Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 4k weergaven
[table][th] Skullgirls-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Skullgirls-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: Skullgirls-SKIDROW Releasedatum: 22.08.13 Retail Datum: 22.08.13 Bestandsnaam: sr-Skullgirls Bron: DVD Grootte: 1 GB Genre: Vechten Critici: N / A Uitgegeven door: Autumn Games Ontwikkeld door: Reverge Labs, Lab Zero Games Omschrijving ligt in de Canopy Koninkrijk, Skullgirls vertelt het verhaal van acht vrouwelijke krijgers als ze vechten om een wens-toekenning artefact bekend als de “Skull Hea…
Laatste reactie door Nieuws, -
- 0 reacties
- 1.9k weergaven
hoi mensen! ik weet sinds kort hoe je auto´s in het spel kunt zetten van internet fia img. nu is mijn vraag hoe je die auto´s voor je neus kunt laten spawnen want als ik een auto in het spel zet wil ik er natuurlijk wel in kunnen rijden! ik hoop dat er mensen zijn die mij hiermee kunnealvast bedankt. gr. D
Laatste reactie door DaleyHaar, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
[table][th] SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]SimCity DRMLESS Beta Crack-VULPESZEDRA Release-informatie Groep : VULPESZEDRA (P2P) Release naam: SimCity.DRMLESS.Beta.Crack-VULPESZEDRA Releasedatum: 7 juni 2013 Retail Datum: 5 maart 2013 Bestandsnaam: simcity.beta.cracked-vulpeszedra Bron: P2P Grootte: 2 GB Genre: Strategy Critici: 64% Uitgegev…
Laatste reactie door Duken, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.3k weergaven
Ubisoft bevindt zich in een uitdagende situatie. Na verschillende spellen die minder goed verkocht hebben en fans die teleurgesteld zijn, heeft het bedrijf een grote hit nodig. De focus ligt nu op "Assassin's Creed Shadows," het nieuwste deel in hun belangrijkste franchise. Kan dit spel de serie nieuw leven inblazen en Ubisoft helpen, of zal het falen en de problemen van het bedrijf verergeren? De toekomst van Ubisoft staat op het spel met "Assassin's Creed Shadows." Kan het spel de gewenste veranderingen en kwaliteit leveren waar fans naar uitkijken? Of zal het opnieuw dezelfde tekortkomingen vertonen als eerder verschenen titels? De druk is hoog en Ubisoft staat on…
Laatste reactie door Girev, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
hey, ik heb battlefield 2 geleend en geïnstalleerd,maar de eigenaar wilde de cd terug ik wilde het blijven spelen dus ik downloade een crack en kopieerde de boel naar de juiste plek. toen ik hem opstartte kreeg ik eerst een zwart scherm en daarna maar startte de game verder niet. ik heb daarna nog andere cracks gedownload, maar met alle cracks heb ik hetzelfde probleem iemand hulp?
Laatste reactie door robertvg, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Hey ik heb een vraag als iemand zijn account weg doet voor cabal online EU. Als iemand `m weg doet heb ik een vraag als ik `m alsjeblieft mag hebben. Dit is waarom. Ik had een lvl 109 WA en nu is mijn account weg en kan niet meer inloggen ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen en daarom vraag ik als iemand toch zijn account weg doet `m alsjeblieft mag hebben. Met vriendelijke groeten Gerald,
Laatste reactie door geraldo13, -
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
Hoi ik heb een paar weken geleden een qware heaadset voor de ps3 gekocht, hij is draadloos met bluetooth. Hij deed het eerst gewoon prima en ik kon hem goed opladen maar als ik hem nu met de usb kabel op de ps3 aansluit knippert hij rood.. Normaal als hij aan het opladen is blijft hij rood en knippert hij niet. Na 3 uur rood knipperen met de usb in de playstation 3 heb ik hem eruit gehaald en geactiveerd om te praten. Nu ging hij weer piepen na 10 minuten praten... Weet iemand hoe ik dit fix?
