Alles over Games en Consoles
Voor alle vragen en discussies over vastlopers, updates, installatie problemen voor alle games. Maar ook vragen omtrent (draagbare) spelcomputers. Praten over ombouwen kan dus ook.
4171 discussies in dit forum
-
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
[table][th] Fast and Furious Showdown-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]Fast and Furious Showdown-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Fast.and.Furious.Showdown-RELOADED Releasedatum: 22 mei 2013 Retail Datum: 22 mei 2013 Bestandsnaam: RLD-ffs Bron: Stream Grootte: 1,712 GB Genre: Racing Critici: N / A Uitgegeven door: Activision Ontwikke…
Laatste reactie door Duken, -
- 0 reacties
- 4.9k weergaven
[table][th] Tom Clancys Splinter Cell Blacklist Cracked-ALI213 [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist Cracked-ALI213 Release-informatie Groep : ALI213 (P2P) Release naam: Tom.Clancys.Splinter.Cell.Blacklist.Cracked-ALI213 Releasedatum: 21 augustus 2013 Retail Datum: 20 augustus 2013 Bestandsnaam: Tom.Clancys.Splinter.Cell.Blacklist.Cracked-ALI213 Bron: DVD Grootte: 19 GB Genre: Actie Avontuur Critici: N / A Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Toronto Opmerking : Dit spel is getest en kijk maar …
Laatste reactie door Nieuws, -
FEAR Italiaans
door Gast sharif256- 0 reacties
- 1.9k weergaven
Is er hier iemand die weet of ik de gedownloade versei van FEAR die ik geinstalleerd heb van italiaans of ik die na installatie ofzo in engels kan zetten of een patch ofzo?????? greetz
-
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Console Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=22575.0[/iurl]
Laatste reactie door Tom, -
- 0 reacties
- 3.6k weergaven
[table][th] Battlefield 4-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Battlefield 4-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Battlefield.4-RELOADED Releasedatum: 28 oktober 2013 Retail Datum: 29 oktober 2013 Bestandsnaam: RLD-BF4 Bron: Origin Grootte: 23 GB Genre: First-person shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: EA DICE Omschrijving In Battlefield 4, zullen gamers ervaren enorme omgevingen, een speeltuin van vernieling, toegang tot een arsenaal aan voertuigen, de mogelijkhei…
- 1 volger
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Gamers hebben vaak de neiging om een videospel te beoordelen op basis van de eerste indruk, vooral als het gaat om graphics en sfeer. Dit kan echter leiden tot het onterecht afschrijven van titels die verrassend veel te bieden hebben. Dit artikel neemt je mee op een ontdekkingstocht door tien ondergewaardeerde videospellen die de verwachtingen overtreffen en bewijzen dat uiterlijke schijn bedrieglijk kan zijn. 1. Rise of the Ronin (KOEI Tecmo) Visueel Bescheiden, Gameplay Goud "Rise of the Ronin" is geen grafisch meesterwerk, maar de aantrekkingskracht ligt in de gameplay. De diepgaande gevechtsmechanica, geïnspireerd door de Nioh-serie, zorgt voor uitdagende…
Laatste reactie door Girev, -
- 0 reacties
- 8.2k weergaven
Hallo, ik heb een probleem met een spel en ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen. Ik heb zojuist het spel S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl gedownload en geinstalleerd, maar nu is het probleem dat zodra ik het spel opstart ik de foutmelding krijg: 'Die Page-Datei is deaktiviert oder die DateigröBe reicht nicht as. Um zu funktionieren bracht das Spiel eine Page-Datei von mindestens 2GB. Bitte die Systemkonfiguration anpassen, bevor das Spiel erneut gestartet wird. (waarom de melding in het duits is snap ik ook niet want ik heb toch duidelijk in de installshield english aan geklikt maarjah,, :-[) Het komt er dus op neer dat mijn page-date ofzoiets niet groot genoeg …
Laatste reactie door dwayne91, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
Hallo allemaal. Ik krijg op mijn dsi de melding dat er geen game card in zit. Met een andere (zelfde type) flash card lukt het wel. Ik heb een EZ flash 5 card. Is deze stuk of kan ik dit zelf nog oplossen?
Laatste reactie door 01janneman, -
- 0 reacties
- 1.8k weergaven
hallo een vriendin is opzoek naar de sims nightlife heeft iemand deze? en kun je dan deze opsturen naar mijn email?
