Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4272 discussies in dit forum
-
Collin McRae Rally 2005
door Gast Zlatan- 1 reactie
- 2k weergaven
Ik heb sinds kort Collin McRae Rally 2005 gedownload maar het installeren lukt niet, ik heb telkens als ik op CMR.EXE klik krijg een ik foutmelding van Window. Weet iemand raad ? GreetZlatan
Laatste reactie door Robin, -
Splinter cell 3
door Hulsmans- 2 reacties
- 2.3k weergaven
Hallo Dukes, kan iemand mij goed uitleggen hoe ik Splinter Cell 3 kan cracken. Groetjes Ivo
Laatste reactie door koenmaarleveld, -
- 4 reacties
- 2.5k weergaven
Een hele goeie middag, ik zit hier natuurlijk met een probleem, ik heb splinter cell double agent gedownload voor de computer en ik kreeg een winzip bestand die ik vervolgens heb uitgepakt en geplaatst bij mijn programm files en toen kreeg ik daar een map die je normaal krijgt als je het spel al geïnstalleerd hebt, en dus druk ik op het programma icoontje en krijg ik een menu met single player multiplayer credits en exit dus gewoon normaal dan druk ik op single player en krijg ik een bericht met : Must Check en dan kan ik alleen op oke drukken en dan krijg ik deze foutmelding: This Application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way. Please contact th…
Laatste reactie door koenmaarleveld, -
- 8 reacties
- 3.5k weergaven
Hallo, Ik heb een playstation 2 maar moet je die persee om laten bouwen wil je er gedownloade spellen op af kunnen spelen? Groeten, Stijnow
Laatste reactie door yihaa, -
- 1 reactie
- 5k weergaven
Hey, Nadat ik de nieuwe C&C geinstalleerd had en het spel wou spelen stond er: Conflict met Emulation Software opgetreden: Toen ik op google ging kijken voor meer info hierover kwam ik erachter dat dit kwam doordat mijn broer Alcohol 120& gebruikt. Ik zou dit kunnen verhelpen door het programma Y.A.S.U. te gebruiken. Ik heb dit geinstalleerd maar toen ik C&C weer aanzette stond er gelukkig niet meer Conflict met Emulation Software opgetreden maar er kwam jammer genoeg te staan: Verkeerde CD/DVD geplaatst. Plaats de originele "Command and Conquer 3" CD/DVD. (Terwijl ik die niet meer heb) Ik heb geen idee wat ik nu zo kunnen doen... Heeft iemand een idee…
Laatste reactie door kaasbroodje, -
Waar kan ik cracks vinden om te spelen zonder cd?
- 6 reacties
- 6.4k weergaven
heej mensen, ik heb Splinter Cell Double Agent gedownload, vervolgens gemount, geinstalleert, YASU.exe erover heengehaald( de laatste nieuwe versie), en vervolgens gewoon nog de error : Plaats de originele CD/DVD in plaats van de backup (1000). Zie http://www.securom.com/message.asp?m=copy&c=1000&l=nl voor meer details. ik heb bij de post van Denianxxx, gekeken en ik weet heus wel hoe ik een crack moet zetten, en waar ik ze moet vinden. maar dit gaat mijn pet te boven,hij heeft geen dvd-drives meer omdat ze gehide zijn met YASU.exe en vervolgens krijg je nog die error:) *leve de beveiliging !* *not '* wie helpt me uit de brand ! alvast bedankt !!!!!!! …
-
S.T.A.L.K.E.R
door DigiDjeff- 8 reacties
- 3.5k weergaven
Ik heb laast Stalker gedownload en vandaag ook op me PC gezet. Maar als ik speel gaat die traag, dus word het tijd om hem op een schijfje te branden. Alleen een probleem, ik kan geen schijfjes vinden van meer dan 4gig. Ze zijn er wel, heel veel zelfs maar dan alleen DVD+R maar die kan me PC niet branden. Dus, weet iemand schijfjes van 4gig maar dan geen +DVDtjes. Of is er nog een ander alternatief om Stalker snel te laten lopen? Alvast bedankt O0
Laatste reactie door DigiDjeff, -
- 1 reactie
- 2.9k weergaven
Ik heb scarface the game gedownload alleen als ik hem probeer te spelen dan lukt dat niet omdat hij teveel stotterd? Mijn computer kan het wel aan ik heb het getest op http://www.systemrequirementslab.com dus weet iemand waar het aan kan liggen?