Laatste reactie door roelvvv, -
- 0 reacties
- 3.7k weergaven
[table][th] How to Survive-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Hoe te overleven-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: How.to.Survive-SKIDROW Releasedatum: 24 oktober 2013 Retail Datum: 23 oktober 2013 Bestandsnaam: sr-howtosurvive Bron: Stream Grootte: 1,85 GB Genre: Actie Critici: N / A Uitgegeven door: 505 Games Ontwikkeld door: 505 Games Omschrijving Hoe te overleven is een third-person actie-adventure game die spelers rust in leven te blijven in een wereld waar de uitbraak van een onbekend virus het grootste d…
- 0 reacties
- 4.8k weergaven
[table][th] Assassin’s Creed Liberation HD-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Assassin’s Creed Liberation HD-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Naam: Assassins.Creed.Liberation.HD-SKIDROW Releasedatum: 15 Januray 2014 Retail Datum: 15 Januray 2014 Bestandsnaam: sr-aclhd Bron: Steam Maat: 2,85 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Sofia Laat Omschrijving Introductie van Assassin’s Creed ® Liberation HD, de opvallende hoofdstuk van de pre-Amerikaanse Revolutie As…
- 1 volger
- 0 reacties
- 2.7k weergaven
Stardew Valley biedt een enorme rijkdom aan content, en met de uitbreiding Stardew Valley Expanded wordt deze ervaring nog verder uitgebreid met uren aan nieuwe mogelijkheden. Aanvankelijk lijkt Stardew Valley een bescheiden indiegame waarin je een boerderij beheert: graan oogsten en koeien melken. Achter deze schijnbare eenvoud schuilt echter een diepgaande gameplay die veel meer omvat. De charme van Stardew Valley ligt in de diversiteit van de spelersbasis. Van hardcore gamers die hun boerderij efficiënt willen runnen tot beginnende spelers die genieten van de sfeervolle wereld, de game heeft voor ieder wat wils. Na bijna tien jaar blijft de game, ondanks zijn nost…
Laatste reactie door William, -
Maplestory
door Pctje- 0 reacties
- 2.2k weergaven
Hee mensen, Ik heb weer info over een MMORPG (massive multiplayer online role playing game) Deze heet maplestory, ik speel deze zelf niet(wel gespeeld) Inhoud van het spel: Het is een spel waarbij je online tegen monsters vecht, het kan met een groep mensen tegelijk (party) En je kan het alleen doen. Het doel bij dit spel is zo hoog mogelijk in de ranking te komen. Het is 2D. er zijn 3 eilanden waar je met een boot heen kan. Types: Magican: Met toverspreuken kan hij een monster vermoorden Thief: die gooit werpsterren en is zeer snel Piraat: schiet kogels af met een pistooltje Warrior: heeft hoge strenght en vecht met zwaard het meest makkelijke char…
Laatste reactie door Pctje, -
Ninja Blade probleem
door Gast Vlutje- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Ik heb het spel ninja blade gedownload en geinstalleerd voor de pc(tot hiertoe geen probleem), maar als ik het spel opstart geeft hij helemaal geen letters weer(je ziet een vakje met niets erin), als je een paar keer enter drukt gaat hij naar het spel(kun je wel spelen), maar dan geeft hij dingen aan als de X-button en Y-Button(van de ps3), weet iemand hier iets op? Bvd, Niels Ik heb de volgende gedownload, namelijk bij TPB zoeken naar(is nu weg): Ninja Blade [English][PCDVD][WwW.GamesTorrents.CoM]
-
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
Torrent: http://www.mininova.org/tor/2729271 NZB: http://www.nzbindex.nl/release/11144317/www.usenetmasters.orgbydownload2dayStreet.Fighter.IV-RELOADED-rld-stf4.r00.nzb Post Merge: juli 02, 2009, 01:52:56 pm Iemand enige idee hoe je kan saven ?
Laatste reactie door lover_boytje, -
- 0 reacties
- 7.3k weergaven
FIFA 10 PSP VOOR BEGINNERS Gefeliciteerd met de aankoop van FIFA 10 voor de PSP! Ik zal je in deze tutorial uitleggen wat je kan met FIFA Carrière Modus. (Speltype Coach) (Deze uitleg is aan de hand van de Engelse uitvoering van FIFA 10 gemaakt) Wat ga ik je uitleggen? - Hoe start je Speltype Coach - Het basis menu met uitleg - De rest van het menu - Overige Informatie Hoe start je Speltype Coach? 1. Start FIFA 10 vanaf je Memory Card of een UMD. 2. Ga naar Game Modes (speltypen) 3. Ga naar Manager Mode (Speltype Coach) 4. Druk op Create New Career (Start nieuwe carrière) 5. Pas de look van je coach, naam, geboortedatum en afkomst van je coac…
Laatste reactie door Ramoniazzz, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
[table][th] Resident Evil Revelations-FLT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Resident Evil Revelations-FLT Release-informatie Groep : FLT (Scene) Release naam: Resident_Evil_Revelations-FLT Releasedatum: 21 mei 2013 Retail Datum: 24 mei 2013 Bestandsnaam: flt-rer Bron: Stream Grootte: 7.85 GB Genre: Actie Critici: 95% Uitgegeven door: CAPCOM Ontwikkeld door: CAPCOM …
Laatste reactie door Duken, -
phosphor.beta1
door robin1994- 0 reacties
- 1.4k weergaven
dit is een fps, die moet je niet downloaden ofzo, je speelt hem gewoon in je web browser zonder enige problemen hij is wel cool en mooi en zeker waard om ff te bekijken dit is de link http://www2.rasterwerks.com/game/phosphor/beta1.asp
Laatste reactie door robin1994, -
PSP emulator
door Dark Legend- 0 reacties
- 1.9k weergaven
heyy ik zoek een PSP emulator zodat ik PSP games om mijn pc kan spelen. ik kan geen fatsoenlijk werkende emulator vinden weet iemand er een te vinden?