Laatste reactie door astidbbrouwer, -
- 1 volger
- 0 reacties
- 3.6k weergaven
Het instellen van knoppen op een gamecontroller op Android kan handig zijn als je regelmatig games speelt op je Android-apparaat. Niet alle spellen ondersteunen echter controllers, maar met behulp van de juiste app is het mogelijk om toch een controller in te stellen. Bij button mapping koppel je digitale knoppen aan de fysieke knoppen van een controller. Dit stelt je in staat om zelf te bepalen welke functie elke knop heeft. Op Android houdt dit meestal in dat je een digitale knop op de controller toewijst aan een bepaalde functie, zoals het indrukken van een sprongknop of het afvuren van een schot. Zelfs de analoge joystick kan worden gekoppeld aan een digitale joy…
Laatste reactie door William, -
De Top 10 Onvergetelijke Wraakacties in Videogames: Een Gids voor de Gamer over Brute Vergelding
door Girev- 1 volger
- 0 reacties
- 1.5k weergaven
Wraak is een krachtig thema in verhalen. Of het nu gaat om films, romans of videospellen, het trekt onze aandacht en raakt onze emoties. Spelers worden vaak aangetrokken door de intense motivaties die personages drijven om vergelding te zoeken. Dit artikel verkent tien van de meest memorabele en impactvolle wraakacties in de geschiedenis van videospellen. Elk voorbeeld illustreert hoe wraak het verhaal kan versterken en emotionele verbindingen kan creëren. The Witcher 3: Hearts of Stone - Klein maar Krachtig Gant's Onverhullende Macht In de DLC "Hearts of Stone" onthult Gant zijn kracht in een schokkend moment. Hij straft een dorpsbewoner wreed voor een kleine on…
Laatste reactie door Girev, -
- 0 reacties
- 1.7k weergaven
ik heb gears of war gedownload maar is hij in het spaans :'( ik heb een engels pack gedownload maar waar moet ik die in zetten (als je een link heb voor een bestand heel graag) dus een bestand van (spanish 2 english) alvast bedankt O0
Laatste reactie door .Wouter., -
DVD+r en wii?
door Nigel- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Nou,Bij mij werkt dvd-r cdtje niet en dvd+r cdtjes wel,En ik heb een handleiding gelezen op duken dat dvd+r niet slecht is,Of wel?
Laatste reactie door Nigel, -
- 0 reacties
- 2k weergaven
[table][th] The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition-WaLMaRT [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [td2]Platform:[/td2][td2]PC[/td2][td2]Game Link:[/td2][td2]Zie topic[/td2] [td2]Grootte:[/td2][td2]Zie onderstaand[/td2][td2]Release datum:[/td2][td2]Vanaf heden te downloaden[/td2][/table]The Elder Scrolls V Skyrim Legendary Edition-WaLMaRT Release-informatie Groep : WaLMaRT – (Scene) Release naam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Legendary.Edition-WaLMaRT Releasedatum: Uitgebracht Retail Datum: Uitgebracht Bestandsnaam: The.Elder.Scrolls.V.Skyrim.Legendary.Edition-WaLMaRT Bron: DVD Gr…
Laatste reactie door Duken, -
VERPLAATST: PSP
door Robin- 0 reacties
- 1.2k weergaven
Dit topic is verplaatst naar Consoles en Handheld Fan. [iurl]http://www.duken.nl/forums/index.php?topic=27336.0[/iurl]
Laatste reactie door Robin, -
- 0 reacties
- 1.2k weergaven
hallo ik heb een micro sd card voor mijn nintendo ds flashcard (dstt) - sommige spellen opent deze micro card onmiddellijk andere slechts na vijf minuten enig idee hoe ik dat kan verhelpen alvast bedankt
Laatste reactie door monjean, -
Battlefield 4 Digtal Deluxe Edition x86 CRACKED-P2PGAMES – Torrent / Download / NZB / Serial
door Nieuws- 0 reacties
- 3.5k weergaven
[table][th] Battlefield 4 Digtal Deluxe Edition x86 CRACKED-P2PGAMES [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Battlefield 4 Digtal Deluxe Edition x86 GEBARSTEN-P2PGAMES Release-informatie Groep : P2PGAMES (P2P) Release naam: Battlefield.4.Digtal.Deluxe.Edition.x86 . GEBARSTEN-P2PGAMES Releasedatum: 24 oktober 2013 Retail Datum: 24 oktober 2013 Bestandsnaam: Battlefield.4.Digtal . Deluxe.Edition.x86.CRACKED-P2PGAMES Bron: DVD Grootte: 19 GB Genre: First-Person Shooter Critici: N / A Uitgegeven door: Electronic Arts Ontwikkeld door: Digital Illusions …
- 1 volger
- 0 reacties
- 4.4k weergaven
De hieronder staande gratis games zitten verstopt in Google Ja, het is waar dat er enkele leuke en gratis games verstopt zitten in Google. Deze games zijn perfect om wat tijd te doden tijdens een saai werkoverleg of gewoon thuis achter de computer. Je hebt geen speciale gaming-setup nodig, aangezien deze spellen speelbaar zijn via een simpele browser. Een van deze games is Let's Play Pétanque, een spel dat lijkt op het Franse spel Jeu de Boules. Het doel is om jouw bal zo dicht mogelijk bij het doel te gooien en je kunt de ballen van andere spelers ook wegstoten. Het is een vermakelijk spelletje en bovendien gratis te spelen via Google. Een and…
Laatste reactie door William, -
- 0 reacties
- 2.8k weergaven
hoi ik heb overal gezocht, gamecopyworld, megagames, gameburnworld. maar heb geen goede en werkende no cd crack voor monopoly new edition gevonden. weet iemand waar het wel is?? bvd
Laatste reactie door evissu, -
start menu
door kaasbroodje- 0 reacties
- 1.4k weergaven
soms als ik aan het gamen ben druk ik op dat knopje dat het start menu komt en dan verdwijnt me spel en zie je het bureaublad. is er een manier om er voor te zorgen dat als je aan het gamen ben en je drukt op dat knopje van start menu dat er dan niks gebeurt ???
