Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
- 5 reacties
- 3k weergaven
zou iemand me kunnen helpen ik heb no cd crack en al gebruikt niets helpt?
Laatste reactie door Michiel, -
firewall
door kaasbroodje- 8 reacties
- 4k weergaven
waar voor dient een firewall? ik vind die dingen echt zo irritant
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
Ik heb me PC weer is opnieuw moeten instaleren. Aangezien dit niet de eeste keer is zegt windows bij het activeren van windows dat de productie code ( De code om windows dus te activeren ) te vaak is gebruikt. Nu kan ik me PC dus niet activeren :buck:. Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Bij voorbaad dank
Laatste reactie door haan2401, -
- 5 reacties
- 2.8k weergaven
Ik heb net weer een spel gedownload, en ik zit weer met een probleem: Het zijn 2 iso's die ik heb gemount en geinstaleerd, maar als ik het spel wil opstarten krijg ik steeds een eror terwijl ik volgens de "handleiding" een balkje moest krijgen met een wit balkje waar ik een code in kon typen, weet iemand misschien hoe ik de spel draaiende krijg?
Laatste reactie door Robin, -
- 4 reacties
- 2.6k weergaven
Heb madden 2007 gedownload wil hem mounten opent zich een venster (jeweet wel als je usb stick erin drukt) of ik de afbeeldingen wil openen :-[ Ik ga naar mijn ducumenten en klik op de schijf waar ik hem mounte. Normaal zie je dan een pictogram van het spel maar deze keer niet open de schijf en krijg dit: zijn verder allemaal 8mb groot behalve de map data(2.2gig) waar allemaal dat bestanden in zitten. Hoe kan ik madden toch installeren en spelen?
Laatste reactie door Frank1324117107, -
GTR 2 (opgelost)
door nick9319- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb een vraag over het spel gtr 2: Ik heb het nu gedownload(rar bestandjes) als ik die heb uitgepakt krijg ik een iso, maar waar moet ik nou de crack heen kopiëren? (ik heb hem oom al een keer gebrand maar dan ziet ie de dvd niet terwijl hij erin zit :-[ )
- 1 reactie
- 2.4k weergaven
Hoi ik ben net nieuw maar heb dus nu een vraag.Ik heb dus LOTR ,dankzij jullie hulp, uitgepakt en unmount.Maar als ik 'm wil spelen staat er dat hij 'm niet in de dvd speler kan vinden en als ik 'm wil branden dan is mijn 4.7gb dvd-r te klein omdat hij te groot is voor die dvd-r.Hoe nu verder.
- 5 reacties
- 2.8k weergaven
nou oordeel zelf en mischien weet iemand wel een oplossing zie bijlage [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning]
Laatste reactie door Erwin., -
ik heb geen idee waar ik deze vraag moet plaatsen maar het heeft met de pc te maken dus doe ik het hier.. ik heb dus een headset met een microfoon.. die wil ik dus gaan gebruiken (logisch..) maar ik hoor er wel geluid uit maar zelf tegen iemand praten lukt niet. heb al gekeken bij volume regeling maar alles stond gewoon op z'n hardst.. want eerst had ik dit probleem ook met me boxen .. stonden ze op dempen maar dat is bij de microfoon dus niet zo het geval. het is zo Trust headset van ongeveer 10 euro bij de kijkshop ofzo.. maar hij heeft het altijd gedaan en nu op eens niet meer? mischien iemand het zelfde probleem of weet iemand hoe ik dit kan oplossen? alvast be…
Laatste reactie door Julien, -
- 8 reacties
- 8.1k weergaven
Ik heb de sims 2 seizoenen gedowload. Hij doet het helemaal ook met installeren enzo. Maar het probleem is dat als ik hem op wil starten dat hij dan zegt: Plaats de CD/DVD in de cd-romspeler terwijl de cd-rom er wel inzit :-[ . Wat kan ik hier aan doen? Alvast bedankt O0 ( Ik had hem eerst ergens anders staan maar daar stond die verkeerd, sorry )
Kan je onberperkt virtuele drives maken of heb je de limiet van 4
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 1 reactie
- 1.8k weergaven
hey, ik wou weer eens caterpillar construction tycoon spelen, maar als ik een level wil laden, loopt het spel altijd vast > Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Eerst wou hij spel niet openen om een een dll-file niet had, maar deze heb ik ondertussen gevonden en kan ik het spel openen, maar hij wil geen levels laden > alvast bedankt
Laatste reactie door Wesley, -
- 7 reacties
- 11.5k weergaven
Hey er bestaat voor de sims 2 een site waar je veel kledij en spullen kan downloaden waar je op een andere site voor moet betalen. Kent er iemand deze site ? Ik geloof dat het een engelse site is. grz Ik wist niet in welk topic ik het moest zetten als het verkeerd staat sorry dan.
