ik de spel wou starten, er kwam een bericht die zei dat ik de juiste cd in moest plaatsen. Ik heb daarna het bestand gemount met deamontools en het nog een keer geprobeerd maar het bericht verscheen weer. KAN IEMAND MIJ A.U.B. HELPEN :'( :'(
Laatste reactie door mogveti, -
- 3 reacties
- 2.6k weergaven
Hallo O0 Ik ben in het bezit van meerdere uitbreidingspakketten van SIMS 2 die ik voor een vriendin wil kopieeren. Met Alcohol 120% heb ik geprobeerd een IMAGE van te maken en die dan te branden op CD, maar hij geeft foutmeldingen aan in het logboek, en gaat niet meer verder dat waarscheinlijk komt door de beveiliging. Weet iemand hoe je een origineel spel kopieerd? Bedankt
Laatste reactie door maxke006, -
serial kaspersky
door Gast Zlatan- 1 reactie
- 6.4k weergaven
hallo, heeft iemand de serial/crack voor de virusscanner kaspersky, ik doet het nu nog meet een 30 dagen proefversie. alvast bedankt Zlatan
Laatste reactie door maxke006, -
probleem openen game
door bart- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Een minuutje afwezig en uitgelogd.. Mag ik herbeginnen.. : : : ----------------------------------------------------------------------------------------------- Hi Spel gemount met de nieuwste Daemontools... Alle optie's aangezet. Starforce toch reeds weg.. Cr... geplaatst in Program Files en spel gestart met DT. Dit is het resultaat...
Laatste reactie door bart, -
Savegames
door Limburg2007- 8 reacties
- 2.7k weergaven
Ik heb een vraag: ik heb de saves van een game wat ik speel gekopieerd. En nadat ik de pc en het spel had geinstalleerd, de saves teruggezet op de plek waar ze stonden. Maar als ik nu het spel opstart en ik ga kijken bij load/save, zie ik nergens mijn saves staan. Wat heb ik fout gedaan of kun je saves niet terugzetten? René
Laatste reactie door 01leroy, -
ik word helemaal gek van het zoeken naar een server voor wow(TBC) ik kan helemaal nix vinden miss kan iemand me helpen ik heb gewoon wow tbc versie 2.0 dus als iemand me wil helpen zou dat leuk zijn later
Laatste reactie door 01leroy, -
top spin 2
door paulvdvoort- 7 reacties
- 4.9k weergaven
heb net topspin 2 gedownload daarna ge-mount en ge-installeerd bij het starten van programma krijg ik deze melding "wrong disc inserted" "please insert the original top spin 2 disc" die heb ik natuurlijk niet, dus hoe los ik dit op ws met een crack ofzo, maar waar en hoe vind ik die, en daarna hoe gebruik ik die?
- 1 reactie
- 2.5k weergaven
Hallo, Als ik football manager 2007 opstart komt er dit te staan: Please insert the correct DVD-ROM, select OK and restart application Het is de legale versie en voorheen deed hij het wel maar sinds ik de patch 7.0.1 heb en de nieuwe database niet meer. (de cd zit er trouwens gewoon in als dit er komt te staan) Heeft iemand hier een oplossing voor?
Laatste reactie door Erwin., -
battlefield 2
door keutie- 7 reacties
- 2.5k weergaven
hey, ik heb battlefield 2 gedownload. Ik wilde vragen of en zo ja hoe ik die online kan spelen als die gedownload is?
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 8.7k weergaven
wie heeft een goede fifa 2007 no cd crack?
- 6 reacties
- 3.4k weergaven
Ik heb dus PES 6 gedownload via Azureus. Er kwamen 2 bestanden: een MDF bestand en een MDS bestand. Ik heb ze allebei gemount. Alleen als ik nu het wil openen komt dit: Als ik op play druk gaat ie weg en gebeurd er niks. Weet iemand wat ik ermee moet doen? (volgens mij moet ik een serial code invullen. Zoja, kan iemand een serial code vinden van PES 6 ik ben er al erg lang opzoek.)
Laatste reactie door Erwin., -
- 14 reacties
- 3.2k weergaven
Heb fifa 2007 gedownload en alle bestanden uitgepakt eerst heb ik de crack map geopend en daar de crack gevonden, toen autorun gedaan, installatie ging beginnen, en heb de crack ingevuld, er verscheen een foutmelding over readfile (weet helaas niet meer wat precies) nu staat er bij readme: Please contact EA SPORTS online and download their component into this directory. Remove this readme.txt file. als ik op fifa 07 druk dan krijg ik melding dat ik cd er in moet doen, terwijl ik wel een crack heb als ik op autorun druk krijg ik deze melding found dll c:\games...fifa 2007 but required function dllmacromediaflasmedia is missing weet dus even niet wat ik nu moet doen
Laatste reactie door paulvdvoort, -
- 2 reacties
- 2k weergaven
hey, ik heb dark messiah of might an magic gedownload, maar hij is 7 gigabyte. Weet iemand hoe ik hem in tweeen kan splitsen om hem op 2 dvdtjes te kunnen branden?
Laatste reactie door keutie, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
Had al een poos geleden fifa 2005 gedownload, maar nog geen intresse gehad om hem te installeren. Nu dan wel gedaan, en opgeslagen op de pc. Daarna opgestart via pc->insert cd-rom, dat werkte dus niet daarna crack ge-installeerd, fifa2005 start nu wel opm hij vraagt niet meer om cd. Krijg menu, waar ik kan kiezen ui talen, maar dan kom ik niet verder iemand die raad weet?