Laatste reactie door kaasbroodje, -
- 0 reacties
- 1.1k weergaven
Hallo forumleden.. Ik heb Blur gedownload en heb hem zonder hulp zowaar aan de praat gekregen,Leer dus echt wel van deze site.. Maar ik kan niet spelen met een controller,Ik heb een Logitech controler maar die doet het niet,Als je bij options kijkt in het spel lijkt die controller wel van een Xbox.Moet je die per se hebben of is mijn controller ook aan de praat te krijgen. Als ik met het toetsenbord speel bak ik er erg weinig van Bedankt weer
Laatste reactie door chevycaprice, -
- 0 reacties
- 4.9k weergaven
[table][th] Splinter Cell Blacklist-RELOADED [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]Splinter Cell Blacklist-RELOADED Release-informatie Groep : RELOADED (Scene) Release naam: Splinter.Cell.Blacklist-RELOADED Releasedatum: 21 augustus 2013 Retail Datum: 22 augustus 2013 Bestandsnaam: RLD-scblack Bron: Stream Grootte: 20,77 GB Genre: Actie, Avontuur Critici: 90/100 Uitgegeven door: Ubisoft Ontwikkeld door: Ubisoft Toronto Omschrijving De Verenigde Staten heeft een militaire aanwezigheid in tweederde van de landen over de hele wereld, en sommi…
- 0 reacties
- 1.4k weergaven
Hallo, Ik was laatst mijn spellen eens aan het doorspitten en zag het spel railroad tycoon II liggen, ik wilde dit weer even gaan spelen. Maar de pc gaf aan: Sorry, not supported on Windown NT. Daarna heb ik ff wat gezocht op internet en kwam er op uit dat je oude spellen via Microsoft Virtual PC 2007 SP1 kan draaien. Mijn vraag is alleen: hoe doe je dit precies. Ik heb MVP geinstaleerd en hij draait goed ik heb hem als Windown98 laten draaien. Maar nu wil ik dus het spel laden in MVP. Dit lukt dus niet. Maar ik nou eerst Windows98 instaleren op MVP? of kan het ook anders? iemand hier ervaring mee? alvast bedankt! gr gamla
Laatste reactie door Gamla, -
- 0 reacties
- 3.5k weergaven
[table][th] The Stanley Parable-SKIDROW [/th][/table][table][th]Algemene informatie:[/th][th][/th][th]Extra informatie:[/th][th][/th] [/table]De Stanley gelijkenis-SKIDROW Release-informatie Groep : SKIDROW (Scene) Release naam: The.Stanley.Parable-SKIDROW Releasedatum: 17 oktober 2013 Retail Datum: 17 oktober 2013 Bestandsnaam: The.Stanley.Parable-SKIDROW Bron: Stream Grootte: 1.46 GB Genre: Avontuur, Indie Critici: 90/100 Uitgegeven door: Galactic Cafe Ontwikkeld door: Galactic Cafe Omschrijving De Stanley gelijkenis is een experimentele verhaal-gedreven first person spel. Het is een verkenning van keuze, vrijh…
Maplestory.
door Murderdoll- 0 reacties
- 1.8k weergaven
Hooi. Ik wou nx op maplestory kopen alleen als ik op het bedrag klik moet er staan paypal en paybycash. Maar bij mij staat er alleen paypal.. Hoe moet ik het dan met een wallie kopen? x
Laatste reactie door Murderdoll,