Laatste reactie door tattyteddymel, -
hoi , ben dus nieuw hier en gelijk al een vraag:(hoop dat jullie kunnen helpen) ik wil dus ps2 spellen gaan downloaden/branden .. ik heb nu 1 iso bestand maar snap niet helemaal hoe ik die op een dvd-r krijgt.. hoop dat jullie hier wat antwoorden op kunnen geven. ik brand met nero startsmart (6 anders 7 volgens mij) verder heb k helemaal geen programma's geinstaleerd ofzo. (zat wat te lezen over alchohol 120% ofzo ..) dus daar snap ik ook niets van. dus graag HELEMAAL vanaf het begin. hoop dat je er tijd voor hebt. groeten, Julien.
Laatste reactie door Eagles, -
- 1 reactie
- 1.7k weergaven
Euh, ff vraagje, nu had ik chaos theory gedownd van een site, volledig en geinstalleerd nadat ik em gebrand had op dvd (udf) dus geinstalleerd van dvd. Nu wil ik een key invoegen van internet maar hij wijst hem af en een crack vind ik niet alleen een paar van 181 mB... Iemand? Tnx!
Laatste reactie door Botjeman, -
- 9 reacties
- 2.8k weergaven
ik heb al lange tijd een probleem met de nieuwe directX 9.0c Ik heb al wat op internet rondgesnuffelt maar kan niet echt iets vinden. Op de een of andere manier crashen verschillende games (zoals, c&c3 demo, Company of Heroes Update en Lord of The rings II) om de zoveel tijd. Ik heb gelezen dat de oorzaak mijn widescreen computer scherm zou zijn wat ik eigenlijk betwijvel. Nu heb ik 2 vragen: 1: ik heb omega driver voor m'n ATI videokaart gedownload (voor een game) deze wil ik weer terug naar de oude hebben zodat ik hopelijk dat direct X problem niet meer heb. Maar hij schijnt de correct driver te negeren... Kan iemand me daarmee helpen?? videokaart = ATI …
Laatste reactie door ma.blok, -
- 7 reacties
- 3.2k weergaven
Hai beste Dukenaren, Ik heb weer eens een probleempje Moest er nu toch echt aan geloven om dus over te stappen naar en nieuwe DT want op de oude kan ik Test Drive Unlimited niet spelen, dus ik probeer, dat... Alles gaat goed, ( met uitzondering van het feit dat ik de namen moest veranderen van de Bus driver, omdat het spaak liep met wat anders, maar verder geen problemen ) DT vraagt dan of ik wil Rebooten en dat doe ik dan ook, maar voordat windows kan opstarten Reboot hij alweer en krijg ik het scherm waar ik kan kiezen tussen veilige modus enz.... En ik weet nu niet wat ik moet doen, heb al gekeken op de site van DT maar daar praten ze alemaal net alsof wij raketgele…
- 15 reacties
- 6.1k weergaven
hallo, ik heb call of duty 2 op een dvdtje, die kan ik spelen zonder dat ik de dvd er in moet doen, alleen ik kan zo'n spel niet online spelen :redface: is hier soms iets aan te doen want het lijkt me geweldig om dit gratis online te spelen, is dat mogelijk? speedfreak
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
hoii mensen ik heb een programma van amerika en die helpt mij met runescape en ik wil jullie ook helpen.stuur een berichtje naar runescape_helper@live.nl
the sims 2
door keutie- 3 reacties
- 8k weergaven
hey, weet iemand waar ik de sims 2 in het nederlands kan downloaden. Het liefste torrents ;D
- 5 reacties
- 7.1k weergaven
Hallo, ik had pas grand theft auto san andreas geownload en geinstallleert, nu ik hem wil opstarten met no cd crack krijg ik eerst het filmpje enzo te zien maar voor dat hij het menu in gaat crasht hij met de foutmelding " In gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. " gta sa liep eerst als een trein, wat nu . thx alvast mense . Ojah en ik had geen full installation gedaan..
Laatste reactie door c3LL, -
sims 2 seizoenen
door ultra- 11 reacties
- 10.8k weergaven
Waar kan je de sims 2 seizoenen downloaden torrent of sneller graag.
Laatste reactie door Wesley, -
- 1 reactie
- 4.5k weergaven
Ik heb met azureus sc. double agent gedownload. In de handleiding stond dat ik het eerst moet mounten, daarna installeren en dan de meegeleverde yasu installeren en dan zou ik moet kunnen spelen. Het mounten installeren en yasu installeren ging nog wel maar als ik het spel wil starten krijg ik de foutmelding: Plaats de originele CD/DVD in plaats van de backup (1000). Heeft dit met de crack ofzo te maken?, daar heb ik namelijk niks mee gedaan. bvd daan
FIFA 07
door volkaninho- 5 reacties
- 2.6k weergaven
Ik heb net Fifa 07 gedownload. Alles lukt, spel start op, normale snelheid. Maar als er een wedstrijd moet beginnen loopt ie vast en staat er ''fouten opsporen'' en ''sluiten''
- 2 reacties
- 2.4k weergaven
wie kan mijnzoontje blij maken, heb het spel cars gedownload maar na het installeren vraagt ie om de orginele cd, die heb ik dus niet. :-[ alvast bedankt O0
Laatste reactie door Eagles,