- 3 reacties
- 2.5k weergaven
dit is het probleem als ik een server wil joinen wordt ik er weer uigegooid en krijg ik het bericht no packing flow...???? :-[ er staat ook geen foutcode bij ofzo zodat ik ff kan google wat het is gewoon heel vaag heeft iemand dit ook gehad of weet mischien een oplossing ik hoor het allemaal graag Grtz, DutchFighter
Resident evil 4
door DigiDjeff- 4 reacties
- 2.8k weergaven
Ik heb resident evil 4 gedownload en alles werkt Perfect. Maar veel mensen zullen vast wel weten hoe slecht resident evil 4 er op de PC uitziet. Toevallig was eergister Capcom met een patch gekomen waardoor resident evil 4 een stuk beter oogt. Helaas meld me PC dan het volgende: ( Zodra ik de patch wil instaleren ) - No game requiring an update is installed on this computer Iemand enig idee wat ik moet doen? Alvast bedankt
- 5 reacties
- 19k weergaven
Beste DuKeN, Ik heb nu battlefield 2 gedownload en ik heb hem geinstalleerd door hem uit te pakken met WinRar. Maar nu heb ik hem geinstalleerd en ik wil hem opstarten maar dan zegt hij : 'plaats de juiste gamedisc, klik op OK en start het pragramma opnieuw'. weet iemand misschien wat voor programma i daar voor moet downloaden ? MVGR Steev0
- 2 reacties
- 2.6k weergaven
Hey allemaal Ik heb onlangs de game Spellforce 2 gedownload. Het probleem wat ik nu heb telkens als ik probeer het te installeren zonder of via cd dan zegt hij altijd dit No Valid Installation Of Spellforce 2 - Shadow Wars Found.Please Reinstall Spellforce From Your Original DVD Het gaat allemaal goed totdat ik aan license agreement ik aanvaard dat en klik dan op volgende dan komt dat voor. Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen
Laatste reactie door Wesley, -
- 16 reacties
- 25.5k weergaven
ik heb battlefield 2142 gedownload maar als ik hem opstart vraagt tie naar de installatiedisc maar ja die heb ik niet dus ik moet maar een no cd crack downloaden maar de vraag is waar?ik heb zoeel geprobeerd van no cd cracks downloaden maar ik zou het erg waarderen als je hem eerst zelf uit test O0 O0
- 1 reactie
- 2.6k weergaven
ik heb op me pc een paar honderd nummers waar van ik de naam wil veranderen. dan staat er bv dit voor 401 of de site waar ik ze gedownload heb staat er achter. maar ik he geen zin om dat 1 voor 1 te gaan doen weet iemand een snellere manier
Laatste reactie door Eagles, -
- 3 reacties
- 2.3k weergaven
Ik heb Fifa 07 gedownload alleen heeft hij maar een paar talen en geen Nederlands. Kan ik iets downloaden ofzo dat er ook in Nederlands in zit? Alvast bedankt.
Laatste reactie door Boyke_b, -
Sims 2
door Gast Ilsjuh- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Hej mensen, Ben nog een beetje n nieuweling hier. Maar ik had zo een vraag! Er is zo een site van de sims 2 waar je dus paypal/betaalde downloads gratis kan verkrijgen. Nu heb ik zo ongeveer t halve internet wel gezien, maar ik kan hem dus niet vindne. Nu is dus mijn vraag of een van jullie die site mischien weet en die aan mij kan vertellen! I hope so! Alvast bedankt!! O mensen het spijt me voor het ongemak.. iK had eerst even beter op jullie site moeten zoekne.. Maar ik heb hem dus ondertussen gevonden, hartelijk bedankt!!
-
- 14 reacties
- 6.3k weergaven
HAllo ik heb C&C 3 gedownload, maar ik krijg allemaal bestandjes met de naam: flt-cnc3.001,flt-cnc3.002 enz tot flt-cnc3.080. Weet iemand hier wat ik hier mee moet doen?
c&c 3 help me!
door kid- 8 reacties
- 3.4k weergaven
ik heb c&c 3 gedownload, daarna de crack voor c&c 3 maar hoe zet ik die crack erop ofso. dat hij niet meer zegt plaats een cd-rom in.
GTA 3 Probleem
door DigiDjeff- 10 reacties
- 3.5k weergaven
Heb net GTA 3 gedownload en de eerste keer werkte hij perfect. Ik had hem even afgesloten om me eigen muziek erbij te doen en toen vroeg die naar mss32.dll. Die heb ik gedownload en in de goede map geplaatst ( System32. ) En toen gaf hij de volgende fout: Kan entrypoint van procedure _AIL_set_sample_volume@8 niet vinden in DLL-bestand mss32.dll Iemand enig idee wat ik moet doen? Alvast bedankt
Laatste reactie door Botjeman, -
gmail
door kaasbroodje- 2 reacties
- 2.5k weergaven
hoe kan je al je contactpersonen van hotmail toeveogen aan je gmail zonder dat je alle adreseen opnieuwe moet invoeren??
Laatste reactie door yvon, -
- 1 reactie
- 5.4k weergaven
Heb net virtua tennis gedownload dit staat er in readme 1. Unrar.->gedaan 2. Burn or mount.-> gemount 3. Install.->gedaan 4. Copy the cracked content from the Crack dir on the DVD to your installation directory. die crack file heb ik dus niet 5. Play the game. iemand een tip? waar en welke crack ik nodig heb
- 11 reacties
- 9.9k weergaven
Ik heb fifa 07 gedownload en geinstalleerd en ook deamon tools en het .mds bestand gedownload op gamecopyworld.com maar als ik die heb gemount dan kan ik fifa niet opstarten? En heb het ook al geprobeerd met fixed exe bestand die moest je dan vervangen door de originele fifa07.exe maar als ik dat heb gedaan en start fifa op dan krijg ik wel eerst een zwart scherm maar metteen daarna komt er "In fifa07.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak." En dan moet ik op verzenden of niet verzenden drukken. Weet iemand wat ik moet doen om het wel te kunnen spelen?
call of duty 2
door BMW- 5 reacties
- 2.6k weergaven
hoi ik heb call of duty 2 geinstalleerd. maar als ik hem nu wil spelen komt dit bericht: directX error directx encountered an unrecovabal error. bla bla en ik moet naar een site gaan waar ik directx moet downloaden. maar da kan niet want ik heb directX al want ik nfs carbon en die doet t wel en gta sanandreas. En ook als ik bij start - uitvoeren intyp dxdiag staat er dat ik de versie directX 9.0 en dan een aaantal getalletjes heb. wat moet ik doen?
Supreme Commander product key
door Gast pubel- 1 reactie
- 19k weergaven
Zoals hierboven staat ben ik op zoek naar een Supreme Commander product key! Gr, michael
Laatste reactie door Botjeman,