Laatste reactie door Dark Legend, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Beste Leden.. Daar ben ik weer met een vraag. Ik heb toch weer een game voor de pc gedownload (racedriver grid) was een iso. Ik heb hem daarna uitgepakt met winrar (althans met r muisknop op autorun en dan add to autorun rar) tot zover alles goed want ik kon hem dus installeren p de pc...Zover ik weet denk ik dat dat allemaal goed is gegaan.. Nu krijg ik het menu dus play,unistall,help en exit.. Druk ik nu op play dan krijg ik dus de melding dat hij geen cd/dvd heeft gevonden.. Help help wat doe ik nu weer niet goed..... O,ja graag jip en janneke taal THANX
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 0 reacties
- 3.9k weergaven
[table][th] Saints Row IV-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Saints Row IV-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Saints.Row.IV-RELOADED Releasedatum: 23.08.13 Retail Datum: 23.08.13 Bestandsnaam: Saints.Row.IV-RELOADED Bron: DVD Grootte: 7,9 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Deep Silver Ontwikkeld door: Volition Omschrijving In de volgende open wereld aflevering van Saints Row, Deep Silver Volition vervolgt het verhaal van de Third Street Saints door het opvoeren van hun stat…
- 0 reacties
- 5.4k weergaven
[table][th] Assassins Creed IV Black Flag Update v1.05-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Assassins Creed IV Black Flag update v1.05-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED – (Scene ) Naam: Assassins.Creed.IV.Black.Flag.Update.v1.05-RELOADED Releasedatum: 15 januari 2014 Retail Datum: 19 november 2013 Bestandsnaam: Assassins.Creed.IV.Black.Flag.Update.v1.05-RELOADED Bron: Steam Maat: 125 MB Genre: Actie | Avontuur Critici: 90/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Montreal Laat Omschrijving Het is het jaar 1…
hard geluid
door Maserati- 0 reacties
- 1.7k weergaven
Hey ik heb net me xbox op de lcd monitor van me pc aangesloten... Ik heb een vga cabel gekogt voor het beeld en een audio spliiter van 20 euro voor het geluid.. maar als ik nu me xbox aandoe is de geluid verschrikkelijk hard... ik kan hem ook niet zachter zetten, als ik gewoon muziek luister op de pc met dezelfde boxe lukt het wel met zachter zetten. weet iemand hoe?
Laatste reactie door Maserati, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Unleashing the Madness: Exploring the World of Pirate Yakuza in Hawaii Introductie De Yakuza-franchise staat bekend om zijn snelle releases en bizarre spin-offs. Maar net toen we dachten dat het niet gekker kon dan Yakuza: Dead Souls met zombies en third-person shooter gameplay, komt Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii. Een game waarin moderne criminelen veranderen in klassieke piraten. Absurd? Absoluut. En het werkt verrassend goed. Een Absurd Piratenavontuur In Pirate Yakuza in Hawaii kruip je in de huid van Majima, de beruchte "Mad Dog of Shimano". Voor het eerst krijgt hij zijn eigen game en wat voor een! Hij wordt wakker op een eiland zonder heri…
Laatste reactie door Girev, -
ClipDiary
door Pietje8501- 0 reacties
- 2k weergaven
Welkom op het wekelijkse programmavoorstelrondje Heb weer een handig progje gevonden: ClipDiary. Dit moet je gewoon opstarten, installeren (het is maar 250 kB ofso) en dan kan je het gebruiken. Maar waar dient het nu voor? Het functioneert als een soort HEEL ERG GROOT klembord. Ik gebruik dit voor screenshots te maken, lekker handig want hij geraakt nooit vol en ze worden in een *.sql bestandje opgeslagen in BMP formaat. Je kan dit natuurlijk ook gebruiken om tekst te kopiëren ofso. Hier de link: http://softvoile.com/clipdiary/download.php
Laatste reactie door Pietje8501, -
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
beste lezers, ik had vandaag weinig tedoen en liep ff door de stad en zag battlefield 2 liggen voor bijna niks. ik gekocht en naar huis om teinstalleren. alles verliep goed volgens mijn 100% geinstalleerd maar toch niet. install wizard bleef maar in menu balk staan en na 10 min was ik het zat en ga naar programma`s en start battlefield 2 ziet er allemaal veel belovend uit maar nee toch niet. foute boel en kom weer op desktop. nouw ik taak beheer opgestart en install wizard gesloten want stond er nog steeds. terwijl wel het allang klaar was met installeren en moest alleen nog op voltooien wachten. ik alles dus afgesloten en bf2 nog eens proberen optestarten maar nee to…
Laatste reactie door kroonkurk, -
- 0 reacties
- 1k weergaven
ik heb windows 7 opnieuw geinstalleerd, en in de steam map de inhoud van de map players gekopieerd. hoe kan ik nou weer zorgen dat hij het doet en mijn mp files synct? Jamie :peace: Post samenvoeging: april 27, 2010, 21:51:06 opgelost
Laatste reactie door Jamie.T,